Piezzertz schrijven hier verder!

14-01-2009 10:11 4737 berichten
Geen hubbies, beebs en klusserij hier

Naam SindsPiesdagEn?DatumBijzonderheden

Mexxgirl24Okt.08 3/08/0920wk echo gehad, alles goed!

Ik29Dec.08 13/09/096/4: VK 27/4: 20wk echo

Mayabee23Sept.08 23/09/0931/3: VK 9/5: 20wk echo

Duveltje26Nov.08 01/10/0921/3: VK

Charlotte24Nov.0819/10/099/4: VK

Justdeb24Okt.08 19/10/0916/4: VK

Leonor34Sept.08 Alles goed!!

Murron31Aug.08 22/10/09

Fanatic27Nov.08 16/4: VK

Husky28Dec.08 17/4: VK

partylover28Jul.07

Wannabemom25Okt.08

Theemuts26Sep.085 apr

Erine24Dec.088 apr

Speculaas30Nov.088 apr

DJ Momo31Sept.0814 apr

Annika7929Jan.0915 apr

Germanwings31Jan.0917 apr

Rainbow30Nov.0818 apr

Polleke30Nov.0819 apr

Mulan33Nov.0820 apr

Becky30Dec.0821 apr

Yaya27Dec.08

Mariss27Nov.08

Kath7632Jan.09

Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen meiden!!

Wat een heerlijk zonnetje, dus wat een heerlijke dag om te weten dat je zwanger bent!

Mariss......waar ben je?? Oh ja en Yaya jij kunt ook wel als je wakker bent gaan testen hoor.

Maar, wat ik nu toch weer heb. Zit nu op dag 24 van mijn cyclus en heb ineens last van bruine afscheiding. Echt heel minimaal maar toch. En ik vind het nog wel een beetje te vroeg om ongesteld te worden hoor. Maar ja, ben toch bang dat het er vandaag of morgen al aan gaat komen. Nou op mijn lijf is dus ook geen peil te trekken. Aaaaarrrrgggghhhh, om gek van te worden toch!?!?

Ondanks dat wens ik jullie natuurlijk wel een heel fijn weekend en ga ik nu ook even hyves checken...
heej marriss, wat is dit!?
marriss waar ben je...?? ga me niet vertellen dat je zoveel geduld hebt om gewoon vanavond of zo te testen!

ik las nog wat over boodschappen, ik denk zo tussen de 60 en 80 euro hier...

rainbow vervelend zeg dat je lijf allemaal dingen doet die je zelf niet snapt!

mexx wat fijn dat alles goed was met de echo! zal straks nog even op hyves naar de foto gaan kijken!

yaya ik duim voor je!

theemuts en specu, dat is toch ook niet gek dat je dat nu wat moeilijk vindt om zwangeren in je omgeving te zien. aan de ene kant gun je diegene het wel heel erg maar oh wat had je zelf graag in die positie gezeten toch. maar wel knap dat je het niet ontwijkt. hopelijk komt het voor jullie ook heel snel!

nou ik ben vandaag niet heel veel aan het forummen waarschijnlijk (veel te mooi weer) maar kom straks nog wel even spieken of er nieuws is van marriss. hopelijk is ze nu ontzettend een feestje aan het bouwen!
pfff, inmiddels al ontbeten en alles. en nog geen marriss????
Aaah Mariss je gaat toch niet een gat in de dag slapen vandaag he, ik moet om half twee werken, dus wel nog even langskomen van te voren….

Aaah Rainbow dat mag toch niet wat flauw zeg, maar toch nog even hoop houden he!

Knap hoor Husky dat jullie het met dat bedrag redden, heb je goede tips?

Hoe zou het met Gw en polleke gaan???

Zo ik ga even aan de strijk….
ik duik de tuin in...
...en ik duik er achteraan!

Kom straks wel weer even F5-en om te kijken of er nieuws is!
Ben er!

Heb vanmorgen al om 9.15 uur getest, toen met de ondergepieste test weer in bed gedoken en om de paar minuten op dat ding gekeken... maar helaas. Eén streep. Ook niet één-en-een-beetje, nee, gewoon keihard één streep. Bah. Ben er zwaar sjaggerijnig van. Heb mezelf heilig voorgenomen om niet meer vóór dag 35 van mn cyclus te gaan testen. Dus nu wacht ik af tot ik ongesteld wordt....

Ga nu ontbijten, doe vanmiddag mee met een hardloopwedstrijd, dus tot vanavond.

Yaya, hopelijk bij jou meer strepen dan bij mij!
Grmpfgrrrr (=onderdrukte vloek). Balen Marriss! Vanmiddag maar keihard lopen om al je frustraties kwijt te raken!

Yaya, alle blikken zijn nu op jou gericht!
Party, vroeger was ik in de zomer altijd zomaar bruin. Tegenwoordig moet ik er echt voor gaan liggen en dan insmeren met hooguit factor 10 of 15 anders blijf ik wit. Na 11 dagen Turkije was ik maar een beetje verkleurd grr. En dat zon liggen wordt em voor mij echt niet dit jaar, met factor 30 blijf ik toch wit kan ik er net zo goed niet in gaan liggen…

Mexx, fijn dat de echo goed gegaan is! Lijkt me erg leuk om het kindje weer te zien

Erine,ik heb gemiddeld 3 slaapdiensten per maand, soms iets meer (eigenlijks nooit minder). Nu ivm ziekte had ik er 2 achter elkaar, dat komt niet veel voor.

Yaya, wordt nu wel echt spannend hoor… Morgen dus testen…

He mariss, wat jammer zeg!

Ik zal zo ff de hard werkende mannen broodjes brengen…
aaaaah. marriss!!!
Jullie hebben gelijk; veeeeels te lang niks van me laten horen...

Het spijt me!!!!!!!!!!!!!

Ik lees trouwens wel redelijk alles mee, maar het gaat hier soms zo snel dat ik het idee heb altijd achter de feiten aan te lopen, haha.

Ik heb redelijk wat stress van mijn nieuwe werk. Zijn gewoon veel kleine dingen die ervoor zorgen dat er ineens heel veel werk ligt. Mijn to do list is weer helemaal up to date dus dat geeft weer wat overzicht.

Verders niet echt veel nieuws hier. Ben wel een beetje gespannen omdat die dag weer dichterbij komt. Voel me niet anders dan normaal, dus verwacht eigenlijk niet dat het zover is.

@mariss; ik hoop dat het raak is deze keer, vervelend dat je er niet zoveel vertrouwen in kunt hebben he? Herken ik wel.

Verder ben ik blij voor iedereen die goed nieuws heeft gekregen met echo's en testen!!!!!

En dikke knuffels voor iedereen die het kan gebruiken!

@ Charlotte; hoe is het met jullie? Kunnen jullie er samen goed over praten of heb je iemand bij wie je het kwijt kunt?

En nog iets: HET IS LENTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Grrr Mariss vet kl*&^te zeg. Dikke knuff voor jou, wel veel succes vanmiddag.

Ooh ok Maya, drie per maand laat zich nog wel doen!

He daar is poll, fijn weer iets van je te horen. Doe toch voor je duimen hoor. Jaa en als dat geen mooie eerste lentedag is, en dan moet ik werken bah.

Effe lunchen…
marriss............ shit
Hoi allemaal,

Hier gaat het wel, maar niet super. Kwam er vanmorgen na het plassen achter dat ik een heel klein roze druppeltje in mijn onderbroek had zitten en vond het ook tijdens het afvegen. Verder had ik echt een beetje weer zo'n zeurderig gevoel in de onderbuik, het voelde net alsof ik Any Minute ongesteld kon gaan worden...

Heb de VK maar gebeld, was lichtelijk in paniek en wist niet wat ik moest doen... moet het goed in de gaten houden dat ik niet volop ga bloeden of zo en ook moet ik in de gaten houden of de pijn erger wordt.

Het is nu wel weer afgezakt gelukkig, maar ik schrok wel heel erg... ik geniet ook nog steeds niet van mijn zwangerschap, ben gewoon als de dood dat ik het eerste trimester niet eens vol kan maken (die angst heb ik al vanaf het begin)
Fanatcic dikke voor jou! Ik hoop dat het bloeden niet erger wordt en dat je straks gewoon lekker kunt genieten van je zwangerschap!
Het bloeden is gelukkig niet erger geworden mayabee. Het is opgehouden na die ene druppel, maar ik heb wel pijn wat aanvoelt als menstruatie pijn, en dat is niet zo heel erg lekker haha ben ook volop moe en gisteren kreeg ik super last van mijn borsten.. misschien is mijn lichaam zich gewoon aan het aanpassen.. het was ook geen helder rood bloed maar lichtroze
Oh get Fanatic, kan me voorstellen dat je je wild schrikt als je bloed ziet! Hopen dat het niet doorzet en niets ernstigs is... hou ons op de hoogte!

Hier geen nieuws! Nog steeds niet ongesteld. Ben er wel zat van, als ik dan niet zwanger ben, laat me dan maar gewoon ongesteld worden. Ga zo even ovulatietesten bestellen....

Jullie nog wat leuks doen vanavond? Ik hang op de bank na een hardloopwedstrijd vanmmidag. Heerlijk hoor, door de bossen en landerijen, langs het water in de zon.... echt genieten! En nog een redelijke tijd gelopen ook! Vanavond lekker niets, vriendje kan ook niet zoveel met zn zweepslag... dus lekker avondje met films, hapjes en wijn
Hee fanatic! Kan me voorstellen dat je in de stress schiet. Hoe lastig het ook is: probeer het toch een beetje los te laten. Ik denk dat het heel verstandig is om realistisch te zijn en er rekening mee te houden dat het relatief vaak fout gaat in het eerste trimester. Aan de andere kant: zo lang het nog niet fout gaat, moet je er natuurlijk wel echt van genieten! Je bent wel gewoon zwanger hoor en de kans dat het goed blijft gaan is nog altijd groter dan de kans dat het fout gaat! En stress is ook niet goed natuurlijk. En inderdaad, er gebeurt hartstikke veel in je lichaam op het moment, dus 't is niet zo verwonderlijk dat je vanalles voelt!

Zo, ben de hele dag buiten geweest, heeeeerlijk! Lekker in de tuin gewroet, de ramen gewassen (doe ik vrijwel nooit, maar ze zagen er wel echt vies uit toen de zon eroip scheen), koffie gedronken met de buuf. Kortom: goede huisvrouw gespeeld
Speec, je hebt ook gelijk. Ik ben degene die al weken roept dat ik er niet vanuit ga dat alles in 1 keer goed gaat. Maar ja ik ben gewoon heel erg geschrokken, weet niet zo goed wat ik er mee moet. De VK zei ook dat zij er ook niets mee kan omdat ik nog zo vroeg in het stadium zit.. dus dat ze toch niets zou kunnen zien...

Weet wel dat ik zwanger ben, maar dat genieten, ik weet niet, het lukt gewoon niet... maak me veel te veel zorgen. En het feit dat ik het er met niemand over kan hebben in mijn directe omgeving (behalve fanatic man) maakt ook niet veel goed...
quote:fanatic schreef op 21 maart 2009 @ 17:43:

En het feit dat ik het er met niemand over kan hebben in mijn directe omgeving (behalve fanatic man) maakt ook niet veel goed...Hee, gekke fanatic, daarvoor heb je ons toch! Iedereen kan hier eindeloos schrijven over z'n frustraties en onzekerheden. Gewoon je hart luchten, we zitten allemaal zo'n beetje in het zelfde schuitje, dus begrip alom!
Met niemand erover praten??

Dets waai wie aar hier Fenetik!
Och lieverds, ik heb heel veel steun aan jullie, veel meer als jullie ooit zullen weten, maar bedoel meer dat ik mijn mama en beste vriendinnetje nog niet heb ingelicht.

Ay em verrie heppie det joe ar all hier !
aaaah, dikke knuf voor fanaticje meissie. doe rustig aan, maak jezelf niet gek, je kan er toch niets aan doen!! gaat vast helemaal goed komen, laat je maar een beetje extra verwennen door fanaticman!!

en marriss, mooie tijd neergezet bij je loop? alle frustratie er uit gerend?

ik ben net als speec bijna de hele dag buiten geweest. mijn handen doen nu onwijs zeer, liggen helemaal open... heb eindelijk twee hortensia's om kunnen ruilen, en beter neer kunnen zetten. wel een spade op gebroken :-S hebben achter nog 1 grote berg met afval liggen.. morgen weer verder!

vanavond bankhangen, ik houd van holland kijken. ben echt gesloopt. momoman ook. heel moe zijn we, en allebei een beetje hoofdpijn van.
Oh heerlijk he, in de tuin bezig. Helaas geen tijd voor dit weekend en nu vriend plat ligt komt het er ook niet van. Hebben net vorig jaar onze tuin helemaal opnieuw bestraat etc. alleen het is nog niet af... moeten o.a. nog 30m buxushaagjes kopen&planten... en alles wat ik vorig voorjaar had gekocht, heeft de winter hier niet overleefd... bij jullie wel? Wel jammer, leuk die tuin maar wel een duur geintje altijd.

Ik heb net een heerlijk warme douche gehad, en kruip nu lekker naast mn vriendje op de bank. Mn uitslag staat nog niet op internet, grmpf. ben zo benieuwd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven