Rammelende eierstokken DEEL 2
donderdag 8 april 2010 om 09:46
Wie wil er meepraten over haar kinderwens?
Heb jij ook rammelende eierstokken maar is je vriend nog niet toe aan kinderen, lucht hier je hart!
Hier kun je je 'ei' kwijt bij lotgenoten
xx
NaamLeeftijdSTART..!!N.O.D.ZwangerWanneer uitgerekendNukje33April/Mei 201029 maart 2011janine2000131April 2010 31 januari 2011Boefje29December 2009 18/09/10Frutje30Augustus 201031 augustusPipo31Oktober 2010Verkademeisje30Januari 2010 19/11/2010Assie7831Begin 2011Orchis29begin 2011Orchid34Begin 2010 12-12-10Lavender 32?Spingstof29December 2010Moimoi29April 201026 juniMoos8623juni/juli 2010?Minie86 (gaat voor de tweede)23augustus 2010Meis, 9 sep 2009Hofje7732??[/quote]
Heb jij ook rammelende eierstokken maar is je vriend nog niet toe aan kinderen, lucht hier je hart!
Hier kun je je 'ei' kwijt bij lotgenoten
xx
NaamLeeftijdSTART..!!N.O.D.ZwangerWanneer uitgerekendNukje33April/Mei 201029 maart 2011janine2000131April 2010 31 januari 2011Boefje29December 2009 18/09/10Frutje30Augustus 201031 augustusPipo31Oktober 2010Verkademeisje30Januari 2010 19/11/2010Assie7831Begin 2011Orchis29begin 2011Orchid34Begin 2010 12-12-10Lavender 32?Spingstof29December 2010Moimoi29April 201026 juniMoos8623juni/juli 2010?Minie86 (gaat voor de tweede)23augustus 2010Meis, 9 sep 2009Hofje7732??[/quote]
maandag 16 augustus 2010 om 12:56
Janine, wat is die E. een verschrikkelijk mens zeg! Ten eerste omdat ze een opmerking van je totaal verkeerd interpreteert, ten tweede omdat ze er een paar jaar na dato kennelijk nog mee bezig is, ten derde omdat ze het nodig vindt om er over te krabbelen op Hyves en ten vierde omdat ze denkt dat het werkelijk iemand een zak kan schelen wat jij ooit gezegd hebt!
Ik denk dat je maar gewoon in gedachten moet houden dat het een gefrustreerde vrouw is met theezakjes om haar te herinneren aan haar gloriedagen ofzo (ik kan ook best gemeen zijn, hoor)
Mevrouw Frutjeman, ik ben stiekem ook best benieuwd, dus zal je even mailen.
En Assie, keep smiling and hoping. Goed dat je hem gemaild hebt en nu nog even afwachten. Ik doe met je mee en leef met je mee!
Lig met keelpijn thuis op de bank, heb het idee dat ik een cactus heb ingeslikt en praten lukt niet. Lang leve het forum, jahoe!!!
Ik denk dat je maar gewoon in gedachten moet houden dat het een gefrustreerde vrouw is met theezakjes om haar te herinneren aan haar gloriedagen ofzo (ik kan ook best gemeen zijn, hoor)
Mevrouw Frutjeman, ik ben stiekem ook best benieuwd, dus zal je even mailen.
En Assie, keep smiling and hoping. Goed dat je hem gemaild hebt en nu nog even afwachten. Ik doe met je mee en leef met je mee!
Lig met keelpijn thuis op de bank, heb het idee dat ik een cactus heb ingeslikt en praten lukt niet. Lang leve het forum, jahoe!!!
maandag 16 augustus 2010 om 13:01
Pipo: ja dit wordt de eerste keer aan mijn kant, dat ik tante word. Heel erg leuk hoor, maar jammer dat ze aan de andere kant van NL wonen Zie ik ze waarschijnlijk niet zo heel erg vaak. Maar ja, mijn schuld.....ik ben ver weg gaan wonen.
En idd Orchis; als je de garantie hebt dat het wel gaat lukken, is het veel minder erg om te wachten
Ik weet ook gewoon dat ik niet moet miepen.....dat het vast wel goed gaat komen en die paar maanden ook wel zo voorbij zijn. Had eerst verkeerd gerekend.....dacht ik dat ik in mei ongeveer tante zou worden....ik direct denken dat ik dan misschien zelf ook wel zwanger ben. Maar de baby komt natuurlijk al in maart. Tja, dan is het waarschijnlijk nog niet zover....nou ja, we zien wel.
En idd Orchis; als je de garantie hebt dat het wel gaat lukken, is het veel minder erg om te wachten
Ik weet ook gewoon dat ik niet moet miepen.....dat het vast wel goed gaat komen en die paar maanden ook wel zo voorbij zijn. Had eerst verkeerd gerekend.....dacht ik dat ik in mei ongeveer tante zou worden....ik direct denken dat ik dan misschien zelf ook wel zwanger ben. Maar de baby komt natuurlijk al in maart. Tja, dan is het waarschijnlijk nog niet zover....nou ja, we zien wel.
maandag 16 augustus 2010 om 13:01
@springstof... haha! ach ze is best een mooie vrouw maar onwijs dom.. (geen opleiding, nooit gewerkt en altijd geleefd van haar vriend en nu van mijn ex). Ach gewoon laten gaan.
En keelpijn.. mmmmm niet leuk.. maar gelukkig hoef je op het forum niet te praten
ja, ik heb een 16 weken buikfoto op mijn babybytes gezet.. maar ehmm nee, buikje groeit nog niet echt hard.. ben nu 1,6 kg aangekomen... broek kan nog gewoon aan!
En keelpijn.. mmmmm niet leuk.. maar gelukkig hoef je op het forum niet te praten
ja, ik heb een 16 weken buikfoto op mijn babybytes gezet.. maar ehmm nee, buikje groeit nog niet echt hard.. ben nu 1,6 kg aangekomen... broek kan nog gewoon aan!
maandag 16 augustus 2010 om 13:09
@springstof: haha, 4 goede punten met mooie bonus
@janine: tja, als jij de hele dag tuis zat te wachten op je man en zijn geld, dan ging je uit verveling vast ook hele rare gedachtes krijgen... Zo raar als iemand niet zelf werkt!
@assie: ben het een beetje kwijt, was je nu al gestopt met de pil?
We zitten al op de helft van maand 8, 2010 schiet al op!
Ik stop denk ik op mijn 30ste verjaardag, eind januari. Da's dan al een eerste stap.
@janine: tja, als jij de hele dag tuis zat te wachten op je man en zijn geld, dan ging je uit verveling vast ook hele rare gedachtes krijgen... Zo raar als iemand niet zelf werkt!
@assie: ben het een beetje kwijt, was je nu al gestopt met de pil?
We zitten al op de helft van maand 8, 2010 schiet al op!
Ik stop denk ik op mijn 30ste verjaardag, eind januari. Da's dan al een eerste stap.
maandag 16 augustus 2010 om 13:26
Ah Janine; dan ga ik zo weer even buikfoto bekijken. Ik ben erg benieuwd wanneer het moment komt dat je niet meer om je buik heen kan
Springstof: keelpijn....dat is idd niet fijn. Maar, lang leve het forum!
Orchis: je hebt helemaal gelijk. Het einde van het jaar komt in de buurt. Ik ben vorige maand idd gestopt met de pil, dus nu even een condoom periode. Heb net mijn eerste menstruatie achter de rug....cyclus was direct terug, dus houden zo.
Gaan jullie er na het stoppen direct voor, of bouw je even een pilloze periode in? Waarschijnlijk gaan we er ongeveer tegelijk aan beginnen.
Springstof: keelpijn....dat is idd niet fijn. Maar, lang leve het forum!
Orchis: je hebt helemaal gelijk. Het einde van het jaar komt in de buurt. Ik ben vorige maand idd gestopt met de pil, dus nu even een condoom periode. Heb net mijn eerste menstruatie achter de rug....cyclus was direct terug, dus houden zo.
Gaan jullie er na het stoppen direct voor, of bouw je even een pilloze periode in? Waarschijnlijk gaan we er ongeveer tegelijk aan beginnen.
maandag 16 augustus 2010 om 13:42
@assie: mooi, dus het begin is er!
Ik wil eerst mijn cyclus een beetje leren kennen. En dan als ik weet dat ik een vast contract krijg, dus rond mei of zo, beginnen. Dus jullie gaan wat eerder aan de slag, maar ik volg niet lang daarna. Nu maar hopen dat de vruchtbaarheid van dit forum dan nog niet is uitgewerkt...
@springstof: gelukkig is er altijd zat te doen op 't forum.
Pfff, nu moet ik echt aan de slag. *geef mezelf even een schop*
Ik wil eerst mijn cyclus een beetje leren kennen. En dan als ik weet dat ik een vast contract krijg, dus rond mei of zo, beginnen. Dus jullie gaan wat eerder aan de slag, maar ik volg niet lang daarna. Nu maar hopen dat de vruchtbaarheid van dit forum dan nog niet is uitgewerkt...
@springstof: gelukkig is er altijd zat te doen op 't forum.
Pfff, nu moet ik echt aan de slag. *geef mezelf even een schop*
maandag 16 augustus 2010 om 13:54
@Assie: dat is wel heel bijzonder hoor om voor het eerst van je 'eigen' familie tante te worden want je herkent jezelf/je familie er dan toch echt een stuk in. Ik woon ook ver weg. Des te groter het feest als je ze wel ziet. Ik ben heel blij voor mijn zusje het heeft vrij lang geduurd voor nr 1 er was en nummer 2 volgt dus als het goed is binnen no time. Ik vind het heel leuk dat mijn neefje niet alleen hoeft te blijven. Enigst kind zijn/hebben lijkt me niet zo...
@Janine: ik ben benieuwd naar je buikje ik ga kijken. Moet alleen wel eerst die link weer opsporen vergeet hem steeds bij mijn favorieten te zetten. Leuk dat je nu langzaam ook spullen begint te kijken. Daar kijk ik ook zo naar uit!
@Janine: ik ben benieuwd naar je buikje ik ga kijken. Moet alleen wel eerst die link weer opsporen vergeet hem steeds bij mijn favorieten te zetten. Leuk dat je nu langzaam ook spullen begint te kijken. Daar kijk ik ook zo naar uit!
maandag 16 augustus 2010 om 13:56
maandag 16 augustus 2010 om 13:59
@assie: een neefje of nichtje krijgen in je eigen familie is geweldig. Ik heb nu 1 neefje (van mijn broertje, ook tweede ronde zwanger) en hij heeft gewoon al trekjes van mijn vader.. zo grappig. Hij is nu 9 maanden en kan al aan de hand van zijn vader staan! echt hij is zo snel met alles.. ow, het is me der eentje.. haha. Totaal verliefd!!
maandag 16 augustus 2010 om 14:09
@Janine: mijn neefje doet ook al zo stoer. Je eigen kinderen vind je vast he-le-maal het einde. Mooi buikje hoor. Binnenkort zul je wel ontploffen! Nu lijkt het nog niet dat je een tweeling krijgt vind ik maar dat zal vast niet lang meer duren. Willen jullie eigenlijk weten wat het wordt wat ze worden?
maandag 16 augustus 2010 om 14:10
@pipo: ehmmmm, ik meld me niet snel ziek.. 1 keer had ik keelpijn en was moe (wist toen net dat ik zwanger was). Had me donderdag ziek gemeld en vrijdag voelde ik me wel beter maar was nog wel moe.. gewoon thuis gebleven.. ik moest even bijkomen.. verder meld ik weinig ziek. Hier werk ik nu 2 jaar en ik denk 3/4 dagen ziek gemeld.
maandag 16 augustus 2010 om 14:20
maandag 16 augustus 2010 om 15:37
owja... mijn borsten zijn iets steviger.. en daar ben ik heeeeeel blij mee!!!!
verder zit ik hier wederom te wachten op werk.. what's new?!!! Ik wil deze week doorgeven aan de directeur dat ik 3 dagen ga werken na mijn verlof. Pffff.. geen zin in. Maar aan de andere kant moeten ze blij zijn.. zo druk is het al niet. Al tijden niet. En toen mijn directe collega met verlof was hebben we het ook zonder invaller gered.
verder zit ik hier wederom te wachten op werk.. what's new?!!! Ik wil deze week doorgeven aan de directeur dat ik 3 dagen ga werken na mijn verlof. Pffff.. geen zin in. Maar aan de andere kant moeten ze blij zijn.. zo druk is het al niet. Al tijden niet. En toen mijn directe collega met verlof was hebben we het ook zonder invaller gered.
maandag 16 augustus 2010 om 16:03
Zo, je merkt hier duidelijk dat veel mensen weer terug zijn van vakantie. Een stuk drukker en heb nu weer een vervolg overleg....
Dus even kort:
Pipo, ik meld me ook bijna nooit moe, maar soms ben je gewoon zo op, dat ik het wel doe. In jouw geval gewoon 1 a 2 dagen ziekmelden, bijslapen even iets anders dan werk en dan ben je weer een stuk fitter!
Dus even kort:
Pipo, ik meld me ook bijna nooit moe, maar soms ben je gewoon zo op, dat ik het wel doe. In jouw geval gewoon 1 a 2 dagen ziekmelden, bijslapen even iets anders dan werk en dan ben je weer een stuk fitter!