Piezzertz schrijven hier verder!

14-01-2009 10:11 4737 berichten
Geen hubbies, beebs en klusserij hier

Naam SindsPiesdagEn?DatumBijzonderheden

Mexxgirl24Okt.08 3/08/0920wk echo gehad, alles goed!

Ik29Dec.08 13/09/096/4: VK 27/4: 20wk echo

Mayabee23Sept.08 23/09/0931/3: VK 9/5: 20wk echo

Duveltje26Nov.08 01/10/0921/3: VK

Charlotte24Nov.0819/10/099/4: VK

Justdeb24Okt.08 19/10/0916/4: VK

Leonor34Sept.08 Alles goed!!

Murron31Aug.08 22/10/09

Fanatic27Nov.08 16/4: VK

Husky28Dec.08 17/4: VK

partylover28Jul.07

Wannabemom25Okt.08

Theemuts26Sep.085 apr

Erine24Dec.088 apr

Speculaas30Nov.088 apr

DJ Momo31Sept.0814 apr

Annika7929Jan.0915 apr

Germanwings31Jan.0917 apr

Rainbow30Nov.0818 apr

Polleke30Nov.0819 apr

Mulan33Nov.0820 apr

Becky30Dec.0821 apr

Yaya27Dec.08

Mariss27Nov.08

Kath7632Jan.09

Alle reacties Link kopieren
Zit hier weer in de bekende periode tussen ei en p day. Natuurlijk denk ik weer vanalles te voelen. Ook al probeer ik zo nuchter te blijven, als die periode aanbreekt, wordt ik toch weer onrustig..

Ik heb last van maagzuur, mijn buik voelt raar en heb kriebelborsten.

Maar ja of het anders is dan de vorige maanden? Volgens mij had ik toen hetzelfde en ik ben sowieso wel iemand die regelmatig misselijk is (door hoofdpijn), dus dat zegt ook eigenlijk niets. Grrr, wachten is (weer) zooo moeilijk.

Sterkte aan alle mede wachters.
Aan die enge woorden doen wij hier niet hoor! Hooguit zeg ik eens: 'hee lief ' , maar daar blijft het wel bij.

Wat ben jij afgevallen duveltje! Ik wist echt niet dat dat normaal is. Blijkbaar groeit je buik terwijl de rest van je lichaam afvalt. Gek hoor.

Nu wordt het wel heel echt denk ik, als je buik gaat groeien en je zwangerschapkleding moet gaan kopen! Ik krijg helemaal plaatsvervangende kriebels: zo leuk voor jou (en de andere zwangeren!)!
ha Annika, hier ook de bekende tussenliggende periode met jeuktieten en steken in mijn zij en zo. Maar wat betekent dat?? Mijn piesdag is wel iets eerder dan 24 maart vermoed ik maar ik hou me nog maar even vast aan die datum.

leuk he plaatsvervangende kriebels, ik hoop trouwens niet dat ik ga afvallen voor de 'grote' groei. Dan blijft er weinig over.....

@ duveltje, handig he, zo'n Wii fit, ik heb nooit een weegschaal gehad maar het is toch wel handig!
Nu word het idd wel echt, eerst het kindje zien op de echo en nu ook een klein buikje..

dat ik afgevallen ben komt grotendeels door de misselijkheid.. nu wordt het steeds beter, maar ik heb echt een paar weken gehad dat ik niets kon eten, werd al misselijk van de geur of gedachte aan eten..

de kilo's zullen er binnenkort weer snel aankomen..

Balen hoor annika, die 2 weken wachten. dat zijn de mindere weken..
becky: idd wel handig, maar ik vond het de eerste keer heel confronterend toen ik mijn poppetje zo snel dikker zag worden. Volgens de wii zat ik toen tegen gevaarlijk overgewicht aan. Ik ben 1.73 lang en was toen 79 kilo. Wel wat stveig, maar bijna serieus overgewicht.. maar het motiveert je wel..

Sta jij er ook nog steeds regelmatig op? ik wel minder dan toen we hem net hadden.,.
Aaah..ik dacht dat wii een moderne afkorting was van weegschaal ofzo maar dat ding kan dus ook al wegen! Klinkt apart, 5,5 kg afvallen als je zwanger bent... maar inderdaad, als je niets eet door de misselijkheid, ook wel weer logisch.

Hier ook tussen de p&p-dag, maar voel he-le-maal niets Ik weet het niet hoor. Heb nog weer gegooglet en las dat je het beste de dag van de eisprong kunt seksen. Of een dag ervoor, maar 12 uur na de eisprong zou het al geen zin meer hebben volgens die site. Zuchterdezucht Ik heb 2 dagen voor en 2 dagen na mn (vermoedelijke) eisprong gesekst, maar ben alweer bang dat het totaal geen zin heeft gehad. Grmpf.
wij hebben in 6 hopelijk vruchtbare dagen 5 dagen gesext (en dan is het echt niet leuk hoor!) dus ja weet niet wat ik er nog meer aan kan doen. Vervelend he!
mariss, ik weet zeker dat zaad wel 2 dagen 'goed' blijft, dus je hebt zeker kans!!!
marriss het zegt helemaal niets dat je (nog) niks voelt, echt niet! en wat annika zegt, ze schrijven overal 3 dagen dus dan is 2 dagen zeker wel te doen! als het maar zoooo kort kan, hoe kunnen dan in hemelsnaam al die "ja nou het was niet gepland maar we zijn toch wel blij" dames zwanger worden..??? en daarbij, je hebt het over je vermoedelijke eisprong he, misschien was 'ie wel vrolijk een dag eerder of later...!

becky 5 uit 6 dagen, dat is nog eens goed je best doen!

annika wachten is ook niet leuk! nog 6 dagen voor jou zie ik. maar gewoon nu eerst aftellen tot het weekend, en het weekend gaat toch meestal wel snel dus dan is het zo maandag..!
Annika, vervelend he die dagen....Maar we blijven gewoon met z'n allen duimen hoor! Dat is dan ook het enige dat wij kunnen doen.

Ik zit nu weer net voor mijn eisprong denk ik. Heb gisteren een ovulatietestje gedaan maar die was negatief. Maar zal deze week wel een keer positief worden gok ik zo. En dan begint inderdaad het lange wachten weer.....

Maat heb vandaag ook wel weer zo'n bui van dat het mij wel niet zal lukken om zwanger te worden om wat voor een reden dan ook. Ik zit alweer in ronde 5. Pfffff, als het nu niet lukt dan gaan we al naar een half jaar. En tuurlijk weet ik heus wel dat er vrouwen zijn die er nog langer over doen en dat er ook helaas vrouwen waarbij het helemaal niet lukt. Maar dat zie ik dan even niet op zulke neerslachtige momenten.

Jullie kennen deze gevoelens toch ook wel?!

Verder gaat het wel goed hier hoor!! Nog anderhalve dag werken en dan lekker vrij! En dan vrijdag naar Berlijn. Heb er zin in.

Kus!
Husky, ik heb ook naar een aantal dagen nog een test gedaan of ik echt wel zwanger was... Ik vond het tot aan de 1e echo toch wel een beetje onwerkelijk

Duveltje, de VK zei de vorige keer tegen mij ook dat veel vrouwen in de 1e 3 maanden wel afvallen, dat komt door de misselijkheid en het minder trek hebben in eten. Maar die kilo's kwamen er echt nog wel bij zei ze lachend grrr
Hoi meiden, nou ik zit op mijn werk en ik word lichtelijk gek... er is nog steeds niets te vinden, Geen slijm, geen donkere kleur.. helemaal niets.. wel nog steeds vreemde pijntjes bij mijn playground.

Ik heb nu het idee dat ik gek word of dat ik doordraai of zo...
Oh Rainbow ik weet helemaal hoe je je voelt.. in November werd ik pilloos en eind december zijn we gestart.. het is nu al maart ....
fanatic, gewoon testen joh!

En Annika, ik begrijp je helemaal hoor. Ik ben begin december gestopt en (zonder de pilongesteldheidsweek) nog maar twee keer ongesteld geworden.
fanatic: ik zeg ook: testen! ;)
Hihihi, ik kan nog niet testen... ik zit op de zaak..

maar ik ben zo bang dat als ik test dat het weer niet raak is en dat ik mezelf weer gek heb gemaakt..
quote:fanatic schreef op 10 maart 2009 @ 13:16:

Hihihi, ik kan nog niet testen... ik zit op de zaak..

maar ik ben zo bang dat als ik test dat het weer niet raak is en dat ik mezelf weer gek heb gemaakt..doe je nu toch ook?? als je test ben je ook van die onzekerheid af, je piesdag is al weer twee dagen geleden..... hup testen vanavond en ons niet te lang in spanning laten zitten he.
Fanatic, testuuhhh!!!

Bedankt voor de reacties. Ik hou ook wel hoop hoor, maar als ik dan Becky lees: 5x seksen in 6 dagen... pfffff... daar komen wij van ons levensdagen niet aan Vriend is vaak savonds aan het werk, en als hij vroege diensten heeft is hij juist vaak bekaf 'savonds, en ook ik slaap soms al voordat mn hoofd het kussen raakt Bovendien hadden we afgesproken om niet 'geforceerd' te gaan seksen maar alles net zo te doen zoals anders.... en vriend houdt zich daar best goed aan, ik heb er ietsjepietsje meer moeite mee!!

Rainbow, herkenbaar & begrijpelijk.... ook ik ben gestopt in november, en ook al zakt de moed me nog (lang) niet in de schoenen, iedere keer als ik ongesteld ben geworden denk ik 'zal er iets mis met mij zijn'?? Pfff zwanger proberen te worden is helemaal niet zo leuk als ik dacht!!
quote:Marriss schreef op 10 maart 2009 @ 13:19:

Bedankt voor de reacties. Ik hou ook wel hoop hoor, maar als ik dan Becky lees: 5x seksen in 6 dagen... pfffff... daar komen wij van ons levensdagen niet aan

nou ik ben er wel achter dat dat van ons ook niet hoeft hoor, was geforceerd en niet eens heel leuk. Omdat ik nog niet helemaal zeker weet hoe mijn cyclus nou loopt hebben we er deze keer maar goed gebruik van gemaakt maar ik verwacht geen bijzonderheden als zwangerschappen of zo deze maand. Waarom dat weet ik niet maar ik heb niet het idee dat het raak is.
fanatic gewoon testen!! je wordt er nu toch al gek van, dus daarvoor hoef je niet meer te wachten! hup, langs de drogist straks! (of je komt even bij mij langs, mag ook, hebben we er allebei 1 )

rainbow en marriss dat is zoooooo herkenbaar, maar het komt goed!
Jullie hebben helemaal gelijk, ik word gewoon gek en moet gewoon even testen
Jiehoe!!! Fanatic gaat testen!!

*blijft rest van de dag forummen en op de f5 knop drukken*
*hier post een nietsveelzeggende party*Hee,

Annika&rainbow.......................................Ik sluit me volledig bij jullie aan.

Ik voel me er alleen maar K*T onder,terwijl ik nog niets eens ongesteld ben.....

Verder krijgen specu&wannebemom een xtra :hug:tje

Wat een rot weer vandaag he,mag ook nog tot 21 uur,bleh
quote:Marriss schreef op 10 maart 2009 @ 14:10:

Jiehoe!!! Fanatic gaat testen!!

*blijft rest van de dag forummen en op de f5 knop drukken*

ik ook!!

fanatic veel succes meid, ik ga heel hard voor je duimen!!!
me 2

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven