Rammelende eierstokken DEEL 2

08-04-2010 09:46 2508 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie wil er meepraten over haar kinderwens?

Heb jij ook rammelende eierstokken maar is je vriend nog niet toe aan kinderen, lucht hier je hart!

Hier kun je je 'ei' kwijt bij lotgenoten

xx

NaamLeeftijdSTART..!!N.O.D.ZwangerWanneer uitgerekendNukje33April/Mei 201029 maart 2011janine2000131April 2010 31 januari 2011Boefje29December 2009 18/09/10Frutje30Augustus 201031 augustusPipo31Oktober 2010Verkademeisje30Januari 2010 19/11/2010Assie7831Begin 2011Orchis29begin 2011Orchid34Begin 2010 12-12-10Lavender 32?Spingstof29December 2010Moimoi29April 201026 juniMoos8623juni/juli 2010?Minie86 (gaat voor de tweede)23augustus 2010Meis, 9 sep 2009Hofje7732??[/quote]
Heel misselijk Janine. Zulke mensen hebben geen beter doel in hun leven dan roddelen over anderen, dat is waar ze al hun energie in stoppen. Smerig en oneerlijk! De kunst is om hierboven te kunnen staan, maar dat valt niet altijd mee... Zie je deze E. nog wel eens?
nee, erboven staan is soms moeilijk maar goed ik doe mijn best. Ik zie E nooit. Heb haar 1x in mijn leven gesproken..
Probeer in te zien dat mensen met dit soort gedrag andere mensen alleen maar wegjagen. Gelukkig gaat de gezamenlijke vriendin hier al niet in mee, heeft ze het zelfs tegengesproken. Uiteindelijk heeft ze dan zichzelf hiermee.
Lekker laten gaan Janine....waar maken zij zich druk om. En stel....je had een hekel aan kinderen....so what? Mag je nl lekker zelf weten. Ik snap dat het frustrerend is omdat je het zo niet gezegd en bedoeld had. Maar dan nog...waar maken zij zich druk om!

Adem in...adem uit....en denk aan iets anders!
Enne....jouw kinderen worden toch veeeeeeel leuker dan die van haar!! Lekker puh...
haha... wat een lieve/leuke reactie. Ja, ik laat der ook maar gewoon hoor. Volgens mij hebben veel mensen in haar omgeving ook wel door dat ze een beetje ernstig zwart/wit is. (ze geeft trouwens ook zelf toe dat ze een bitch is).

Ach, ik heb hier mijn leven... en natuurlijk worden mijn kinderen veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel leuker haha..!
Wij hebben echt een fantastische dag gehad. Supergoed weer, geweldig mooie en emotionele momenten, superlieve speeches, prachtige en grappige liedjes, lieve familie en vrienden, heerlijk eten... Kortom: geweldig.

En nu zijn we gewoon getrouwd.... Aaahhh!

Moe en tevreden zitten we nu thuis in ons versierde huis op de bank. We gaan zo frietjes eten met vrienden. Morgen volgt een uitgebreid(er) verslag.

Dikke kus van Frut!
Wat zien jullie er geweldig uit!!!!! En zo gelukkig

Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd!!!!! Wat een mooie foto's....

Ik wacht met spanning je verslag af!!!!
Oh, fijn Frutje! Mevrouw Frutman Echt super dat jullie dag zo geslaagd was! En idd, jullie hadden de hele dag prachtig weer. De beste dag in weken. Geniet nog even lekker na.
Oh, hebben we mail? Snel kijken!
Oh, wow!!! Wat zie je er super mooi uit! Je bent (was) echt een prachtige bruid! En jullie zien er echt uit of jullie enorm genieten.
Frutje en Frutteman: VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE HUWELIJK

Wat zien jullie er stralend en prachtig mooi uit. Frutje, ik kan alleen maar hopen dat ik net zo'n mooie bruid als jij word. Echt een superplaatje en veel mooier en stijlvoller dan Yolanthe

Groetjes van -een steeds zenuwachtiger wordende- Pipo
He Frutje, gefeliciteerd!!!!! Ik heb heel de dag aan jullie gedacht en jullie hebben gelukkig mooi weer gehad! Super, van harte gefeliciteerd!!

Ik heb geen foto's gezien, boehoe..... ;)
dubbel...
Wauw Frutje.. wat zien jullie er mooi uit! gefeliciteerd jullie zijn nu man en vrouw (o, dat klinkt zo romantisch)...
Dankjulliewel lieve dames,

Als je mail wilt, moet je me even mailen op frutjeviva at gmail.com.
Hier ben ik weer en heb direct mijn mail bekeken.

Frut; ziet er echt super uit!!!!! En volgens mij hebben jullie een prachtige dag gehad met het bestelde zonnetje.

Het vrijgezellenfeest was ook zeer geslaagd......en, jaja.....ik word weer tante. Mijn broertje belde me toen we onderweg waren met de mededeling. Normaal gesproken hadden ze het nog niet gezegd (is nu 7,5 week). Maar omdat het haar eigen vrijgezellenfeest was, was het toch wel handig dat meer mensen ervan wisten.

Moet zeggen dat ik die avond (voor het vrijgezellenfeest) heel slecht heb geslapen, want alle scenarios van "iedereen krijgt kinderen behalve wij" bleven maar voorbij komen. Ze is net 27 geworden, dus nog piepjong (vind ik dan...haha).....dus wat moet dat nog worden met mij. En ik was op het vrijgezellenfeest verreweg de oudste en er waren er al veeeel die kinderen hadden.

En vannacht ook weer allemaal rare dromen gehad dat ik een ziekte bleek te hebben waardoor het niet mogelijk was om zwanger te worden (zou ik waarschijnlijk niet overleven), etc.

Dus dat houdt me wel bezig. Pfft ik hoop zo dat Assieman eens een sneltrein wordt in plaats van de avatar van janine

Janine: wat een stom mens die vriendin van je ex. Ik weet dat het soms lastig is om je er niets van aan te trekken.....maar gelukkig zijn jullie nu al heel wat jaartjes uit elkaar en het getuigd alleen maar van een slecht karakter van die vouw....na zoveel jaar een verdraaide uitspraak er bij blijven halen. Hoe triest.

Gewoon lekker genieten van je zwangerschap. Jullie zijn zometeen met z'n viertjes en tuurlijk hou je zielsveel van je kinderen.....wat zou je anders op dit forum doen
@assie; ow, assie, maak jezelf niet gek. Het komt allemaal helemaal goed hoor! En als je echt zorgen maakt zeg het dan tegen assieman.. misschien dat hij enkele maanden eerder wil beginnen.

En ja, dat mens, arghhhh, en toch blijft het malen he. Ik doe er niks mee maar soms heb ik zin om een toepasselijke zin op mijn WWW (van hyves) te zetten.. maar ach, ik doe gewoon niks. Laat haar maar waaien. (tis trouwens meer dan 6 jaar geleden)

Frut, frut.... man en vrouw.. dat lijkt me zo onwerkelijk.. ! Zo mooi.. ben benieuwd naar je uitgebreide verhaal.
@frutje: wat heerlijk dat jullie er zo van genoten hebben! Enneh... kun je mij ook je foto mailen, ik ben zo benieuwd!

@janine: tja, sommige mensen hebben ook totaal geen relativeringsvermogen. Ik vind het eigenlijk wel gezond om tot een bepaalde leeftijd niet al te veel met kinderen bezig te zijn. En zelfs om ze dan niet zo leuk te vinden. Je bent dan nog veel te veel bezig met jezelf en je eigen leven op poten te krijgen, of je relatie zit toch niet lekker, en daar past een kind dan helemaal niet in. Biologisch gezien stuurt je lichaam er op een gegeven moment toch wel op aan dat je de nadelen niet meer ziet en ineens alleen nog maar de voordelen ziet en het nu, NU, NUUU ineens wel wil.

@nukje: ja, vreselijk, dat soort krijskinderen. Ik kan het me niet voorstellen dat ik zo'n monstertjes ga krijgen. Al kan het natuurlijk wel, als het kindje heel erg last heeft van krampjes of zo, dat het zo veel huilt dat je er echt wanhopig van wordt. Maar daar moeten we maar niet van uit gaan.

Vrienden van ons hebben het meest schattige dochtertje ooit, en daar zijn we afgelopen weekend geweest. Zij zijn gewoon heel relaxed met hun kindje, en het kindje straalt ook rust en blijheid uit. Zo wil ik het ook!!!

@assie: ja, erg he, al die jonkies die maar aan de lopende band kinderen krijgen! Al had ik er op die leeftijd nog helemaal geen zin in. Maar nu mag het er wel eens van komen...
quote:orchis schreef op 16 augustus 2010 @ 10:44:

@assie: ja, erg he, al die jonkies die maar aan de lopende band kinderen krijgen! Al had ik er op die leeftijd nog helemaal geen zin in. Maar nu mag het er wel eens van komen...

Ik ben het helemaal met je eens hoor. Op die leeftijd was ik ook nog absoluut niet bezig met kinderen. Ik wist wel dat ik ooit zelf kinderen zou willen, maar het laatste jaar is het Nu, Nu, NUUU gevoel zoals jij het beschrijft pas echt gekomen. En dan duurt wachten tot je partner zover is, best lang.

Ik heb Assieman net gemaild met een beschrijving van mijn droom....weet hij in ieder geval dat het me bezig houdt
@orchis: mee eens. Ik was toen helemaal niet bezig met kinderen. Veel te druk met mezelf en de relatie. Ik liep toen tegen het overspannen aan. Relatie ging niet goed (zag het nog niet)... Ach zij komt zichzelf nog wel een keer tegen.

assie: goed dat je hem hebt gemaild.. je maakt je wel zorgen he. Het gaat vast helemaal goedkomen hoor! zeker als je op dit vruchtbare forum blijft schrijven

hier geen zin meer.. bah! En het is pas maandag. Gelukkig deze week maar 4 dagen!
waar is iedereen? aan het werk?
Ja het is hier stil he!

Moet nog even kwijt dat ik erg blij ben met jullie. Altijd fijn om de rare, zielige, jaloerse, etc. gevoelens hier te kunnen plaatsen....helpt al relativeren.

Ook weet je rationeel dondersgoed hoe het zit, toch wint emotie het steeds vaker. En om niet continu Assieman lastig te vallen, kan ik het hier kwijt.

Janine; heb je al een nieuwe foto van je buik? Nu zal het toch wel wat meer gegroeid zijn? Hoeveel weken ben je inmiddels? Hebben jullie al babykamers gekeken enzo?
Uhm ja, ik ben klusjes aan het doen voor het huwelijk aan het werk.

Ow Assie! Niet wanhopig worden... Je hebt je afspraak met Assieman. Het 'enige' wat je hoeft te doen is nog een paar maanden vol te houden. Probeer te genieten van deze maanden waarin je nog alles kunt doen wat je wil en niet ten dienste staat van een kind. Voor je het weet is het 2011. En ja, die kinderen in de omgeving blijven maar komen. Bij mij ook! Ik word ook weer tante. (En mijn neefje is nog niet eens 1!) Vind het onwijs leuk, maar besef me ook dat het NU echt eens tijd wordt en gelukkig ook bijna is. Assie, is het voor jou de eerste keer dat je tante wordt aan je 'eigen' kant?

@Janine: lekker laten lullen dat O&*#@$()$-mens. Ze heeft overduidelijk niks beters te doen. De mensen die je echt goed kennen weten toch wel hoe het zit. En kun je haar niet blokkeren qua hyves? Is niet goed voor je bloeddruk dit...
@assie: ja, goed dat je gemaild hebt. Laat toch zien dat je ook onbewust er heel erg mee bezig bent.

Ik denk ook vaak: als ik nou de garantie had dat ik binnen een paar maanden zwanger zou zijn, dan zou ik het niet zo erg vinden nog even te wachten. Maar hoe langer je wacht, hoe laanger het ook duurt voor je het in de gaten zou hebben dat er iets niet klopt. En hoe meer kans we ook hebben op dat er iets niet gaat kloppen

@janine: ben weer aan het werk achter mijn computer. Dus ik zal wel regelmatig kijken of er hier nog iets gebeurt

Is Frutje ook op huwelijkreis, weet iemand dat? Ben zo benieuwd naar haar verhalen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven