Puber puisjes

20-02-2024 18:12 27 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Mijn zoon van 15 krijgt enorme last van rode puistjes op z’n voorhoofd.
Hij had eerst doekjes van clearasil, maar die worden niet meer verkocht. Ik heb het idee, dat het met de clearasil soap juist erger wordt? Wat gebruiken jullie pubers? Of juist niks?
Alle reacties Link kopieren Quote
ZaphodBeeblebrox schreef:
21-02-2024 12:22
Dus gezicht niet wassen of zelfs nat maken hielp bij jou niet? Maar heb je dat dan echt geprobeerd? Dus ook geen make up etc...
Toen ik een puber thuis was, was ik daar niet heel secuur op. Toen droeg ik ook geen make up.

Wat werkt is wassen met Unicura zeep. De groene. En verder wat ik hiervoor schreef.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lucifee2024 schreef:
21-02-2024 08:39
Denk ook dat verschil maakt of het wat jeugdpuistjes zijn of echte langdurige acne.

Zo'n opmerking over hygiene vind ik ook echt een beetje flauw, juist de meeste pubers met puistjes zijn van meerdere keren per dag bezig met huid schoon houden en dat helpt dan gewoon niet, want meeste klachten/acne komt gewoon van binnen uit.
Niks flauws aan. Het voorkomt het vormen van puistjes niet, maar helpt wel in het voorkomen van ontstekingen en littekens.
Jeugdpuistjes is toch vaak een zaak van uitzitten, hopen dat je er overheen groeit, huid goed verzorgen en littekens voorkomen. Maar dat stond er al.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven