Rammelende Eierstokken - DEEL 3!!!

27-08-2010 13:11 2476 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie wil er meepraten over haar kinderwens?

Heb jij ook rammelende eierstokken maar is je vriend nog niet toe aan kinderen, lucht hier je hart!

Hier kun je je 'ei' kwijt bij lotgenoten.

Er zijn inmiddels al flink wat dames zwanger, maar we gaan gewoon gezellig verder met deel 3!!!

NaamLeeftijdStart!!N.O.D.Zwanger!Uitgerekend!Boefje30December 2009Babyboef geboren!! 31/08/10Verkademeisje30Januari 2010Milkamannetje geboren!! 15/11/10Orchid34Begin 2010Orchidmannetje geboren!! 03/12/10janine2000131April 2010 Meisjes geboren!!! 13/12/10Nukje33April/Mei 201023/03/11Saartje3131Augustus 201014/06/11Assie7832December 201023/08/11Pauley312011 Moimoi30April 2010?/03/11Frutje30Oktober 201021/03/11Pipo32Oktober 201004/03/11Romorantin25201127/02/11Springstof30September 2011Orchis30Begin 2011Lavender32?Magz25(hopelijk heeeel snel) in 2011?Vicodin25?gember99926?

Als je iets wil veranderen in de tabel, dan hoor ik het graag!!

Deel 2
@Romo: wil je bij mij dan als NOD 26 oktober zetten in de tabel?

Thanks :-) ! Yeah, mn NOD staat in de tabel woehoe. Finally...
Hallo allemaal!!!!

Ik ben er weer. Weliswaar met wat vertraging. Onze vlucht van maandagavond is uiteindelijk geannuleerd en we konden pas gistermiddag terug. Na flink wat uren in rijen staan, hadden we nieuwe tickets en hotelovernachtingen geregeld.

Maar het positieve: een extra dagje in de zon!!!! Helemaal niet erg. Was echt een supergezellige trip, veel gezien, gedaan, gedronken en gegeten.

Vandaag ben ik weer begonnen met werken en het is redelijk druk, nu ik extra dagen afwezig was. Maar even bijlezen op het forum is natuurlijk ook belangrijk

Bruiloft van mijn broer was trouwens heel erg geslaagd. Mooie dag, foto's konden allemaal buiten gemaakt worden (af en toe tussen de buien door), jurk was prachtig, mooie locatie en super feest. Hele gave dj's en 's avonds was er een andere fotograaf (hoorde bij dj's) die allemaal leuke, gekke foto's maakte die direct op scherm te zien waren.

Janine: Meisjes!!!! Gaaf hoor. Fijn dat alles goed gaat en je buik niet meer overdreven hard groeit. Nu zie je wel heel duidelijk een mooie buik! Geniet er maar van. En jullie huis....fijn dat dat ook mooi wordt! Heb je al meer duidelijkheid over uren werken? Gaat Janineman minder werken, of ga je toch 24 proberen te krijgen?

Pipo: Fijn dat je jurk nu goed is. Is weer een stresspunt minder! En zoals je zelf al zegt. Probeer te relaxen en van alles te genieten. Die dag vliegt sowieso voorbij en het zou zonde zijn als je dan ook nog loopt te stressen en er niet van kan genieten. Alles verder goed??

Nuk: haha....die echo van een zittende babynuk. Heel grappig. Maar fijn dat ie goed groeit!!

Springstof: een poetsdame; klinkt mij ook prima in de oren! Goed geregeld.

Orchis: Fijn om te horen dat je nieuwe baan goed bevalt. Is zeker hectisch in het begin, vooral nu ook het nieuwe schooljaar is begonnen. En lekker hoor, zo'n weekendje Ardennen. Alleen jammer dat het zonder Orchisman was.....had hij mee kunnen rammelen

Boef: ik ga de foto's zo bekijken, maar de boeffoto op het forum was al prachtig. Je kan alleen op foto nooit echt inschatten hoe groot/klein een baby is. Maar als maatje 44 al te groot is, is ie wel heel klein. Neefje paste vrijwel direct maat 50 al niet meer.

Gember: welkom!!!

Verkademeisje: schoolreisje; goed dat je hebt geregeld dat je met de auto gaat. Vooral als je er daardoor tegenop zou zien.....dit is het moment om wat meer voor jezelf op te komen

Hier op kindergebied geen nieuws. Wel was ik een dag eerder ongesteld geworden, dus nu na 25 dagen. Het werkt in ieder geval weer allemaal en hopelijk blijft het een beetje zo gaan; is de ronde sneller voorbij en weer eerder kans op een zwangerschap als we zover zijn.
Janine, wat een goed nieuws! Fijn zeg, dat ze goed groeien en genoeg vruchtwater hebben. Hopelijk kun je met zulk goed nieuws weer een beetje gaan genieten, ipv je de hele tijd zorgen te maken. Leuk hoor, twee meiden. Ik weet zelf echt niet meer wat mijn voorkeur is, het wisselt per week geloof ik. Op dit moment vind ik een jongen ook wel weer heel erg leuk.

Qua namen zijn wij er gelukkig helemaal uit. Wij zijn voor stoere, korte namen, die wel modern zijn, maar het liefst niet helemaal in de top 10 staan. Nou ja, jullie krijgen het over een paar weken over de mail Over minder dan 7 weken start de gynaecoloog om te kijken of ik dan al kan bevallen!! Joehoe!

Hey Assie, leuk dat je er weer bent. Zo te lezen heb je flink genoten in Barcelona! Misschien wel jullie laatste keer zonder baby (in je buik)?!

Pipo, ben jij dan de volgende? Of Frutje? Of...

Nog 5 weken werken, ben echt aan 't aftellen...
@verkademeisje: wow, dat gaat echt snel... 5 weken en dan verlof.. Heerlijk!

En ja, ik hou ook van korte namen, hollands of fries.. en liever niet de top 10, al vind ik sommige erg leuk!

Jongensnamen hadden we ook al een beetje naar gekeken:

Ik hou van Faas, Rein, Nout, Len, Hidde terwijl mijn vriend meer van Quinten (vind ik ook nog ok) hmmmmm meer weet ik er niet..

Op dit moment voel ik kleine schopjes en ik legde mijn hand erop en ik voelde het ook op mijn hand, dat had ik nog niet gevoeld.. bijzonder.. en net zag ik gewoon een schopje boven haha. wat lief!!!
assie is back!!!!
@Janine, twee meisjes!!! (steekje van jaloezie toen ik dat las). Heerlijk ook om te weten dat ze allebei goed groeien, is toch erg rustgevend. En leuker bij de voorpret van kleertjes kopen en zo.

@vkmeisje: het lijkt me echt speciaal, met zo'n buik voor de klas. Dat verdiept de band met je klas ook weer, lijk me zo!

Mijn collega's zijn gelukkig erg leuk. Ik dacht eerst dat ze veel midner leuk zouden zijn dan op mijn oude school, maar dat valt gelukkig mee. Zo'n vakantie is ook wel fijn voor de omschakeling.

80 uur ga ik trouwens niet halen gelukkig, het begin van de week was superheftig, maar gisteravond en vannavond valt 't mee. Zelfs even tijd om te forummen

@Assie: klinkt lekker! Zon is iets wat we hiet niet zo veel gezien hebben de afgelopen week...

Ik weet niet zo of ik een voorkeur voor geslacht heb. Ik heb altijd geroepen dat ik een meisje wil, maar nu ken ik wat meer kleine mannetjes, en dat heeft toch ook helemaal zijn eigen charme. Inderdaad: als het maar gezond is. En als ik (we) maar uberhaupt eens een kindje mag krijgen!!
Hier meelezer moimoi

@ frutje en de rest: met mij is alles goed. Vorige week weer een nieuwe zwangere in mn omgeving. Echt leuk maar heb dan ookzo'n jaloers gevoel ook een beetje verdrietig...

Mijn tijd komt vast wel maar war duren die maanden lang...

Lees hier nu ook wat minder vaak. Wil er wat minder mee bezig zijn. Maar blijf jullie volgen hoor en mocht ik nieuws hebben horen jullie t ook!

@ janine: 2 meiden! Wat ontzettend leuk zeg! War gaat t snel he!

Kus voor iedereen!!
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen moimoi. Die zwangeren hier en anderen die gaan starten. Je bent natuurlijk altijd welkom! Heel veel succes!!

Kom weer even kiekeboe-en!

Janine, wauw, straks moet je schildpad het tegen 3 vrouwen opnemen, haha, wat zal hij het zwaar hebben als de meiden een eigen willetje krijgen! Superleuk, nu kan je echt lekker zwijmelen bij de babykleren.

Nukje & Verkademeisje: Goed om te horen dat het goed gaat met jullie, kan me voorstellen dat op een gegeven moment de vermoeidheid er wel in hakt, VK-meisje, maar supergoed dat je je grenzen aangeeft. Voor NUK gewoon een omdat het zo goed met je gaat!

Orchis, fijn dat je weekend leuk was, maarreh... 80 uur werken? Doe ff normaal :-) Goed op jezelf passen hoor!

Assie: Fijn je bent terug, ik miste mijn mede-congres-organisatrice al Mooi om te horen dat de bruiloft leuk was, is het nog allemaal gelukt met je jurkje en setje sieraden erbij? Of heb je toch maar gewoon allebei de jurken aangetrokken?

Pipo & Frut: spannende tijden, zijn jullie ook al aan het foliumzuur? Haha, vroeg naar bed en rustige weekendjes binneshuis plannen, hihi!

Romo, still alive?

MoiMoi: snap het wel, ik had een half jaar geleden ook een forumloze periode om er minder mee bezig te zijn, dus hopelijk tot later.

Ummm.... heb ik nu iedereen gehad?

Hier is alles goed, maar wel echt onwijs druk. Krijg in mijn baan erg veel nieuwe info te verwerken en kan er slecht tegen dat ik nog niks kan en alles moet vragen de hele tijd. Beetje frustrerend, hoop dat ik snel de smaak te pakken krijg en zelfstandiger te werk kan gaan.

Dinsdag uit eten met Springstofman was erg leuk! Ter ere van mijn nieuwe baan zijn we samen naar het restaurant op loopafstand gewandeld, daar prosecco gedronken en een enorme schaal fruits de mer gegeten met lekkere wijntjes.

Los van al het lekkere eten was Springstofman erg lief voor me. We hebben het ook even over de toekomst gehad en het feit dat hij nog niet zo ver is als ik zou willen. Het gaat bij hem allemaal wat minder snel (schildpad!!!) maar hij gaf aan zich heel erg verbonden te voelen met me, het gevoel dat hij en ik bij elkaar horen steeds sterker wordt en dat hij hartstikke gelukkig met me is. ZUCHT.... Ik heb de liefste man van de wereld!

nu nog een ring en een positieve zwangerschapstest.
@Wow Springstof, dat zijn de betere teksten van SSman. Dit gaat zeker goedkomen alleen duurt het natuurlijk veel te lang. Leuk om samen zo gezellig uit eten te gaan. Ik verheug me ook op een gezellige avond vanavond met natuurlijk wat laatste huwelijksbesprekingen

@Assie:

klinkt alsof jij een heeeerlijk uitje hebt gehad. En helemaal niet erg dat dat dan wat langer duurt Wow, dat huwelijk van je broer klinkt echt gaaf. Hoop dat het bij ons ook zo leuk wordt. Die gekke foto's op het feest had ik ook wel gewild, maar daar is het nu een beetje te laat voor. Je kunt niet alles... Wat voor outfit heb je uiteindelijk aangetrokken en wat voor jurk had je schoonzusje? (als aanstaande bruid wil ik natuurlijk ALLES weten haha)

Hier is het FZ inderdaad al in huis. Geeft me toch het gevoel dat het allemaal wat 'echter' wordt ofzo.

Zo ladies, nog een week en dan ben ik eindelijk verlost van mijn werk. Ik kan me maar moeilijk concentreren de laatste tijd. Is natuurlijk niet zo gek, maar ik denk echt dat het goed (en nodig) is dat ik eindelijk vakantie heb. Ruim 3 weken, wat een walhallaaaaaaaaaaa.
Halloo-o-oo. Is daar iehiemaaaand?
Assie: welcome back!

Janine: Wat gaaf...twee meiden! Gefeliciteerd met de goede echo's

Verkademeisje: Moet jij nog maar 5 weken tot je verlof??? Dat gaat snel zeg...

Nukje: Fijn dat je je zo goed voelt

Pipo: ik hou het niet helemaal meer bij maar jouw grote dag zit er nu snel aan te komen toch?

Mijn babyBoef ligt lekker te tukken dus heb even een momentje voor mezelf! Heb in de afgelopen dagen nog nooit zoveel gewassen hahaha...en gestreken. Voor mezelf strijk ik vrijwel niks maar voor MiniBoef moet alles netjes....

Woensdag was de kraamhulp voor het laatst. Ze was een dagje extra geweest om babyBoef goed in de gaten te houden qua groei omdat hij zo klein was maar nu is ze echt weg...moest wel een traantje laten, het is zo'n lief mens en ze heef Boefman en mij zo goed op weg geholpen! Ik kolf nu voor elke voeding, babyBoefs mondje is te klein om mijn tepel te pakken en ik produceer niet zo heel veel. Elke kolfbeurt komt er gem 30cc uit mijn tiet en dat krijgt babyboef dan eerst uit de fles. Daarna maken we nog een flesje met Nutrilon en dan kijken we hoeveel hij daar nog van op kan. Hij krijgt nu dus ongeveer 1/3 borstmelk binnen en 2/3 flesvoeding. Maar wel dus allemaal uit de fles zodat we precies weten hoeveel hij binnenkrijgt. Wel pittig hoor....zoveel keer per nacht (om de 3 uur gem) het hele riedeltje van kolven (15 minuten), fles geven, andere fles maken en geven en verschonen. Maar hij doet het gelukkig goed!

Donderdag waren Boefman en ik dus met z'n tweetjes en hebben de kleine samen in bad gedaan. We waren wel trots op ons zelf dat het allemaal zo soepel ging.

Laters! Boef
@Boefje: nog 2 weken, dan is het zover.

Wat heftig zeg, dat kolven en flesvoeding geven. Echt heel goed dat je dat doet! Zo wordt kleine boef snel een grote boef. En je klinkt heel goed en gelukkig. Hopen dat wij allemaal maar op net zo'n grote wolk als jij terecht mogen komen....
Hoi!

Ff kort berichtje vanaf mobiel vanaf werk: ik leef nog...denk ik!haha als ik morgen na idioot lang uitslapen weer echt leef kom ik terug met een update en reacties op jullie!nu nog paar uurtjes doorbikkelen!allemaal alvast fijn weekend!
Jemig Romo, wat voor werk doe jij dat je op vrijdagmiddag nog door moet bikkelen? Ik trek de stekker er zo uit. Fijn weekend allemaal.
Haha Pipo zo bijzonder is mn werk niet verder hoor... zal details nog wel ns geven, maar deze week stonden we op een beurs wat het wat drukker maakte en aangezien ik dingen weg moest werken van de week dat ik ziek was geweest was t even druk... te druk om te forummen in elk geval en aangezien k nog wel wat moe was had ik 's avonds steeds ook erg weinig zin om te forummen, maar k heb zo af en toe op mn mobiel een beetje bijgelezen :-)! Nu heerlijk weekend! Het spijt me dat ik jullie zo lang in spanning hou met mn foto, hij komt er echt aan na t weekend! volgende week heb ik t nl weer heel erg rustig dus tijd genoeg om te forummen! Bedacht me net pas dat ik volgend weekend al 4 dagen naar Parijs ga!! Heeeerlijk vooruitzicht!!!

Iedereen is trouwens rustig zeg! Allemaal druk met van alles en nog wat! Ff kort wat reacties:

@ Assie: lekker zeg dat je een dagje extra had, klinkt leuk allemaal!

@ Pipo: hoe is t met je? beetje uitgerust nu? Komt steeds dichterbij nu he, spannend!!! Ik ga je NOD erin zetten!!!

@ Boefje: Klinkt alsof jullie heerlijk genieten samen, top!!!

@ Springstof: Kan me voorstellen dat je je eraan irriteert dat je steeds nog dingen moet vragen, maar dat wordt vast snel minder! En wat is springstofman lief voor je zeg!!!!!! Dat aanzoek en die positieve test komen er vast en zeker!!

@ Janine: 2 meisjes... zucht, wat heerlijk lijkt me dat!! hoop dat alles goed met je gaat, je schiet al best op! Hoop ook dat je niet te veel last hebt van de dikke buik en lekker mooie kleertjes kunt gaan kopen!

@ Nukje: Hoe is t met jou?

@ Pauley: en met jou? :-)

@ Moimoi: extra knuffel voor jou!

@ Verkademeisje: Spannend!!! Komt steeds dichterbij!!! Je kunt echt de weken gaan aftellen nu! Voel je je goed verder?

@ Orchis: heb je je week overleefd?

@ iedereen die ik vergeten ben: hoop dat het goed met jullie gaat!!

@ Allemaal: Fijn weekend :-D!!!!!!!
Meiden bedankt voor jullie lieve reacties! Dikke knuffel voor jullie allemaal!!!
Hallo allemaal,

ik ben weer terug van vakantie...zal snel langer bericht schrijven. Heb net al wel een paar foto's van mijzelf gestuurd via de mail.

Liefs Piekje
@ Piekje: Hee, een foto! Leuk! Fijne vakantie gehad?

@ Assie: Welkom terug! Jij klinkt ook heel ontspannen, fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad!

@ Pipo: Jeeeeh, eindelijk in de tabel .

@ Boef: Pffff, wat een verhaal... waarschijnlijk is het anders als je er midden in zit en het je eigen kind is, maar vermoeiend klinkt het wel. Fijn dat alles zo goed gaat!

@ Springstof: Hm, ik zie toch een lichte vooruitgang in de uitlatingen van S-man. Zo'n liefdesverklaring stemt een mensch toch positief?!

Ik kon Nukkeman vanochtend wel onder het tapijt vegen, pfff. Niks belangrijks verder, dus ook het vermelden niet waard, maar soms... grrrrrr.

Verder ben ik me gisteren via marktplaats eens een beetje gaan orienteren op babyspullen, als in: kinderwagen etc. En was meteen lichtelijk gedeprimeerd na afloop... Ten eerste: wat een prijzen durven ze ervoor te vragen! En ten tweede: wat een toestanden zitten daar allemaal op en aan . Misschien toch maar eens in de familie vragen of iemand nog een wagen annex buggy annex maxi cosi annex supersonisch in- en uitklapbaar, drie keer binnenstebuitenkeerbaar superlicht en handig opvouwbaar apparaat op wieltjes in de aanbieding heeft voor betaalbaar geld.

Verder uitslag van de combitest gehad: helemaal goed! Kans van 1 op 4500, dus erg geruststellend. Fijne zondag iedereen!
Dat is goed nieuws Nukje die uitslag van de combitest. Dat neemt een hoop zorgen weg. Fijn voor je/jullie.

Zijn zelfs op Marktplaats de prijzen zo hoog die ze vragen voor kinderwagens. Ik zou zelf niet weten wat er allemaal bij hoort en kan zitten en wat de prijzen zijn, maar als je dat weet ben je alweer wat wijzer. En dan scheelt het vast wel paar honderd euro met nieuwe denk ik? Mijn broers hebben beide al kinderen van 12 tot 3. En ze hebben nog het een en ander op zolder staan. Kinderwagen, ledikantje, box. Geen idee wat voor merken en modellen. Gewoon standaard modellen en kwamliteit. Erg fijn dat ze die willen bewaren! Maar ze worden nu ongeduldig, de vrouwen willen de zolders opruimen, haha!

Ik ben trouwens gewoon ongesteld geworden....best jammer! Dit was de eerste keer na het stoppen met de Nuvaring en ik had toch in mijn hoofd dat er een kans bestond dat ik meteen al zwanger zou kunnen zijn.. Stom.. Op vrijdag werd ik niet ongesteld en ik was zo nieuwsgierig dat ik zaterdag een test heb gedaan. Die had ik meegenomen naar Portugal en dacht die heb ik nu toch in de tas, dus laten we maar eens uitproberen, heb ik dat ook eens gedaan. Er kwam meteen maar 1 streepje, dus dat was duidelijk. Wel spannend moment! Vond vriend ook! Pas op dinsdag werd ik ongesteld. Eerste cyclus dus 32 dagen.

Ga nu huis schoonmaken, is tijdje niet gebeurd en er komen vrienden langs vanmiddag en vriend is al druk bezig!
Hallo allemaal,

Wat een heerlijk topic is dit toch! Ik lees zo af en toe ´s mee hier en ga nu toch ook zelf maar eens schrijven. Het kriebelt hier al een paar maanden behoorlijk! Vriend wil ook wel heel graag kinderen, maar.... nog niet....

Sinds mei dit jaar kriebelt het bij mij en de ene keer natuurlijk meer dan de andere keer, maar de afgelopen twee weken wil het weer niet uit m´n hoofd! Ben er helemaal klaar voor

Een poosje geleden was ik voor controle van m'n spiraaltje bij de gyn (had steeds buikpijn, maar gelukkig niets aan de hand, en buikpijn is ook weg) en zij zag op de echo dat ik heel veel eitjes heb! wel grappig om te zien! En tsja... die kunnen we toch moeilijk laten liggen, maar ja.... met spiraaltje gebeurt er natuurlijk niks.

M'n vriend wilt volgend jaar zomer pas beginnen met proberen...

edit: o ja, wat is NOD???? Ik lees het overal hier maar kan nergens vinden wat het is!
Een NOD is een Niet OngesteldheidsDag, dus de dag dat je eigenlijk ongesteld moet worden, maar dat dus niet wordt.

Wat een goed teken dat je zoveel eitjes hebt, bttrfly! Dat is alvast een goed begin. Wat veel meiden hier hebben gedaan is stoppen met pil/ring/spiraaltje, starten met condoom om te kijken hoe je cyclus is.
Aha... ik dacht al zoiets ja haha, dank je wel!

Ik denk dat ik mijn spiraaltje er over een poosje ook uit laat halen, omdat ik er toch wel af en toe wat last van heb (ga niet precies vertellen wat ivm evt herkenbaarheid) dus is dat gewoon medisch heel verantwoord haha. Maar goed, alles rustig aan anders schrikt m'n lief zo!
Hallo allemaal.

Voor de geinteresseerden (met name Pipo) nog even over de bruiloft van mijn broertje. Ik heb uiteindelijk 1 van beide jurkjes aangedaan en achteraf een goede keuze. Mijn moeder had het hempje voor eronder helemaal vermaakt, zodat hij perfect zat en de bandjes van bh, jurk en hempje helemaal gelijk vielen. Het andere jurkje had ik vrijdag op een verjaardag aan en dan merk je dat ie toch behoorlijk kreukte

Bruid zag er prachtig uit. Kan het niet echt beschrijven....maar een ivoor jurk, strak van boven, uitlopend naar onder. Stof vanaf taille gedrappeerd en met wat steentjes. Klein sluiertje erbij en boven bandjes (ongeveer 4 cm breed??). Broer zag er ook mooi uit en kleding paste goed bij elkaar.

Prachtige dag, maar voelt alweer als lang geleden

Boefje; wat een drukte rond het voeden. Jammer dat je moet kolven, ben je eigenlijk dubbel bezig, maar wel goed dat je zo precies weet wat erin gaat. Geniet nog maar goed van je roze wolk. Verder ook alles goed met jou??

Bttrfly: van harte welkom!! Ik ben een paar maanden geleden gestopt met de pil om mijn cyclus te leren kennen. Vriend is er ook nog niet aan toe en ik hoop van harte dat dat over een paar maanden anders zal zijn. Wachten is niet mijn sterkste kant en ik moet eerlijk zeggen dat ik een jaar wachten meer dan genoeg vind

Nukje: fijn dat de combinatietest goed was! En spulletjes.....ja, volgens mij is alles echt schrikbarend duur. Blijkbaar kunnen ze het er voor vragen en willen veel mensen graag alles nieuw hebben. Goede markt die babymarkt

Romo; nog een paar dagen en je zit lekker in Parijs! Heerlijk vooruitzicht en hopelijk met een beetje mooi weer.

Verder heb ik weinig spannends te melden. Vanochtend ben ik weer eens gaan sporten. Eerst een les bodypump en daarna zumba. Net met de flair (sorry, zeg ik dat hardop....op het viva-forum...haha) lekker lang in bad gelegen. Helemaal relaxed.
Ha, mijn week heb ik overleefd ja. Het voelt wel echt goed op die school, leuke collega's, leuke klassen. En dan vind je het vanzelf niet erg om hard te werken. (80 uur was behoorlijk overdreven hoor )

@bttrfly: welkom! We know how you feel...

@nukje: fijn dat de test goed was!! Kan me voorstellen dat je schrikt van alle prijzen. Kun je geen dingen van famlie/kennissen/vrienden lenen of hebben of voor een zacht prijsje overnemen?

Gisteren vrijgezellenfeestje gehad van een van mijn beste vriendinnetjes. Dat was erg lollig . We deden zo'n modellenfotoshoot, kan ik echt iedereen aanraden. Kan niet wachten tot we volgende week de fotoDVD krijgen opgestuurd! Zal de mooiste wel sturen via de mail als iemand er benieuwd naar is

Volgende week dan de bruiloft. Ben benieuwd, het is nogal een dure bruiloft en ik moet ook op sjiek. Heb dus maar een jurkje en schoenen geleend van een vriendin. Ik hou wel van een verkleedpartijtje

Voor de rest dit weekend alleen maar heel veel zitten (vr)eten. Voel me een beetje vadsig vandaag... Morgen maar weer eens sporten.

@Pipo, wanneer ga jij ook weer trouwen? Is misschien wel op dezelfde dag dan! Wel goed balen dat er rotweer wordt voorspeld...

@assie: klinkt lekker, met de flair in bad!

@boefje, wat een gedoe, met kolven! Is jullie babyboefje echt zo klein dan? Maar wel helemaal gezond toch? Het leuke van de fles geven lijkt me wel dat boefman dan ook helemaal zijn zorgbehoefte kwijt kan. Wat lijkt me dat gezellig en intiem, die eerste weken 's nachts met je kleintje alleen... *zucht* Geniet ervan, ookal raak je oververmoeid!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven