Piezzertz schrijven hier verder!

14-01-2009 10:11 4737 berichten
Geen hubbies, beebs en klusserij hier

Naam SindsPiesdagEn?DatumBijzonderheden

Mexxgirl24Okt.08 3/08/0920wk echo gehad, alles goed!

Ik29Dec.08 13/09/096/4: VK 27/4: 20wk echo

Mayabee23Sept.08 23/09/0931/3: VK 9/5: 20wk echo

Duveltje26Nov.08 01/10/0921/3: VK

Charlotte24Nov.0819/10/099/4: VK

Justdeb24Okt.08 19/10/0916/4: VK

Leonor34Sept.08 Alles goed!!

Murron31Aug.08 22/10/09

Fanatic27Nov.08 16/4: VK

Husky28Dec.08 17/4: VK

partylover28Jul.07

Wannabemom25Okt.08

Theemuts26Sep.085 apr

Erine24Dec.088 apr

Speculaas30Nov.088 apr

DJ Momo31Sept.0814 apr

Annika7929Jan.0915 apr

Germanwings31Jan.0917 apr

Rainbow30Nov.0818 apr

Polleke30Nov.0819 apr

Mulan33Nov.0820 apr

Becky30Dec.0821 apr

Yaya27Dec.08

Mariss27Nov.08

Kath7632Jan.09

Alle reacties Link kopieren
wie is de mol? dacht dat die in noord-ierland zaten (tot ongenoegen van de deelnemers, die op een exotisch oord hadden gehoopt)
oh lekker, 5 sterren! Heb me vanmiddag al even lekker gemaakt met kijken naar een 5 sterren hotel aan de dode zee...
quote:DJ Momo schreef op 08 maart 2009 @ 21:42:

zo is het GW!

/heeft medelijden met de meiden die morgenochtend voor het eerst weer inloggen na het weekend Waarom
ja, dat vertelde het vriendinnetje waarmee ik zaterdag eten was... maar die had het dus mis. Noord-Ierland is toch wel echt iets anders dan Jordanie (wel ook heel mooi, gaan we met kids zeker nog weer eens heen).
inderdaad, hadden ze er maar bij moeten zijn
quote:Erine schreef op 08 maart 2009 @ 21:44:

[...]

Waarom Die moeten veel lezen!
Westkust van Ierland is trouwens heel mooi hoor, alleen die regen tja. Wel echt een geweldig volk die Ieren, op bruiloften betaal je daat zelf je drinken en dat is echt niet voor niks hoor!
Wie is de mol is opgenomen in Noord Ierland & Jordanie !

Ik heb ook medelijden met alle inloggers van morgen hahaa. Die hebben een partij bijleeswerk te doen
Hebben ze wel een reden om niet te werken, en husky zal te euforisch zijn om te werken kan die mooi wat lezen.
het is goed dat ik op vakantie ga, ik vrees dat ik zolang ik zwanger ben iedere maand op vakantie moet de week voor mijn p-day. Zodat ik het tenminste een beetje kan loslaten.
Dat zou wel mooi zijn he Gw elke maand 10 daagjes op vakantie. Je bent er aan toe he?
ja, nog 3 dagen werken, nog 1 keer dienst.

morgen fotocursus, dinsdag dienst en woensdag klimmen, ik ga zoals jullie begrijpen in het vliegtuig eerst maar eens slapen!
Dames ik ga er vandoor, nog even wat tv kijken !!

Fijne avond allemaal nog en welterusten !
Ja daar kan ik me wel wat bij voorstellen gw, zo te horen heb je nog drukke dagen voordat je gaat, dus voor je het weet is het donderdag. Niet vergeten je tas in te pakken he.

Daaag Fanatic.
fotocursus, leuk! 1 dag of een meerdaagse cursus?

trust fanatic!
ja, moet ook nog even wat laatste dingen inkopen ergens tussendoor (oordoppen tegen al dat moskee geschreeuw 's ochtends om 5).

Maar goed, gaat de tijd sneller dus dat ik alleen maar beter. Manlief is wel heel lief, toen hij vanmiddag wegging zei hij nl ook. Goed oppassen he, en met zijn 3-en terug komen he! Vond ik zo lief!!!!!!!!!!!
8 weken, volgende week mis ik dan, maar heb al een keer eerder een cursus in Nl gevolgd, dus dat moet wel gaan, leek me wel handig om mijn nieuwe camere goed onder de knie te krijgen.
Oooh ja dat is wel heel lief, neem aan dat je ook testen mee neemt? Ja je hebt t nog druk voordat je gaat.
yep, die gaan mee. Mocht ik tegen de tijd dat we gaan duiken (rond mijn p-day) nog niet ongesteld zijn dan ga ik testen (tja, wel ongezellig zonder man, maar ik denk dat vriendin wel mee leeft) en bij een negatieve test dus duiken.

Ik moet eigenlijk vanavond nog even mijn camer's leeghalen.... maar het forum is veel te interesant...
Dat dacht ik al, dat word hopelijk een dure telefoonrekening voor jou! Kan me niet voorstellen dat je vriendin niet mee leeft. Moet je maar deze week nog ergens inplannen die camera leeghalen haha.

Moeten we wel heeeel lang wachten op nieuws van jou he.

Momo die taart was trouwens echt heeel lekker (truffeltaart).
HUSKY GEFELICITEERD!!!! Ik ben echt heel erg blij voor je!
als ik positief test heb ik toch tijd genoeg (als vriendin lekker duikt) dus kan kom ik wel een keer langs hoor, internet hebben ze vast ook wel in jordanie.
Ja dat is wel fijn, anders zitten we zo lang in spanning hier.

Moet zo eens gaan slapen krijgen morgen bezoek van het trimbos instituut op het werk, komen interviews enzo doen ivm een project. Ben nog niet zo moe!
Theemuts, dat is ook zo, van jou wist ik al dat het inderdaad een tijdje kan duren voor het HCG weer weg is... Ik wil zo graag weer.... Straks zijn jullie allemaal deze of de volgende ronde zwanger en dan zit ik hier te wachten tot ik ongesteld word

Het komt vast wel ooit goed. Ik word al steeds iets beter in het relativeren. Heb al 3 dagen niet gehuild ofzo.

'k Ga nu slapen.

Husky, ik hoop dat jij ook lekker kunt slapen met al die adrenaline in je lijf!! Echt geweldig voor je!
Ooh arme specu, gun het je zo. Komt vast goed. Dikke knuffel voor jou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven