Pedofielenjagers en monitoring software op je kinds telefoon
woensdag 20 mei 2020 om 23:32
hoi allemaal
ik zag onlangs deze video over pedofielenjagers
https://www.youtube.com/watch?v=u1dkmlEqfZo
vind het eigenlijk wel cool wat ze doen
maar daarbij schrik ik wel hoe enorm snel er gereageerd wordt op online profielen van kinderen
en wat een gore praat zeg, schrik me echt helemaal gek, en dat zijn ook gewoon vaders he, tis eigenlijk niet te geloven hoe wijdverspreid dit lijkt te zijn
in dit voorbeeld een jong meisje, maar dat zal niet al te veel uitmaken
hebben jullie een soort van spyware op de telefoon of computer van je kinderen?
hoe werkt dat precies?
ik zag onlangs deze video over pedofielenjagers
https://www.youtube.com/watch?v=u1dkmlEqfZo
vind het eigenlijk wel cool wat ze doen
maar daarbij schrik ik wel hoe enorm snel er gereageerd wordt op online profielen van kinderen
en wat een gore praat zeg, schrik me echt helemaal gek, en dat zijn ook gewoon vaders he, tis eigenlijk niet te geloven hoe wijdverspreid dit lijkt te zijn
in dit voorbeeld een jong meisje, maar dat zal niet al te veel uitmaken
hebben jullie een soort van spyware op de telefoon of computer van je kinderen?
hoe werkt dat precies?
donderdag 21 mei 2020 om 21:49
ik schrok eerlijk gezegd ook van de reactiesmadaleine00 schreef: ↑21-05-2020 11:08In plaats van de schrik dat er veel pedo's op het internet zijn en hoe ver ze gaan, hebben jullie het over hoe erg het is als een onschuldig iemand word beschuldigd terwijl dat helemaal niet de situatie is in de openingspost. Het zal vast wel eens een keer gebeuren en het is niet oke, maar wel weer typisch om het echte probleem te verdoezelen.
Hoe vaak wordt er een heksenjacht op een onschuldig iemand uitgevoerd in tegenstelling tot hoe groot en massaal het probleem is van pedos die online op kinderen jagen?
Dan is het onschuldig iemand scenario toch wel echt klein. Dus om alle aandacht daarop te plaatsen is vreemd.
In mijn ogen gaat dit topic en het idee achter het exposen van pedos om te laten tonen hoe vaak het gebeurd. Om te laten zien dat je lieve vrolijke oom de pedo achter die berichten kan zitten. Om te laten zien dat het je gewone brave kantoor man in pak is. Om te laten zien hoe dit eigenlijk normaal is in de ervaring van vele mensen en om te laten zien dat je je kinderen niet op het internet moet vrijlaten.
En deze specifieke pedohunter zal best wel eens een gekkie zijn en te ver gaan. Maar mensen springen erop om altijd als eerste reactie de focus op het probleem weg te halen.
dacht dat mensen blij zouden zijn dat er iemand achter die smeerlappen aangaat
helaas vinden we het zielig voor de crimineel, Nederland he
donderdag 21 mei 2020 om 21:51
Lady*Voldemort schreef: ↑21-05-2020 11:30Wat een kletskoek. Als je je kinderen goed begeleidt op het wereldwijde web, ze bewust maakt van de mogelijke gevaren en een open sfeer schept waarin kinderen het jou kunnen vertellen als ze iets geks tegenkomen hoeven die internetpedo's helemaal niet zo'n groot gevaar te vormen.
ik help het je hopen
deze mensen zijn echter heel slinks, en ook zij kunnen zich voordoen als een jong iemand
En eigen rechter spelen mag nou eenmaal niet. Als je iemand (IRL of op internet) verdenkt van pedoseksuele praktijken ga je naar de politie. Klaar.
maar wat kunnen ze met een verdenking, het is moeilijk te bewijzen
zoals de pedo-hunter het doet is het tenminste wel duidelijk
ook geeft hij alle materialen netjes aan de politie
hij helpt ze eigenlijk sneller hun werk te doen
donderdag 21 mei 2020 om 21:53
Plopper donderdag 21 mei 2020 om 11:34
madaleine00 schreef: ↑21-05-2020 11:08
In plaats van de schrik dat er veel pedo's op het internet zijn en hoe ver ze gaan, hebben jullie het over hoe erg het is als een onschuldig iemand word beschuldigd terwijl dat helemaal niet de situatie is in de openingspost. Het zal vast wel eens een keer gebeuren en het is niet oke, maar wel weer typisch om het echte probleem te verdoezelen.
Hoe vaak wordt er een heksenjacht op een onschuldig iemand uitgevoerd in tegenstelling tot hoe groot en massaal het probleem is van pedos die online op kinderen jagen?
Dan is het onschuldig iemand scenario toch wel echt klein. Dus om alle aandacht daarop te plaatsen is vreemd.
In mijn ogen gaat dit topic en het idee achter het exposen van pedos om te laten tonen hoe vaak het gebeurd. Om te laten zien dat je lieve vrolijke oom de pedo achter die berichten kan zitten. Om te laten zien dat het je gewone brave kantoor man in pak is. Om te laten zien hoe dit eigenlijk normaal is in de ervaring van vele mensen en om te laten zien dat je je kinderen niet op het internet moet vrijlaten.
En deze specifieke pedohunter zal best wel eens een gekkie zijn en te ver gaan. Maar mensen springen erop om altijd als eerste reactie de focus op het probleem weg te halen.
Ah, dus als pedohunten en heksenjachten niet goedkeurt, ontken je het probleem van viespeuken met een internetverbinding.
ik vind viespeuk een woord voor iemand die blote plaatjes kijkt
deze mannen komen een kind n.....
das nogal wat anders
ze gaan daadwerkelijk op afspraak en verwachten sex te hebben met dat kind
zorgelijker nog is
blijkbaar lukt het ze ook nog wel eens, anders zouden ze er zelf ook niet zo makkelijk op afgaan
Is je hele leven zo zwart-wit?
In plaats van de schrik dat er veel pedo's op het internet zijn en hoe ver ze gaan, hebben jullie het over hoe erg het is als een onschuldig iemand word beschuldigd terwijl dat helemaal niet de situatie is in de openingspost. Het zal vast wel eens een keer gebeuren en het is niet oke, maar wel weer typisch om het echte probleem te verdoezelen.
Ah, dus als pedohunten en heksenjachten niet goedkeurt, ontken je het probleem van viespeuken met een internetverbinding.
ik vind viespeuk een woord voor iemand die blote plaatjes kijkt
deze mannen komen een kind n.....
das nogal wat anders
ze gaan daadwerkelijk op afspraak en verwachten sex te hebben met dat kind
zorgelijker nog is
blijkbaar lukt het ze ook nog wel eens, anders zouden ze er zelf ook niet zo makkelijk op afgaan
Is je hele leven zo zwart-wit?
donderdag 21 mei 2020 om 21:55
Madderijn schreef: ↑21-05-2020 12:16Mijn kinderen weten dat Tonnie van Tiktok eigenlijk Pietje Pedofiel kan zijn. Ik heb er een grap van gemaakt, dat twee van die pedo's af gingen spreken en dat ze dus allebei dachten dat ze met een kind afgesproken hadden.
Hilarisch vonden ze het.
Maar wel duidelijk dat iedereen kan zeggen dat ze Annabel heten en blonde vlechten hebben.
Ik zeg niet dat we daardoor veilig zijn.
Ik hoop dat ze gewoon vragen blijven stellen. En dat we ze geleerd hebben zelf na te blijven denken.
ik denk niet dat je van een kind kan verwachten dat ze alle pedotactieken op tijd door zullen hebben
ik blijf er in ieder geval als een havik bij, dan maar een vervelende moeder, jammer dan voor ze
donderdag 21 mei 2020 om 21:57
Positivevibes donderdag 21 mei 2020 om 12:23
Ja het is een heel groot probleem. Ook die mannen met 14 jarige meisjes.
Nee, eigenrichting is daarvoor niet de oplossing. Nog niet eens een beetje. Die neiging zodra het over dit onderwerp gaat maakt het juist alleen maar nóg moeilijk en complexer om het goed aan te pakken.
>> hij was anders aardig effectief, geen speld tussen te krijgen, en al veel veroordeeld, ik vond het briljant
Ja het is een heel groot probleem. Ook die mannen met 14 jarige meisjes.
Nee, eigenrichting is daarvoor niet de oplossing. Nog niet eens een beetje. Die neiging zodra het over dit onderwerp gaat maakt het juist alleen maar nóg moeilijk en complexer om het goed aan te pakken.
>> hij was anders aardig effectief, geen speld tussen te krijgen, en al veel veroordeeld, ik vond het briljant

donderdag 21 mei 2020 om 22:00
Nummer*Zoveel schreef: ↑21-05-2020 12:40Er worden dagelijks mensen ernstig beschadigd door valse beschuldigingen. Mensen die dat hun hele leven met zich meedragen, want “waar rook is, zal wel vuur zijn” wordt al snel door de buitenwereld gedacht. En niet alleen gedacht, want men handelt er ook naar. Er is een paar jaar geleden zelfs een man vermoord nav valse beschuldigingen. En dat gebeurde gewoon hier in NL.
das natuurlijk niet ok, zeker niet
maar in deze gevallen was het gewoon direct vuur hoor
Als jij dat geen probleem vindt, dan heb jij een plaat voor je kop.
de pedohunter beschuldigd niet vals, zeker niet
En dan hebben we het nog niet eens gehad over de zedenrecherche, die met regelmaat gedwarsboomd wordt door jagers.
de agent die in het interview naast deze hunter zat was het niet helemaal eens met de aanpak (moest ie zeggen natuurlijk)
maar hij zei wel dat het effectief was, en dat de politie hun aanpak zeker moest verbeteren
Zorgvuldig opgezette onderzoeken en zelfs internationaal
gecoördineerde acties die volledig de soep inlopen omdat er weer een jager vind dat hij/zij het allemaal beter weet en zelf wel even kan regelen.
waarom moet je met een groep lange tijd onderzoeken, als de hunter hem in 1 keer te pakken heeft? op video nota bene
Als je iemand verdenkt, dan stap je naar de politie en laat je het verder aan hen over. Dat moet gewoon niet onderhandelbaar zijn.
je kunt dat nooit bewijzen, ze kunnen niks doen, de pedohunter kan het wel bewijzen, en brengt dat netjes naar de politie
waarna de pedo veroordeeld kan worden
donderdag 21 mei 2020 om 22:02
Mevrouw75 donderdag 21 mei 2020 om 13:41
jayah schreef: ↑21-05-2020 13:30
Dat is niet altijd de beste oplossing, helaas.
Dat is áltijd een betere optie.
maar ze kunnen niks doen
met een verdenking kan niemand iets
dan ga je juist de heksenjacht in
de pedohunter komt met bewijslast
op computer en op video
daar kan de politie de pedo dan wel mee veroordelen
en dat doen ze ook
jayah schreef: ↑21-05-2020 13:30
Dat is niet altijd de beste oplossing, helaas.
Dat is áltijd een betere optie.
maar ze kunnen niks doen
met een verdenking kan niemand iets
dan ga je juist de heksenjacht in
de pedohunter komt met bewijslast
op computer en op video
daar kan de politie de pedo dan wel mee veroordelen
en dat doen ze ook
donderdag 21 mei 2020 om 22:05
2east schreef: ↑21-05-2020 14:07Que?????
Je woont in Nederland!!!! Als er een strafbaar feit is gepleegd, of je vermoed het, dan is de politie de énige oplossing.
de pedohunter brengt al zijn informatie netjes naar de politie
dan wordt de pedo daar verder geholpen
velen zijn al veroordeeld
Niet mee eens? Emigreer!
donderdag 21 mei 2020 om 22:07
Als je zo quote is het wellicht leesbaarder.
[quote = een forummer (wellicht een andere dan jij)]
Dingen die zij/hij zegt binnen quote tags[/quote]
Dingen die jij zegt buiten quote tags
Haal de spaties rond de = weg en je ziet dit
[quote = een forummer (wellicht een andere dan jij)]
Dingen die zij/hij zegt binnen quote tags[/quote]
Dingen die jij zegt buiten quote tags
Haal de spaties rond de = weg en je ziet dit
Dingen die jij zegt buiten quote tagseen forummer (wellicht een andere dan jij) schreef: Dingen die zij/hij zegt binnen quote tags
madamzonderm wijzigde dit bericht op 21-05-2020 22:09
10.68% gewijzigd
donderdag 21 mei 2020 om 22:08
donderdag 21 mei 2020 om 22:09
vreselijkOplader schreef: ↑21-05-2020 14:26In een dorp hier in de buurt woonde een (vermeende?) pedofiel. Die man woont er al jaren niet meer maar het adres is op internet terecht komen en nieuwe bewoners worden iedere keer weer belaagd door mensen die menen dat ze het recht in eigen hand mogen nemen en geweld gerechtvaardigd is.
Het huis staat al een tijd leeg dus nu is het rustig, maar de woning staat weer te huur, dus het is weer wachten tot het fout gaat.
ik ging ook een keer een huis kopen
vertelde die makelaar dat daar een wietplantage was opgerold van de vorige eigenaar
toch maar niet gekocht dat huis

donderdag 21 mei 2020 om 22:11
ja, wat moet je ermee he
het zal niet overgaan
moeten ze dan nog een ander kind zijn/haar leven verpesten?
in de USA hadden ze ergens een pedo-community
een trailerpark waar pedos vrijwillig gingen wonen om uit de maatschappij te zijn
donderdag 21 mei 2020 om 22:12
Th∅rdis donderdag 21 mei 2020 om 14:39
jayah schreef: ↑21-05-2020 14:36
Valt wel mee met die zware straffen.
Pedos moeten veel harder aangepakt worden.

Ik vind het altijd wel mooi als mensen zonder verstand van zaken toch heel hard schreeuwen. Vertel eens meer over de straffen aan pedo’s?
wat zou jij een goeie straf vinden voor iemand die kinderen ver.......?
jayah schreef: ↑21-05-2020 14:36
Valt wel mee met die zware straffen.
Pedos moeten veel harder aangepakt worden.

Ik vind het altijd wel mooi als mensen zonder verstand van zaken toch heel hard schreeuwen. Vertel eens meer over de straffen aan pedo’s?
wat zou jij een goeie straf vinden voor iemand die kinderen ver.......?
donderdag 21 mei 2020 om 22:15
Plopper donderdag 21 mei 2020 om 15:00
jayah schreef: ↑21-05-2020 14:51
Ik heb jou pedos hier nog niet zien veroordelen anders.
Ook niet heel fraai om mensen die het niet met jou eens zijn te beledigen.
Waarom zou ik pedofielen veroordelen in dit topic? Er is geen pedofiel in dit topic en jullie promoten geweld. Klaar. Daar komt bij dat de kans dus wel bijzonder groot is dat je een onschuldig iemand beschuldigt,
bekijk de video maar
schuldiger krijg je ze niet
met alle gevolgen van dien. Je verpest het leven van iemand voorgoed.
dat doen ze zelf al he, de pedohunter doet geen aannames, dit is heterdaad
En nee, ik vind het niet okay dat er actieve pedofielen zijn. Maar dat lijkt me logisch.
jayah schreef: ↑21-05-2020 14:51
Ik heb jou pedos hier nog niet zien veroordelen anders.
Ook niet heel fraai om mensen die het niet met jou eens zijn te beledigen.
Waarom zou ik pedofielen veroordelen in dit topic? Er is geen pedofiel in dit topic en jullie promoten geweld. Klaar. Daar komt bij dat de kans dus wel bijzonder groot is dat je een onschuldig iemand beschuldigt,
bekijk de video maar
schuldiger krijg je ze niet
met alle gevolgen van dien. Je verpest het leven van iemand voorgoed.
dat doen ze zelf al he, de pedohunter doet geen aannames, dit is heterdaad
En nee, ik vind het niet okay dat er actieve pedofielen zijn. Maar dat lijkt me logisch.
donderdag 21 mei 2020 om 22:17
het gaat hier niet om burgerwachten hoorPlopper schreef: ↑21-05-2020 15:02Ik geloof echt dat de mensen die burgerwachten okay vinden de kracht van groepsdynamiek en het gebrek aan filters wat mensen hebben mbt social media onderschatten.
Als ik een foto van mijn ex op Facebook zet met de mededeling dat hij aan mijn kind heeft gezeten en ik geef zijn woonplaats erbij, komt de hele wijk met fakkels en hooivorken aan zijn deur.
Dat slaat natuurlijk nergens op, want ik lul uit mijn nek. Maar dat weten jullie burgerwachten niet, het woord pedo werkt als een lap op een rode stier.
heb je de video gezien?
wel eng dat je zoiets zou kunnen veroorzaken met een bericht op Facebook
maar dat is in dit topic niet aan de orde, zijn geen burgerwachten

donderdag 21 mei 2020 om 22:17
Realiseren jullie je ook dat je als pedojager een pedofiel kan triggeren?
Pedofilie of efebofiel wordt verliefd op minderjarigen. Net als dat ik heteroseksueel ben. Het is een geaardheid en aangeboren.
Er zijn er dus heel veel die niets met hun gevoelens doen, omdat het dus verboden is. Als jij die dan even lekker op stang jaagt door je als 14-jarig meisje op voor te doen, kan het zijn dat ie zich dan dus niet meer kan inhouden en wel naar zijn gevoelens gaat handelen.
Pedofilie of efebofiel wordt verliefd op minderjarigen. Net als dat ik heteroseksueel ben. Het is een geaardheid en aangeboren.
Er zijn er dus heel veel die niets met hun gevoelens doen, omdat het dus verboden is. Als jij die dan even lekker op stang jaagt door je als 14-jarig meisje op voor te doen, kan het zijn dat ie zich dan dus niet meer kan inhouden en wel naar zijn gevoelens gaat handelen.
donderdag 21 mei 2020 om 22:18
ik denk dat als we oog om oog, tand om tand zouden doenjayah schreef: ↑21-05-2020 15:10Aangezien jij er wel veel verstand van denkt te hebben, vertel het ons maar hoe geweldig goed ons rechtssysteem is.
De Alemse zedenzaak misschien een goed voorbeeld?
5 jaar celstraf voor het misbruiken van tig jonge meiden.
Hoeveel zal hij daadwerkelijk hoeven uit te zitten?
Nou poeh poeh dan hebben we gerechtigheid gehad hoor.
Hoezee!
dit probleem wel eens snel opgelost zou kunnen worden

die bijbel was zo gek nog niet

donderdag 21 mei 2020 om 22:18
Ja graag even opnieuw en dan niet alles mee quoten waar je niet op gaat reageren, anders zit ik alles driedubbelendwars te lezen.
Sowieso al die mensen die hele lappen quoten met weinig (wel zinnige) reacties, ik scroll me een ongeluk hier op Viva. Dat alleen al maakt een topic voor mij op een gegeven moment het niet meer lezen waard.
Sowieso al die mensen die hele lappen quoten met weinig (wel zinnige) reacties, ik scroll me een ongeluk hier op Viva. Dat alleen al maakt een topic voor mij op een gegeven moment het niet meer lezen waard.