Plopsa Coo

25-07-2009 19:32 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb eigenlijk geen idee waar ik dit moet vragen, hier of entertainment? Doe het maar hier

Wat ik wilde vragen, ik heb vrijkaartjes gekregen voor Plopsa in Coo. Maar nu vraag ik mij af of het hier echt leuk is. Ik heb geen idee namelijk en hoor anderen wel over Plopsaland in Panne, maar dat is dit dus niet

We moeten er 3 uur voor rijden en dat vind ik helemaal niet erg, áls het de moeite waard is natuurlijk

Dus... hebben jullie "recensies" van Plopsa in Coo voor mij?
http://www.attractieparkr ... parken-belgie/plopsa-coo/
Ik ben er met mijn dochter geweest, is ontzettend leuk voor kids.
Nee, hartstikke klein. Ik zou er geen drie uur voor gaan rijden.
Ik heb kaartjes (postcode loterij) gekregen van een collega die zelf geen zin had om ook zo lang te rijden. Wij waren er in de buurt op vakantie, dus dat was goed te doen.

Het is een kleinschalig park. Staan maar een paar attracties en die zijn vooral voor jonge kinderen leuk. Voor kinderen vanaf 1 meter. (die mochten bijna overal in) Ik vond het te vergelijken met bijv Koningin Julianatoren en zou er geen 3 uur voor gaan rijden.

Leuk voor als je in de buurt bent, niet leuk als je er heel lang voor moet rijden.

Maar mijn 2 jarige dochter heeft het hartstikke naar haar zin gehad, al was de speeltuin haast nog het leukste.
Mmmm iets om nog even goed over na te denken dus... We zouden met 4 kinderen in de leeftijd van 3 tot 6 gaan, dus gaan nog even bespreken of we er echt zover voor willen rijden.

Aan de andere kant is het voor hun natuurlijk wel weer een heel "avontuur" om helemaal naar het verre buitenland te rijden We zijn laatst met ze naar Duitsland geweest en ze vonden het idee van in het buitenland te zijn helemaal super. Nou ja, nog even goed over nadenken dus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven