Piezzertz schrijven hier verder!

14-01-2009 10:11 4737 berichten
Geen hubbies, beebs en klusserij hier

Naam SindsPiesdagEn?DatumBijzonderheden

Mexxgirl24Okt.08 3/08/0920wk echo gehad, alles goed!

Ik29Dec.08 13/09/096/4: VK 27/4: 20wk echo

Mayabee23Sept.08 23/09/0931/3: VK 9/5: 20wk echo

Duveltje26Nov.08 01/10/0921/3: VK

Charlotte24Nov.0819/10/099/4: VK

Justdeb24Okt.08 19/10/0916/4: VK

Leonor34Sept.08 Alles goed!!

Murron31Aug.08 22/10/09

Fanatic27Nov.08 16/4: VK

Husky28Dec.08 17/4: VK

partylover28Jul.07

Wannabemom25Okt.08

Theemuts26Sep.085 apr

Erine24Dec.088 apr

Speculaas30Nov.088 apr

DJ Momo31Sept.0814 apr

Annika7929Jan.0915 apr

Germanwings31Jan.0917 apr

Rainbow30Nov.0818 apr

Polleke30Nov.0819 apr

Mulan33Nov.0820 apr

Becky30Dec.0821 apr

Yaya27Dec.08

Mariss27Nov.08

Kath7632Jan.09

fanatic, hier duimen we ook nog even voor je verder!

Wel zo gezellig he kath, dat je niet meer alleen hoeft te piesen!
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor het duimen allemaal meiden ! Ik hoop dat het helpt !
@ specu je zag het bij mij ik had toch ook nog een positieve test in mijn handen bijna 4 weken na de curattage... en eigenlijk bleef het vaag positief tot vorige weekend... Kan dus best een tijdje duren... volgens mij had Wannabemom dat ook vrij lang erna... Het is heel moeilijk weet er alles van, maar probeer af te wachten tot je weer ongesteld bent... Anders zit je net zolang als ik in onzekerheid en ik kan je vertellen dat is K*T...
IK HEB NOG NIKS GELEZEN, MAAR IK BEN ZWANGER !!! GEWOON EEN SUPER POSITIEVE TEST, IK BEN ZO BLIJ !!! VANMIDDAG TOEN IK THUIS KWAM WAS ER ONVERWACHT VISITE, DUS VANAVOND NA HET ETENTJE PAS GETEST EN ZO DUIDELIJK EEN PLUS, IK ZIT HELEMAAL TE TRILLEN HIER, BEN ZO BLIJ !!!
speec en thee, jullie zijn stoer! knuf van mij!!

kath, tof he, mijn schoentjes. en joh, je moet er zelf wat van maken hoor! de ene keer loop ik in jogging broek (couture, dat dan weer wel), de volgende keer in jurkje. net waar ik zin in heb.

vriend is de komende paar dagen weg, (cursus), morgenavond vriendin helpen met haar aangifte. denk dat ik de rest van de tijd eens mijn kleding kast ga uitmesten. gewoon álles er uit, soppie er door, en opnieuw indelen... wie weet kom ik nog (te) gekke dingen tegen.
Husky !!! Gefeliciteerd !!
quote:husky schreef op 08 maart 2009 @ 21:12:

IK HEB NOG NIKS GELEZEN, MAAR IK BEN ZWANGER !!! GEWOON EEN SUPER POSITIEVE TEST, IK BEN ZO BLIJ !!! VANMIDDAG TOEN IK THUIS KWAM WAS ER ONVERWACHT VISITE, DUS VANAVOND NA HET ETENTJE PAS GETEST EN ZO DUIDELIJK EEN PLUS, IK ZIT HELEMAAL TE TRILLEN HIER, BEN ZO BLIJ !!!sjit heej husk, wat goed!!! FELI!!
JEEEEHHHH!!!! Husky super gefeliciteerd zit hier ook voor je te stuiteren hoor!!!!
Husky!! Wat gaaaaaf!!! GEFELICITEERD!!!
husky: gefeliciteerd!! Geniet ervan!!
GAAFFFFFFFFFFFFFFFFF, een nieuwe zwangere!

Gefeliciteerd husky!

9 down... 16 to go!
wat gaaf, wat gaaf, wat gaaf!! (En ik wil ook, ook, ook)
fanatic staat nog in de startblokken, wbm is morgen, en dan een hele sloot piezerts tegen volgend weekend!
quote:germanwings schreef op 08 maart 2009 @ 21:23:

wat gaaf, wat gaaf, wat gaaf!! (En ik wil ook, ook, ook)zie 17:43
quote:DJ Momo schreef op 08 maart 2009 @ 21:23:

fanatic staat nog in de startblokken, wbm is morgen, en dan een hele sloot piezerts tegen volgend weekend!ja, gaat een druk weekend worden volgende week hier op het forum!
Ja ja, het wordt weer spannend... maar ik heb steeds minder hoop momo.. heb echt zo'n pijntje boven mijn playground.. zo'n drukkend ongesteldheids pijntje...
GEFELICITEERD!!!!! wow, die had ik vandaag nog niet verwacht eigenlijk. Super
HUSKY!!!! Wat zie ik nu, tranen in mijn ogen!!! Van harte gefeliciteerd zeg, dat is nog eens een goed begin van deze pies week. Wat zei husky man? Heb je klachten ofzo of merk je iets??/

Haha wat leuk zeg .

Arme Charlotte; Hoe gaat het nu met je??

Marriss: Heb jij even goed geshopt zeg!

Party: Jij ook nog goed gewinkeld??

Vind het wel grappig dat we allemaal voor buiten spelen zijn. Heb vroeger ook altijd veel buiten gespeeld, hebben zelfs nooit een spelcomputer gehad.

Super zeg Duvel daar zeg je zeker geen nee tegen. En een hele mooie echo zeg.

Specu: Zou ook eens de huisarts bellen misschien geeft die je wel wat zekerheid, of kun je even op controle komen.

Dat is wel even een mooie tent he Becky waar gaan jullie slapen in die tent?? Misschien een onbeleefde vraag maar moet je naar een crematie van iemand die dicht bij jullie stond?

Nog kunnen laten om niet te testen fanatic? * Duimt vrolijk voor je verder*.

Theemuts: Kan me wel voorstellen dat het fijn is om ongesteld te worden nu kun je in ieder geval weer verder hé.

Gw: Volgens mij kom jij de vakantie wel door he, hoelang ging je ook alweer? Sorry weet ik even niet meer.

Kath: Fijn ben je niet meer zo alleen.

Verder niet veel nieuws hier, weekend gewerkt. Nog steeds pijnlijk tepels en super last van mijn darmpjes. Moet woensdag of donderdag ongesteld worden dus ben heel benieuwd merk dat ik nu wel weer langzaam de zenuwen begin te krijgen.
quote:DJ Momo schreef op 08 maart 2009 @ 21:24:

[...]

zie 17:43
Momo wie weet ben jij de volgende ook een knuffel van mij.
wel grappig hoe snel iedereen hier is!

erine, gaan maar 10 dagen. Maar heb er super veel zin in! Het was vandaag al 27 graden in Amman, heerlijk!
Hihihi Erine, ik kan het heel goed laten om niet te testen. Heb een deal met fanatic-man

Er wordt pas volgend weekend geplast als ik dan nog niet ongesteld ben
quote:fanatic schreef op 08 maart 2009 @ 21:24:

Ja ja, het wordt weer spannend... maar ik heb steeds minder hoop momo.. heb echt zo'n pijntje boven mijn playground.. zo'n drukkend ongesteldheids pijntje...

hihihihi. je playground *maakt notitie*

maar wel balen. 'dikkie....

gw: back at yah!
had marriss ook gesjopt? sjemig. helemaal gemist zeg.. wat had die dan gescoord??

erine. wie weet. mss jij wel!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven