Piezzertz schrijven hier verder!

14-01-2009 10:11 4737 berichten
Geen hubbies, beebs en klusserij hier

Naam SindsPiesdagEn?DatumBijzonderheden

Mexxgirl24Okt.08 3/08/0920wk echo gehad, alles goed!

Ik29Dec.08 13/09/096/4: VK 27/4: 20wk echo

Mayabee23Sept.08 23/09/0931/3: VK 9/5: 20wk echo

Duveltje26Nov.08 01/10/0921/3: VK

Charlotte24Nov.0819/10/099/4: VK

Justdeb24Okt.08 19/10/0916/4: VK

Leonor34Sept.08 Alles goed!!

Murron31Aug.08 22/10/09

Fanatic27Nov.08 16/4: VK

Husky28Dec.08 17/4: VK

partylover28Jul.07

Wannabemom25Okt.08

Theemuts26Sep.085 apr

Erine24Dec.088 apr

Speculaas30Nov.088 apr

DJ Momo31Sept.0814 apr

Annika7929Jan.0915 apr

Germanwings31Jan.0917 apr

Rainbow30Nov.0818 apr

Polleke30Nov.0819 apr

Mulan33Nov.0820 apr

Becky30Dec.0821 apr

Yaya27Dec.08

Mariss27Nov.08

Kath7632Jan.09

erine, ik heb altijd een vrij lage RR (laagst gemeten was 70/30 maar toen ging het ook slecht met me en was ik net bijna flauwgevallen). Maar meestal 110/70, vanochtend natuurlijk niet na gemeten, verder ook geen last meer, dus zal wel niets gewezen zijn.

We duimen ook nog voor jou hoor erine! Woensdag ga je toch testen?

Ik heb trouwens al lichte krampen in mijn buik, alsof ik ongesteld ga worden. Zou alleen wel heel vroeg al zijn. Voor de zekerheid wel al een clearblue test gehaald, gaat samen met mijn 2 sensi-testen mee in de rugzak.
Alle reacties Link kopieren
kousen liggen inmiddels in de wasmand. wie weet dat ze het na een wasbeurt wel weer goed doen. heb lekker een jeans aangeschoten, met een dikke (nieuwe) trui. bij hema een panty of 12 gescoord (voor maar tien euro), bij de tandarts geweest (geen gaatjes), en gelijk maar door naar de kappert (zit nu weer beter). over drie kwartier eten bij een vriendin. haar helpen met haar aangifte ook.
Erine wij zijn nu de bovenverdieping aan het aanpakken. Alles kaal gebrand. (verf) en van de week aan de bak met de andere dingen. schuren, verven, vloerleggen, behangen, spaghtelen en vrijdag komen ze de openslaande deuren naar de tuin erin zetten.

Dan nog nieuwe radiatoren een nieuw kozijn van de achterdeur. De gevels moeten gereinigd en opnieuw gevoegd worden. De (kinder / logeerkamer) moet nog worden opgeknapt. Daar na het afwerken van de woonkamer. En dan het dakterres nog.

Nog een hele klus dus.

En nog werken op de playdagen natuurlijk !!!!

Maar we houden de moed erin hoor!! En gaan vrolijk verder.
70/30 is wel erg laag he, beetje in de gaten houden dan, kunnen misschien ook wel andere krampjes zijn hoor!

Ligt er een beetje aan denk dat ik woensdag even aankijk hoe ik me voel en anders donderdag ga testen, dan is vriendje ook thuis.

Hebben ze zulke goekope bij de hema? Altijd fijn geen gaatjes!

Zit lekker geen zin om op te staan.....

Ooh yaya dat komt me bekend voor, inderdaad komt goed. Dan heb je wel ook wat he.
Waar is Ik trouwens?? Al een hele tijd niet gezien hier? Hopelijk is alles goed? Ik, als je dit leest laat je dan even wat horen?
erine, er is nu een aanbieding, 2 voor 1.70. vandaar dat ik er maar 4 bruine, 4 zwarte, 2 pouder en 2 naturel heb meegenomen! voor die prijs kan je er bijna geen buil aan vallen....
Jaa momo dat is wel heeeel goedkoop, toch maar eens gaan kijken altijd handig.

Geen idee waar Ik is, eerder was ze toch wel geregeld hier.
ja, daarom maak ikme ook een beetje zorgen.
op d'r hyves is het ook niet heel druk.....
mmmm hopelijk is alles goed met haar.

Dus Ik als je dit ziet: Hoe gaat het met je???? We maken ons een beetje zorgen hier.

Zo en nu ga ik echt douchen, bye y'all.
kan iemand zich herinneren of ze zich na de echo van 3/3 nog gemeld heeft?
Hier nog geen nieuws, heb nog steeds pijntjes boven mijn playground.

Er wordt ook niet getest
haha fanatic, ik moet wel lachen om de stelligheid waarmee je schrijft, er wordt ook niet getest!

Van ons hoef je ook niet hoor (mag natuurlijk wel). Je ging dit weekend toch testen?

Zo, ik hou het ook weer even voor gezien, ga zo op weg naar mijn foto-cursus, ben benieuwd!
Haha, ja GW, sorry hihihi. Ik hoef niet te testen, ik ben er echt bijna helemaal zeker van dat ik ongesteld ga worden, voel het gewoon...

Zat er ook wel in, precies in de ovu week hebben we de dag voor/tijdens/na geen sex gehad... wel 2 dagen ervoor of zo (of 3 weet niet meer).

Fanatic man had een drukke week dus hij had toen geen zin
Husky, ben je alweer geland op aarde? Ben echt zo blij voor je!!!

Ik vroeg me laatst ook al af waar Ik was gebleven. Daar heeft ze niet op gereageerd, dus volgens mij leest ze niet zoveel mee.

Hier is best veel geschreven zag ik. Iets met afzakkende panties en met je kop tegen de muur knallen. Dat zag ik tenminste zo in de gauwigheid voorbij komen. Ik ga nu boodschappen doen, dus helaas geen tijd om me te mengen in deze belangrijke zaken! Hopelijk later vanavond meer tijd.

Hier weinig nieuws. Hoop dat ik zo gauw mogelijk weer inhoudelijk met jullie kan meepraten over playen en piesen. Ben echt zo bang dat straks iedereen in mijn directe omgeving, de echte en de virtuele, zwanger is of een kind heeft, behalve ik... :(
Specu, daar ben ik ook heel erg bang voor...
Gw: Volgens mij niet, zoals momo al zij op haar hyves gebeurt niks, en volgens mij had ze daar eerst ook een babyteller opstaan waar in staat hoe lang je zwanger bent enzo, maar dat weet ik echt niet zeker. Hoop maar dat alles goed is.

Wie weet fanatic kom je nog voor een grote verassing te staan.

Specu heb je nog naar de huisarts gebeld, ben ook wel bang hoor dat het niet gaat lukken, maar ja kunnen niet meer als ons best doen he.

Heb honger vriend is nog niet thuis, zucht.
*geeft een frietje aan Erine*
* Niet praten over frietjes , zit te zeveren over het toetsenbord*
Sorry Erine, bedoelde het alleen maar liefjes....

Vervelend dat je nu zo'n honger hebt... bah !
* Mag ik dan nog eeeen frietje. Er is een stuk taart op me aan het roepen vanuit de koelkast*

Vriendje net gebeld, maar neemt niet op, niks vervelender als een hongerig mens. Was ook een heeel lekker frietje fanatic, bedankt!
Eindelijk hij is er ik ga eten, doei....
Eet smakelijk !!!
gw onze duikvakantie is half juni, maar we hebben wel bewust een plek uitgezocht met een huisrif direct voor de deur waar je goed kunt snorkelen!

zo momo, jij hebt je middag effectief besteed. ik krijg ook over een kwartiertje een tante over de vloer voor de belastingaangifte, en dan hebben we alle aangiftes in de familie wel zo ongeveer weer gehad voor dit jaar!

specu en fanatic niet de moed laten zakken!

erine eet smakelijk!
ik heb even teruggebladerd, maar het laatste berichtje dat ik zie van Ik is van 18 februari... hoop eigenlijk dat ik niet goed gekeken heb... Ik waar ben je, alles is toch wel goed hoop ik?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven