Overtijd... zou het dan toch...

05-02-2010 14:12 113 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo volledig onbekenden :-)

Ik moet het even kwijt, maar wil het nog niet tegen bekenden zeggen, dus daarom maar hier...

Ik ben al 5 dagen overtijd!

Oké dat hoeft nog helemaal niks te betekenen, dat weet ik wel.

En heel bijzonder is het misschien ook wel niet, maar wij proberen al 3,5 jaar zwanger te worden. We hebben al een hoop IVF- behandelingen achter de rug en hebben nu even 'pauze' van de MM.

Kortom: ik barst van de spanning! Maar een test durf ik (nog) niet te doen (stel je voor dat ie negatief is, heel treurig). Dus ik houd het nog een klein weekje spannend en als ik dan nog niet....

Als ik meer weet, laat ik het jullie weten! Dit wilde ik even kwijt, bedankt voor het luisteren
quote:Tjeempie schreef op 05 februari 2010 @ 17:04:

Wow Els spannend! Ik ben nu 5 weken en 2 dagen zwanger (als ik uitga van de IUI datum ) Helemaal overheen gelezen! Gefeliciteerd tjeempie!
wat ontzettend spannend! Ga de hele dag voor je duimen
Ik hoop het beste voor jullie!!!
Ik duim ook mee voor je!
Els ik duim zo voor je. Laat je het vanmiddag weten?

Het lijkt mij erger om zo in de spanning te zitten dan om het te weten. Al zou het moment van aflezen van de test killing zijn. Maar daarna hoop ik zo'n giga ontlading. Het is je zo gegunt.

Vriend probeert jou te beschermen maar het zal voor hem ook een giga ontlading zijn. Hoop zo op 2 streepjes of een +. Je kan van clearblue nu een test kopen die aangeeft hoelang je zwanger bent. Wel duur maar wel leuk. Of je koopt eerst een goedkope en als het raak is doe je alsnog die dure.

Heel veel geluk. Ik check vanmiddag nog even.
Ik hoop het zo voor jullie!
Ja, dat vind ik echt.
Ik duim ook mee, ik hoop het echt voor je.

Ik heb trouwens wel respect voor je zelfbeheersing. Ik had die test allang gedaan.
Ik duim mee!
Hé mamasaar.Moet je niet binnenkort bevallen? Je krijgt toch 2 meiden?
Succes, ik hoop op een positieve test!!!!

* denkt even terug aan een maandje of zeven geleden, heerlijk spannend moment zwangerschapstest*
Spannend!!!
oké vanmiddag testen gekocht, 3 stuks (want als ik nu negatief test, dan kan ik over 3 dgn nog een keer). Bevende handjes urine opgevangen....

ZWANGER!!!!!!!!!!!!!

Wiehoe!!!!! Dus manlief en ik stappen zo in de auto om onze ouders het heugelijke nieuws te gaan vertellen.
JAAAAAAAAAAAAA goed zeg!!!!!!
Grief is just love with nowhere to go
Jaaaaaaaaaahhhh!!! Proficiat!!
Ja, dat vind ik echt.
quote:maxem schreef op 08 februari 2010 @ 10:54:

Hé mamasaar.Moet je niet binnenkort bevallen? Je krijgt toch 2 meiden?Geef me nog een week of 4, dan ben ik 37 weken En jups, 2 dochters erbij!
Ja, dat vind ik echt.
wow meis! Onwijs gefeliciteeeeeeeeerd! Ik dacht nog, ze gaat echt lang wachten Super hoor geniet geniet geniet! Kan je het een beetje geloven?

Heb je al naar het zh gebeld? daar zijn ze vast ook heel blij voor jullie!
Ik had nog niet gereageerd maar lad al wel vanaf je openingspost mee. Wat goed zeg!

Gefeliciteerd! Hoe reageerde manlief?

Geniet van dit geweldige nieuws!
YES YES YES!!!!!

Ik ken jou absoluut niet, maar ik ben zoooooooooooooooo blij voor jullie. Nu weet je, niks is onmogelijk!!!! Zelf heb ik 4 kids terwijl ik niet zwanger zou kunnen raken (ook ivf gehad etc, maar elke keer op natuurlijke manier zwanger geraakt).

Heel veel geluk.

Dikke kus!
quote:Mamasaar schreef op 08 februari 2010 @ 15:50:

[...]

Geef me nog een week of 4, dan ben ik 37 weken En jups, 2 dochters erbij! Double the trouble but twice the fun Heerlijk vooruitzicht mamasaar! Mijn tweeling is inmiddels 14 en in niets te vergelijken met onze jongste gup van 4. Het is iets unieks al is ieder kind opzichzelf staand dat natuurlijk ook al. Maar nu twe individuen die samen ook iets speciaals hebben. Heerlijk! ik blijf je overal en nergens een beetje volgen
Woehoe!!! Gefeliciteerd!
quote:Tjeempie schreef op 08 februari 2010 @ 15:57:

[...]

Double the trouble but twice the fun Heerlijk vooruitzicht mamasaar! Mijn tweeling is inmiddels 14 en in niets te vergelijken met onze jongste gup van 4. Het is iets unieks al is ieder kind opzichzelf staand dat natuurlijk ook al. Maar nu twe individuen die samen ook iets speciaals hebben. Heerlijk! ik blijf je overal en nergens een beetje volgen Wat lief!
Ja, dat vind ik echt.
Gefeliciteerd! Oh wat moet dat nog onwerkelijk zijn voor je. Echt geweldig, ben blij voor je.
Gefeliciteerd!!! Je bent zwanger! Eindelijk, wat zullen jullie blij zijn, onvoorstelbaar blij, van harte Els en Elsman
wat leuk voor jullie! Van harte gefeliciteerd!!
Van harte!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven