Piezzertz schrijven hier verder!

14-01-2009 10:11 4737 berichten
Geen hubbies, beebs en klusserij hier

Naam SindsPiesdagEn?DatumBijzonderheden

Mexxgirl24Okt.08 3/08/0920wk echo gehad, alles goed!

Ik29Dec.08 13/09/096/4: VK 27/4: 20wk echo

Mayabee23Sept.08 23/09/0931/3: VK 9/5: 20wk echo

Duveltje26Nov.08 01/10/0921/3: VK

Charlotte24Nov.0819/10/099/4: VK

Justdeb24Okt.08 19/10/0916/4: VK

Leonor34Sept.08 Alles goed!!

Murron31Aug.08 22/10/09

Fanatic27Nov.08 16/4: VK

Husky28Dec.08 17/4: VK

partylover28Jul.07

Wannabemom25Okt.08

Theemuts26Sep.085 apr

Erine24Dec.088 apr

Speculaas30Nov.088 apr

DJ Momo31Sept.0814 apr

Annika7929Jan.0915 apr

Germanwings31Jan.0917 apr

Rainbow30Nov.0818 apr

Polleke30Nov.0819 apr

Mulan33Nov.0820 apr

Becky30Dec.0821 apr

Yaya27Dec.08

Mariss27Nov.08

Kath7632Jan.09

Alle reacties Link kopieren
quote:germanwings schreef op 05 maart 2009 @ 22:35:

momo, waar ben je? Ik wacht nog op de foto/link...

und? ?

ze zijn er ook in het cerise... (maar vorige week een paar rode laarzen gekocht. waar ik al niets bij weet aan te trekken )
leuk, alleen jammer van die veels te hoge hak, daar kan ik niet op lopen
oefening baart kunst, gwtje! en op hakken loop je niet, daarop schrijd je hahahahaha

voor de steps jurkies:

http://www.steps.nl/collection.html

http://www.steps.nl/tv-a-porter/jurkenoverzicht1.php

ik heb mijn oog laten vallen op de dufay, paris, viotta, jinan, lei, dakota, mississippi en mara. goed dat ze niet allemaal tegelijk in de winkel hangen. ben benieuwd of dat een beetje werkt/staat met mijn figuur. vaak is de bovenkant nogal een probleem.
Oooh leuke schoentjes momo.

Truste allemaal.
oh, ik ga zaterdag ook even bij de steps kijken! Hebben ze volgens mij ook bij mijn ouders!
ik ga ook maar eens slapen. over schoentjes en jurkjes dromen

morgen weer een drukke dag. ben 3000 facturen aan het uitzoeken. zucht.
nou, als iedereen me verlaat moet ik mss ook maar mijn bed in duiken! (Yes, nog een dagje werken en het is weer weekend!)
Wat eene ontzettend leuke schoentjes! Meteen halen

Wij gaan weer eens een weekendje weg, dus mijn weekend is gisteren al ingegaan... Heerlijk uitwaaien op Texel!

Wilde jullie allemaal nog even een heel fijn weekend wensen!

Liefs en een voor iedereen!
gw ik had net op hyves nog wat boeken genoemd.

de therapie en de gijzeling van Sebastian Fitzek (of zoiets) zijn erg spannend! en vind zelf de boeken van Loes den Hollander ook erg goed.

wauw momo, mooie schoentjes! helaas ga ik het ook echt niet volhouden om een dag op zulke hakken te lopen ben ik bang! had het foldertje van steps met de nieuwe jurkjes ook al gehad! zei ik tegen manlief dat ik die wel even wilde bewaren, laat hij er even later per ongeluk een glas water overheen vallen... jaja!

specu ik voel me wel weer beter alleen ik heb echt nog steeds een concentratievermogen van nul. ik had gisteren ook al weer wat gewerkt, want had nog werk mee naar huis genomen, maar ik doe er echt 3 keer zo lang over. en dat is niet zo handig als je per kwartier moet verantwoorden wat je gedaan hebt voor welke klant.

mexx veel plezier het weekend op Texel!

en fanatic natuurlijk duim ik voor je!

stiekem duim ik toch ook al een beetje voor mezelf, met die positieve ovulatietest vandaag precies 2 weken geleden........
Ik duim ook voor jullie allemaal!!

Husky, fijn dat je je weer iets beter voelt. En het is bijna weekend, dus dan kun je weer lekker uitrusten.

Momo, leuke schoenen! Ik kan er ook totaal niet op lopen, maar ik vind ze wel gaaf. Heb zelf ook van dit soort schoenen met zo'n bloem erop, maardan in het zwart. Staat zo feestelijk! En die jurkjes zien er ook goed uit, ik word gelijk hebberig. Ik moet morgen werken (open dag op school), balen. Misschien kan ik na afloop nog even naar de stad. Ik weet zeker dat dat soort jurkjes de deur uitvliegen en dat je er dus snel bij moet zijn...
Husky, als je 2 weken geleden een positieve test had. Dan is 12 maart als P-day best laat toch? Of heb je dat expres gedaan hahaha?

Mexxgirl, heel fijn weekend! Ik hoop voor je dat het droog blijft!

Momo, wat een onwijs leuke, lieve schoentjes zeg! Ben blij dat het mooie weer (als het goed is) er weer aankomt. Kunnen we weer helemaal los gaan!!

Ik heb nu al 3 dagen last van buikgriep. Ik wordt er echt helemaal chagerijnig en verdrietig van. Maar helaas is er niet zo heel veel aan te doen dan maar gewoon uitzieken. Pfff, wat een ellende dit zeg.

Maar toch allemaal een hele fijne dag en inderdaad, het is bijna weekend!!!
Rainbow mijn eerste cyclus was 30 dagen en de 2e 36 dagen dus gemiddeld zou ik dan nu op 12 maart uitkomen, vandaar...

Balen van je buikgriep, beterschap!!

Klopt speculaas, die jurkjes gaan altijd snel! Alleen zo jammer dat we ze nog niet meteen aankunnen he met dat stomme druilerige weer...!
oohhhhhhhhh, spannend husky!! Wanneer ga je testen? Ga je tot 12 maart wachten of toch al eerder testen?
ik weet het nog niet gw, mezelf kennende kan ik vast niet wachten tot de 12e... misschien zondag? of ben ik dan nog te ongeduldig denk je?
Nee Husky, als je zondag test ben je niet ongeduldig hoor!

Dan is het 2 en een halve week na een positieve ovulatietest. Ik zeg gewoon doen!!!
Waar is Ik eigenlijk??? Heb al een tijdje niets van haar gehoord toch....?
haha rainbow, dat is wel positief afgerond 2,5 week!

ben alleen wel bang voor een negatieve test... dat is bijna nog erger dan mijn gebrek aan geduld
ik vind het ook niet ongeduldig husky als je zondag test, ik hou voor me zelf aan dat ik 2 weken + 1 dag na mijn positieve ovulatie-testen mag testen. Als je zwanger bent moet je dan volgens mij meestal wel al positief testen. Langer hou ik niet uit. Ik denk dat ik deze ronde wel al iets eerder zelfs ga testen, ga dan bij een negatieve test ook wel duiken.

Ik weet ook niet waar ik is, idd al een tijdje niet geweest volgens mij.
maar dat zou ik ook doen gw, als ik dan kon gaan duiken!
Goedemiddag allen!

Zal me ook nog eens even laten horen!

Momo: wat een leuke schoentjes zeg!!

Mexx: Veel plezier dit weekend! Hopelijk krijgen jullie een beetje goed en droog weer!

Het is hier de laatste tijd wel redelijk rustig geloof ik... Iedereen op hyves??

Kan het haast niet bijhouden op de hyves, vandaar dat ik daar ook niet zoveel reageer... Druk druk druk!

Maar wou even laten weten dat alles goed gaat hier!

Nog 10 dagen en dan de echo!!!!
volgens mij heb ik problemen met internet, errug vervelend.

Kleren shoppen is altijd erg leuk werk, alleen ik begin der pas weer aan als mn buik begint te groeien... Net ff bij de bouwmarkt kleurstaafjes verzameld kan ik ff lekker combineren en uitzoeken welke kleuren ik waar wil hebben.

Vanavond slaapdienst, pff zo geen zin in, moet t hele weekend werken en we hebben maar 3 clienten thuis en we werken altijd met zn 2en.
Love the shoes, Mo, meteen doen!

En GW, qua boeken raad ik aan: Schaduw van de Wind van Carlos Ruiz Zafon (vond ik echt prachtig!), Special topics in calamity physics (ben ff de nl titel kwijt), en de boeken van Henning Mankell, echt goede thrillers. Ben ook Karin Slaughter-fan, en alleen thuis is dan niet zo´n probleem, maar zou het niet in combinatie met eten doen (soms erg plastisch beschreven, maar hé, jij bent arts, dus je zult wel t een ander gewend zijn!)

Goed, ik ga weer even doen waar ik voor betaald word!
He Mexx zal wel te laat zijn, maar alsnog een fijn weekend!

Rainbow: Heel veel beterschap voor jou.

Husky: dus je bent alweer aan het werk? Wel goed uitzieken he. Nog 6 daagjes duimen dan, en dan is het 12 maart, duim, duim, duim. Vind zondag ook wel een mooie testdag hoor.

Deb: Spannende zeg, voor jou aftellen tot de echo dan!

Maya: Dat is toch wel gezellig dan, toen ik nog nachten had was ik alleen voor max 28 cliënten. Dan duurt de nacht echt heel lang! Moet jij nog nachten werken dan? Volgens mijn cao hoef je geen onregelmatigheid te draaien als je zwanger bent.

Ga eens even op bol. com naar boeken neuzen!
Erine, als ik niet meer onregelmatig zou werken kom ik niet aan mn uren. Slaapdiensten weet ik iig van dat je die niet meer hoeft te doen als je zwanger bent, maar zolang het lukt wil ik ze wel blijven doen. Anders moet ik 3 of 4 extra avond diensten per maand werken heb ik ook niet zo'n zin in. Wij werken normaal 2 op 5 overdag en s nachts werken wij 1 op 10. Maar ik slaap en de clienten worden ingeluisterd door de nachtwacht die ons belt als er iets aan de hand is. Maar meestal kan ik gewoon de hele nacht slapen. Dit weekend werken we dus 2 op 3 en s nachts 1 op 8
Ik ben wel aan het meelezen maar ga niks posten.

Ben echt ontzettend moe nu en zo verschrikkelijk beroerd!

Als het weer wat beter gaat dan ben ik er weer!

Toedels!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven