Opvolgmelk, Help!
donderdag 9 december 2010 om 20:03
Ik ben aan het oppassen op mijn vriendje van 2,5 en mijn vriendinnetje van 6 maanden. Sinds gisteren drinkt deze dame ook opvolgmelk van Friso en gezien het feit dat ze blijft huilen, denk ik dat ze honger heeft. Is een makkelijke baby die alleen huilt als haar luier vies is (al gecheckt) of ze honger heeft. Nu staan hier keurig flessen klaar en het poeder, ik weet dat het 180 ml moet zijn, maar niet hoeveel schepjes. Op de site van Friso staat alleen dat 'het voorgeschreven aantal schepjes' afgestreken moet zijn, maar bij gebrek aan verpakking, weet ik dus niet wat het voorgeschreven aantal schepjes is. Help!
donderdag 9 december 2010 om 20:18
Ik denk dat je gelijk had Lalie, want na jouw tip in de praktijk gebracht te hebben, liet ze flink wat lucht ontsnappen en nu brabbelt ze haar wereldwijsheden alweer vrolijk voor zich uit
Maar dan weet ik het aantal schepjes alvast voor straks, bedankt en lang leve het forum maar weer!
Erwt, hoe is het met erwtje?
Maar dan weet ik het aantal schepjes alvast voor straks, bedankt en lang leve het forum maar weer!
Erwt, hoe is het met erwtje?