Overtijd... zou het dan toch...

05-02-2010 14:12 113 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo volledig onbekenden :-)

Ik moet het even kwijt, maar wil het nog niet tegen bekenden zeggen, dus daarom maar hier...

Ik ben al 5 dagen overtijd!

Oké dat hoeft nog helemaal niks te betekenen, dat weet ik wel.

En heel bijzonder is het misschien ook wel niet, maar wij proberen al 3,5 jaar zwanger te worden. We hebben al een hoop IVF- behandelingen achter de rug en hebben nu even 'pauze' van de MM.

Kortom: ik barst van de spanning! Maar een test durf ik (nog) niet te doen (stel je voor dat ie negatief is, heel treurig). Dus ik houd het nog een klein weekje spannend en als ik dan nog niet....

Als ik meer weet, laat ik het jullie weten! Dit wilde ik even kwijt, bedankt voor het luisteren
Spannend!

Ik hoop het heel erg voor jullie!

(En knap dat je nog kunt wachten, ik zou gek worden van de spanning denk ik! )
Ik hoop het voor je
Ja, dat vind ik echt.
Koop gewoon een test, dan weet je het
Spannend voor jullie!! Ik duim voor je!!
Wow, wat spannend! Hoop dat je zwanger bent!
Knap van je dat je nog kan wachten, dat zou mij niet lukken. Ik hoop dat je zwanger bent en zal voor je duimen.
oh ik zou echt niet kunnen wachten. zou gelijk naar de winkel rennen voor een test, of 2...of 3...

ik hoop het voor je meid. zou geweldig zijn toch?
spannend! ik duim voor je..
ik zal ook voor je duimen dat het jullie gegund is!!!!!

Hoe regelmatig is je cyclus?

schoonzus is twee keer langer dan een dag overtijd geweest en beide keren zwanger....

ik ben elke maand overtijd....wegens een zeer onregelmatige cyclus...
quote:gelukkigmeisje schreef op 05 februari 2010 @ 14:31:

ik ben elke maand overtijd....wegens een zeer onregelmatige cyclus...En momenteel wegens verregaande zwangerschap, niet te vergeten
Ooh spannend, Ik zal vanavond wat kaarsjes aan steken voor jullie.
Hoop dat je zwanger bent.

Succes!!

Ik zou al een test gekocht hebben hoor.
Spannend zeg!
Ohw, wat spannend. Ik hoop het ook voor je.
spannend, koop snel een test en missc ien vrolijk et weekend in.
Els oh wat spannend en ik begrijp je heeeeeeel goed hoor. Ook het niet durven testen. Ik ben 2 jaar bezig en durf ook nooit te testen als ik een paar dagen te laat ben.

Ik duim heel hard voor je!
Ooooh Els, ik hoop het voor je meid!
668, the neighbour of the Beast
Ik duim voor je!!!! Wij zijn ook aan proberen zwanger te worden (ik dan , nu ronde 7, dus nog lang niet zo lang als jullie, maar ik weet helemaal hoe je je voelt!!!

X
Spannend hoor. Ik hoop voor je dat je zwanger bent.
Spannend.

Koop nu gewoon een test, 5 dgn overtijd is toch lang genoeg gewacht?

Als het zo is, heb je een topweekend.
Hoi Els,

Spannend hè. Ik was een paar weken geleden ook 5 dagen over tijd, test gedaan, negatief. Grrrr. 1,5 week over tijd, toch maar weer een test gedaan, postitief! Ben nu 6 weken zwanger. Wij waren ook al 2 jaar bezig, ik was er eigenlijk al een beetje vanuit gegaan dat het niet meer zou lukken (ik ben 39), maar nu is het raak! Ik besef het nog niet helemaal hoor, want ik voel ook niks raars of anders, maar dat zal nog wel komen.

Ik hoop het van harte voor je!
still crazy after all these years
Ik ga voor je duimen!
Wow Els, wat zul jij opgewonden en zenuwachtig zijn! Weet je wel zeker dat je nog een week wilt wachten met een test? Zou de ventuele tereurstelling dan juist niet nog groter zijn? Ik duim in ieder geval voor je hoor!
Wow Els spannend! Ik ben nu 5 weken en 2 dagen zwanger (als ik uitga van de IUI datum ) dus ken helaas net als jij het MM verhaal. Knap dat je nog niet getest hebt! Ik was een dag te vroeg

Als je nou een dezer dagen die positieve test in handen hebt is het misschien leuk om je bij oktober 2010 aan te melden. Naast mij zijn er opvallend veel MM molen dames aanwezig die allemaal positief getest hebben. Tis er misschien de maand voor ;)

Ik ben benieuwd hoe lang je nog kan wachten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven