Piezzertz schrijven hier verder!

14-01-2009 10:11 4737 berichten
Geen hubbies, beebs en klusserij hier

Naam SindsPiesdagEn?DatumBijzonderheden

Mexxgirl24Okt.08 3/08/0920wk echo gehad, alles goed!

Ik29Dec.08 13/09/096/4: VK 27/4: 20wk echo

Mayabee23Sept.08 23/09/0931/3: VK 9/5: 20wk echo

Duveltje26Nov.08 01/10/0921/3: VK

Charlotte24Nov.0819/10/099/4: VK

Justdeb24Okt.08 19/10/0916/4: VK

Leonor34Sept.08 Alles goed!!

Murron31Aug.08 22/10/09

Fanatic27Nov.08 16/4: VK

Husky28Dec.08 17/4: VK

partylover28Jul.07

Wannabemom25Okt.08

Theemuts26Sep.085 apr

Erine24Dec.088 apr

Speculaas30Nov.088 apr

DJ Momo31Sept.0814 apr

Annika7929Jan.0915 apr

Germanwings31Jan.0917 apr

Rainbow30Nov.0818 apr

Polleke30Nov.0819 apr

Mulan33Nov.0820 apr

Becky30Dec.0821 apr

Yaya27Dec.08

Mariss27Nov.08

Kath7632Jan.09

Alle reacties Link kopieren
Herkenbaar Momo! In de tuin werken is zwaar!! Straks douchen en daarna met m'n joggingbroek aan op de bank! Speec is moe en heeft een zere rug en blaren op haar handen...

Voor de poezenmensen: heeft jullie kat wel eens een ontstoken oog gehad? Een van de 2 hier heeft echt een viezig oog, met pus enzo... Ze knijpt ook heel erg met dat oogje. Best zielig dus. 'k Ga maandag wel naar de dierenarts als het niet over is, maar is er iets wat ik het beste wel/niet kan doen? (met een wattenstaafje af en toe schoonmaken?)
marriss; wat had je er in gezet dan? hier heeft het meeste het wel overleefd hoor. hier en daar in mijn rozen een dode tak (meer dan andere jaren), maar het meeste komt gewoon al weer op!

voor de 30m buxus: bij de intratuin waren mini buxusjes in de aanbieding... geen idee of het een goeie deal was alleen!

speec, hier hetzelfde ritueel hahahaha.

mijn kattenkindjes hebben wel eens ontstoken ogen gehad, de ene toen ie net 1 dag bij ons was, als klein babykittentje. wat een drama. inderdaad even langs de DA gaan, en in de tussentijd goed schoonhouden met idd een wattenstaafje of wattenschijfe). hij niest toch niet he?
woeptiedepoeptie! momo heeft zojuist een vakantie geboekt! was vandaag met extra 100 euro korting per boeking, dus geen twijfel meer, en de deluxe geboekt!!
Nou ja zeg, ik ben net ongesteld geworden. Dat was nog helemaal niet het plan, zeg maar. Scheelt wel dat ik nu dinsdag en woensdag niet om de haverklap een blik omlaag werp.

Vreemd, zat in de auto en ineens 'plop'.

Ik kom deze keer dus niet eens aan een dikgedrukte datum toe...

Kut, maar goed, we gaan weer verder... Ik ga de calculator er maar weer eens bij pakken....

@fanatic; beetje bloed komt supervaak voor (maar als het in je koppie zit, helpt dit ws ook niet veel..)
heej poll, denk maar zo: hoe eerder je weer een nieuwe ronde vol hebt! blijft effe balen natuurlijk
Ben eerder een beetje verbaasd ofzo.

Nou ja, anders heeft Mariss ook niks te doen in het schema... Mijn nieuwe datum is 19 april (wat ver weg is dat nog zeg, pffff)
Jeetje Polleke, wij lopen wel erg synchroon geloof ik.....

Ben helaas ook ongesteld geworden vandaag. Klopt ook niets van. Nou ja, heb dus een hele korte cyclus deze maand. 24 dagen. Grrrrrrrrr, ik baal er wel behoorlijk van. Moet nu op naar ronde nummer 6 (volgens mij jij ook Pol en je bent ook 30, erg toevallig allemaal)

Er van uitgaande dat mijn komende cyclus 28 dagen is wordt mijn volgende P-day 18 april. En inderdaad dat klinkt nog heel ver weg!

Mariss, voor jou nog even een dikke knuffel
Polleke & Rainbow, balen dat jullie ongesteld geworden zijn. Dikke voor jullie !

Heel erg bedankt allemaal voor de steun, het doet me wel goed. Maar pol, je hebt wel gelijk, het zit nu in mijn koppie.. en ik krijg het er moeilijk uit... Die eerste keer VK duurt nog zo lang.. ik hoop zo dat alles goed blijft gaan
Morgen is GW er weer!!!
Aaah Fanatic: Het komt vast goed heel begrijpelijk dat je geschrokken bent. Dikke knuffel van mij. En gewoon spuien hier hoor, daar zijn je digidinnetjes toch voor!

Lekker speec middagje tuin, ben heel jaloers….

Ja Marris die onzekerheid is ook niks he. Doe je het vriendje wel goed verzorgen??? Moest zeggen dat onze tuin de winter redelijk overleeft heeft er staat ook niet zo gek veel bijzonders in hoor. Hopelijk is het Maandag ook nog een beetje goed weer kan ik ook aan de slag in de tuin.

Ooh Momie, helemaal moe!! Rust maar lekker uit, daar is het weekend voor. Gefeliciteerd met he boeken van je welverdiende vakantie.

Polleke echt super balen zeg een dikke knuffel van mij.

Aah Rainbow jij ook al ook een dikke knuff voor jou, jammer zeg kunnen we voor jullie niet meer duimen en aftellen…

Jooeeh morgen eindelijk nieuws van Gw.

Ben echt zo moe, ga dadelijk mn bed in, grr krijg allemaal puisten.
GW melst zich (was te nieuwsgierig om te zien wie er allemaal zwanger is)Partylover gefeliciteerd!! (ik wil ook wel zo'n kijk operatie, als het dan ineens zo snel gaat.).

Hier helaas ongesteld geworden, dus wel lekker gedoken.

Moet nog even mijn frustratie kwijt. Ik was er namelijk heilig van overtuigd dat ik zwanger was, anders nl. altijd al dagen van te voren krampen en nu niks. Op mijn piesdag getest, negatief, was wel even slikken want ik dacht het echt.... Maar goed duiken was wel een goede afleiding! Nieuwe piesdag reken ik morgen even uit en dan ga ik ook even bijlezen...
Goedemorgen Dames,

Gw, Hoe was je vakantie???Was het mooi duiken?Fijn dat je weer terug bent,je bent erg gemist hier!Wel klote dat je ongesteld bent geworden....

Een knuf voor jouw Marriss

Fanatic,ik ben natuurlijk nog maar net erachter gekomen,maar heb dezelfde gevoelens als jouw.....Ergens toch maar rekening er mee houden dat het mis kan gaan.Ik lees ook allemaal van die gruwelverhalen*niet slim*.Ik ben blij dat ik maandag al naar de gyn kan.Ik denk als die het bevestigd heeft ik meer het gevoel heb dat ik ook echt zwanger ben.

Momo,Vandaag nog ff de tuin in???Ik heb trouwens ook een lieve poes gehad die helaas wel gaan niezen*is dood gegaan aan nies-ziekte.....*

Is echt nog steeds k*t...

Polleke & rainbow....

Hoe zit het eigenlijk met yaya,???

Ik moet zelf hier om de haverklap plassen(zelfs s'nacht's)en

heb supergevoelige en overwerkende darmen!!Hoort er bij!
aaaaaah. gw

welkom terug! verder leuke vakantie gehad?
polleke, gw, en rainbow voor jullie, shit, balen...!

gw goed dat je er weer bent! fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad, was het duiken daar een aanrader?

ook een voor fanatic, ik snap je zo goed!!

en hoe is het met yaya?

lees later weer verder...
nog steeds niet bijgelezen, dus weer even een ego-post.

duiken was erg mooi, alleen was het water nog iets te koud. Ik zou de volgende keer dan ook niet meer in maart naar de rode zee gaan.

Verder vooral erg relaxede vakantie gehad, in het vliegtuig nog besloten toch maar een auto te huren. Lekker rondgetourd (wel stoer, zo twee vrouwen). In de dode zee gedobberd, apart ervaring. En verder veel cultuur, met petra by night als abslouut hoogtepunt!. Lekker kleurtje gekregen, dus kan er wel weer even tegen aan denk ik.

Merk alleen wel dat ik toch best wel weer teleurgesteld was. Ben zo bang dat het gewoon nooit gaat lukken. Deze ronde de laatste kans op nog een kind in 2009..... anders word het 2010, klinkt nog zo ver weg......

Nou, wel even were genoeg negativiteit.

Ik ga eens even bijlezen!
Heeee GW, welkom terug! Ik ben benieuwd naar je vakantieverhalen!

Wel balen dat je ongesteld bent geworden.... En ook voor rainbow en polleke:

Nou ja, we hadden deze ronde natuurlijk husky, party en fanatic al gehad en ik geloof dat we er elke maand 3 zwangeren bij krijgen, dus we zaten al aan onze max

Vandaag weer klein beetje een dipje. Geen duidelijke verklaring hoor, maar gewoon even blwuuuh. Nog geen positieve ovu-test gehad, het gevoel dat ik ongesteld moet worden is ook weer weg, de puisten schieten als krokussen uit m'n kop. Kweet gewoon even niet waar ik aan toe ben. Ik hoop dat m'n cyclus zich snel weer herstelt. En vanmiddag naar hoogzwangere vriendin. Grrr, we hadden het samen heel vaak over onze kinderwens en zij gaat nu bijna bevallen en ik heb nu nog niet eens een positieve test en daar baal ik af en toe van.

Zo, hart weer gelucht. Ik ga eens even stofzuigen (al die kattenharen hier, grrr....). Kat niest trouwens niet, dus ik vrees geen ernstige ziekte ofzo. Maak het nu schoon met wattenschijfje en wat lauw water.

Fijne dag!
He meiden....

Nou zeg, niet echt een goede zwangerscore deze ronde zeg Dikke knuffel voor alle ongestelden...balen zeg! Had wel goede hoop met al die kwaaltjes en dingen!

GW, klinkt wel lekker hoor, lekker duiken! Heb je mooie foto's gemaakt?

Oh Fanatic, wat klote zeg, sorry! En Party ook zo onzeker....ik hoop dat jullie allebei snel wat meer zekerheid hebben!

Yaya, weet jij al wat? OF ben ik nou in de war?

Hier snap ik er echt helemaal niets meer van...heb de afgelopen 2 dagen krom gelegen van de stekende pijn in mn baarmoeder en eierstokken...en dat werd pas minder nadat ik smorgens in bed een soort knappend iets voelde...kan je zo je eisprong echt voelen? Ik voelde me echt zo'n andijviedoos toen ik erover na zat te denken...mn ei voelen knappen, yeah right! Nog ff en ik voel t zaadje zich vastbijten in mn ei (laatst ergens gelezen, was dat hier? hilarisch)

Maar goed, als dat dus zo is, heb ik deze maand weer een cyclus van 35 dagen....of ik wordt eerder ongesteld maar dat lijkt me ook niet goed....ben zo blij dat ik nel die afspraak heb bij de gyn!

Had ook zo'n pijn in mn baarmoeder dat ik geen zin had om te sexen....schiet dus allemaal weer niet op, en ik denk dat deze maand ook alvast afgeschreven kan worden!
t zal wel
wbm , schiet dan natuurlijkook niet op, als je door je ovulatiepijn niet eens kunt sexen.

Ik ben begonnen aan het bijlezen, maar de volgende keer als ik me vakanitie graag iets minder schrijven.

N.a.v. die test van zwangerschapstesten. Het kan wel dat een man positief test. Bij bepaalde testestumoren word er hcg aangemaakt en dat is waarop de zwangerschapstest reageert.

Ik heb trouwens nog een jordaanse zwangerschapstest. Omdat ik negatief teste 14 dagen na mijn positieve ovulatietesten en nog niet het geval had dat ik ongesteld zou worden maar even een extra test gehaald (het gezicht van de jordaneese verkoper sprak boekdelen). Maar was dus niet meer nodig.

Verder hier een vw golf V (we gaan maar vast sparen voor de VI) uit 2004, met maar 60.000 km en dat voor een diesel!

goed, nog maar 20 paginas
He WBM, dat klinkt niet leuk! Wanneer ga je naar de gynaecoloog?
Heeft Yaya eigenlijk al getest?
ik benhet niet tegengekomen specu (in de laatste 30 paginas).

Dus idd meldplicht voor yaya!

Goed om te lezen dat jullie me gemist hebben, had het vaste voornemen bij een positieve test jullie op de hoogte te stellen. Maar nu het negatief was had ik niet zo veel zin vriendinnetje van jullie bestaan op de hoogte te brengen en moesten jullie dus nog even wat langer wachten.

Wel leuk die live-test van partylover, was wel spannend volgens mij!

En momo, fijn dat je eindelijk vakantie gepland hebt! Ik heb het met vriendinntje nog even over vakantie gehad. Als ik de komende 2 rondes niet zwanger word ga ik met haar vakantie plannen voor oktober. Zij zit dan in Jakarta voor haar werk, ga ik wss daar eerst een aantal dagen heen en dan samen door naar mss nieuw-zeeland. Ik vind het fijn dat ik uitzicht heb op een nieuwe vakantie. en ben blij dat ze op me wil wachten!

Ik had al allemaal doemscenario's in mijn hoofd, niet zwanger, geen vakantie. En iedereen hier al zwanger alleen ik niet....
oja, mijn nieuwe p-day 17 april
Heeeee GW, leuk dat je er weer bent! Volgens mij heb je een hele leuke vakantie gehad als ik dat zo lees....

Maar wel ontzettend balen dat je ongesteld bent geworden. Weet er helaas alles van. Ben ook wel teleurgesteld dat het deze maand weer niet is gelukt.

Zullen we dan maar voor een kerstkindje gaan??
ja, ik ga zeker voor een kerstkind, leek me vroeger niet zo leuk voor het kind. Maar goed, het is ook belangrijk dat de ouders gelukkig zijn!
Dan doe ik mee voor een kerstkind! Een kind in het voorjaar is natuurlijk het leukst, maar zo lang wil ik niet wachten hoor!

Ik ben 2 dagen voor sinterklaas jarig en ik geloof niet dat ik hierdoor ongelukkiger ben geworden , dus jarig zijn met kerst is vast ook niet heel erg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven