Opgelucht dat ik geen kinderen heb! Wie nog meer?

03-10-2009 11:52 630 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben echt opgelucht dat ik ze niet heb! Lang leve de pil! Zonder kinderen blijf je ook meer kind, raak je minder snel versleten door energiegebrek en zorgen. Dat wil niet zeggen dat ik kinderen niet leuk vind, voor en paar dagen of een paar uur, maar niet 24/7.

http://www.dailymail.co.u ... ls-savages--children.html
quote:HoiPippiLangkous schreef op 04 oktober 2009 @ 12:25:

Stoep, wat TD zegt

Noa, idioot is dat he dat mensen denken dat je ook wel kids zult hebben. Ik had laatst een hele afdeling (100 man) flabbergasted toen ze hoorden dat ik bewust geen kids heb Ik was een 'echte moeder'. Hee HPL we hebben een overeenkomst
Cum non tum age
quote:iris1969 schreef op 04 oktober 2009 @ 16:54:

Haha volgens mij was Kjong gewoon wat aan het stangen! Maar mocht ik op mijn 46 toch nog het licht zien dan heb ik gewoon verkeerd gegokt en pech gehad. Zo is het leven.

Waar ik wel eens aan denk is als ik later oud ben dan is de kans op eenzaamheid misschien wel wat groter dan dat je een gezin hebt gehad, maar om daar nu kinderen voor te krijgen....Heerlijk, die nuchtere houding ! Kan ik me helemaal in vinden. En idd, je kunt geen kinderen gaan krijgen om te voorkomen dat je later eenzaam wordt. Misschien maar wat extra energie in het onderhouden van sociale contacten steken? Ach, ik word na mijn pensioen gewoon lid van elke club die ik maar kan bedenken (bingo, klaverjas, sjoelen, wandelen, pitch en put, yoga, genoeg te verzinnen!), dan moet eenzaamheid toch te voorkomen zijn. Verder is mijn man bijna 10 jaar ouder dan ik, en mannen worden over het algemeen minder oud dan vrouwen ... dus wellicht kan ik me ook nog op het daten gaan storten (grapje!!).
Ik krijg die smileys niet in mijn tekst ?!?!? snap ik iets niet .... ?
De smiley doen het eventjes niet, maar je kunt wel gewoon de codes overtypen en dan krijg je ze wel te zien.
Ah, ok ! Thanks. :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven