Piezzertz schrijven hier verder!

woensdag 14 januari 2009 om 10:11
Geen hubbies, beebs en klusserij hier
Naam SindsPiesdagEn?DatumBijzonderheden
Mexxgirl24Okt.08 3/08/0920wk echo gehad, alles goed!
Ik29Dec.08 13/09/096/4: VK 27/4: 20wk echo
Mayabee23Sept.08 23/09/0931/3: VK 9/5: 20wk echo
Duveltje26Nov.08 01/10/0921/3: VK
Charlotte24Nov.0819/10/099/4: VK
Justdeb24Okt.08 19/10/0916/4: VK
Leonor34Sept.08 Alles goed!!
Murron31Aug.08 22/10/09
Fanatic27Nov.08 16/4: VK
Husky28Dec.08 17/4: VK
partylover28Jul.07
Wannabemom25Okt.08
Theemuts26Sep.085 apr
Erine24Dec.088 apr
Speculaas30Nov.088 apr
DJ Momo31Sept.0814 apr
Annika7929Jan.0915 apr
Germanwings31Jan.0917 apr
Rainbow30Nov.0818 apr
Polleke30Nov.0819 apr
Mulan33Nov.0820 apr
Becky30Dec.0821 apr
Yaya27Dec.08
Mariss27Nov.08
Kath7632Jan.09
Naam SindsPiesdagEn?DatumBijzonderheden
Mexxgirl24Okt.08 3/08/0920wk echo gehad, alles goed!
Ik29Dec.08 13/09/096/4: VK 27/4: 20wk echo
Mayabee23Sept.08 23/09/0931/3: VK 9/5: 20wk echo
Duveltje26Nov.08 01/10/0921/3: VK
Charlotte24Nov.0819/10/099/4: VK
Justdeb24Okt.08 19/10/0916/4: VK
Leonor34Sept.08 Alles goed!!
Murron31Aug.08 22/10/09
Fanatic27Nov.08 16/4: VK
Husky28Dec.08 17/4: VK
partylover28Jul.07
Wannabemom25Okt.08
Theemuts26Sep.085 apr
Erine24Dec.088 apr
Speculaas30Nov.088 apr
DJ Momo31Sept.0814 apr
Annika7929Jan.0915 apr
Germanwings31Jan.0917 apr
Rainbow30Nov.0818 apr
Polleke30Nov.0819 apr
Mulan33Nov.0820 apr
Becky30Dec.0821 apr
Yaya27Dec.08
Mariss27Nov.08
Kath7632Jan.09

dinsdag 10 maart 2009 om 21:55
Van bevrucht paasei krijg je een kind met een paashazenlip..
Momo, ik noem lief ook vaak Sjakie, grappig!
En jongens, denk maar zo: een decemberkind is bijzonder onpraktisch met al die feestdagen en cadeautjes..
Tja, en wat doelen betreft: ik dacht altijd moeder te worden op m'n 27e, maar moest er toen echt nog niet aan denken hoor! En wij zijn eigenlijk al wat vroeger begonnen, want we zouden eigenlijk vanaf de zomervakantie beginnen.. Maar als je dan eenmaal de knoop hebt doorgehakt, is het ook weer zo'n onzin om het uit te stellen..
Ik vind het wel heel grappig om te merken dat het hele forum een beetje van slag is in de 2 weken dat de meeste piesdagen vallen! Het lijkt wel alsof het volle maan is! (is t geloof ik ook nog..) Lieve vriendinnetjes, niet dringen, we komen allemaal aan de beurt! En ik gun het jullie allemaal het allermeest! Dus ik stel voor dat iedereen die ik niet ken maar eventjes niet zwanger wordt, en dat jullie (en ikzelf natuurlijk) dan lekker binnen 2 maanden zwanger worden!
*zend positieve vruchtbaarheidsstralen naar WBM*
Momo, ik noem lief ook vaak Sjakie, grappig!
En jongens, denk maar zo: een decemberkind is bijzonder onpraktisch met al die feestdagen en cadeautjes..
Tja, en wat doelen betreft: ik dacht altijd moeder te worden op m'n 27e, maar moest er toen echt nog niet aan denken hoor! En wij zijn eigenlijk al wat vroeger begonnen, want we zouden eigenlijk vanaf de zomervakantie beginnen.. Maar als je dan eenmaal de knoop hebt doorgehakt, is het ook weer zo'n onzin om het uit te stellen..
Ik vind het wel heel grappig om te merken dat het hele forum een beetje van slag is in de 2 weken dat de meeste piesdagen vallen! Het lijkt wel alsof het volle maan is! (is t geloof ik ook nog..) Lieve vriendinnetjes, niet dringen, we komen allemaal aan de beurt! En ik gun het jullie allemaal het allermeest! Dus ik stel voor dat iedereen die ik niet ken maar eventjes niet zwanger wordt, en dat jullie (en ikzelf natuurlijk) dan lekker binnen 2 maanden zwanger worden!
*zend positieve vruchtbaarheidsstralen naar WBM*

dinsdag 10 maart 2009 om 22:15
Godsakke, dit is ja niet bij te houden!!! Ik kan niet eens even rustig mn belastingaangifte doen!!
FANATIC, JIIIIEEEEHHOOOEEEE!!!! Super!! Gefeliciteerd, ook voor fana-man Geweldig voor jullie! Geniet er van!!
Becky, het vorige topic heb ik op 8 november geopend. De eerste dagen kreeg ik bijna geen reacties en daarna liep het ineens storm
Erine, baaaalen Ik kan me je gevoel heel goed voorstellen, ik denk wij allemaal!! Ga ook heel erg balen als ik volgende week ongesteld wordt.
Wbm, voor jou de zoveelste dikke Ik weet dat het nietszeggend is, zo'n plaatje in beeld, maar weet dat ik je het liefst IRL een dikke vette knuffel zou willen geven. Gewoon, omdat je een topper bent!
Sjees, ik ben een half uur bezig geweest om bij te lezen... nu niet zoveel puf meer om te reageren. Morgen. Uiteraard nog wel even hysterie in het schema zetten!!!
FANATIC, JIIIIEEEEHHOOOEEEE!!!! Super!! Gefeliciteerd, ook voor fana-man Geweldig voor jullie! Geniet er van!!
Becky, het vorige topic heb ik op 8 november geopend. De eerste dagen kreeg ik bijna geen reacties en daarna liep het ineens storm
Erine, baaaalen Ik kan me je gevoel heel goed voorstellen, ik denk wij allemaal!! Ga ook heel erg balen als ik volgende week ongesteld wordt.
Wbm, voor jou de zoveelste dikke Ik weet dat het nietszeggend is, zo'n plaatje in beeld, maar weet dat ik je het liefst IRL een dikke vette knuffel zou willen geven. Gewoon, omdat je een topper bent!
Sjees, ik ben een half uur bezig geweest om bij te lezen... nu niet zoveel puf meer om te reageren. Morgen. Uiteraard nog wel even hysterie in het schema zetten!!!
woensdag 11 maart 2009 om 01:43
Goede nacht Dames!!!!
Ik zit hier als enige aan mijn kant dus niemand die mee kan lezen. Hahahah.
En nu ben ik ook eens de vroegste vogel die hier een berichtje achter laat.
Het is niet druk. Ik heb nog geen kip op straat gezien en de enige auto die ik zag dat waren wij zelf in een etalageruit.
Ja dinsdagnacht dat is eigenlijk een nacht dat er nooit iets gebeurd.
zondag maandag en dinsdag eigenlijk.
Zoals het er nu uit ziet word het een lange nacht.
Verder zijn de "echte"playdagen hier weer over. Maar we gaan gewoon stug door. Ik meen gelezen te hebben dat het op dag 39 van je cyclus nog kan dus daar gaan we maar voor dan.
Ik zag ook al wat termen van kinderwagens langs komen. Ik weet ook al helemaal welke ik wil. Maar dan wel 2e hands want nieuw vind ik hem wel erg duur.
Maar ik heb de Easywalker op de beurs gezien en die vond ik ook wel mooi.
Verder zijn we er eigenlijk ( ik schaam mezelf een beetje om het te zeggen hier) niet echt heel veel mee bezig. Ik denk dat dat voor mezelf ook beter is want anders word ik volgens mij helemaal gek van mezelf.
En ik heb er op dit moment ook eerlijk gezegd niet eens de tijd voor.
Nou dames ik ga afronden. Melding!!!!! joepie wat te doen.
Als jullie je hier weer melden lig ik waarschijnlijk op bed.
De groetjes en tot horens.
Liefs yaya
Ik zit hier als enige aan mijn kant dus niemand die mee kan lezen. Hahahah.
En nu ben ik ook eens de vroegste vogel die hier een berichtje achter laat.
Het is niet druk. Ik heb nog geen kip op straat gezien en de enige auto die ik zag dat waren wij zelf in een etalageruit.
Ja dinsdagnacht dat is eigenlijk een nacht dat er nooit iets gebeurd.
zondag maandag en dinsdag eigenlijk.
Zoals het er nu uit ziet word het een lange nacht.
Verder zijn de "echte"playdagen hier weer over. Maar we gaan gewoon stug door. Ik meen gelezen te hebben dat het op dag 39 van je cyclus nog kan dus daar gaan we maar voor dan.
Ik zag ook al wat termen van kinderwagens langs komen. Ik weet ook al helemaal welke ik wil. Maar dan wel 2e hands want nieuw vind ik hem wel erg duur.
Maar ik heb de Easywalker op de beurs gezien en die vond ik ook wel mooi.
Verder zijn we er eigenlijk ( ik schaam mezelf een beetje om het te zeggen hier) niet echt heel veel mee bezig. Ik denk dat dat voor mezelf ook beter is want anders word ik volgens mij helemaal gek van mezelf.
En ik heb er op dit moment ook eerlijk gezegd niet eens de tijd voor.
Nou dames ik ga afronden. Melding!!!!! joepie wat te doen.
Als jullie je hier weer melden lig ik waarschijnlijk op bed.
De groetjes en tot horens.
Liefs yaya

woensdag 11 maart 2009 om 09:02
GW, vertrekken jullie vandaag? Ik ben heus niet jaloers hoor, dat jij lekker op vakantie gaat en ik gewoon keihard door moet werken en zelfs geen vakantie in het vooruitzicht heb. Verschil moet er wezen, immers Hoelang blijven jullie weg? Ga je nu eigenlijk een duikcursus doen of heb je je paddy?
Zwangere Fanatic, hoe issie? Beetje geslapen of helemaal hyperdepieper?
Kga werken, baaaaai
Zwangere Fanatic, hoe issie? Beetje geslapen of helemaal hyperdepieper?
Kga werken, baaaaai
woensdag 11 maart 2009 om 09:04
Goedemorgen meiden!
Wat een gezellige bende hier gisteravond zeg!
Fanatic, beetje geslapen?
Ik, pfff, gelukkig je leeft nog!!!
Voel me vandaag niet zo heel erg happy eigenlijk. Weet ook niet precies hoe dat komt. Ben gewoon een beetje "bang" dat het zwanger worden niet gaat lukken. Ben de laatste tijd niet zo tevreden over mijn uiterlijk. Sinds ik gestopt ben met roken en met de pil (ja ja, tegelijkertijd) is mijn gemoedstoestand erg veranderd en om nou te zeggen in positieve zin. Nee, niet echt.
Nou ja, ik ga niet weer een hele klaagzang hier neerzetten. T'is natuurlijk niet mijn bedoeling om hier de feestvreugde te bederven.
In ieder geval nog 1 dagje werken en dan heb ik een paar dagen vrij. Lekker naar Berlijn.
Fijne dag allemaal.
Liefs -x-
Wat een gezellige bende hier gisteravond zeg!
Fanatic, beetje geslapen?
Ik, pfff, gelukkig je leeft nog!!!
Voel me vandaag niet zo heel erg happy eigenlijk. Weet ook niet precies hoe dat komt. Ben gewoon een beetje "bang" dat het zwanger worden niet gaat lukken. Ben de laatste tijd niet zo tevreden over mijn uiterlijk. Sinds ik gestopt ben met roken en met de pil (ja ja, tegelijkertijd) is mijn gemoedstoestand erg veranderd en om nou te zeggen in positieve zin. Nee, niet echt.
Nou ja, ik ga niet weer een hele klaagzang hier neerzetten. T'is natuurlijk niet mijn bedoeling om hier de feestvreugde te bederven.
In ieder geval nog 1 dagje werken en dan heb ik een paar dagen vrij. Lekker naar Berlijn.
Fijne dag allemaal.
Liefs -x-

woensdag 11 maart 2009 om 09:11
Rainbow, gekkie!! Wat balen dat je niet lekker in je vel zit. Ik kan natuurlijk wel zeggen dat je hartstikke mooi bent -in ieder geval kan stoppen met roken geen negatieve effecten op je uiterlijk hebben... - maar het gaat erom dat jij dat zélf zo voelt. Ik hoop dat je lekker opknapt van je paar daagjes Berlijn, ga lekker genieten en (een beetje) herboren weer terugkomen
En wat het zwanger worden betreft, ook dat komt -uiteindelijk- goed, daar moet je wel in blijven geloven hoor!! Die angst is heel herkenbaar hoor... maar (nog) niet reeel...toch??
En wat het zwanger worden betreft, ook dat komt -uiteindelijk- goed, daar moet je wel in blijven geloven hoor!! Die angst is heel herkenbaar hoor... maar (nog) niet reeel...toch??
woensdag 11 maart 2009 om 09:15
Rainbow natuurlijk mag je hier wel een klaagzang neerzetten! Misschien lucht het een beetje op! Ik heb zelf nooit gerookt maar vind het superknap van je! Wel balen dat het invloed heeft op je gemoedstoestand maar het ergste heb je vast gehad en dan kan het nu alleen maar beter worden toch. En ik ga heel hard voor je duimen dat je de 25e hartstikke positief test! Nu maar even niet te ver vooruit denken en lekker naar Berlijn het weekend
woensdag 11 maart 2009 om 10:06
helleuw!
@ Rainbow, van mij mag je je klaagzang best hier neerzetten hoor!
Ik voel me ook wel eens rot, hoewel ik weinig last heb van het niet aan de pil zijn. Maar ik heb dan weer last van andere dingen ha ha.
@ yaya, jeumig lekkere tijd ben jij nog wakker zeg. Fijn dat je toch wat te doen had!
hier alles rustig, wachten wachten wachten. Beetje saai eigenlijk. En werken, dat dan weer wel, krijg het weer wat drukker dus ik zal hier wat minder aanwezig zijn omdat ik echt dingen moet doen haha.
@ Rainbow, van mij mag je je klaagzang best hier neerzetten hoor!
Ik voel me ook wel eens rot, hoewel ik weinig last heb van het niet aan de pil zijn. Maar ik heb dan weer last van andere dingen ha ha.
@ yaya, jeumig lekkere tijd ben jij nog wakker zeg. Fijn dat je toch wat te doen had!
hier alles rustig, wachten wachten wachten. Beetje saai eigenlijk. En werken, dat dan weer wel, krijg het weer wat drukker dus ik zal hier wat minder aanwezig zijn omdat ik echt dingen moet doen haha.
woensdag 11 maart 2009 om 10:14
Jeeeeetttjjjeee: wat veel bijgeschreven in een avond en ochtend! Niet normaal meer!
GW: ik pies wel een dag later, of twee dagen later...in ieder geval niet op de dag zelf, dus dan kun jij op de dag zelf
Becky: hier ook enorm jeuk aan mijn tieten! Hopen dat het idd een goed teken is!
Pijn boven mijn playground heb ik eigenlijk mijn hele cyclus, niet heel heftig, maar een beetje krampjes af en aan.
Hier duurde het ook lang voordat vriend om was. Ik was er al jaren eerder aan toe en dat was soms best pijnlijk (als al je dinnetjes je voor gaan bijvoorbeeld). Daarom ben ik nu ook al zo blij dat we ervoor gaan. Voor mijn 30 lukt niet meer, maar 31e moet wel lukken toch? (nog 1 1/2 jaar)
Ikea is trouwens prima spul hoor. Ik denk dat wij daar zeker ook even gaan kijken als 't zover is...
GW: ik pies wel een dag later, of twee dagen later...in ieder geval niet op de dag zelf, dus dan kun jij op de dag zelf
Becky: hier ook enorm jeuk aan mijn tieten! Hopen dat het idd een goed teken is!
Pijn boven mijn playground heb ik eigenlijk mijn hele cyclus, niet heel heftig, maar een beetje krampjes af en aan.
Hier duurde het ook lang voordat vriend om was. Ik was er al jaren eerder aan toe en dat was soms best pijnlijk (als al je dinnetjes je voor gaan bijvoorbeeld). Daarom ben ik nu ook al zo blij dat we ervoor gaan. Voor mijn 30 lukt niet meer, maar 31e moet wel lukken toch? (nog 1 1/2 jaar)
Ikea is trouwens prima spul hoor. Ik denk dat wij daar zeker ook even gaan kijken als 't zover is...