Piezzertz schrijven hier verder!

14-01-2009 10:11 4737 berichten
Geen hubbies, beebs en klusserij hier

Naam SindsPiesdagEn?DatumBijzonderheden

Mexxgirl24Okt.08 3/08/0920wk echo gehad, alles goed!

Ik29Dec.08 13/09/096/4: VK 27/4: 20wk echo

Mayabee23Sept.08 23/09/0931/3: VK 9/5: 20wk echo

Duveltje26Nov.08 01/10/0921/3: VK

Charlotte24Nov.0819/10/099/4: VK

Justdeb24Okt.08 19/10/0916/4: VK

Leonor34Sept.08 Alles goed!!

Murron31Aug.08 22/10/09

Fanatic27Nov.08 16/4: VK

Husky28Dec.08 17/4: VK

partylover28Jul.07

Wannabemom25Okt.08

Theemuts26Sep.085 apr

Erine24Dec.088 apr

Speculaas30Nov.088 apr

DJ Momo31Sept.0814 apr

Annika7929Jan.0915 apr

Germanwings31Jan.0917 apr

Rainbow30Nov.0818 apr

Polleke30Nov.0819 apr

Mulan33Nov.0820 apr

Becky30Dec.0821 apr

Yaya27Dec.08

Mariss27Nov.08

Kath7632Jan.09

Alle reacties Link kopieren
Momo: Klopt, heb het er nog niet eerder over gehad. Mijn vriend vind dat we goede moed moeten houden, terwijl ik dat niet echt heb. Ben niet heel verdrietig, ik zie het morgen allemaal wel. Dus ik klink niet alleen koel, maar zo voelt het ook voor mij.

Klinkt misschien beetje apart als je weet dat 1 misschien dood is en nog steeds in je zit dat je dan koel bent, maar de natuur beslist, hoe moeilijk ook.

Morgen kan ik er meer over vertellen
hey becky gefeliciteerd! dat is zeker snel geregeld zeg, anders hadden we er vast al eerder iets over gehoord hier.

nou ik heb dus de vk gebeld voor een afspraak en ze was niet eens verbassd, dat ik nu al (voor mijn gevoel dan he) belde. de afspraak staat op vrijdag 17 april marriss!

germanwings ik ben vanavond er niet hier, dus alvast een heeeeele fijne vakantie en ik hoop dat je er heel mooi gaat snorkelen!

fanatic ik ga de huisarts helemaal niet bellen hoor, begreep tenminste van mijn collegaatje dat die alleen maar zeggen "nou dan bel maar een verloskundige" mijn collega had toen aan de assistente van de huisarts nog gevraagd om een telefoonnummer en kreeg als antwoord dat ze dat op internet kon opzoeken!

charlotte je klinkt er inderdaad vrij nuchter onder, maar dat isaltijd het gevaar van schriftelijke communicatie natuurlijk, misschien is de werkelijkheid wel heel anders. in ieder geval duim ik heel hard voor je dat morgen alles helemaal goed blijkt te zijn met beide kindjes!
ik lees net dat morgenvroeg vanaf 10 uur het forum 2,5 uur plat gaat, maar dat je daarna ook met je mobiel toegang hebt tot het forum.

dat is mooi gw, dan kun je ons toch het goede nieuws vertellen vanaf je vakantie!
Husky: Schriftelijk of niet, zo koel ben ik laatste week. Heel apart. Normaal maak ik me druk om de kleinste dingen en nu is er iets om me druk om te maken en ik maak me niet druk.

Ok, dat is een lange en aparte zin, maar je snapt me vast.

Morgen zien we het wel!
Charlotte, ik hoop dat alles goed zit! Mn collega was zwanger van een 3 ling (via IVF) en heeft van 1 kindje een miskraam gehad. Er bestaat dan wel altijd de kans dat het andere kindje (in aar geval kindjes) ook meegaan. Maar haar 2 prachtige dochters zijn inmiddels een jaar dus dat was bij haar gelukkig niet het geval

Husky, de assistente van mij HA reageerde heel enthausiast toen ik belde, en wilde graag een afspraak voor me plannen om een gesprekje te hebben met de HA (mijn HA vind t ook heel jammer dat hij geen bevalling meer mag doen). Toen ik aangaf dat niet nodig te vinden, zei zij t is gewoon een leuk gesprekje hoor. Maar wij moeten straks toch naar een andere HA ivm verhuizing, dus heb t niet gedaan
Maya: Tot nu toe geen miskraam dus waarschijnlijk blijft het vruchtje gewoon zitten ( als het niet meer leeft natuurlijk).

Het schijnt dan vanzelf op te lossen......

Nah ja, het is niet anders meer.

Moeder natuur beslist!
Jippie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik heb vakantie! En ik heb er zin in!!!!

het is weer eens bewezen, ik presteer het beste onder tijdsdruk.

Ik heb al een parkkerplaats geboekt, mijn lijst met noodnummer naar mijn e-mail gestuurd en de zoom in mijn broek genaaid.

Nu klimspullen pakken, gezellig nog even relaxen en dan vanavond pakken.
Haha Kath een paashazelipje….

En het is inderdaad volle maan!

He yaya nog een beetje rustig geweest vannacht? Door al dat harde werken in huis ben ik er toch ook wel wat minder mee bezig, alleen zo rond mijn p-day krijg ik toch echt wel zenuwen en doemscenario's hoor!

Och Rainbow: geloof me ik weet hoe je je voelt! Niet dat je daar wat aan hebt, maar misschien lucht het een beetje op. Dikke kus voor jou. En ik weet hoe stoppen met roken voelt, en bijkomen heb ik ook last van weeg nu ook 63, terwijl ik ook altijd 57 gewogen heb, is echt sh*t he.

Gw: hier ook een last minute pakker, dan weet ik zeker dat ik alles bij me heb! Anders duik ik toch weer de hele tijd die as in om te kijken of ik niets vergeet.

Lekker he een welverdiende vakantie geniet er maar van!

Ooeh Charlotte dat is inderdaad wel even spannend dan, hopelijk blijkt alles goed te zijn! Zal heel hard duimen voor die 2 van jou…

He Becky: Wat ontzettend goed zeg, van harte gefeliciteerd.

Zoals ik al dacht ben ik echt ongesteld en mijn volgende p-day is 8 April Marriss. Zo ga even koken tot straks.
GW: ik ben juist een al weken van te voren pakker. Tenminste: ik pak mijn tas in gedachten al lang van te voren in en laat mijn gedachten steeds weer gaan over wat ik allemaal mee moet nemen. Een week van tevoren begin ik dingen klaar te leggen. Vriend is ook een laatste moment pakker en dat botst nog wel eens. Ik raak daar een beetje gestresst van.

Veel plezier in elk geval! En laat ons even weten, als dat lukt, als je goed nieuws hebt! Wanneer kom je terug?

Becky: gefeliciteerd met je nieuwe baan! Onverwacht. ik krijg het idee dat je zelf ook nog aan het idee moet wennen. Leuk dat je nu je opleiding meteen kunt gaan toepassen in een nieuwe job.

Husky: spannend hoor dat je een afspraak met de verloskundige hebt gemaakt. Dan voelt het wel meteen heel echt!

Charlotte: Ik hoop zo voor je dat alles goed is! Ik kan me die koele houding wel een beetje voorstellen. Is soms juist een copingsmechnisme (manier van omgaan met.. ) als je slecht nieuws krijgt of verwacht. Als je morgen goed nieuws krijgt, heb je kans dat de spanning van de afgelopen week alsnog doorbreekt. Sterkte morgen. Ik duim voor jullie!
Hoi Annika, erg herkenbaar dat coping-verhaal...

Rainbow, dikke . 'k Weet hoe je je voelt. Is toch best wel een emotionele toestand dat zwanger worden. Kop op meid! En af en toe flink klagen en van je afschrijven helpt echt.

GW, ik ben jaloeoeoeoeoeoeoeoers! Lekker op vakantie, heerlijk! Ik ben ook echt een last-minute pakker.

Charlotte, spannend morgen!

Hier weinig nieuws. Huisarts zou mij na 3 uur bellen. Hij belde om 5 voor 5 (is inderdaad na 3 uur...) en toen stond ik net op het station. Fijne plek om gesprekken over miskramen te hebben... In ieder geval: ik vroeg of het normaal was dat ik een week na de miskraam nog een positieve test had. Ja, dat was normaal. Het kon 1 week duren, 3 weken, alles was mogelijk. Gewoon afwachten en af en toe met een test checken of het HCG weer weg is. En ik vroeg ook of een eisprong pas weer mogelijk was als al het HCG verdwenen was. Dat is niet zo. Een eisprong kan al eerder optreden. Nou, na dit gesprek van anderhalve minuut was het weer klaar... Niet heel veel nieuws dus. Gewoon blijven afwachten. Heb niet gehuild aan de telefoon, dus dat valt mee.

becky, goed van je nieuwe baan!! gefeliciteerd!

En Husky, wat leuk dat je al een afspraak voor de vlosverlosserverloskundige hebt! Het duurt natuurlijk nog wel even voor je er echt naartoe mag. Ik hoop dat ik specuman tegen die tijd zo ver krijg dat ie meegaat. Bij de eerste echo verplicht ik hem in ieder geval om mee te komen!!
Ehhh, ben ik de enige die geen idee heeft welke kinderziektes ze gehad heeft en welke niet..? Ik heb ook geen idee waarvoor ik ingeënt ben.. Mijn ouders zijn niet streng gelovig, dus die voor polio heb ik vast gehad! Volgens mij heb ik wel een keer iets met stippen gehad, maar of dat nou de mazelen waren of de waterpokken...??

Toen ik vroeger nog wat tijd had, deed ik dat ook Annika, alvast delen inpakken en voorpret hebben, maar nu merk ik dat ik steeds meer last-minute doe.. Maar ik bedenk altijd wel ruim van te voren wat ik mee wil en wat ik nog wil kopen enzo. Heerlijk, voorpret! En om stress te voorkomen pak ik vriends koffer ook in.. Anders wordt t niks..

Becky, das snel! Leuk zeg! Nou, daar hoef je dan niet meer over na te denken hoe dat is in combi met zwanger worden enzo. Gefeliciteerd!

Charlotte, ik kan me jouw gedachten wel voorstellen, maar ik denk dat het in praktijk waarschijnlijk wel rauw op je dak komt vallen.. Maar goed, ik hoop dat alles er geweldig uitziet en dat ze met z'n tweetjes heel gezellig in jouw buik blijven!

Ga nu sporten, tot later!
quote:speculaas78 schreef op 11 maart 2009 @ 19:15:

En ik vroeg ook of een eisprong pas weer mogelijk was als al het HCG verdwenen was. Dat is niet zo. Een eisprong kan al eerder optreden.

Oh dit is ook weer nieuws voor mij. Thanks for sharing! (Oh sorry trouwens maar ik wou toch even buurten hoe het met je gaat. ).

Maar dit vind ik persoonlijk wel fijn om te horen. Ik dacht namelijk een positieve ovu test in handen te hebben vorige week maar dacht dat dat ook door hcg kwam. Nou ja hier ook nog afwachten hoor.

Vervelend he! Ik ben ook echt heel hard voor jou aan het duimen Speculaasje.
kath, van de inentingen heb ik ook geen idee hoor. nouja, alleen die ik de laatste anderhalf jaar ivm exotische reisbestemmingen heb mogen genieten. (die van 14 jaar geleden naar thailand konden ze niet eens terugvinden in mijn medisch dossier, laat staan mijn RVP prikken!!!). ik weet wel dat ik vréselijk de waterpokken heb gehad, en de rode hond. De bof weet ik niet. Mazelen komt al jaren niet meer voor, dus ik denk dat die vlekjes bij jou ook de waterpokken waren. Tegenwoordig heb je nieuwe exotische kinderziektes, met namen als 'de vijfde ziekte' of (hoe origineel) 'de zesde ziekte'. Ook het RS virus schijnt nogal wat slachtoffers te maken onder de jeugd.

verder beetje ego-post: voel me bij vlagen niet echt prettig. ZIt me vreselijk op te winden, druk te maken, voor as zondag.. zou het, zou het niet? de prikjes in mijn buik zijn verworden tot krampjes. maar zo te merken vnl. door ophopingen in mijn spijsverteringskanaal, want af een toe een boertje lucht op (zowel van boven als van onder ) nouja, zie overal weer voortekenen, ben ik nu misselijk of is dat stretch. voel me niet prettig in mijn vel zitten, gisteren stond ik een tikje depri op, voelde me erg alleen (was ik ook, lief was weg op cursus). heb nog geen echte gromstemming gehad, en ook de karakteristieke enorme puist op wang/kin/neus/voorhoofd is nog niet langsgeweest.. *zucht*
Haha momo, je schrijft echt grappig... Hopelijk blijven de gromstemming en de karakteristieke puist achterwege en kun je binnenkort een nieuwe test met 2 streepjes op hyves zetten! Blijf ademhalen, neem een paasei (dat helpt altijd), laat een wind en wacht rustig af tot zondag... (makkelijk gezegd, ik weet het). Ik duim voor je!

Peanutje, dat wist ik ook niet, van die eisprong terwijl er nog hcg in je bloed zit. Goed nieuws he? Hopelijk heb je je positieve ovutest wel benut vorige week??

Hoeveel andere "vreemde" mensen zouden er eigenlijk meelezen met ons topic?
Heul gauw, moet vergaderen.

GW, heeeeeeeeeeel veel plezier!!! Geniet er lekker van óf van de positieve test, óf van het duiken

Erine, balen zeg, dikke knuf voor jou!

Charlotte, spannend zeg, succes morgen en laat ajb gauw horen hoe het was...

Momo, niet stretchen, niet goed voor de beeb baby vruchtje!! Duim keihard voor jou!

Specu, denk dat Momo juist een boer moet laten ipv een wind

Moet gaan, baaai skeetjes
Ehm ik weet dus effe niet meer wanneer die test was en of ik het ei benut heb. Dus het van me af zetten gaat aardig. Ik kan me vaag herinneren dat ik wel een beetje mijn best heb gedaan. Nou ja samen dan natuurlijk.

Gek idee opeens he dat er zomaar een heleboel 'vreemde' mensen mee kunnen lezen.

Ik hoop dat je het niet erg vind. Maar ik ben toch steeds een beetje benieuwd hoe het met je is.
Specu: Helaas niet veel aan gehad dus aan de huisarts. Hoop echt voor je dat je je snel weer beter voelt, wil je echt graag een heeeleee dikke knuffel geven.

Kath ik heb ook echt geen idee welke kinderziektes ik gehad heb. Onze moeders weten dat vast wel die maar eens vragen dan.

Ach lieve momie zal zo hard voor je duimen. Vervelend dat je je zo rot voelt. Geef jij ook een hele dikke knuffel.

He skeetje bedankt voor je knuffel, hopelijk is je vergadering gauw voorbij!

Hihi Peanutje vind je eigenlijk al niet meer zo“"vreemd" meer, lief dat je af en toe eens naar ons speecje komt kijken.

Wat een hoop ellende vandaag zeg in Duitsland en Amerika word je wel weer even stil van. Zou samen met vriendje in bad gaan, maar is met een vriend van ons even een rondje in vriend zijn nieuwe auto doen. Dus zit op wacht en dacht even kijken hoe het hier gaat.
Ha Peanutje, ik vind het alleen maar lief dat je zo meeleeft! Ik vind het prima als je hier af en toe mee wilt schrijven. Ik zou het in ieder geval leuk vinden als je het hier laat weten als je weer zwanger bent! Ben je ook bezig voor de eerste?
Ik ben ook best lief hoor.

En ja ik ben ook bezig voor de eerste. Hoewel het heel suf misschien toch even anders voelt na de miskraam. Maar ik heb goede hoop. En ach als we deze maand moeten overslaan dan heeft dat ook zijn voordelen. Is het kindje namelijk niet rond Kerst of Sinterklaas jarig!

Nou ik zal jullie nu met rust laten. Straks raak ik hier helemaal verwikkeld en dan heb ik twee topics om te schrijven (zit op Lekker gewoon zwanger) en dan vermoord mijn vriend me denk ik.

I'm Pien and I'm a forumaholic!

P.S. Zal je op de hoogte houden. En jou in de gaten houden.
GW : Heeeeele fijne vakaaaantie !!
Kath, volgens mij is het vooral belangrijk dat je ingeent bent voor rode hond (of het hebt gehad), omdat dat tijdens de zwangerschap schade aan het ongeboren kind kan aanrichten. (nou ik ben der wel voor ingeent maar heb blijkt er niet meer genoeg antistoffen tegen). Verder hebben ze bij mij niet echt naar kinderziektes enzo gevraagd

GW: heeeel veeel plezier op vakantie!

Hoorde net van een oud klasgenootje dat mn buluitreiking verplaatst is naar 8 april! Nou daar hadden ze mij ook wel van op de hoogte mogen stellen. Ik heb voor eind maart vrij gevraagd en heb 8 april een slaapdienst. En slaapdiensten zijn bij ons echt een kriem om te ruilen... Grrr kan ze daar wel wat aan doen op de faculteit morgen maar ff bellen hoe dat allemaal zit!

Pfff soms kan ik die vriend van mij wel wat doen. Heb op het laatste moment afgesproken met vriendinnen voor vrijdagavond (hij is zelf ook weg trouwens). En daar kan ie dan zo moeilijk over lopen doen. Of ik dat niet eerder kan plannen bla bla bla. Hij kan niet zo goed tegen onverwachte situaties (dan heeft ie t anders in zn hoofd zitten en moet ie ff schakelen) en stress. Normaal kan ik der wel redelijk over en denk ik ach morgen is die weer bij getrokken. Maar nu kon ik t echt niet hebben... Spelen mn hormonen toch een beetje op denk ik
huh maya, hij is er zelf niet eens! wat doet ie nu moeilijk?
leuk pean, dat je onze specu een beetje in de gaten houdt! ik lees al sinds het begin mee bij jullie topic, das ook een erg leuk topic (zeker met die gekke minnie!).

@ maya, je vriend is er zelf niet eens, dan maakt het toch niet uit!

@ GW, fijne vakantie! GENIETEN, en zoals eerder, OF van het duiken OF van een positieve test!

hierbij laat ik het even voor vanavond ga de film Twilight kijken. ben benieuwd.
oh en ja, ben nog steeds een beetje beduusd van die baan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven