Rammelende Eierstokken - Deel 4 !!!

27-02-2011 20:56 2295 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer!! Hier kunnen we weer lekker verder kletsen met inmiddels deel 4. Sommige eierstokken rammelen inmiddels wat minder (want er zijn al een flink aantal prachtige kindjes geboren!!), anderen des te meer.. We kletsen weer lekker verder over van alles en nog wat! Over het ompraten van vriend/man, zwanger proberen te worden, zwanger zijn, mama zijn... Niet alleen de frustraties en lastige momenten, maar ook de mooie, vrolijke en gezellige dingen komen aan bod!! Op naar een tabel vol dansende poppetjes!! Dat het maar een heel vruchtbaar topic mag worden!!

NaamLeeftijdStart!!N.O.D.Zwanger!Uitgerekend!Boefje30December 2009Babyboef geboren!! 31/08/10Verkademeisje30Januari 2010Milkamannetje geboren!! 17/11/10Orchid34Begin 2010Orchidmannetje geboren!! 03/12/10janine2000131April 2010 Meisjes geboren!!! 13/12/10Nukje33April/Mei 2010Nukkebaby geboren!! 20/03/11Saartje3131Augustus 201014/06/11Assie7832December 201023/08/11Romorantin25201106/11/11Moimoi30April 2010 18/11/11Pauley31201108/06/11Frutje30Oktober 201002/06/11Pipo32Oktober 201024/05/11Duploo32Maart 201104/06/11tijger8328Maart 201124/05/11Orchis30Mei 201118/05/11Springstof30Eerst afstuderen! Gebaseerd op eigen overtuigingskracht: september 2011, op verandertraject man: 2056 Lavender33Magz25Zodra er zekerheid en een fatsoenlijk huisje is!Lenne8526Streefdatum 01 oktoberItaliagirl27Eerst man overhalen & mogelijk remigratie!zeelinde27Zomer 2012Kippatat31Stopt met pil, eerst cyclus afwachten

Als je iets wil veranderen in de tabel, dan hoor ik het graag!! Wil je dit in je berichtje dikgedrukt maken?

Deel 2

Deel 3
Hahaha! was het uit-de-kast-kom-dag voor meelezerTs of zo? maar wel een complimentje voor ons dat jullie het hier zo gezellig vinden. Vinden we zelf ook Maar: wees welkom allemaal!

Ik werd dus zo nieuwsgierig over wat er allemaal aan hoogstaande informatie op dit topic was bijgekomen, dat ik dus het afgelopen uur niet mijn lessen voor morgen heb voorbereid, maar alles heb gelezen.

@Pipo: ik ben ook nog niet zo overtuigd hoor! Zit je daar een beetje stralend mooi te wezen op het randje van Het Bankje. Maar dan nog: als je niet zwanger bent, ben je in ieder geval wel ontzettend Zen deze ronde

@Nukje: spannend!!! Doe ons ook een stukje nog warme appeltaart? mmmm

@Romo: ik smelt helemaal als je vertelt dat Romoman zo blij is. Heerlijk toch! Bij jou ook al ingedaald? Lijkt me inderdaad super om samen zo'n mooi geheim te delen

@Italiagirl: gefeliciteerd met je nieuwe baan! Super! Is deze wel voor vast/vaster dan je vorige? Maw: kun je hier dadelijk je mega-zwangerschapsverlof bij gaan opeisen?

@Springstof: kan die manager van jou niet vaker op vakantie? Is wel gezellig zo!

@Assie: balen van die pijn in je rug! Reden te meer om je goed te laten verwennen door Assieman

Ik ben trouwens nog niet aan de Primolut. Ik las (op van die forumtopics, je kent het wel) dat sommige meiden er wel wat last van konden krijgen. En ik wil komende week eerst nog heerlijk Carnaval vieren zonder gedoe. Dus ga ik op aswoensdag aan de onttrekpillen. Maar eerst die tweede test van de 5 euro dan nog even doen, voor het uiterst minieme nanokansje dat ik bijna twee weken geleden toevallig mijn eisprong had toen we dat condoom een keer op het nachtkastje hebben laten liggen.

Oja, ik zet het aanstaande kind van Orchisman en mij trouwens maar alvast op de huwelijksmarkt hier. Wordt vast ook een pracht-exemplaar!
Ik zet S-baby ook vast in de etalage, is straks nog een lekker fris jong ding hahaha!
Oi wat veel meelezerts hier haha! Hopelijk herkennen jullie je topic nog wel terug!

En wat een spannende dagen voor nukje en pipo! Pipo, het kan nog steeds! Volgens mij is iedereen hier op het forum ervan overtuigd dat je naar het volgende bankje kan! Die wijntjes nog maar niet doen hoor!!

@ Kippeschoen: ja jij bent ook nog jong en je vriend ook! Maar is dat voor jullie ook een reden om er nog niet aan te beginnen? Of willen jullie er na jouw afstuderen wel voor gaan? (Gefeliciteerd trouwens met het afstuderen van je vriend!)

Ikzelf wil nml vooral vanwege mijn leeftijd nog niet van het 'magnogniet' bankje af... Maar eigenlijk wil ik er dolgraag af! Zo moeilijk!

Zoals nukje al zei... Ik klink wel erg verstandig, maar zo voelt het helemaal niet! Zo stom als je gevoel een loopje met je neemt! Vooral omdat ik nu helemaal niet het gevoel heb te genieten van mijn, nu nog, studentenleven! En dat wil ik juist zo graag! Moeilijk, moeilijk.....

@ Italiagirl: Jeetje wat een *piep* situatie met jouw ene schoonzus die haar baby eigenlijk helemaal niet zo nodig hoeft en zich helemaal niet realiseert hoe bijzonder het voor je andere schoonzus is! Gelukkig gaat het goed met jouw baan! Nog gefeliciteerd!

@ Springstof: In de tabel staat wel dat jij in september gaat beginnen... Klopt dat niet helemaal? Of is dat wel een deadline die je met je vriend hebt afgesproken? Dan zit het er toch wel aan te komen?

@ Alle anderen: zwaai!

@ Pipo: fingers crossed!!

Ik vind het zo spannend! (Tss als ik het al spannend vind....)
Ff een kort berichtje.

Een welkom aan alle meelezers. Wat zijn wij een leuk topic he!! ;)

@pipo: ik duim voor je! Spannend!!!!!

Daaaaaag!
Jee zeg, ik had niet gedacht dat we zoveel meelezers hadden. Haha, maar we zijn inderdaad wel aardig nuchter.

Orchis, ik las net jouw stukje en dacht: hoe kan dat nou?? Hoe kan de baby van Romo nu al ingedaald zijn? 't Is nog inimienie. Maar jij bent onze bioloog, dus jij zal het dan wel weten, dacht ik nog. Tot ik me bedacht dat dat over het nieuws ging...

Leeftijd zegt zeker niet alles, merk ik. Het gaat erom dat je je realiseert dat je leven niet meer om jou draait. Vanaf dag één bepaalt je baby alles, en daar moet je aan toe zijn. Toen ik 20 was, was ik daar nog te egocentrisch voor, denk ik. Ik was met mezelf bezig. Een baby is gewoon HEEL HARD werken, en als je daar niet aan toe bent, kun je beter een pop nemen (Zei pas iemand tegen me) En dan hebben we het nog niet eens over de tweelingen die op dit topic geboren worden!

En ik denk dat je dat wel terugziet op dit topic, meiden die hun leven op orde hebben, zich realiseren dat het pittig is, maar ook enorm bijzonder.

Hup, kolven en naar school, mijn mannen slapen nog en carnaval wacht! En natuurlijk even Verkadezoon nog een kusje geven.

Fijne dag!

Oh, en Pipo, ik denk iedere keer als ik mijn computer opstart: zou het al? Ik heb goede hoop!
Hahaha verkademeisje, ik vond het ook erg mooi geformuleerd van orchis ! Het nieuws is goed ingedaald inmiddels hoor haha! Vanmorgen vroeg werd ik wakker om te plassen en toen heb ik voor alle laatste twijfel de laatste test die ik in huis had gedaan.. Werd weer helemaal emotioneel van de dikke plus! Ben ook zo benieuwd naar nieuws van pipo! Moest echt gewoon even aan je denken, hoop dat jij snel net zo'n overtuigende test in handen hebt! Ik heb gisteren van vriend het boek 'mama zijn' gekregen! (Had voor hem het boek van kluun gekocht, hij ligt echt hardop te lachen in bed tijdens het lezen) ik vind het echt prachtig!veel informatie en mooie foto's!

Ik denk dat leeftijd inderdaad niet alles zegt en dat wij hier allemaal behoorlijk goed er over nadenken (misschien soms wel tè), maar het gaat ook niet om zomaar iets en ik hoop altijd maar dat mensen echt goed beseffen dat het niet gewoon 'even leuk voor erbij is'. Maar dat zit hier volgens mij wel goed! Alleen moeten sommige mannen iets meer meewerken nog...

Ik merk dat ik echt ineens erg licht slaap, word al wakker van de kat die zich omdraait! Nou ja nog 9 uur en dan heb ik weekend! Hebben wij veel carnavalgangers hier? Zo ja, veel plezier! En de rest ook alvast een fijn weekend! Wij hebben zowel morgen als zondag een verjaardag! Wel gezellig! Maar even bedenken waarom ik geen wijntje neem haha!

Fijne dag allemaal!
Oh Pipo ik ook. Goede hoop!

Bedankt moimoi voor het verwelkomen. Jullie zijn inderdaad heel leuk! En nuchter!
Oh Romo, wat super lief van Romoman. Wat een schatje van een vader zal dat worden!

En wat geweldig om nu gewoon een test te kunnen doen die dan een dikke duidelijke plus geeft!
Bedankt voor het hartelijk onthaal! Fijn dat ik mee mag doen Voor wie het boeit zal ik ook even kort iets over mezelf vertellen. Ik ben 31 jaar en ben ongeveer 3 jaar samen met mijn vriend. We hebben onlangs een huis gekocht waar nog veel aan moet gebeuren. We zijn in de weekenden druk bezig met klussen. O ja we wonen in het.zuiden dus we gaan dit weekend zeker even carnaval vieren hoewel mijn hoofd eigenlijk in de 'verbouwings-klus-stand' staat.

Verkademeisje, ik vind dat je dat mooi/goed omschrijft. Dat is eigenlijk ook precies wat ik me soms afvraag of ik er niet te egocentrisch voor ben (nog steeds haha).

Pipo al nieuws?

Romo ik kan me voorstellen dat je nog een test hebt gedaan, zo van is het echt? Klopt het wel? Ben je nu overtuigd?

Blancheflor je hebt het vast al gemeld maar hoe oud ben je? Tja er zit natuurlijk ook wat in om nog even te proberen van je studententijd te genieten, die komt niet meer terug namelijk. Lijkt me erg lastig om in zo'n situatie te zitten: gevoel en verstand.

Lenne ik wist niet dat er in het oosten zo druk gecarnavalt werd? Alvast veel plezier!

Springstof is jouw man nou al om dan? Omdat jullie toch een startdatum hebben?

Op je telefoon een bericht maken is trouwens ruk. Lekker veel typefouten.

Tsjuus allemaal!
@ Kippatat: volgende maand 23. Ben sowieso nog 2 jaar aan het studeren en vriend ook (25 jr). Hebben dan ook allebei alleen maar bijbaantjes, dus weinig financiele middelen, maar wonen wel ondertussen al zo'n 2,5 jaar samen (daarvoor waren we ook al 2 jaar samen).

Ik weet het, ik weet het. Iedereen zegt het altijd: je studententijd is de tijd van je leven! Dat komt nooit meer terug, geniet er van!

Maar op het moment regeren de baby's mijn gedachten... Mijn gevoel en verstand zitten zo erg niet op één lijn... Om gek van te worden!

Ik ben er 100% zeker van dat ik nu nog geen kindje wil, en minstens 2 jaar wil wachten. Maar ik ben er ondanks zo mee bezig!

Lekkere egopost... Maar het helpt wel dat er nog meer mensen zijn die graag willen maar nog niet kunnen! Bedankt allemaal daarvoor! Vandaar ook dat ik jullie topic al zo lang zo trouw volg denk ik (al ben ik het zelf die het 'babykrijgen' tegenhoud en niet mijn vriend..)
Hmm dus niet bedankt dat jullie nog niet mogen he... Dat klinkt ook zo lullig. Maar bedankt dat ik met jullie mijn verhaal kan delen, en dat jullie jullie verhaal willen delen!

Dat voelt minder 'alleen'. Want ondanks dat mijn vriend ook graag een kindje wil over 2-3 jaar, is hij er absoluut niet zo mee bezig als ik en heeft dus ook geen zin om het iedere dag over baby's en zwangerschappen te hebben, haha
Echt leuk dat we alle meelezerts ongemerkt toch over de meeschrijfstreep hebben getrokken .

@ Blancheflor: Ik kan me wel iets bij je gevoel voorstellen. Het helpt niet als de mensen om je heen zeggen 'van deze tijd moet je genieten'. Want genieten dat doe je onbewust, of je doet het niet. Het is een beetje hetzelfde als iedereen die nu tegen mij roept dat ik vooral nog even van mijn zw.verlof moet genieten. Dat is toch ook behoorlijk moeilijk als je maar naar één ding écht uitkijkt...

@ Romo: Licht slapen, check! Hoort er ook bij. Duurt nog een maandje of 8 en dan gaat het over in compleet gebroken nachten (so I've heard...) . Dus om nog even aan te sluiten bij het stukje hierboven: 'geniet er nog maar even van' .

Hier is het rommelen weer een beetje naar de achtergrond verdwenen. Waarschijnlijk zat ik mezelf een beetje gek te maken (dat herkent vast niemand ). Het kan ook zomaar nog 2 weken duren natuurlijk... Jezus f***ing Christ, niet vóór te stellen dat ik zo kort voor een serieuze, echte, heftige bevalling sta (adem in, adem uit).

Goedemorgen allemaal,

Tjeeeeee, wat veel nieuwe berichtjes!!

Erg leuk, maar dat betekent direct dat ik nog meer tijd op het forum "moet" doorbrengen

Ik heb zo'n vermoeden dat de tabel binnenkort wat langer wordt

Het forum werkt namelijk erg verslavend.....maar het is wel heel gezellig!

Italiagirl: echt ongelofelijk hoe je schoonzusje blijft reageren op haar zwangerschap.....zeker als haar zus zo'n vertederend, blij bericht plaatst. Hopelijk is ze snel om en kan ze ook genieten van haar zwangerschap.

Pipo: en, en??? Nog steeds aan het balanceren op het randje van De Bank? Ik zou zeggen kieper er maar lekker vanaf en hop naar het volgende bankje

Kippatat: oh, flink aan het klussen thuis......maar in het nieuwe huis wel volop ruimte voor babykamers Ik moet zeggen dat ik je foto ergens een beetje "apart" vind......voor mij ziet kippatat er niet groen uit

Romo: ik sluit al een tijdje de katten beneden op als we gaan slapen......kan ik echt niet meer tegen, ze halen me veel te vaak uit mijn slaap. Vooral omdat 1 kat, sinds hij veel aanhankelijker is geworden, het idee heeft dat hij mijn haar moet likken om me wakker te maken voor brokjes.

Nukje: Is babynuk al op de geur van de appeltaart afgekomen? En zijn die dingen die je (diep in je doos...haha) voelt misschien "indalingsweeen"?

Orchis: slim om de primolut nog even tot na het carnavalsweekend uit te stellen.

Ik ben een aantal jaar geleden van het zuiden van het land naar het westen verhuisd.....dus hier geen carnaval. Moet ook zeggen dat ik er niet mee ben opgegroeid, dus het al een paar jaar aan me voorbij laat gaan. Maar als student heb ik er heeeeel erg van genoten. Ook ben ik een paar keer in Oldenzaal geweest. Ook een erg gezellig carnavalsbolwerk in het oosten van het land......maar toch anders dan in het zuiden. Leuk om al die verschillen te zien!

Voor iedereen die ik ben vergeten en tot later!!
O, ja.....bedankt voor alle rug-tips! Vandaag voelt het weer helemaal goed! Dus weer lekker lopend naar mijn werk gegaan.

Assieman is vandaag vrij, dus heb ik aan het opruimen gezet Ik werk alleen de ochtend en dan lekker boodschappen doen voor de gourmet van vanavond en dat laat ik Assieman mooi sjouwen Met al die hongerige mensen die over de vloer komen, in combinatie met mijn "probleem" dat ik altijd bang ben te weinig te hebben, wordt het flink tillen.
Julie zijn lief dat jullie zo met me meeleven !

Ik ben nog steeds zen Ik voel met niet zwanger maar heb ook niet het idee dat ik ongesteld ga worden vandaag. Heb nog steeds geen pijnlijke boobies en ook niet de daarbijbehorende krampen en licht bloedverlies (daar begint het meestal mee).

Vooralsnog ga ik er gewoon vanuit dat ik gewoon wat later ongesteld word. Stiekum krijg ik natuurlijk ook wel wat hoop, maar ergens wil ik dat niet, want dan is de teleurstelling weer zo groot. Dus: to be continued en ik beloof z.s.m. te melden of er nieuws is, goed of slecht.

@Blanceflor: ik lees ook wel eens over studenten die ervoor kiezen om juist tijdens hun studententijd een kind te krijgen omdat ze jong moeder willen worden. Zelf was ik toen nog te veel met feesten bezig. En ik wilde een carriere opbouwen. Dat lijkt mij lastig met een kind. Het is toch wel prettig als je iig een zekere baan hebt zodat je het kind ook wat te bieden hebt... Maar goed, wachten sucks. Wat wel helpt is extra genieten van de vrijheid die je nu hebt, want met een kind is die vrijheid straks weg?

@Frutje: hello?
Pipo, ik vind nog steeds dat je er mooi en stralend uitziet vandaag! Hahaha, blijf stiekem met je meehopen! Je moet van je bankje af!!!

Nukje: misschien moet je nog een appeltaart bakken en dan komt babynuk er aan voordat je het weet! Kan me voorstellen dat het een beetje onwerkelijk voelt, dat je echt vlak voor een uuh... ingrijpend moment staat. Maar eigenlijk kan ik het me ook weer niet voorstellen helaas, haha!

Frutje: alles ok met je?

Blancheflor: Ik snap het wel, het 'moeten' genieten van je studententijd. Maar bij de een duurt dat gewoon wat langer dan bij de ander. Als het voor jouw gevoel een gepasseerd station is, zou ik me er niet zo druk om maken wat anderen er van vinden, hoor.

Orchis:Slim dat je er even mee wacht tot na de carnaval, met de pilletjes. Hoop dat het snel werkt.

Weet niet meer wie het vroeg, maar mijn datum in de tabel is een beetje wishful thinking haha! Voor de nieuwelingen:

S-man en ik werken allebei fulltime, maar ik ben daarnaast nog even een HBO-deeltijdopleiding aan het afronden, afstuderen zoals het er nu uitziet in juni dit jaar.(Aargh!!! dat is al over 3 maanden!)

S-man vindt terecht dat ik eerst moet afstuderen, hij kent me langr dan vandaag en weet dat zodra er een baby in zicht is, ik mijn tijd en aandacht daarop vestig en die hele studie er bij inschiet. Juni afstuderen, zomer lekker beetje lol maken en genieten van de vrijheid, in september weten of mijn manager definitief tevreden over mij is (tussenstand: JA!) en wat mij betreft mag het dan los qua baby's.

Alleen... ik heb een man die zegt: eerst afstuderen en daarna zien we wel verder. Ik wil pas iets wanneer het kan en zolang jij je studie nog niet hebt afgerond, kan het niet.

Gevolgd door de verschrikkelijke uitspraak:

daarna zien we wel verder....
Assie, om eerlijk te zijn heb ik niet echt nagedacht over mijn combi nickname en avatar Waarschijnlijk had ik honger toen ik mijn naam koos

Pipo: spannennndd!!!!!

Hebben jullie ook zo geen zin om te werken? Het is leuk dat het vrijdag is, maar mag het dan ook alsjeblieft snel vrijdagavond zijn?
@kippatat: en lang vrijdagavond blijven? zodat het niet zo snel zaterdag is en nog minder snel zondag????
Springstof: 'dan zien we wel verder'? Aaargh!! Kan me voorstellen dat je daar niet op zit te wachten.

Wel een extra motivatie om snel af te studeren dan. Dus Hup aan de studie jij!
Oh jaaaa een baby in het zicht is een goede motivatie, maar studeren in de avonden en weekenden is een beetje ruk.

Moet nu namelijk gewoon werken. WER-KEN, productieve uren draaien, de terugkomst van mijn manager voorbereiden forummen, om de 3 seconden mijn scherm refreshen en de hele dag berichten posten

zucht... is het al weekend?
Springstof: je hebt helemaal gelijk......het weekend is gewoon altijd te snel voorbij.

Ik roep al tijden dat de verhouding werk-vrij eigenlijk helemaal niet juist is Een fulltime baan zou gewoon maximaal 4 dagen moeten beslaan. 4 dagen werken, 3 dagen vrij is een veel betere balans en is het werkloosheidsprobleem ook direct opgelost.....mmm.....misschien komen we dan drastisch mensen te kort op de arbeidsmarkt
Assie: ik werk op een oudhollandsche CAO en prijs me gelukkig met 25 vakantiedagen en 23 (!!!) ADV-dagen.

Ik zou bijna 4 dagen kunnen werken per week, tegen een fulltime salaris, hahah. Maar goed, dan heb je geen vakantie, dus dan toch maar weer fulltime aan de bak.

Ben het overigens wel met jouw verhouding-voorstel eens. Graag dan wel met behoud van die 25 vakantiedagen + ADV. Dat een fulltime dienstverband gewoon 32 uur is. Hoe heerlijk!!!
en ook ik moet werken........en zit alleen te forummen en andere niet werk gerelateerde websites te bezoeken. En dat terwijl ik vandaag alleen de ochtend werk.....tsssss.......slechte werkspirit!
woh.....ik dacht dat ik al veel vakantie- + ADV dagen had.....maar jij hebt er gewoon nog 7 meer!

Maar ik kan eind juli gewoon zeggen "tot volgend jaar", dus dit jaar voelt het wel heel anders met zwangerschapsverlof erbij
Assie, kan jij niet even de politiek ingaan en dat als wetsvoorstel indienen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven