Piezzertz schrijven hier verder!

14-01-2009 10:11 4737 berichten
Geen hubbies, beebs en klusserij hier

Naam SindsPiesdagEn?DatumBijzonderheden

Mexxgirl24Okt.08 3/08/0920wk echo gehad, alles goed!

Ik29Dec.08 13/09/096/4: VK 27/4: 20wk echo

Mayabee23Sept.08 23/09/0931/3: VK 9/5: 20wk echo

Duveltje26Nov.08 01/10/0921/3: VK

Charlotte24Nov.0819/10/099/4: VK

Justdeb24Okt.08 19/10/0916/4: VK

Leonor34Sept.08 Alles goed!!

Murron31Aug.08 22/10/09

Fanatic27Nov.08 16/4: VK

Husky28Dec.08 17/4: VK

partylover28Jul.07

Wannabemom25Okt.08

Theemuts26Sep.085 apr

Erine24Dec.088 apr

Speculaas30Nov.088 apr

DJ Momo31Sept.0814 apr

Annika7929Jan.0915 apr

Germanwings31Jan.0917 apr

Rainbow30Nov.0818 apr

Polleke30Nov.0819 apr

Mulan33Nov.0820 apr

Becky30Dec.0821 apr

Yaya27Dec.08

Mariss27Nov.08

Kath7632Jan.09

Alle reacties Link kopieren
jemig... die is groot! ik weet al waar we met z'n allen onze eerste viva-meeting gaan organiseren!
Geen bult (gelukkig), maar ik stond op, en was meteen zo duizelig dat ik voordat ik er erg in had met mijn hoofd tegen de muur knalde. Vond het gewoon raar omdat ik dat eigenlijk nooit heb. Maar goed, als zwangerschapsverschijnsel zou het ook wel al erg vroeg zijn, zit net een week na mijn eisprong.

Husky, ik wacht met spanning op het artikel! En mocht ik echt al een positieve test hebben dan ga ik niet duiken hoor; maar bij een negatieve test en nog niet ongesteld wel. Maar natuurlijk weer niet als ik nog duizelig ben.
quote:husky schreef op 09 maart 2009 @ 13:09:

jemig... die is groot! ik weet al waar we met z'n allen onze eerste viva-meeting gaan organiseren!
gw het artikel staat op onze hyves! hij staat tussen de foto's als je er dan op klikt zie je de eerste pagina, maar eronder staat dan "klik hier om het pdf bestand te openen" en die moet je dan dus hebben... als het niet lukt laat het effe horen!
sjit, mijn kousen (van die hold up dingen) zakken af....
ha ladies,

even een kort berichtje van mij, heb tot nu toe een hele rare dag gehad.Vannacht om 03.15 uur zijn wij oom en tante geworden van een heel klein lief neefje, echt een mini mensje, maar vandaag hebben we ook de oom van mijn vriend gecremeerd. Gekke dag tot nu toe. we zaten om half 1 in de auto terug en zeiden tegen elkaar dat we al zoveel hadden gedaan op 1 dag. pppfff en nu weer op het werk.

btw: lastig hoor Momo, afzakkende kousen!
Ohw jeetje Becky.... raar zeg. Beide facetten van het leven in een paar uur tijd. Tja, klinkt wat raar, maar uhm, allereerst gefeliciteerd met je neefje! Is ie te vroeg geboren omdat ie zo mini is?!

En sterkte met het verlies van oom van vriend... was ie ziek of plotseling overleden?
thanx marriss,

Mijn neefje is maar 9 dagen te vroeg, 2740 gram en 47 cm, maar schoonzusje had ook echt een inniminiebuik dus gek is het niet.

Bij de oom was drie weken terug kanker geconstateerd, en dat kan blijkbaar heel snel gaan.

Maar ik kan helemaal los gaan in babywinkels nu, ze wisten niet wat het zou worden namelijk.
momo,volgende x met jarretel's???
becky dat is lastig die tegenstrijdigheid, het kan inderdaad ontzettend snel gaan, aan de andere kant bespaart hem dat een lange lijdensweg, maar dat is puur met je verstand gedacht, gevoel zegt vaak wat anders.

maar gefeliciteerd met je neefje! hoe heet hij?

leuk dat je kunt gaan shoppen!

momo wat een ondingen he!
quote:partylover schreef op 09 maart 2009 @ 15:24:

momo,volgende x met jarretel's???

lijkt me beter! het was het enige wat ik nog in de kast had liggen. alle panty's waren de laatste keren in de bak verdwenen! (ladders...) moet zo naar de tandarts, en daarnaast zit de hema, dus even nieuwe beenwaren kopen dan maar!

jemig beck. dubbel is dat he? pff jouw neefje is echt inimini zeg! die van mij was een knoeperd van 4500 gram ofzo.
Hey Meiden!!!!

Hoe gaat het met jullie?

Ik heb de laatste 2 weken niet zoveel tijd gehad om op het forum aanwezig te zijn maar lees af en toe stiekem kleine beetjes op het het werk. ( En dat valt niet mee kan ik je zeggen)

Ik ben hier veel aan het klussen en heb veel avond en nachtdiensten. Nu weer 2 in het verschiet en net 2 avonden achter de rug.

Ik zag alleen dat HUSKY een blije smile erbij had gefeliciteerd hoor!! En fanatic bij jou is het nog afwachten?

Hier ook weer mensen in de omgeving zwanger geworden.

Mijn schoonmoeder belde op dat ze oma werd van de "aangetrouwde kinderen"

Het was een ongelukje niet gepland, net gestopt en de eerste keer oeps raak hoe bestaat het! denk ik wel eens maar ja niets aan te doen.

En toen het gezegde : "Word bij jullie ook wel tijd he!"

Ja ja ja ja ben bezig. maar niet iedereen is raak in 1 keer.

Verder moet ik nog een beetje bijlezen dus dat ga ik nog maar ff doen. wel de laatste 4 pagina's want 9 word me echt te veel.

Ik hoop dat het goed met jullie gaat. En hopen dat er volgende week geloof ik veel blije smile's er bij mogen staan.

dikke kus yaya
Timo heet ie! en kreeg toen ik op werk was van mijn vriend dat ie ook een kleine Timo van ons samen wil. Hij is wel een beetje overdonderd, durfde hem ook niet vast te pakken in eerste instantie, bang dat ie wat zou breken.
Liehief van Beckyman!

ikke wille ook
Becky van harte gefeliciteerd met je neefje. En Timo wat een leuke naam!

Toch wel schattig he dat ie mannen er ook zo mee bezig zijn. Ze doen wel zo stoer maar ondertussen.
hey yaya goed dat je weer bent! pff ben je niet gebroken dan van die nacht en avonddiensten?

haha je schoonmoeder zou denk ik nog raar staan te kijken als je dat als antwoord zou geven!

wat lief van 'm becky! zo zie je inderdaad maar dat hij er toch ook mee bezig is! al kunnen onze mannen ons natuurlijk niet bijhouden, ik zie die van mij tenminste nog niet op een forum zitten typen!
Becky, ik kan me voorstellen dat het een dubbel gevoel geeft.

Iig gefeliciteerd met je neefje!

Ik heb gister aan mn pake verteld dat hij oerpake wordt. Hij vond het echt heel leuk. Vanmorgen belde mn tante al om mn moeder te feliciteren, ze had het van mn pake gehoord. Ze was heel blij voor ons, maar had ook een steekje in haar maag gehad (ze heeft zelf een kindje moeten adopteren omdat ze geen kinderen kan krijgen). Mn moeder belt vandaag mn oom en vriendin op om het nieuws te vertellen, voordat zij het via via horen. Zij zijn al jaren bezig om zwanger te worden en hebben laatst voor het eerst IUI gehad.

Vanaf nu mag iedereen het wel van mij weten, ik ben woensdag 12 weken, dus die paar dagen maken me ook niets meer uit
Husky, beseffen jij en huskyman het al een beetje
maya ik heb net nog even op internet 2 zwangerschapstesten besteld want helemaal beseffen doe ik het nog niet geloof ik!
Husky!!

Wat een onwijs gaaf nieuws, gefeliciteerd!!! Dringt het al een beetje tot je door, dat je mama gaat worden?

Het schema ziet er ineens een stuk mooier uit ook, wat beter verdeeld! Ik schrijf later meer, als ik bij de gyn ben geweest.
husky, bedankt voor het artikel, vond het interesant om door te lezen, maar heel veel info is er dus niet over bekend. Ik hou het maar bij mijn eerste plan (voor het duiken testen bij negatieve test duiken, bij positieve niet).
Fanatic...al nieuws?
Becky: gefeliciteerd met je neefje! En gecondoleerd met je schoon-oom. Rare dag inderdaad, alletwee op een dag, leven en dood. en wat is dat supersnel gegaan zeg bij die oom. Dan krijg je nauwelijks de tijd om aan het idee te wennen. Erg triest.

Stort je als troost maar lekker op het shoppen voor je kleine neefje!
husky, jij zou toch in augustus ook nog op duikvakantie gaan? Wordt nu dus alleen snorkelen (Ik wil ook verplicht moeten snorkelenen straks!)
Husky vind het echt super voor jullie, en wel grappig dat je verder niks merkt dat geeft dan weer hoop.

Maar Marissie ikke mag ook nog (hopelijk) deze week hoor!

Hartstikke leuk Rainbow lekker naar Berlijn deze week.

Momo: Hoe is t met je buikje? Hihi heb je die kousen nog aan of hangen ze ergens over de vloer?

Wat staat er op het schilderij party?

Ooh Gw dat is wel vreemd he, alles goed met je RR?

Becky: gefeliciteerd met je neefje leuk zeg. Leuke naam zeg. En sterkte met het verlies van de oom van vriend. Sjee zeg drie weken is wel heel erg snel he.

Yaya: frustrerend voor jullie zeg, wat zijn jullie nu aan het doen in huis?

Leonor: hoe was het bij de gyn?

Zo ik ga me even lekker douchen en koken enzo. Kan bijna niet wachten tot het woensdag is, nerveus gedoe zeg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven