playbackshow buiten en 32 graden

30-06-2009 12:31 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn kind zit op de basisschool en daar hebben ze een playbackshow, midden in de zon met 32 graden moeten ze een paar uur op een bankje zitten kijken.

Ik vind dit niet kunnen met deze hitte, maar aangezien mijn kind leerplicht heeft kan ik hem niet thuis houden.

Ik heb mijn ongenoegen al ge-uit dan moest ik maar bijzonder verlof aanvragen?

Dus ziek melden kan niet meer.

Wat moet ik hier nu mee?
Niet zeuren? Petje meegeven en insmeren?
Heeft niks met zeuren te maken, hij is astmatisch en heeft een allergie op zijn armen.
hoed, pet, parasol
Wat heeft astma met zon te maken?

Dan vraag je of ze hem in de schaduw kunnen zetten of aanvullende maatregelen kunnen treffen ivm zijn allergie.

Denk je écht dat de school die kinderen uren in de brandende zon laat zitten (sinds wanneer duurt een playbackshow uren?) zonder in de gaten te houden of ze het te warm krijgen?

Heb je zo weinig vertrouwen in de school?
ga ook kijken en grijp in als het nodig is
em met hitte kunnen astma klachten verergeren.....kan
Vandaag is de zon wel extra gevaarlijk.
Wat vind je nu precies niet kunnen?
Het is niet vandaag toch, of lees ik dat verkeerd?
Je leest het verkeerd. Het gaat om dinsdag (vandaag) en de dagen daarna.
O
Ik heb lekker toch een zonnebril
insmeren, petje op, desnoods flesje water meegeven en verder kun je toch gewoon vertrouwen op de school? nu je het hebt aangegeven (en waarschijnlijk ook zonder wel) zullen ze zeker letten op de gezondheid van de leerlingen. Maar eerlijk gezegd snap ik niet waarom je het 'niet vindt kunnen'.
Dat zeg ik....
Ik vind dit wel een beetje ver gaan. Je kind beschermen a la, maar je kan ook overal wat op hebben.

Een school is niet gek. De leerkrachten zeker niet. Op een basisschool duurt een voorstelling nooit uren. Je overdrijft rijkelijk. Ik denk dat je zelf lekker in de zon moet gaan en je humeur moet laten oppoetsen en het vooral... los moet laten. Laat je kind genieten, zorg dat het beschermd is en ga je zorgen niet daar neerleggen. Het zijn JOUW zorgen. En je zorgen heb je gedeeld. Je kan ze verminderen door alles goed te regelen voor jouw kind. En te vertrouwen op de leerkrachten.
Volg je hart. Dat klopt.
Leuk zeg, organiseert een school iets leuks voor de kids, wil een hysterische moeder het kind weer thuishouden omdat "Dit toch niet zo kan?" Leuk voor je kind ook.

Beetje vertrouwen in de leerkrachten van je kind. Ik sluit me vooral aan bij Thyra.
Meld je aan als vrijwilliger, neem zonnebrand, petjes extra water en dergelijke mee. En geniet van een leuke dag. Een school neemt heus zijn verantwoordelijkheden wel. Hier is van nichtje de sportdag afgelast ivm de warmte.
Puf meegeven uiteraard (maar dat had je vast zelf al bedacht), petje mee, flesje water, insmeren. Nou, dan ben je op alles voorbereid toch?

Denk ook niet dat ze die kinderen uren in de zon laten zitten hoor. Juffen zijn af en toe raar maar echt niet gek hoor!
Nanou relaaaax. Je hebt het aangegeven aan de school, ze zullen zelf heus ook geen flauwvallende en zonverbrande kinderen willen hoor, ze kijken wel beter uit.

Hartstikke leuk toch joh, zo'n showtje lekker in de zon!
En.... heeft je zoon het leuk gehad?
Deed ie zelf ook mee? Zo ja, als wat?

Shit, ik wilde Michael Jackson schrijven, maar da's vast een beetje misplaatst.
Hahaha Micheal Jackson hadden ze al legostenen van laten maken.

Deze hysterische moeder zal rustig erbij blijven.
Is de playbackshow inmiddels al geweest, Nanoe2? Laat me raden... Het viel allemaal reuze mee?
Hier afgelopen week ook sportdag, in de hitte!

Maar er was aangegeven, dat de kinderen een extra waterijsje zouden krijgen (dus sowieso al 2 op 1 ochtend), je kind goed moest insmeren, petjes op, en flesjes drinken meegeven, die ze altijd mogen bijvullen met water.

Ze mogen ook tijdens de lessen zo veel water drinken als ze willen, ik neem aan dat elke school er nu wel extra op let met deze dagen.

Andere dochter een zonne allergie (huid vol bultjes) en toen ik dat op school aangegeven had hebben ze wat extra parasollen in de zandbak gezet, en haar in de schaduw laten spelen.

Als je gewoon aangeeft wat je wil, houden ze er heus wel rekening mee lijkt me??
Op het dak zie je kleine musjes,
je weet; ze krijgen wormen ... maar het lijken kusjes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven