Overtijd... zou het dan toch...

05-02-2010 14:12 113 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo volledig onbekenden :-)

Ik moet het even kwijt, maar wil het nog niet tegen bekenden zeggen, dus daarom maar hier...

Ik ben al 5 dagen overtijd!

Oké dat hoeft nog helemaal niks te betekenen, dat weet ik wel.

En heel bijzonder is het misschien ook wel niet, maar wij proberen al 3,5 jaar zwanger te worden. We hebben al een hoop IVF- behandelingen achter de rug en hebben nu even 'pauze' van de MM.

Kortom: ik barst van de spanning! Maar een test durf ik (nog) niet te doen (stel je voor dat ie negatief is, heel treurig). Dus ik houd het nog een klein weekje spannend en als ik dan nog niet....

Als ik meer weet, laat ik het jullie weten! Dit wilde ik even kwijt, bedankt voor het luisteren
Gefeliciteerd!!!
Gefeliciteerd! Wat een fantastisch nieuws voor je!
Life is like a box of chocolates. You never know what you\'re gonna get
Soms is het leven mooi. Komen dromen uit.

Gefeliciteerd. En snel een echo aanvragen. Hoe reageerde ouders? Ben super blij voor jullie!
Echt geweldig nieuws! Van harte gefeliciteerd! En hoe reageerden jullie ouders??
Hahaha, wat leuk dat jullie zo enthousiast zijn. De ouders waren ook heel erg blij. Mijn schoonouders konden het niet geloven en iedereen barstte in huilen uit, hihi!

Ik schrijf nu verder op het oktober 2010 forum, mocht je je later nog eens afvragen hoe het gaat

Bedankt voor al het medeleven! Groet Els
Els hartstikke gefeliciteerd!! Oh en wat geeft dit moed! Ik hoop zo dat het bij ons ook zo gaat. Geniet ervan!
Wat een bijzonder verhaal....... en hoopgevend! Van harte gefeliciteerd, geniet ervan!!!
Maar eh, over 8 maandjes kom je toch wel even vertellen of het een meisje of een jongetje is geworden he? En of alles goed is gegaan.. Ook niet erg onbelangrijk!
heb vanaf het begin meegelezen en ben blij dat ik je nu mag feliciteren!! Wat super zeg! geniet er van en veel plezier bij het oktober 2010 topic, dat begint een gezellig groep te worden volgens mij en oktober kindjes zijn erg leuk (heb een oktober 2008 dochter)
Af en toe ga ik zeker kijken op okr 2010 topic.

Op naar een gezonde hummel. En super gelukkige ouders.
Proficiat Els. En geniet ervan! Super zeg.
GEFELICITEERD!!! Wat een geweldig nieuws! En dat na zo lang wachten..... Geniet ervan!!!!
Geweldig! Gefeliciteerd!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven