Piezzertz schrijven hier verder!

14-01-2009 10:11 4737 berichten
Geen hubbies, beebs en klusserij hier

Naam SindsPiesdagEn?DatumBijzonderheden

Mexxgirl24Okt.08 3/08/0920wk echo gehad, alles goed!

Ik29Dec.08 13/09/096/4: VK 27/4: 20wk echo

Mayabee23Sept.08 23/09/0931/3: VK 9/5: 20wk echo

Duveltje26Nov.08 01/10/0921/3: VK

Charlotte24Nov.0819/10/099/4: VK

Justdeb24Okt.08 19/10/0916/4: VK

Leonor34Sept.08 Alles goed!!

Murron31Aug.08 22/10/09

Fanatic27Nov.08 16/4: VK

Husky28Dec.08 17/4: VK

partylover28Jul.07

Wannabemom25Okt.08

Theemuts26Sep.085 apr

Erine24Dec.088 apr

Speculaas30Nov.088 apr

DJ Momo31Sept.0814 apr

Annika7929Jan.0915 apr

Germanwings31Jan.0917 apr

Rainbow30Nov.0818 apr

Polleke30Nov.0819 apr

Mulan33Nov.0820 apr

Becky30Dec.0821 apr

Yaya27Dec.08

Mariss27Nov.08

Kath7632Jan.09

Alle reacties Link kopieren
quote:Kath76 schreef op 06 maart 2009 @ 12:53:

En GW, qua boeken raad ik aan: Schaduw van de Wind van Carlos Ruiz Zafon (vond ik echt prachtig!), Special topics in calamity physics (ben ff de nl titel kwijt), en de boeken van Henning Mankell, echt goede thrillers. Ben ook Karin Slaughter-fan, en alleen thuis is dan niet zo´n probleem, maar zou het niet in combinatie met eten doen (soms erg plastisch beschreven, maar hé, jij bent arts, dus je zult wel t een ander gewend zijn!)

He, wat grappig! Dat zijn ook allemaal boeken waar ik fan van ben. Henning Mankell is leuk, ben helemaal fan van Wallander. Heb ook gewoond in dat deel van Zweden. Heb toen in Ystad de Wallander-route gelopen, geinig.

De schaduw van de wind is inderdaad prachtig. Mooie sfeer.

Dat andere boek heet volgens mij "calamiteitenleer voor gevorderden" van Marisha Pessl of zoiets. Is inderdaad ook een aanrader!

Verder niet zoveel nieuws. Ben op het werk en het is druk en ik wil weekend... Bloeden is nog steeds niet helemaal gestopt. Ben benieuwd hoe lang dat nog aanhoudt.

Fijne dag verder!
He leuk dat jullie ook zo van lezen houden! Schaduw van de wind en Calamiteitenleer voor gevorderden vond ik ook heel goed!

Even denken wat nog meer mooie boeken zijn. Hilarisch vond ik Een korte geschiedenis van de tractor in de Oekraine. Prachtig vond ik Dagboek van een geisha. O ja, en Vreugde der Wet, ook heel mooi. De stad der blinden is heel indrukwekkend. Nou ja, dit is even wat me te binnenschiet. Maar smaken verschillen natuurlijk.

Het boek De historicus heb ik besteld trouwens een paar maanden geleden. Als ik dan weer in Nederland ben neem ik altijd een stapeltje boeken mee terug. Maar altijd te weinig, want boeken zijn helaas zwaar!
Leuk, weer wat nieuwe titels erbij! Dagboek van een Geisha is inderdaad ook erg mooi! Het vreemdste boek dat ik ooit gelezen heb: Alles is verlicht van Jonathan Safran Foer.
Aah zo Maya, ja dat is ook wel begrijpelijk!

Charlotte: Word eens tijd dat je je beter gaat voelen he.

Speculaas: Heb geen idee hoe lang dat normaal duurt, misschien voor de zekerheid volgende week de huisarts eens vragen!

Een aantal boeken die jullie noemen heb ik nog niet gelezen, dus dat ga ik zeker doen! (Heb er al twee besteld). Knap zeg hoe Julie al die titels en auteurs kunnen onthouden, eigenlijk kijk ik daar ook helemaal niet heen. Meestal lees ik de achterkan en een paar pagina’s in het boek en dan koop ik het gewoon!
Erine: Dat word echt tijd ja. Ben er zelf zolangzamerhand ook wel beetje zat van om iedere dag als een zombie door het huis te gaan... Nou ja, het is voor een heeel goed doel!
quote:Kath76 schreef op 06 maart 2009 @ 12:53:

qua boeken raad ik aan: Schaduw van de Wind van Carlos Ruiz Zafon (vond ik echt prachtig!), Special topics in calamity physics (ben ff de nl titel kwijt), en de boeken van Henning Mankell, echt goede thrillers. Ben ook Karin Slaughter-fan, en alleen thuis is dan niet zon probleem,

Ik houd ook van dezelfde schrijvers/boeken Kath! Grappig zeg. Maar ook inderdaad 'dagboek van een Geisha' en 'stad der blinden' van saramago. Grappig leonor dat je die laatste noemde, is toch minder bekend onder het publiek. Van vriend moet ik zeggen dat alle boeken van Saramago mooi zijn
Kom ik met mijn chicklit boeken hahaha, ik lees helemaal niets anders !!!
Ach joh, volgens jaar lezen we allemaal Nijntje! Iedereen weer aan dezelfde lectuur!
ik heb in ieder geval een heel lijstje voor de boekhandel morgen, ga morgen even lekker snuffelen.

Verder net even een nieuwe rugtas voor mijn camera gekocht, hij was schrikbarend duur, maar goed vond hem heel mooi en zoals manlief hier altijd zegt "je werkt er hard genoeg voor".

http://www.crumpler.de/?p...-001&size=&ignore_color=1

Dit is hem! (Sorry, ik kan geen plaatjes plakken). Helemaal happy!
"ik zou wel een kindje lusten" is anders geniaal!
crumpler is fijn he, gw? heb er zelf ook een. de pretty boy xxxxxl ofzo. schouder model
[quote]leonor schreef op 06 maart 2009 @ 16:11:

. Hilarisch vond ik Een korte geschiedenis van de tractor in de Oekraine.

Die heb ik in het duits gelezen, is idd heel erg hilarisch!
ja momo, ik was er helemaal verliefd op, en ach, de prijs ben ik over een jaartje alweer vergeten en dan heb ik wel nog steeds een hele mooie rugzak (met 30 jaar garantie!).
30 jaar? levenslang toch! mijne wel iig :P heb er na 1 week al gebruik van gemaakt. er zit zo'n kussending op de schouderband, met klitteband. nou, dat klitteband liet dus mooi los.

welke kleur heb je? ik een legergroene.
ik heb ook een crumpler tas voor mijn camera! heeel fijn ding alleen zou nog wel een andere voor erbij willen, maar ja die prijs he.
Ik heb de bruine! En bij mij zeiden ze 30 jaar...... nou ja, naar 30 jaar wil ik mss ook wel eens wat anders?
Hahaha, ja specu. Dan lezen we voor uit nijntje en kijken we heel de dag teletubbies
hier wordt GEEN tubbies gekeken! read my lips!
Hahaha, ik ga mijn kinderen de troetelbeertjes gewoon laten zien, is veel leuker ! Ook voor mama ;)
jaa de troetelbeertjes! en de freggles in de freggelgrot!

ik vind hyves toch wel grappig inmiddels, heb behalve jullie al 5 andere "vriendjes" en mijn beste vriendinnetje van de lagere school teruggevonden die toen verhuisd was!
Hihihi, de freggles ja geweldig met reizende oom roel. Of de snorkels ook leuk !!

Hyves is ook best wel grappig, als je wat wil weten over iemand kijk je gewoon op hyves hahaha
Jaaa, de Freggles!

Teletubbies kan niet goed zijn voor de hersenontwikkeling. Doe dan maar Pieter Post!
hyves is heel leuk, soms iets te leuk. kom er net achter dat mijn ex van mijn studententijd waar ik na 1,5 jaar relatie jaaaaaren luduvu van heb gehad ook papa wordt. tsssss
Ja ik heb ook dingen ontdekt over jongens waar ik ooit mee gehad heb, zijn of papa of getrouwd... hmz..

Pieter Post is leuk !!! Stiekem vind ik Buurman&Buurman nog veeeel leuker
ik heb trouwens een hekel aan nijntje! helemaal op kleding. maar goed als boekje zou het nog wel kunnen denk ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven