"moederketting"

04-05-2010 08:42 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Weten jullie leuke sites waar ze "moederkettingen" / hangers verkopen?

Ik zoek een mooie ketting / hanger die onze 3 kinderen symboliseert.

Zag ze al wel van Proud MaMa, maar zoek eigenlijk wat anders.

Wie heeft er zelf een hele mooie, waar heb je die gekocht?

Wie weet er leuke sites?

Groetjes JufJes
Laat je gewoon meteen betattooeeren.
quote:Kisaas schreef op 04 mei 2010 @ 13:00:

Bij een "moederketting" moet ik meteen denken aan zo'n geval met gegraveerde kinderkopjes eraan. *Ril* Maar smaak is uiteraard heel persoonlijk.

Voor mij geen moederketting (kettingen wissel ik veel te graag af), maar voor mij symboliseert mijn lievelingsring mijn kinderen. Die ring bestaat uit meerdere ringen, die in elkaar verbonden zijn - zoals de Olympische ringen - en dat vind ik persoonlijk erg mooi.

Je zou ook een ring met steentjes kunnen kiezen. Kindje erbij? Steentje erbij. :-)

Suc6 met kiezen!

grtz KisaasIk las echt werkelijk waar kinderen
quote:kjong schreef op 04 mei 2010 @ 17:10:

Je kunt ook van ieder kind de naam op een rijstkorrel laten zetten.

Of een nageltje in een buisje doen.

Of van hun pinkjes/oorlel een hangertje maken.Ik denk dat dit wel het meest originele idee is! Doen!!!
Laat je jongens besnijden boro. Dan heb je er nog twee ringetjes bij.
Laat je jongens besnijden boro. Dan heb je er nog twee ringetjes bij.
Excuus Boro... mocht je nog besluiten er een kind bij te willen krijgen, bedoel ik natuurlijk

Ik ken trouwens iemand die de eerste tandjes van haar (3) kinderen heeft bewaard en er hangertjes van heeft laten maken. Tandjes gevat in beetje goud.
Later is nu
quote:Tia Dalma schreef op 04 mei 2010 @ 10:27:

Ik geef deze wel eens als kraamkado, laat ik dan opsturen met de post. Best geinig!

[afbeelding]

hey die heb ik

gekregen als kraamkadootje, droeg m wel eens tijdens het voeden in ijdele hoop van die friemelhandjes af te zijn ...
quote:kjong schreef op 04 mei 2010 @ 18:52:

Laat je jongens besnijden boro. Dan heb je er nog twee ringetjes bij.Gos kjong, lekker wijf, wat ben je weer heerlijk op dreef! Ik moest al lachen om je pink/oorlel hangertje, maar deze is (zijn?) ook leuk!
quote:AlettaJacobs schreef op 04 mei 2010 @ 09:05:

Google al eens geprobeerd?

http://lmgtfy.com/?q=moederkettingDat had ik natuurlijk al lang gedaan......
quote:Kisaas schreef op 04 mei 2010 @ 13:00:

Bij een "moederketting" moet ik meteen denken aan zo'n geval met gegraveerde kinderkopjes eraan. *Ril* Maar smaak is uiteraard heel persoonlijk.

grtz KisaasEn dat zoek ik idd ook totaal niet, vandaar dat ik ook een berichtje had geplaatst, bedoeld om misschien nog een speciale site te vinden die je dan ook niet zo 1 2 3 naar voren krijgt met google.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven