Opvolgmelk, Help!

09-12-2010 20:03 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben aan het oppassen op mijn vriendje van 2,5 en mijn vriendinnetje van 6 maanden. Sinds gisteren drinkt deze dame ook opvolgmelk van Friso en gezien het feit dat ze blijft huilen, denk ik dat ze honger heeft. Is een makkelijke baby die alleen huilt als haar luier vies is (al gecheckt) of ze honger heeft. Nu staan hier keurig flessen klaar en het poeder, ik weet dat het 180 ml moet zijn, maar niet hoeveel schepjes. Op de site van Friso staat alleen dat 'het voorgeschreven aantal schepjes' afgestreken moet zijn, maar bij gebrek aan verpakking, weet ik dus niet wat het voorgeschreven aantal schepjes is. Help!
180 ml water en 6 schepjes. water wel eerst verwarmen en dan de schepjes erbij anders klonterd het.
Erger u niet, verwonder u slechts!
In principe 1 schepje per 30 ml, maar weet je zeker dat het honger is? Als ze nog maar net over is van borst- op flesvoeding kan het ook een beetje buikpijn zijn. Lekker een warme hand op het buikje leggen wil ook nog weleens helpen.
Water is al warm, dat wist ik. Je bent mn reddende engel. En ook die van het poppetje op mijn schoot!
6 schepjes.

Eerst 180ml warm maken, zes schepjes erbij, schudden, klaar.
O Lalie, dat wist ik niet. Probeer ik dat eerst even.
Ik denk dat je gelijk had Lalie, want na jouw tip in de praktijk gebracht te hebben, liet ze flink wat lucht ontsnappen en nu brabbelt ze haar wereldwijsheden alweer vrolijk voor zich uit

Maar dan weet ik het aantal schepjes alvast voor straks, bedankt en lang leve het forum maar weer!

Erwt, hoe is het met erwtje?
Is het zo'n bewaarbus van Friso? Aan de binnenkant van de deksel staat het aantal schepjes bij het aantal ml. Maar het is idd 6 afgestreken schepjes.
Wanneer heeft ze voor het laatst gedronken?
Als ze net over is van borst naar fles, zou het dan ook geen zuigbehoefte kunnen zijn? Ik roep maar wat...
O, ben heel erg mosterd, lees ik.
heej parnell, das lang geleden! hoest met jou dan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven