Piezzertz schrijven hier verder!

14-01-2009 10:11 4737 berichten
Geen hubbies, beebs en klusserij hier

Naam SindsPiesdagEn?DatumBijzonderheden

Mexxgirl24Okt.08 3/08/0920wk echo gehad, alles goed!

Ik29Dec.08 13/09/096/4: VK 27/4: 20wk echo

Mayabee23Sept.08 23/09/0931/3: VK 9/5: 20wk echo

Duveltje26Nov.08 01/10/0921/3: VK

Charlotte24Nov.0819/10/099/4: VK

Justdeb24Okt.08 19/10/0916/4: VK

Leonor34Sept.08 Alles goed!!

Murron31Aug.08 22/10/09

Fanatic27Nov.08 16/4: VK

Husky28Dec.08 17/4: VK

partylover28Jul.07

Wannabemom25Okt.08

Theemuts26Sep.085 apr

Erine24Dec.088 apr

Speculaas30Nov.088 apr

DJ Momo31Sept.0814 apr

Annika7929Jan.0915 apr

Germanwings31Jan.0917 apr

Rainbow30Nov.0818 apr

Polleke30Nov.0819 apr

Mulan33Nov.0820 apr

Becky30Dec.0821 apr

Yaya27Dec.08

Mariss27Nov.08

Kath7632Jan.09

waar ik misschien nog wel het meeste van baal is dat ik er zo van baal. Waarom kan ik er niet een beetje relaxeder mee omgaan?
Alle reacties Link kopieren
quote:germanwings schreef op 22 maart 2009 @ 11:45:

Ik had al allemaal doemscenario's in mijn hoofd, niet zwanger, geen vakantie. En iedereen hier al zwanger alleen ik niet....heej gw, ben jij helderziend geworden in jordanie? is EXACT hoe ik me de afgelopen weken voelde!
momo in dat geval

ik weet hoe je je voelt, is nie fijn
dikke knuf terug uiteraard!!! gelukkig heb ik nu iig 1 vakantie in het vooruitzicht. en mijn magic 8 ball blijft maar beweren dat ik deze ronde zwanger raak.

stomme reactie van vriend vanmorgen. had een hele berg was liggen in wat ooit de babykamer moet worden. ik haalde het weg om te strijken, loopt ie de kamer binnen, "wat gaan we nu eindelijk eens met deze kamer doen?" dus ik kijk hem aan, en klop op mijn buik. "ohja, beebie. maar we hebben er toch al twee?". (onze lieve poezenkindjes bedoelde hij). zucht.
Het gaat bij mij met golven. Soms kan ik er ineens weer heel relaxed tegenaan kijken, maar op andere momenten kan ik alleen maar doemdenken. Dan lees ik in de krant iets over IVF en of ze daar verlofdagen voor moeten geven en dan staat er in dat artikel dat 1 op de 6 stellen tegen vruchtbaarheidsproblemen aanlopen. 1 op de 6! Dat zouden er in ons groepje dan ook al 4 zijn...

Maargoed, dat is allemaal zoooo negatief gedacht en dat wil ik helemaal niet en het slaat ook nergens op! En een kind laat zich niet plannen, ook niet door controlefreaks als ik (en jij bent er volgens mij ook 1, GW ).

En ik denk ook dat het iets hormonaals is trouwens. Een week na de miskraam, was ik ongelofelijk jaloers op iedereen die zwanger was. Nog erger dan normaal. Echt, dat voelde zo slecht, maar ik kon alleen maar janken als ik dacht aan zwangere vrouwen in mijn omgeving. Nou, nu kan ik soms een beetje een emotionele muts zijn, maar die gevoelens waren toch ook voor mij een beetje heftig en overdreven... Kortom: ik denk dat je oestrogeen, LH, FSH, progesteron en alle schommelingen daarin toch ook zeker een rol spelen. En het gaat natuurlijk ook over iets emotioneels. Het is heel wat anders dan een nieuwe auto o.i.d., dus ook wel logisch dat je daar ook emotioneler op reageert.

Zo, en nu weer een choco-eitje (zouden die eitjes de puistjes-uitbarsting op m'n gezicht verklaren?)
hier gaat het ook wel met golven, ik moet zeggen dat ik in mijn vakantie er wel relaxed oner wa en er ook niet de hele tijd mee bezig.

Maar nu ik terug ben wil ik gewoon weerniets liever dan zo nel mogelijk zwanger zijn.

Specu, ik hou er denk ik idd niet van dat dat nu net iets is wat zich niet laat plannen. Want als ik zou weten dat het pas over 8 maanden zo ver zou zijn zou ik dat ook prima vinden maar had ik tenminste de zekerheid dat het zou gaan lukken.
enne wat is een magic 8 ball? Kun je ook even kijken wat hij voor mij zegt?
ken je dat niet GW? heb ik een keer meegenomen uit New York, typisch amerikaans ding. is een biljartbal (de 8, vandaar 8-ball), die kun je vragen stellen, en dan geeft ie een antwoord.

op mijn vraag: word ik deze ronde zwanger, krijg ik als antwoord : all signs point to yes.

ik zal voor jou dezelfde vraag stellen: outlook not so good. SORRY!
http://en.wikipedia.org/wiki/Magic_8-Ball
nieuwe vraag voor je gesteld: wordt GW binnenkort zwanger: YES! Dus.....
Och maissies... Gw, Poll, Party Balen zeg! Maar we blijven positief... Gw je hebt zo te horen een heerlijke vakantie gehad, én gedoken!! en Poll en Party... tja... korte cyclus, laten we dat dan maar als positief bestempelen GW, Jordanie zei me tot voor kort niet zoveel (althans niet als aantrekkelijk vakantieland) maar ben wel van mening veranderd toen ze met Wie is de Mol in Jordanie waren... wat een prachtige beelden waren dat zeg!

Ik snap er hier helemaal niets van. Gister, dag 33, sochtends negatief getest en savonds een heeeeeel klein beetje bloed. Vannacht en vandaag tot nu toe...geen druppel, niets. Zuchterdezuchtzuch, ksnapperniksvan!!!

Specu, kan me voorstellen dat je af en toe emo-momenten hebt, het is ook niet niets hoor, zoiets. Dat moet je echt even een plekje geven, en dat kost tijd! Heb je een beetje steun aan je vriend?

En Charlotte, heb jij het al een beetje een plekje kunnen geven? Is de misselijkheid al wat minder bij jou?

Momo, wat heerlijk dat je de vakantie geboekt hebt zeg!! Wanneer gaan jullie? Mag ik vragen waar je geboekt hebt? Wij zijn ook nog steeds aan het neuzen... de ene dag wat actiever dan de andere. Ik wil heeeeel graag weg, vriend is wat minder happig. Wil nog veel aan de tuin doen (kost geld) gaat ervanuit dit jaar nog baby-uitzet te moeten kopen en zijn auto ligt op sterven... maar ikke wille zo graag op vakantie!

Ik ga even het schema bijwerken...
En ik en ik en ik?? Wat zegt de bal over mij?
marriss, bij Fox, via couples only. we vertrekken eind mei. over 2 maanden min 1 dag. wahoe!! * DJ Momo gaat als een dolle even de Lonely Planet van Indonesië bestellen met haar bol.com-bonnen
ja jemig meiden, niet allemaal naar mijn bal gaan vragen hoor. daarbij zie je bij GW dat je de vraag heel goed moet formuleren, anders krijg je antwoorden die je niet wilt horen!

most likely dat je de komende ronde zwanger wordt, marriss..
pff, een hele opluchting momo.

Is vast en hele dikke lp van indonesie! Ga maar snel bestellen, kun je er alvast lekker in gaan beginnen!

hmm mariss, je weet dus ook nog niet waar je aan toe bent. Balen.
904 bladzijden... de huidige van china is 1028 (ik had een editie hiervoor mee)
Hey meiden!

Zo ik ben weer wakker en heb getest. En wat denken jullie?

.....................................

.....................................

Test is niet goed gelukt. controle streep niet zichtbaar dus een vette nee streep erop.

Maar ik heb er nog 1 dus die doe is straks. Als ik weer kan piezzzzen. Moet weer ff wat vocht opkweken.

Helaas dus nog geen uitslag voor jullie.

groetjes yaya
yaya: spannend!!
yaya, spannend!

maar al 4 dagen na je piesdag en nog niet ongesteld! Klinkt best hoopvol!

Dus ik zou zeggen, drinken! En Piesen (als je niet kunt plassenhelpt het meestal wel om over je onderrug te kriebelen, net boven je stuitje, meeste mensen weten er dan nog wel een beetje pies uit te persen, hoeven wij niet zo lang meer te wachten).
de rough guide van inda heeft er bijna 1400, die le't's go van china heeft nog geen 1000

(volledig irrelevant en off topic)
Oeh Yaya, spannend!!! Ik zeg persen met die pies

Klinkt wel heel hoopvol allemaal hoor!!

Had Fanatic ook toch? En daarna wel positief....ik zit in de f5 mode :-)
t zal wel
F5 F5 F5
Haha hier ook al 6 keer! Yaya, schiet eens op

Zelfs ik heb van de plaatsvervangende zenuwen al 2 keer moeten piesen nou, dus jij dan toch zeker ook wel...
t zal wel
precies, niet wachten totdat je blaas helemaal vol is, gewoon nu alweer gaan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven