Piezzertz schrijven hier verder!

14-01-2009 10:11 4737 berichten
Geen hubbies, beebs en klusserij hier

Naam SindsPiesdagEn?DatumBijzonderheden

Mexxgirl24Okt.08 3/08/0920wk echo gehad, alles goed!

Ik29Dec.08 13/09/096/4: VK 27/4: 20wk echo

Mayabee23Sept.08 23/09/0931/3: VK 9/5: 20wk echo

Duveltje26Nov.08 01/10/0921/3: VK

Charlotte24Nov.0819/10/099/4: VK

Justdeb24Okt.08 19/10/0916/4: VK

Leonor34Sept.08 Alles goed!!

Murron31Aug.08 22/10/09

Fanatic27Nov.08 16/4: VK

Husky28Dec.08 17/4: VK

partylover28Jul.07

Wannabemom25Okt.08

Theemuts26Sep.085 apr

Erine24Dec.088 apr

Speculaas30Nov.088 apr

DJ Momo31Sept.0814 apr

Annika7929Jan.0915 apr

Germanwings31Jan.0917 apr

Rainbow30Nov.0818 apr

Polleke30Nov.0819 apr

Mulan33Nov.0820 apr

Becky30Dec.0821 apr

Yaya27Dec.08

Mariss27Nov.08

Kath7632Jan.09

Alle reacties Link kopieren
Oooh maar 10 dagen is toch heerlijk Gw, lekker even bijkomen. En 27 graden, wat wil je nog meer? Geniet er maar van, je hebt het verdiend.

Mijn liefste dinnetje is nu sinds 2 dagen in Guatamala en krijg elke dag hele jaloers makende smsjes hoe mooi en leuk het wel niet is.
/voelt zich overigens bij vlagen niet zo lekker. beetje naar gevoel in mijn buik, kan het niet echt omschrijven.
Zullen we een dealtje maken momo??? ALLEBEI . dat zou nog het leukste zijn he.Ja hier ook een vreemd gevoel in buikie, hopelijk is het geen griep.
quote:Erine schreef op 08 maart 2009 @ 21:30:

Oooh maar 10 dagen is toch heerlijk Gw, lekker even bijkomen. En 27 graden, wat wil je nog meer? Geniet er maar van, je hebt het verdiend.

Mijn liefste dinnetje is nu sinds 2 dagen in Guatamala en krijg elke dag hele jaloers makende smsjes hoe mooi en leuk het wel niet is.

guatemala. sjit. das ook leuk. was ik nog niet jaloers op gw, dan nu wel op jouw dinnetje...

/hoopt eind van de week vakantie te kunnen boeken. is gematigd positief......
quote:DJ Momo schreef op 08 maart 2009 @ 21:31:

/voelt zich overigens bij vlagen niet zo lekker. beetje naar gevoel in mijn buik, kan het niet echt omschrijven.klinkt als zwanger, ik weet het zeker, volgende week ook gewoon voor jou een dikke vette positieve test!
Ik weet een beter dealtje...

dat iedereen die nog zwanger moet worden gewoon zwanger wordt in deze of de volgende ronde hihihi
quote:germanwings schreef op 08 maart 2009 @ 21:33:

[...]

klinkt als zwanger, ik weet het zeker, volgende week ook gewoon voor jou een dikke vette positieve test!

ben jij de nieuwe babybrabbel online zwangerschapstest??

in dat geval, erine, hoeven we niet meer te piesen

(voor de zekerheid, waar moet ik tekenen?)
waar gaat de reis heen momo?

ik zou trouwens (mits minder dan 5 maanden zwanger) in oktober nog naar Azie. Nu krabbelt vriendinnetje al een beetje terug omdat ze me te onzeker vind Straks ben ik niet zwanger en heb ik geen vakantie).

Vriendlief in augustus mss beginnen met nieuwe baan, dus dan ook geen ijsland....
Ja momo en om het nog erger te maken is ze niet 10 dagen weg maar 3 weken! Hopelijk kun je eindelijk je vakantie boeken.

Hopelijk mag je gewoon testen dit weekend Fanatic.

Volgens mij is onze sledehond aan het feesten,.
quote:DJ Momo schreef op 08 maart 2009 @ 21:34:

[...]

ben jij de nieuwe babybrabbel online zwangerschapstest??

Nee, maar probeer wat positiviteit over te brengen (kan ik zelf ook wel gebruiken).
ooh arme gw, kun je ook even een babybrabbel voorspelling voor mij doen???
geef The Husk eens ongelijk, erine

GW, ws java en bali. rondreis met privéchauffeur. tien dagen touren, 5 dagen strand in kuta. jij al geweest? cuba leek ons toch niets...
ik kijk even in mijn glazen bol....

erine jij test woensdag negatief, wordt niet ongesteld en test dan zaterdag positief!
Kan iemand mij ook wat positiviteit brengen... begin het steeds droeviger in te zien hier

Heb nog wel een grapje : Fanatic-Man noemt zwangerschapstesten : Plasstengels
Komt ie gw POSITIVITEIT.............PATS

Heb je m????

quote:germanwings schreef op 08 maart 2009 @ 21:36:

[...]

Nee, maar probeer wat positiviteit over te brengen (kan ik zelf ook wel gebruiken).ah wijffie. je gaat sowieso heerlijk over drie dagen op vakantie! lekker je gedachten verzetten.
nee, indonesie staat nog wel op mijn lijstje (vriendin gaat in Jakarta werken). Is wel deels malaria gebied geloof ik (of niet?).

Maar klinkt goed!
quote:germanwings schreef op 08 maart 2009 @ 21:37:

ik kijk even in mijn glazen bol....

erine jij test woensdag negatief, wordt niet ongesteld en test dan zaterdag positief!

pff, bij deze al dikke knoef voor erine, drie dagen extra stretch..

fanatic, dat zijn het ook!!!
Erine ik heb hem ontvangen. Je bent een schat
quote:Erine schreef op 08 maart 2009 @ 21:38:

Komt ie gw POSITIVITEIT.............PATS

Heb je m????

En ook nog een keer voor fanatic.....

Mooie voorspelling Gw.

Jaaa momo zouden wij ook doen he. Staan nu zeker te springen voor de pc.
ben nu ook wel positief hoor, kan alleen soms beetje doemdenken.... maar deze ronde ga ik voor een keer niet heel erg teleurgesteld zijn als ik niet zwanger ben omdat ik dan kan gaan duiken! (En ga ik met heel veel plezier snorkelen mocht ik zwanger zijn!).
java en bali alleen wuggenmeermiddel. ach, we gaan ws voor de 5 sterren variant, dus zal wel mee vallen.

borneo en sumatra wel profylaxe volgens mij. maar daar komen we dus niet.
kwam er dit weekend achter dat de mol dit jaar in Jordanie is opgenomen, als ik deze week nog tijd heb wil ik nog even een uitzending op uitzendign gemist gaan kijken.
zo is het GW!

/heeft medelijden met de meiden die morgenochtend voor het eerst weer inloggen na het weekend
quote:fanatic schreef op 08 maart 2009 @ 21:40:

Erine ik heb hem ontvangen. Je bent een schat Dank u dank u, niet te hard knuffelen he krijg ik hoofdpijn van

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven