"moederketting"
dinsdag 4 mei 2010 om 08:42
Hallo,
Weten jullie leuke sites waar ze "moederkettingen" / hangers verkopen?
Ik zoek een mooie ketting / hanger die onze 3 kinderen symboliseert.
Zag ze al wel van Proud MaMa, maar zoek eigenlijk wat anders.
Wie heeft er zelf een hele mooie, waar heb je die gekocht?
Wie weet er leuke sites?
Groetjes JufJes
Weten jullie leuke sites waar ze "moederkettingen" / hangers verkopen?
Ik zoek een mooie ketting / hanger die onze 3 kinderen symboliseert.
Zag ze al wel van Proud MaMa, maar zoek eigenlijk wat anders.
Wie heeft er zelf een hele mooie, waar heb je die gekocht?
Wie weet er leuke sites?
Groetjes JufJes
dinsdag 4 mei 2010 om 18:41
quote:Kisaas schreef op 04 mei 2010 @ 13:00:
Bij een "moederketting" moet ik meteen denken aan zo'n geval met gegraveerde kinderkopjes eraan. *Ril* Maar smaak is uiteraard heel persoonlijk.
Voor mij geen moederketting (kettingen wissel ik veel te graag af), maar voor mij symboliseert mijn lievelingsring mijn kinderen. Die ring bestaat uit meerdere ringen, die in elkaar verbonden zijn - zoals de Olympische ringen - en dat vind ik persoonlijk erg mooi.
Je zou ook een ring met steentjes kunnen kiezen. Kindje erbij? Steentje erbij.
Suc6 met kiezen!
grtz KisaasIk las echt werkelijk waar kinderen
Bij een "moederketting" moet ik meteen denken aan zo'n geval met gegraveerde kinderkopjes eraan. *Ril* Maar smaak is uiteraard heel persoonlijk.
Voor mij geen moederketting (kettingen wissel ik veel te graag af), maar voor mij symboliseert mijn lievelingsring mijn kinderen. Die ring bestaat uit meerdere ringen, die in elkaar verbonden zijn - zoals de Olympische ringen - en dat vind ik persoonlijk erg mooi.
Je zou ook een ring met steentjes kunnen kiezen. Kindje erbij? Steentje erbij.
Suc6 met kiezen!
grtz KisaasIk las echt werkelijk waar kinderen
dinsdag 4 mei 2010 om 18:45
dinsdag 4 mei 2010 om 19:24
dinsdag 4 mei 2010 om 19:37
dinsdag 4 mei 2010 om 22:27
donderdag 6 mei 2010 om 11:09
quote:AlettaJacobs schreef op 04 mei 2010 @ 09:05:
Google al eens geprobeerd?
http://lmgtfy.com/?q=moederkettingDat had ik natuurlijk al lang gedaan......
Google al eens geprobeerd?
http://lmgtfy.com/?q=moederkettingDat had ik natuurlijk al lang gedaan......
donderdag 6 mei 2010 om 11:15
quote:Kisaas schreef op 04 mei 2010 @ 13:00:
grtz KisaasEn dat zoek ik idd ook totaal niet, vandaar dat ik ook een berichtje had geplaatst, bedoeld om misschien nog een speciale site te vinden die je dan ook niet zo 1 2 3 naar voren krijgt met google.....
grtz KisaasEn dat zoek ik idd ook totaal niet, vandaar dat ik ook een berichtje had geplaatst, bedoeld om misschien nog een speciale site te vinden die je dan ook niet zo 1 2 3 naar voren krijgt met google.....