Piezzertz schrijven hier verder!

14-01-2009 10:11 4737 berichten
Geen hubbies, beebs en klusserij hier

Naam SindsPiesdagEn?DatumBijzonderheden

Mexxgirl24Okt.08 3/08/0920wk echo gehad, alles goed!

Ik29Dec.08 13/09/096/4: VK 27/4: 20wk echo

Mayabee23Sept.08 23/09/0931/3: VK 9/5: 20wk echo

Duveltje26Nov.08 01/10/0921/3: VK

Charlotte24Nov.0819/10/099/4: VK

Justdeb24Okt.08 19/10/0916/4: VK

Leonor34Sept.08 Alles goed!!

Murron31Aug.08 22/10/09

Fanatic27Nov.08 16/4: VK

Husky28Dec.08 17/4: VK

partylover28Jul.07

Wannabemom25Okt.08

Theemuts26Sep.085 apr

Erine24Dec.088 apr

Speculaas30Nov.088 apr

DJ Momo31Sept.0814 apr

Annika7929Jan.0915 apr

Germanwings31Jan.0917 apr

Rainbow30Nov.0818 apr

Polleke30Nov.0819 apr

Mulan33Nov.0820 apr

Becky30Dec.0821 apr

Yaya27Dec.08

Mariss27Nov.08

Kath7632Jan.09

specu, ik wil/wilde ook graag een positieve test voor mijn 32e..... ik heb nog 6 weken....
Alle reacties Link kopieren
specu . Ruilen ik een paaseitje van jou, krijg jij van mij een chipie???
Thanx allemaal.....jullie zijn liefffffff!!!!!!!!!!!!

Ik ga naar bed, lekker House kijken....misschien dat die woest aantrekkelijke vent mn dag nog een beetje goed kan maken

Volgens mn cyclus van afgelopen keer zou ik vandaag mn ei hebben maar ik ben nog ongesteld dus tja...hoop maar dat het ei deze maand gewoon netjes op schema komt ergens in t weekend ofzo!

Truste x
t zal wel
wit, bruin of puur? Ik heb alle smaken!

wbm, nog een keer een voor jou. Ik gun iedereen een zwangerschap en jou gewoon nog net ietsje meer. Echt waar.
ja, de zwangeren moet flink hysterieen. kom op met die verhalen. hoe zit het bij onze oudste zwangeren met kinderkamers, babybedjes, boxen, wandelwagens en alles? vertel eens, dan zijn wij straks al een beetje voorbereid!!!
quote:speculaas78 schreef op 10 maart 2009 @ 21:30:

wit, bruin of puur? Ik heb alle smaken!

bevrucht?!

(niet lullig bedoeld, speec)
wbm, ik dacht altijd handig zo'n korte cyclus, veel kansen maar je ei hebben en nog ongesteld zijn is natuurlijk ook niks, nooit zo aangedacht.....

en veel succes bij de gyn!
leonor, hier is een nekplooimeting eigen keuze. Heb je hier wel over nagedacht of je dit wel zou willen?

ik fijn om weer wat van je te horen lezen

Momo, Bij een kans van 1 op 300 heb je een verhoogde kans p[ een kindje met down maar wordt er niet verder onderzocht. Bij een kans van 1 op 200 kun je kiezen om vervolgens een vruchtwaterpunctie te laten doen, maar dan moet je het risico van een miskraam (=4%) wel durven nemen. De kans op een miskraam is dan dus altijd nog groter dan de kans op een kindje met down.

Becky, ook ik heb een enorme jeuk over mn hele lichaam.

WBM, dikke

Specu jij ook een dikke

Ik verveelde me net even en ben op internet even ideeën aan het opdoen gegaan voor de slaapkamers boven. Denk creme en bruin voor onze slaapkamer. En voor de babykamer licht en lime groen en witte meubeltjes. Gelukkig is mn vriend heel makkelijk wat dat betreft. Toen hij zijn appartement kocht, heb ik ook de kleuren voor hem uitgezocht.
Truste wbm dikke knuff en slaap lekker. Hihi lekker he house. Zal duimen voor een goed gepland ei!!!

Doe maar wit, lust je sensations red sweet paprika??
ja, wie heeft er al voor een wandelwagen geshopt? Ik kijk stiekum wel al even, tering wat zijn die krengen duur.....
shit ik heb die rare FN functie aan op het toetsenbord, weet iemand hoe ik die er weer af krijg...
Ja, dat soort verhalen wil ik horen! Ik weet al wat ik wil (haha, hoezo goed voorbereid?). Via de postbank kun je met je rentespaarpunten voor 300 euro een easywalker sky kopen. Kwam er goed uit bij de test van de consumentenbond en is een beetje een sportieve wagen en dat wil ik wel graag (natuur- en wandelliefhebbers hier).

De rest weet ik nog niet hoor. Nou ja, het wordt in ieder geval geen prenatal babykamer van 1500 euro. Sjeumig, wat kun je veel geld uitgeven aan die rotzooi!
quote:maya_bee schreef op 10 maart 2009 @ 21:33:

Ik verveelde me net even en ben op internet even ideeën aan het opdoen gegaan voor de slaapkamers boven. Denk creme en bruin voor onze slaapkamer. En voor de babykamer licht en lime groen en witte meubeltjes. Gelukkig is mn vriend heel makkelijk wat dat betreft. Toen hij zijn appartement kocht, heb ik ook de kleuren voor hem uitgezocht.klinkt mooi maya! wij hebben in onze slaapkamer 1 muur paars. lime lijkt me ook leuk, maar lief is kleurendoof, en herkent geen bruin en groen. hij vindt limegroen dus niet mooi. ziet ie als grijs
specu, ik ga die denk ik ook via mijn ouders bestellen (snik, al mijn postbank punten zijn vervallen toen ik emigreerde en niemand die me dat van te voren vertelde, K*T Postbank.
wandelwagens zijn echt super duur en ik wil zo'n 3 in 1 (wandelwagen, buggy en waar de maxicosi op kan). Maar mn ouders willen ons graag de wandelwagen geven, dus die krijgen wij gelukkig
Haha, momo, nee geen bevruchte eieren in de aanbieding. En al had ik er 1, dan kreeg je hem niet!
maya leuk om kleurtjes uit te zoeken! wij willen zelf tzt naar de andere slaapkamer verhuizen omdat daar onze grote kledingkast staat, die ook niet verplaatst kan worden. en dan wordt onze slaapkamer nu dus de babykamer, en nu zei manlief dat we komend weekend wel vast de slaapkamers kunnen ruilen!!
hey specu volgens mij heb ik ook nog een zooi van die rentepunten, ik ga zo eens even kijken!
/zat net de folder van een of andere babyzaak door te kijken.

op die wandelwagens alleen al kan je inderdaad aardig leeg lopen ja! geen idee welke ik wil.valt me alleen op dat de meesten niet eens een fatsoenlijk mandje onderin hebben ofzo. en dat lijkt me nu net zo handig!
En ik ga voor de wieg waa rik als kind in heb gelegen (als mijn zus tenminste niet tegelijker tijd zwanger is). Die komt bij ons op de slaapkamer.

Voor babykamer annex studeerkamer (tja, hier maar 1 kamer over) ga ik dan wel zelf een ledikantje opknappen, net als een kastje (ik hou van verfen). En verder ga ik me volgens mij helemaal het leplazerus shoppen aan leuke kleding etc...
quote:husky schreef op 10 maart 2009 @ 21:36:

maya leuk om kleurtjes uit te zoeken! wij willen zelf tzt naar de andere slaapkamer verhuizen omdat daar onze grote kledingkast staat, die ook niet verplaatst kan worden. en dan wordt onze slaapkamer nu dus de babykamer, en nu zei manlief dat we komend weekend wel vast de slaapkamers kunnen ruilen!!doe je wel voorzichtig? niet te veel tillen he?
Husky volgens vriend door de caps(als deze wel uit staat) en Fn ingedrukt te houden.

Hier komt ook geen dure babykamer hoor, op mp vind je ook vaak hele leuke bedjes mag misschien mijn eigen bed van mijn ouders wel lenen.
quote:germanwings schreef op 10 maart 2009 @ 21:38:

En ik ga voor de wieg waa rik als kind in heb gelegen (als mijn zus tenminste niet tegelijker tijd zwanger is). Die komt bij ons op de slaapkamer.

Voor babykamer annex studeerkamer (tja, hier maar 1 kamer over) ga ik dan wel zelf een ledikantje opknappen, net als een kastje (ik hou van verfen). En verder ga ik me volgens mij helemaal het leplazerus shoppen aan leuke kleding etc...

dat laatste sowieso.

hier geen wieg. denk dat ik de beeb ook gelijk in zijn eigen kamer dump. daar kan de deur tenminste dicht, hoef ik niet bang te zijn dat 2x5 kilo haar bij beeb in/op bed kruipen...
de easywalker, heeft maar 3 wielen en viel daardoor voor mij af. Wil 1 met 4 wielen, omdat dat handiger is als je ook wel langs de kant van de weg loopt en dan af en toe met 1 wiel de berm in moet (wat bij ons wel regelmatig zal voorkomen) en das niet handig met 1 wiel voor ivm kiep gevaar
ik heb geeeeeen idee nog nergens over nagedacht wat dat betreft. de afgelopen maanden wilde ik er ook niet de hele tijd over beginnen tegen mijn man, maar nu ga ik helemaal los!

dat duurt lang he specu, als je verwacht dat je man wel omgaat. toen wij dus in december gingen beginnen, had ik voor mezelf het idee dat we al veel langer bezig waren, maar dat was gewoon omdat ik er zelf al lang mee bezig was in mijn hoofd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven