Rammelende Eierstokken - DEEL 3!!!

27-08-2010 13:11 2476 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie wil er meepraten over haar kinderwens?

Heb jij ook rammelende eierstokken maar is je vriend nog niet toe aan kinderen, lucht hier je hart!

Hier kun je je 'ei' kwijt bij lotgenoten.

Er zijn inmiddels al flink wat dames zwanger, maar we gaan gewoon gezellig verder met deel 3!!!

NaamLeeftijdStart!!N.O.D.Zwanger!Uitgerekend!Boefje30December 2009Babyboef geboren!! 31/08/10Verkademeisje30Januari 2010Milkamannetje geboren!! 15/11/10Orchid34Begin 2010Orchidmannetje geboren!! 03/12/10janine2000131April 2010 Meisjes geboren!!! 13/12/10Nukje33April/Mei 201023/03/11Saartje3131Augustus 201014/06/11Assie7832December 201023/08/11Pauley312011 Moimoi30April 2010?/03/11Frutje30Oktober 201021/03/11Pipo32Oktober 201004/03/11Romorantin25201127/02/11Springstof30September 2011Orchis30Begin 2011Lavender32?Magz25(hopelijk heeeel snel) in 2011?Vicodin25?gember99926?

Als je iets wil veranderen in de tabel, dan hoor ik het graag!!

Deel 2
owww ahum... Frutjeman... Ik zat geloof ik met jou in mijn hoofd (en nee, niet met Boefjeman no worries). Ik pas het aan.
Ow, leuk. Ik ga zo gelijk Boefbaby bekijken.

@Frutje: thanks. Ik herken mezelf af en toe niet terug. Net als Pauley zegt mijn moeder ook dat het een feest is en dat ik dingen gewoon los moet laten. Maar er zit zo'n duiveltje in mij die zegt 'ja maar je trouwt maar 1x en het kost zoveel geld en je hebt het zus en zo in je hoofd dus dan moet het ook perfect zijn...' Vanavond vergaderen met P-man over laatste dingen maar Grey's kijken is ook een goed idee!
@pipo

Wat is perfect?

Dat ieder detail klopt maar dat jij zo stijf staat van de stress dat je er niet van kunt genieten?

Of dat het een fantastische, liefdevolle dag is vol met blije familieleden en vrienden waarop jij en Pipoman elkaar eeuwige liefde en trouw beloven en dat samen met iedereen dolgelukkig vieren?

I rest my case . Enne, ik was ook niet helemaal mezelf meer op het eind hoor, dat hoort er helaas bij...
Hmm, het enige moment dat ik echt stress had was vlak voordat Pauley-man me kwam ophalen. Mijn moeder was aan het klooien met de jurk, en mijn schoonzusje hing me mijn ketting om. Mijn speciale ketting, met het hangertje met mijn vaders as erin (hij is vorig jaar overleden), speciaal gekocht voor mijn trouwdag. En hij ging stuk. En ik had geen andere ketting. Ja, toen had ik wel even stress. Uiteindelijk is ook dat wel goed gekomen, maar ja, dat was echt niet leuk.

Ik heb me ook zo bewust mogelijk voorgehouden dat we alleen een groot feest wilde geven, en mijn huwelijksgeluk niet zou afhangen van alle details. Ik sluit me ook helemaal bij Frutje aan... Het kost zoveel geld, dan zou het zonde zijn als je op het einde zo gestresst bent dat je er helemaal niet van kunt genieten. En echt, de gasten zien het niet als er iets niet gaat zoals jij het graag zou willen, die herinneren zich alleen de stralende bruid en bruidegom!
@pipo: niezo stressen.. het komt allemaal goed hoor! Gewoon genieten!

@boefjebaby is een wolkje! wauw.

Hier alles goed. Heb straks gesprek met de directeur over mijn uren.. bah, geen zin in maar goed. Verder voel ik me goed. Vandaag, morgen en overmorgen werken.. en dan weer twee dagen 'vrij' om te klussen/echo maken.

En mijn buik groeit echt hard, gelukkig voelt ie nu lekker aan.. in het begin had het gevoel dat het zo hard ging dat ik een beetje een gespannen gevoel had.. das nu stukken minder..
Bedankt voor de lieve relativerende woorden. Ga vanavond maar eens verplicht een avondje Greys Anatomy kijken om te ontspannen

@Janine: wat leuk dat je nu zo'n echte buik hebt. Succes met het gesprek met je baas.
Boef, ik heb geen foto gekregen! En ik ben zoooooo benieuwd!
ehmmmmm. baas ging niet akkoord met mijn voorstel en kwam met een tegenvoorstel: ik wilde 3 dagen (24 uur) en hij wil 3 om 4 dagen (28 uur). Maakt het allemaal wel weer lastig. Nu is mijn vriend 'verplicht' om 36 te gaan werken, dus 4 om 5. Op zich vind ik dat niet eens zo'n gek idee... maar ik vind het zo erg dat mijn baas een tegenvoorstel doet. Arghhh, maar ja, ik kan er wel tegenin gaan maar ja, das ook niet best voor de sfeer geloof ik. Hij is gewoon erg blij met mij en wil me niet zoveel missen. Op zich voelde ik me natuurlijk zeer vereerd..

Nu maar es kijken of vriendlief 36 wil en mag werken.

sorry voor egobericht.
Ja ben weer boven kater... Euh, WATER!

Boef, ik ben ook verliefd! Oppas nodig?

Frut, fijn dat het wat beter met je gaat. Lief voor jezelf blijven, hè?

Romo, waar blijven de foto's?

Janine, goed dat je buik nu beter voelt, lekker genieten tussen het klussen door. Wel een compliment van je baas dat hij je niet kan missen, maar is het echt wat je wil? Hopen dat je het met J-man kan rondbreien qua uren.

Nukje, haar al gekleurd? Of toch buiten met vriendlief geverfd?

Lavender, weet niet of ik mega mosterd ben, maar is het nog gelukt met je sollicitatiebrief?

VKmeisje, alles nog goed daar in de buik? Echo's nou al gehad? Of was jij dat niet...

Pauley, presentatie nog af kunnen maken?

Pipo, je krijgt van mij een laaang bericht vandaag:

Laat het een beetje los, het plannen en regelen! In het belang van het genieten van jou en Pman vooral! Zoals de dames voor mij al zeggen: het gaat om jullie liefde en dat is het enige dat telt. De laatste bruiloft waar ik was, was van minuut tot minuut...
...gepland, inclusief de klapmomenten van de gasten. Dat leverde een gespannen bruidspaar op en dat kwam de sfeer niet echt ten goede. Probeer zoveel mogelijk belangrijke zaken te plannen, maar laat het op de dag zelf ook zo veel mogelijk los.

Orchis, hoe was jouw eerste dag?

Hier alles goed, druk weekend gehad. Gisteren familiedag van S-man en was gezellig. Zijn neefje van 6 was niet bij ons weg te slaan. Lekker op de boot tegen me aan in slaap gevallen, zo schattig. Hij komt in oktober logeren, kunnen we mooi oefenen!

Vandaag begonnen in mijn nieuwe baan, superveel info gekregen, erg vermoeiend maar wel leuk! Heb nu al zin in morgen, maar eerst lekker slapen!

Trusten allemaal! X

Ps. Vicodin, piekje, still there? En nog meelezers die zich willen mengen?
Lekker, forummen vanaf mijn telefoon... NOT!

Sorry voor de vreemde interpunctie en het bericht in 2 delen!
@ Janine, hmm, wel vervelend dat je baas lastig doet, hoewel het ook wel leuk is dat hij je niet zoveel wil missen. Het lijkt mij trouwens helemaal geen slecht plan dat Janineman ook een dag per twee weken voor de kleinen gaan zorgen, lijkt me voor hem ook wel leuk. Ik zou dat het liefste willen later, dat Pauley-man ook een dag per week/twee weken alleen voor de kids moet zorgen. Veel succes in elk geval met klussen, en fijn dat je buik wat beter aanvoelt!

@Boefje, ik heb ook geen foto gekregen, ben ook heel erg benieuwd!

@Springstof, wat leuk dat je zo enthousiast bent over je eerste werkdag! Ik hoor sommige mensen wel anders piepen... En nee, de presentatie is nog lang niet af :( Er is weer eens wat anders tussendoor gekomen, dus heb nog drie dagen om het af te maken. Komt wel goed...
@janine

Wat jammer dat je baas zo reageert. Natuurlijk gooit hij het op waardering en dat is ook best leuk en een eer enzo, maar belangrijker is nu dat jullie het zo kunnen bolwerken. Volgens mij mag hij het niet eens weigeren… Alleen kan ik me voorstellen dat je de boel niet dusdanig op wilt kloten dat de arbeidsverhouding verstoord raakt. Verder eens met Pauley, ook wel leuk als Janineman zo nu en dan een dagje thuis is met de kleintjes. Of niet?

Frutjeman zou het liefst willen dat ik voltijd blijf werken haha, kan hij lekker huisman spelen.

@orchis

Hoe was je eerste échte dag?

@springstof

Spannend en inspannend hè zo’n nieuwe baan. Fijn dat het bevalt. En je neefje klinkt superlief!

Ik ben zeker lief voor mezelf. Helaas is mijn baas dat wat minder. Hij wil waarschijnlijk dat ik al mijn vrije dagen laat uitbetalen. Grrr.
@Frutje: wat STOM! Dat is hartstikke ongunstig voor jou. Waarom mag je ze niet opnemen, je hebt daar toch gewoon recht op?

@Janine: jammer dat het niet zo kan gaan als je wil. Maar is het niet zo dat jij ook meer verdient dan Schildpadman? In dat geval zit er ook wel weer een positieve kant aan.

@Springstof: bedankt voor je opbeurende woorden. Je hebt helemaal gelijk. Ik was zelf dit weekend bij een bruiloft en het bruidspaar kwam zoooo relaxt over (heb ook echt even staan praten met de bruidegom) en ik dacht: zo wil ik het ook! We zijn nu nog bezig met het regelen van de laatste dingen en ik maak nog een mail voor de cm's en dan laat ik het echt los.

We zitten overigens nu allebei aan de valeriaan haha. Pipoman heeft ook nog zijn sollicitatiegesprek tweede ronde deze week en daar slaapt hij slecht van. Maar vannacht heeft hij als een roosje geslapen, dus volgens mij helpt het!
@Pipo

Goedzo, je klinkt alweer wat relaxter. En als je weer een aanval van stress krijgt: lekker uitblazen (hier of op het trouwtopic) en daarna weer 'adem in en uit'.

Stom hè. Helaas kunnen ze het maken. Het argument is 'drukte'. Alleen vind ik dat nogal stom aangezien ze nog niet eens op zoek zijn naar een opvolger voor mij. Maar dat ik die laatste dagen kom werken, is blijkbaar wel cruciaal... Grrr.
@Frutje: ik denk dat ze zich gedist voelen en zo hun 'macht' nog even proberen te laten gelden? Je hoort zo vaak van dit soort slechte verhalen zelfs bij mensen die in principe een goede verstandhouding met hun baas hebben. Ach, jij hebt iets leuks in het vooruitzicht moet je maar denken.
Precies Pipo,

Zo is het inderdaad exact. Ik heb gisteren laten bezinken en er met Frutjeman over gesproken. Als het zo moet, dan is het niet anders. Al vind ik het wel erg jammer. Mijn insteek is vooralsnog nog steeds om op een goede manier weg te gaan. Hopelijk lukt dat.
Pauley en Verkademeisje hebben mail! X Boef
Ik denk dat ik mij even terug ga trekken van dit onderwerp. Aangezien mijn vriend nog niet echt staat te springen om een gezin, zet ik het liever even van mij af. Ik ga mij nu eerst even richten op mijn lichaam. Paar kilo eraf en lekker sporten. Even het gevoel van mij afzetten. Kijken hoe dat gaat. Ik heb het gevoel bij mijn vriend wel een beetje aangewakkerd, maar hij is nog niet helemaal klaar om ervoor te gaan.

Op het moment heb ik het - helaas - erg rustig en ben ik wel veel op het forum, dus ik kom nog wel eens buurten hoor!

@pipo: Veel plezier op je trouwdag. Maak je niet te druk, joh!

@Janine: Veel succes met je zwangerschap. Ik hoop dat het goed blijft gaan!

@Boefje: Veel geluk met jullie kleine.

@Assie: Ik hoop dat jullie er snel voor gaan. Je wil het zo graag!

@de rest: Veel succes met zwanger worden!
Hoi dames met de rammelende eierstokken,

ik ben een beetje terughoudend om in zo'n langlopend topic in te haken, maar eigenlijk is dit wel precies een topic dat ik zoek.

Ik heb namelijk rammelende eierstokken. En vriend nog niet (Die heeft uberhaupt geen eierstokken, maar jullie begrijpen wel wat ik bedoel).

We zitten op dit moment aan het begin van een grote omslag in ons leven, omdat we besloten te hebben te gaan emigreren. Vriend wil voor zichzelf beginnen en zal hierdoor al wat eerder een aantal maanden naar ons nieuwe land gaan, om dingen te regelen. Het is dan ook helemaal geen handig moment om aan kinderen te denken. Maar toch denk ik de hele dag (dat is misschien wel een beetje overdreven) aan kinderen....hormomen he?!

Nou, dat is mijn verhaal. Wil gewoon ergens mijn ei kwijt.
Hoi dames....dit shirtje heb ik gekregen en vond het wel zo toepasselijk om hem even aan jullie te laten zien. Het is maatje 44 en hij zwemt er nog in....

Mijn babyBoef:

@ Boefje: zwijmel, zwijmel... Oh, jullie komen vast en zeker voorlopig niet van jullie roze wolk af! Dank je wel voor de foto!

Okee, nu maar weer verder met werk, volgens mij kunnen ze me nu allemaal horen rammelen...
@Pauley

Wat een lawaai, ik hoor je hier rammelen! Haha!

@Boefje

Wat is het toch een cutypoedy (sorry word beetje infantiel hiervan). En wat is ie klein, maat 44!

@gember

Welkom! Schrijf lekker mee! Begrijp ik het goed dat het de bedoeling is dat je vriend eerst een tijd zonder jou naar dat andere land gaat? Wat een spannende tijd voor jullie! Waarom rammel je juist nu denk je?

@vicodin

Jammer dat je hie rminder actief gaat schrijven, maar wel begrijpelijk. Je wordt veel met baby'tjes en eierstokken geconfronteerd hier en kunt je idd misschien beter even op iets anders richten. Als je van gedachten verandert (of je vriend juist haha), zien we je graag weer terug!
OMG wat een schatje!!

Welkom Gember, schrijf lekker mee.
Wow, wat een ventje, zeg! Hij ziet er super lief uit, gaat alles goed?

Wij krijgen vast niet zo'n kleintje, vriend was een tienponder en aangezien het kindje al twee weken voorloopt in groei, verwacht ik geen maatje 44 Jammer, 't ziet er altijd zo lief uit!

Welkom Gember!

Frutje, hoe kunnen ze dat nou doen? Nu heb ik helemaal geen ervaring met vakantiedagen (dat hebben we wat anders geregeld in het onderwijs), maar heb je geen rechten ofzo?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven