Piezzertz schrijven hier verder!
woensdag 14 januari 2009 om 10:11
Geen hubbies, beebs en klusserij hier
Naam SindsPiesdagEn?DatumBijzonderheden
Mexxgirl24Okt.08 3/08/0920wk echo gehad, alles goed!
Ik29Dec.08 13/09/096/4: VK 27/4: 20wk echo
Mayabee23Sept.08 23/09/0931/3: VK 9/5: 20wk echo
Duveltje26Nov.08 01/10/0921/3: VK
Charlotte24Nov.0819/10/099/4: VK
Justdeb24Okt.08 19/10/0916/4: VK
Leonor34Sept.08 Alles goed!!
Murron31Aug.08 22/10/09
Fanatic27Nov.08 16/4: VK
Husky28Dec.08 17/4: VK
partylover28Jul.07
Wannabemom25Okt.08
Theemuts26Sep.085 apr
Erine24Dec.088 apr
Speculaas30Nov.088 apr
DJ Momo31Sept.0814 apr
Annika7929Jan.0915 apr
Germanwings31Jan.0917 apr
Rainbow30Nov.0818 apr
Polleke30Nov.0819 apr
Mulan33Nov.0820 apr
Becky30Dec.0821 apr
Yaya27Dec.08
Mariss27Nov.08
Kath7632Jan.09
Naam SindsPiesdagEn?DatumBijzonderheden
Mexxgirl24Okt.08 3/08/0920wk echo gehad, alles goed!
Ik29Dec.08 13/09/096/4: VK 27/4: 20wk echo
Mayabee23Sept.08 23/09/0931/3: VK 9/5: 20wk echo
Duveltje26Nov.08 01/10/0921/3: VK
Charlotte24Nov.0819/10/099/4: VK
Justdeb24Okt.08 19/10/0916/4: VK
Leonor34Sept.08 Alles goed!!
Murron31Aug.08 22/10/09
Fanatic27Nov.08 16/4: VK
Husky28Dec.08 17/4: VK
partylover28Jul.07
Wannabemom25Okt.08
Theemuts26Sep.085 apr
Erine24Dec.088 apr
Speculaas30Nov.088 apr
DJ Momo31Sept.0814 apr
Annika7929Jan.0915 apr
Germanwings31Jan.0917 apr
Rainbow30Nov.0818 apr
Polleke30Nov.0819 apr
Mulan33Nov.0820 apr
Becky30Dec.0821 apr
Yaya27Dec.08
Mariss27Nov.08
Kath7632Jan.09
donderdag 5 maart 2009 om 18:10
Pfff... vervelend weer hoor dat wachten totdat je het wel of niet wordt...
Voel echt niets wat met aankomende ongesteldheid te maken heeft, ja die darmen dan, maar voor de rest geen gekke dingen, heb geen hoofdpijn, ben niet misselijk ... voel me eigenlijk top ! hahaha
Meeduimen allemaal dames !!
Oh, heb nog nieuws over salarissen..... niemand in mijn gebouw heeft salarisverhoging gekregen. Alle salarisbrieven liggen klaar (met het nieuwe bedrag) maar het management geeft geen toestemming !! Mensen in andere gebouwen van andere afdelingen hebben wel geld gehad trouwens...
Ga volgende week tijdens mijn functioneringsgesprek toch maar eens polsen wat mijn nieuwe salaris zou zijn.....
Voel echt niets wat met aankomende ongesteldheid te maken heeft, ja die darmen dan, maar voor de rest geen gekke dingen, heb geen hoofdpijn, ben niet misselijk ... voel me eigenlijk top ! hahaha
Meeduimen allemaal dames !!
Oh, heb nog nieuws over salarissen..... niemand in mijn gebouw heeft salarisverhoging gekregen. Alle salarisbrieven liggen klaar (met het nieuwe bedrag) maar het management geeft geen toestemming !! Mensen in andere gebouwen van andere afdelingen hebben wel geld gehad trouwens...
Ga volgende week tijdens mijn functioneringsgesprek toch maar eens polsen wat mijn nieuwe salaris zou zijn.....
donderdag 5 maart 2009 om 19:37
ik duim ook voor je fanatic!! En 8 maart is al best snel, zondag al!! Maar ik meen me te herinnneren dat je deze keer niet zo vroeg wilde gaan piesen?
Hier weinig nieuws, wachten duurt lang....
vanavond voor het eerst in mijn leven mijn benen laten harsen (au). Maar ben wel erg blij met het gladde resultaat!
Hier weinig nieuws, wachten duurt lang....
vanavond voor het eerst in mijn leven mijn benen laten harsen (au). Maar ben wel erg blij met het gladde resultaat!
donderdag 5 maart 2009 om 20:25
Waar hou je van? Ben nu met de Millenium trilogie bezig van Stieg Larsson. Psychologische thrillers, ik vind dat wel lekker weglees-voer, net als de thrillers van Unni Lindell. Hiervoor "Liefde in tijden van cholera" gelezen. Hele andere kost, maar ook echt mooi. Was toen in de aanbieding bij Scholtens (of ga je niet naar Groningen dit weekend?) Of bedoel je echt Nederlandse schrijvers?
Verder heb ik niet zoveel te melden hier. Druk vandaag op het werk, ben echt moe.
Husky, voel je je al weer beter?
Verder heb ik niet zoveel te melden hier. Druk vandaag op het werk, ben echt moe.
Husky, voel je je al weer beter?
donderdag 5 maart 2009 om 20:27
quote:maya_bee schreef op 04 maart 2009 @ 22:07:
Pff net ruzie gehad met vriendje aan de telefoon. Ik mag van alles regelen voor de bouwerij, en dat vind ik ook helemaal niet erg, maar als hij dan super onduidelijk is over wat ie precies nodig heeft en wil ja hoe moet ik t dan weten ik heb der al helemaal geen verstand van. Hij heeft t dan over dingen en dan t raar vinden dat ik er niets van snap, nou leg t dan in kindertaal ofzo uit anders snap ik niets van dat bouwgedoe. Nou ja later wel weer goed gemaakt. maar soms pfffff....
Nou Maya, ik kan je troosten je bent niet de enige. pff ik weet het ook ff allemaal niet meer. Mannetje is een beetje ziek. (en OOOO wat zijn ze erg als ze ziek zijn) Het lijkt wel een vrouw af en toe zo kattig. En ook hier ik mag afspraken maken voor mensen die langs moeten komen voor de verbouwing. Dan is de tijd niet goed, dan de dag niet. Ik werd er zo moe van dat ik toen tegen hem heb gezegd dat ie het maar uit moet zoeken en zelf moet bellen. Wat resulteerde in een soort catfight. (zucht)
Het goed maken daarna was beter in ieder geval.
Pff net ruzie gehad met vriendje aan de telefoon. Ik mag van alles regelen voor de bouwerij, en dat vind ik ook helemaal niet erg, maar als hij dan super onduidelijk is over wat ie precies nodig heeft en wil ja hoe moet ik t dan weten ik heb der al helemaal geen verstand van. Hij heeft t dan over dingen en dan t raar vinden dat ik er niets van snap, nou leg t dan in kindertaal ofzo uit anders snap ik niets van dat bouwgedoe. Nou ja later wel weer goed gemaakt. maar soms pfffff....
Nou Maya, ik kan je troosten je bent niet de enige. pff ik weet het ook ff allemaal niet meer. Mannetje is een beetje ziek. (en OOOO wat zijn ze erg als ze ziek zijn) Het lijkt wel een vrouw af en toe zo kattig. En ook hier ik mag afspraken maken voor mensen die langs moeten komen voor de verbouwing. Dan is de tijd niet goed, dan de dag niet. Ik werd er zo moe van dat ik toen tegen hem heb gezegd dat ie het maar uit moet zoeken en zelf moet bellen. Wat resulteerde in een soort catfight. (zucht)
Het goed maken daarna was beter in ieder geval.
donderdag 5 maart 2009 om 20:34
ik hou dus van vanalles qua lezen.(Behalve chicklit). Lees graag psychologische thrillers ala nicci french. Maar die lezen ook wel erg snel weg, dus voor mee te nemen op vakantie niet altijd ideaal (moet ik er te veel in mijn rugzak mee nemen). De vliegeraar en duizend schitterende zonnen vond ik ook heel mooi. En af en toe iets zwaardere kost is ook prima, fanatasy heb ik vroeger veel gelezen, laatste jaren eigenlijk niet meer, maar mss moet ik weer eens beginnen?
Zoek niet specifiek nederlandse schrijvers, maar het gaat me er om dat het nederlands is, niet latijd zin om duits te lezen.
Ga deze keer niet naar Groningen, maar naar mijn ouders, dus ook daar naar de boekhandel (maar I scholtens wristers)
Zoek niet specifiek nederlandse schrijvers, maar het gaat me er om dat het nederlands is, niet latijd zin om duits te lezen.
Ga deze keer niet naar Groningen, maar naar mijn ouders, dus ook daar naar de boekhandel (maar I scholtens wristers)
donderdag 5 maart 2009 om 20:40
quote:germanwings schreef op 05 maart 2009 @ 20:09:
nog even een óproepje' ben dit weeken nl. in Nederland en wil even bij een boekhandel voorbij, even nederlandse boeken inslaan voor de vakantie. Wie heeft er nog aanraders voor me?Aanrader schrijfster Tess Gerritsen, Suzanne Vermeer of Karin Slaughter. Laatste alleen niet lezen als je alleen thuis bent
nog even een óproepje' ben dit weeken nl. in Nederland en wil even bij een boekhandel voorbij, even nederlandse boeken inslaan voor de vakantie. Wie heeft er nog aanraders voor me?Aanrader schrijfster Tess Gerritsen, Suzanne Vermeer of Karin Slaughter. Laatste alleen niet lezen als je alleen thuis bent
donderdag 5 maart 2009 om 20:46
Ja heeeeerlijk he? Een middagje neuzen in de scholtens wristers (scholtens selexyz tegenwoordig, maar dat vind ik stom). Ik vind "het huis van de moskee" van Kader Abdolah ook heel mooi. Qua thrillers zijn de millennium-boeken en "de historicus" wel aanraders, vanwege hun dikte. Daar doe je wel even over...
donderdag 5 maart 2009 om 20:54
Becky aah helaas kom ik daar nu pas achter en zijn alle restaurants hier in de buurt al volgeboekt, toch maar gewoon naar de Italiaan geweest, was wel erg lekker hoor.
Gw: heb je eten, bidden beminnen al gelezen, van eeeuuuhm shit weet de schrijfster even niet, Elizabeth nog wat volgens mij.
Ben nu een boek van isabella allende aan het lezen is wel even wennen moet ik zeggen. Vanaf wanneer heb je vakantie. Mijn liefste dinnetje vertrekt morgen voor drie weken naar Guatemala. De vliegeraar en duizend schitterende zonnen heb ik in mijn laatste vakantie ook verslonden is het nieuwe boek van Khalid Hoessini (of hoe je dat ook schrijft) nog niet uit?
Gw: heb je eten, bidden beminnen al gelezen, van eeeuuuhm shit weet de schrijfster even niet, Elizabeth nog wat volgens mij.
Ben nu een boek van isabella allende aan het lezen is wel even wennen moet ik zeggen. Vanaf wanneer heb je vakantie. Mijn liefste dinnetje vertrekt morgen voor drie weken naar Guatemala. De vliegeraar en duizend schitterende zonnen heb ik in mijn laatste vakantie ook verslonden is het nieuwe boek van Khalid Hoessini (of hoe je dat ook schrijft) nog niet uit?
donderdag 5 maart 2009 om 22:04
volgens mij word ik verliefd. zucht
ik heb as zaterdag een shopsessie met een vriendin. vnl voor de nieuwe jurkjes collectie van steps. nu zat ik voor de grap voor die andere grote liefde van mij te kijken.. kwam ik toch op een internetsite het meest dottige schoentje ooit tegen!!! zucht. die moet ik gewoon hebben!!! vriend zal me wel weer vervloeken uitlachen niet meer naast me willen lopen. boeien
ik heb as zaterdag een shopsessie met een vriendin. vnl voor de nieuwe jurkjes collectie van steps. nu zat ik voor de grap voor die andere grote liefde van mij te kijken.. kwam ik toch op een internetsite het meest dottige schoentje ooit tegen!!! zucht. die moet ik gewoon hebben!!! vriend zal me wel weer vervloeken uitlachen niet meer naast me willen lopen. boeien