Rammelende eierstokken DEEL 2

08-04-2010 09:46 2508 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie wil er meepraten over haar kinderwens?

Heb jij ook rammelende eierstokken maar is je vriend nog niet toe aan kinderen, lucht hier je hart!

Hier kun je je 'ei' kwijt bij lotgenoten

xx

NaamLeeftijdSTART..!!N.O.D.ZwangerWanneer uitgerekendNukje33April/Mei 201029 maart 2011janine2000131April 2010 31 januari 2011Boefje29December 2009 18/09/10Frutje30Augustus 201031 augustusPipo31Oktober 2010Verkademeisje30Januari 2010 19/11/2010Assie7831Begin 2011Orchis29begin 2011Orchid34Begin 2010 12-12-10Lavender 32?Spingstof29December 2010Moimoi29April 201026 juniMoos8623juni/juli 2010?Minie86 (gaat voor de tweede)23augustus 2010Meis, 9 sep 2009Hofje7732??[/quote]
Mooi verhaal Frutje!! En die jurk die zo mooi gedrapeerd ligt terwijl jullie erlkaar diep in de ogen kijken op de foto... *zucht*.

Eigenlijk vind ik het wel erg romantisch dat je flauw viel door je corset. Dat is echt iets voor dames uit de 19e eeuw, toen was het heel erg charmant om af en toe in katzwijm te vallen

@verkademeisje: wat lijkt het me leuk om dat met je leerlingen te kunnen delen. En wat zullen ze allemaal met je meeleven, en cadeautjes voor je meenemen als je kindje er is.

Over ziekmelden: gelukkig ben ik eigenlijk nooit zo moe. Ik werk dan ook bewust 4 dagen, dan heb ik eigenlijk altijd wel energie. Ik heb me in mijn werkende leven (4 jaar) nog nooit ziek gemeld.

Maar als je echt supermoe bent, dan kun je denk ik beter even goed bijtanken in een rustdagje, dan door gaan. Want dat kan zo omslaan in ziek worden, en dan ben je verder van huis!
@orchis

Daar houd ik het nu ook maar op. Het is maar goed dat ik geen rijke dame uit de 19e eeuw ben...

Bedankt allemaal voor jullie medeleven! Wij vertrekken vandaag op huwelijksreis. Succes hier. Werk niet te hard hihi. En ik spreek jullie weer over een kleine 2 weken!
Fijne vakantie Frut!!!! Even lekker relaxen en nagenieten van jullie mooie bruiloft.
frutje... geniet ervan! tot over 2 weken

pffffffff.. reed ik vanmorgen naar station met mijn auto (normaal ga met fiets behalve als het regent) was blij dat ik de parkeerplaats had gehaald.. hield mijn hart vast. Mijn auto staat echt op instorten. Hij was goedgekeurd maar wel met de mededeling dat de remmen niet meer zo goed zijn.. nou, ik heb hem natuurlijk meer dan een maand laten staan.. en remmen deed ie nauwelijks tot niet. Hij tikte, kraakte, weet niet wat dat was..??!!! en straks weer terug.. haha. Tijd voor een nieuwe! Moet wel zeggen dat het een starletje is uit 94 en dat ik hem al 9 jaar heb (hoezo zuinig haha).
kortom gevaar op de weg!
oei janine pas op he! Want je hebt nu niet alleen de verantwoordelijkheid over jezelf, maar nog over twee miniwezentjes...

Fijne vakantie frutje!! Hup op naar de zwangerschap!

Springstof, hoe is't met je keel? Weer wat beter hoop ik?

Ik ben echt hard bezig vandaag, ben wel trots op mezelf Het helpt wel dat het regent en ik dus toch niets anders leuks kan gaan doen. (even voor de goede orde, ik heb dus eigenlijk vakantie, maar ben mijn nieuwe schooljaar aan het voorbereiden, daar ben ik denk ik nog wel 2-3 weken zoet mee...)
ja, ik heb mijn broertje al de opdracht gegeven om te zoeken voor mij. Hij runt vanaf sep met mijn vader een autobedrijf... (broer komt bij in de zaak)..
is iedereen aan het werk?
Toevallig wel eventjes aan het werk net. Maar ik merk dat mijn concentratie alweer begint in te zakken... Heb verder weinig te melden geloof ik...
Hi, ik ben er ook!!

Inderdaad een poging tot werken....

Had gisteren even een moeilijker momentje. Assieman vroeg hoe het toch kwam dat ik de laatste tijd zo moe was en of ik me verveelde. Hij vond het lastig dat ik de laatste tijd na een mededeling dat iemand zwanger is, emotioneel reageer......hij denkt dan elke keer "daar gaan we weer" en kreeg het idee alsof ik de tijd aan het doden was totdat ik moeder zou worden....

pfft....tja, heb maar gezegd dat ik het ook niet wist. Dat emotie en ratio momenteel een beetje uit elkaar loopt en dat ik gewoon ontzettend toe ben aan het krijgen van kinderen en daardoor bang ben dat het straks niet lukt.

Vandaag las ik dat het moe zijn en emotioneler reageren op dingen ook te maken kan hebben met het stoppen met de pil. Kan wel kloppen, want de 2 situaties die ik me kan herinneren vallen in de afgelopen maand

Heb 'm dat vandaag maar even gemaild......dat het daar misschien mee te maken heeft....met het voordeel dat het vanzelf weer minder wordt/verdwijnt.

Ik word ook af en toe moe van mezelf hoor.....
Hallo allemaal,

ben er ook weer ff. Ik kan helaas niet op alles reageren...

@Assie: herkenbaar hoor. Ik ben ook steeds emo als er (WEER) iemand aankondigt zwanger te zijn. Tevens schaam ik me daar dan ook weer voor omdat ik dan wel jaloers lijk. Ik wil het gewoon ook heel graag.

Deze maand wel een verandering bij vriendlief gemerkt. Hij gaf aan dat hij er nu echt voor wil gaan en ook echt hoopt dat het binnekort raak zal zijn. Gaaf he! Alleen dat al maakt me wel weer heel blij.

Hier overigens over 2 a 3 dagen NOD. Spannend want wel veel "geklust" maar geen idee.....

Dat blijft telkens weer het lastige he, dat afwachten. Dat had ik van te voren niet ingeschat.

Het emotioneler worden zonder pil vind ik eigenlijk ook wel oke. Ik heb dan het idee dat het echte emoties zijn ofzo. Gewoon lekker laten gebeuren.
http://www.nu.nl/binnenla ... rwens-kost-miljoenen.html
@Assie: moeilijk hoor, kan me heel goed voorstellen dat je af en toe een 'nervous breakdown' hebt. (had ik voordat wij een moment om te beginnen afspraken ook) Maar jouw tijd komt ook nog en je komt er absoluut uit met Assieman. Keep the faith!
@Moimoi: ooh dat lijkt me ook echt moeilijk die wachttijd en je krijgt dan toch hoop. Veel emoties! Leuk dat je vriend helemaal om is. Ik hoop dat hij afgelopen keer raak geschoten heeft
ja is echt heel gek hoe dat elke keer weer werkt. En al die zogenaamde lichamelijke dingetjes die je dan voelt. Dan ga ik echt (belachelijk overdreven) zitten bedenken: buikpijn = ongesteld of = innesteling, misselijk = zwanger en niks anders, heb ik nu meer of minder pukkeltjes en wat betekent dat, etc, etc.

Uiteindelijk is het toch een kwestie van afwachten. Maar ja zit nu op ronde 4 waarvan de laatste echt heel bewust "geklust" zeg maar. Hoewel ook weer niet helemaal volgehouden wegens omstandigheden (ziek zijn).

Afwachten!!
moi moi: spannend! Bij de eerste ronde dacht ik ook van alles te voelen.. en toen werd ik ongesteld! teleurstelling. We hadden immers rond de ovu gek...t. Tweede ronde was ik al een stuk relaxter en voelde niks nada noppes.. en toen was ik zwanger!

Maar je zit nu al vlak voor je NOD toch? ik duim met je mee!
Bedankt voor het duimen!

Als het zoals de vorige keer is dan is m'n NOD donderdag(avond) of vrijdag. Dus het wachten duurt hopelijk niet meer zo lang.

Tenzij m'n lichaam weer eens bedenkt om er wat langer over te doen maar dat zien we dan wel weer.

Ga trouwens dit weekend op vakantie en hoop eigenlijk ook daarom niet ongesteld te worden (en dus zwanger te zijn). Zou het helemaal mooi uitkomen toch haha!
@moimoi, wat fantastisch dat je vriend nu ook enthousiast is om aan kinderen te beginnen! Dat geeft zeker een extra boost! Dus deze week je NOD, spannend, ik duim voor je!

@janine, ik heb dat berichtje ook gelezen. Pfff, ja wat moeten we daar van denken?! Vrouwen die juist tot op iets hogere leeftijd fulltime blijven doorwerken leveren aan de andere kant toch vast ook wel een positieve bijdrage?
Moimoi: spannend hoor! Ik duim heel hard mee......zeker aangezien je nu "al" in ronde 4 zit. is voor dit forum erg hoog

Dan zou het nu eigenlijk wel raak moeten zijn....haha

Denk ook wel dat ik voorlopig aardig emo blijf bij nieuwe zwangerschappen.....het is ook zoiets moois....en ik wil het ook zo graag.....maar gelukkig kan ik het wel vrij snel naast me neer leggen (moet sneller.....) en helemaal meegenieten met de desbetreffende zwangere. Alleen lijkt soms dat het voor ons stil blijft staan.

Ach ja, wie weet ben ik volgend jaar rond deze tijd wel zwanger!

Als je dan weer terug kijkt, heb je zoiets van "waar maakte ik me druk om" en "wat is de tijd toch snel gegaan".
[quote]Assie78 schreef op 17 augustus 2010 @ 16:43:

Moimoi: spannend hoor! Ik duim heel hard mee......zeker aangezien je nu "al" in ronde 4 zit. is voor dit forum erg hoog

Dan zou het nu eigenlijk wel raak moeten zijn....haha

Haha, ik blijf niet voor niks meelezen en af en toe meeschrijven op dit forum. Ik ben overtuigd van de goede vibe die het afgeeft ;)

Ik vind de tijd zoiezo snel gaan. Volgens mij schrijf ik al best lang mee op dit forum wat toen nog vooral ging over mannen die echt (nog) niet wilde. En kijk maar eens hoe het er nu voor staat.
Ja, dat is ook zo.....er is in het afgelopen half jaar tot jaar flink veel veranderd. Veel zwangeren of idd andere ontwikkelingen.

Eigenlijk mag ik ook helemaal niet klagen. Ik ben al eerder gestopt met de pil......en de rest komt vast ook wel!

Ik zit trouwens nog wel met smart te wachten op het positieve bij effect van het stoppen met de pil.......het afvallen. Hebben jullie daar iets van gemerkt?
@Assie, ik ben na het stoppen met de pil zo'n 5 kilo afgevallen Toch gebruikte ik een lichte pil!
@addie ik ben helaas aangekomen maar weer niet zeker of dat aan het stoppen ligt maar denk van wel. Ik ben gelukkig niks te zwaar dus doen we t er maar mee.
@Assie: heb helaas alleen maar negatieve bijwerkingen van het stoppen gehad: niks afgevallen maar wel een onrustige huid teruggekregen. Ik heb wel het idee dat ik lekkerder in mijn vel zit en meer zin in seks heb.
Hallo iedereen, ik lees nog steeds mee hoor! Moet alleen nog even aan het idee wennen...en met schrijven wordt het dan zo echt.

We waren van plan, gewoon te kijken hoe het gaat, maar ik merk dat ik al wel van alles op zoek en bewust ben van wanneer we het beste kunnen...

Piekjuhsman had laatst ook al van alles opgezocht. We waren wat aan het dollen en ik had hem verteld dat hij vanaf nu niet meer dronken kon worden (niet dat dat veel gebeurt, hooguit een keer per half jaar ofzo, misschien nog niet eens maar hij houdt wel van een biertje), omdat dat van invloed was op de kwaliteit van zijn sperma. Had hij dus meteen van alles opgezocht op internet, erg schattig. Hij wist mij te vertellen dat je na het sexen een kussen onder je billen moest doen om het sperma te laten zakken. En dat een paar minuten, maar langer dan 20 min. had geen nut meer. Wat hebben jullie hier over gelezen. Ben sowieso wel nieuwsgierig ofjullie nadien toch voor de zekerheid maar met de benen in de lucht gaan, haha.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven