Opgelucht dat ik geen kinderen heb! Wie nog meer?

03-10-2009 11:52 630 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben echt opgelucht dat ik ze niet heb! Lang leve de pil! Zonder kinderen blijf je ook meer kind, raak je minder snel versleten door energiegebrek en zorgen. Dat wil niet zeggen dat ik kinderen niet leuk vind, voor en paar dagen of een paar uur, maar niet 24/7.

http://www.dailymail.co.u ... ls-savages--children.html
Ik snap al wat er fout gaat in de openingspost.

De pil slikken laat je lijf denken dat je al bezwangerd bent.

Natuurlijk heb je die kinderbehoeft dan niet. Je hormonen vertellen je brein dat je die al bezit.

Wedden dat als je stopt, of 'm een keer vergeet, je in no time wel rammelende eierstokken hebt en je ligt te prijsklussen?
quote:Joyce78 schreef op 03 oktober 2009 @ 23:45:

Het lijkt wel of vrouwen zich aangevallen voelen als iemand zegt ze niet te willen....Inderdaad terwijl dat helemaal niet nodig is. Mijn mening zegt toch niets over hun eigen gevoelens en verlangens?
Je hebt helemaal gelijk, Iris! Ik denk echt dat sommige vrouwen het als een persoonlijke aanval (al dan niet een aanval op hun kids) voelen als iemand zegt dat zij geen kinderen wil.

En tja, de vrouwen die geen kinderen willen voelen het niet als een aanval als een vrouw dat wel wil.

Die hebben daarom dan ook niet zo'n behoefte om te rellen denk ik.
quote:kjong schreef op 03 oktober 2009 @ 23:49:

Natuurlijk heb je die kinderbehoeft dan niet. Je hormonen vertellen je brein dat je die al bezit.

Wedden dat als je stopt, of 'm een keer vergeet, je in no time wel rammelende eierstokken hebt en je ligt te prijsklussen?Ik hoop dat dit een grapje is! Zo niet dan kan ik je melden dat ik nog nooit de pil geslikt heb en toch nog nooit een kinderwens heb gehad.
Dat komt nog wel Iris.

Zat vrouwen die ineens op hun 46ste het licht zien.
quote:kjong schreef op 03 oktober 2009 @ 23:49:

Wedden dat als je stopt, of 'm een keer vergeet, je in no time wel rammelende eierstokken hebt en je ligt te prijsklussen?

Aaaaahhh, er is dus echt iets mis met mij???? Ik slik namelijk geen pil!

Maandag ga ik meteen een afspraak maken met een psycholoog.
quote:kjong schreef op 03 oktober 2009 @ 23:51:

Dat komt nog wel Iris.

Zat vrouwen die ineens op hun 46ste het licht zien.Joh, ik ga gewoon even tegen die tijd praten met een vriendin wiens kind dan ontzettend aan het puberen is
Sja, het is echt mis met jou.

En pubers van anderen helpen je niet in je komende wens om een klein gefrommeld humpie.
Ach, eensch komt den dag dat.........

And I'm off to my bed, stormy weather......
Or I'm flying on my broom.......
quote:Bloesie schreef op 03 oktober 2009 @ 23:56:

Or I'm flying on my broom.......To the moon..... bye, bye!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ach, er is niks mis met mij, maar dat ik wat mis is duidelijk....het moedergevoel.
quote::

Sja, het is echt mis met jou.

En pubers van anderen helpen je niet in je komende wens om een klein gefrommeld humpie.Die van jou worden nl nooit zo.
Oh, maar ik heb ook niet het Moeder-gevoel.

Ik ben nl in de eerste plaats Kjong.

En heb een rol in mijn leven die moeder heet.

Dus geef het even tijd. Het komt echt.

Kun je vast het geld van de psych aan Newbornluiers spenderen.
Haha Kjong, ben je lekker aan het rellen?
Nee klopt! Dat is inderdaad een standaard zin van de kinderloze vrouwen.

"Oh, als ik kinderen zou hebben dan zou ik het zo en zo doen, want nee, ik zou dat niet pikken hoor, van mijn kind!".

Uhhuh! Ofcourse...
Mijn kinderen zouden noooooit poepen in een luier. Die zouden het al vanaf de geboorte netjes op een potje doen! Echt! Dus die luiers heb ik niet nodig.
Rellen?

Door te vertellen wat de toekomst geheid gaat brengen?

Lijkt me niet.
Ik kan je aanraden toch luiers aan te schaffen Joyce.

Al is het maar voor jezelf, voor na de bevalling.
Wel fijn dat je mij waarschuwt, Kjong! Ik ga vanaf maandag aan de pil, tot mijn dood

Weet ik in ieder geval zeker dat die wens er niet gaat komen ook!
Kindje toch.

Het geluk is slechts 1 buikgriepje weg.
God, nu durf ik straks mijn vriend ook al niet meer te bespringen.

Ik word een pilslikkende non!
Laat je nou niet tegen houden door een beetje angst.

Ga gewoon mee in de cirkel van het leven.

Je zult zien, je zal het heerlijk vinden.
Hihi. Het is dat ik jouw verhalen op LDR lees, anders zou ik bijna denken dat jij mij probeert te hersenspoelen (helaas, alweer deze smiley, de anderen doen het niet bij mij)
quote:Bloesie schreef op 03 oktober 2009 @ 23:25:

Weet je waarom ik dit zo neergeplempt heb, HPL? Omdat ze eerst heel erg heeft zitten zeuren en zemelen over mijn kinderen, daar deugde nml. werkelijk niks aan, evenzo aan mij niet. Alleen maar zeuren. Moest alleen maar haar hoogdravende verhalen aanhoren, belde me op de gekste momenten om me te vertellen met wie ze nu weer ge**kt had enz. ( het liefst dus om 4uur in den morgen terwijl ik in mijn kraambed lag), en nu dus alle aandacht wèèr wil, maar nu "om alles wat haar toch allemaal is overkomen". n Ja, sorry, dan heb im dus even hele grote moeite om me goed te houden, hoor. En bovendien, da's idd. puur persoonlijke kwestie, dus niet algemene kost en ja, zo kun je er ook tegenaan kijken: Lekkere vriendin ben jij dan. Ff verder denken is ook niet verkeerd, achter elke ontboezeming schuilt een langer verhaal dan je denkt, dus niet zo kort door de bocht, HPL......Niet zo kort door de bocht? Hallo zeg, als je mijn vriendin was geweest dan had ik je gelijk gedumpt. Hoe haal je het in je hoofd om zo over je vriendin te praten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven