Rammelende Eierstokken - Deel 4 !!!

27-02-2011 20:56 2295 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer!! Hier kunnen we weer lekker verder kletsen met inmiddels deel 4. Sommige eierstokken rammelen inmiddels wat minder (want er zijn al een flink aantal prachtige kindjes geboren!!), anderen des te meer.. We kletsen weer lekker verder over van alles en nog wat! Over het ompraten van vriend/man, zwanger proberen te worden, zwanger zijn, mama zijn... Niet alleen de frustraties en lastige momenten, maar ook de mooie, vrolijke en gezellige dingen komen aan bod!! Op naar een tabel vol dansende poppetjes!! Dat het maar een heel vruchtbaar topic mag worden!!

NaamLeeftijdStart!!N.O.D.Zwanger!Uitgerekend!Boefje30December 2009Babyboef geboren!! 31/08/10Verkademeisje30Januari 2010Milkamannetje geboren!! 17/11/10Orchid34Begin 2010Orchidmannetje geboren!! 03/12/10janine2000131April 2010 Meisjes geboren!!! 13/12/10Nukje33April/Mei 2010Nukkebaby geboren!! 20/03/11Saartje3131Augustus 201014/06/11Assie7832December 201023/08/11Romorantin25201106/11/11Moimoi30April 2010 18/11/11Pauley31201108/06/11Frutje30Oktober 201002/06/11Pipo32Oktober 201024/05/11Duploo32Maart 201104/06/11tijger8328Maart 201124/05/11Orchis30Mei 201118/05/11Springstof30Eerst afstuderen! Gebaseerd op eigen overtuigingskracht: september 2011, op verandertraject man: 2056 Lavender33Magz25Zodra er zekerheid en een fatsoenlijk huisje is!Lenne8526Streefdatum 01 oktoberItaliagirl27Eerst man overhalen & mogelijk remigratie!zeelinde27Zomer 2012Kippatat31Stopt met pil, eerst cyclus afwachten

Als je iets wil veranderen in de tabel, dan hoor ik het graag!! Wil je dit in je berichtje dikgedrukt maken?

Deel 2

Deel 3
@romo Ben helemaal blij voor je! Veel plezier met vertellen!
Super Romo, wat fijn!! Genieten zeg!! Heel erg gefeliciteerd!

Pipo, Rot, zeg. Het wordt echt tijd voor wat positief nieuws voor jou! Ik hoop dat die zon straks op drie gebieden voor je gaat schijnen, natuurlijk een baby, een nieuwe baan en een huis wat snel verkocht is.

Frut, het is donderdag! Nog niets in aantocht?
Hellow

zo das een poosje geleden... ik was een beetje erg druk.

@Frut: en en en? Ben je al minder chago? nog geen bloed? hoop zo dat het raak is.

@pipo: balen, balen, balen... Maar wel fijn dat jullie huis te koop komt te staan, de markt kan dan weliswaar wat minder goed zijn nu, je weet het nooit. Wens jullie veel succes met de verkoop.

@romo: fijn dat de echo helemaal goed is.. met alles erop en eraan..

@barba: welkom hier

@assie: de 20 weken echo helemaal goed! Nu kun je helemaal los gaan om spullen te kopen. Dat is zo'n leuke tijd... veel plezier.

Hier gaat alles goed. Werken is echt een verademing. Die afwisseling, gewoon janine kunnen zijn, rondlopen in de stad, in de trein.. gewoon alleen zonder de koters. Alleen jammer dat het op het werk zoooo druk is dat ik nauwelijks tijd heb om te forummen of uberhaupt te pauzeren.

Vandaag moeten we naar het Consultatiebureau voor de eerste prikjes van de meiden.. das wel minder leuk. Wel leuk is dat mijn moeder de hele dag hier zal zijn. Heel fijn! En dat we nu op 5 flessen zitten.. dus heb ik meer tijd over.
Ah Pipo... Dat is kut zeg...

Romo! Leuk! Fijn dat alles helemaal goed is!

@ Orchis! Boeken! Doe ik ook altijd (al die kraamvisities haha... valt bij mij wel mee, waarschijnlijk vanwege mijn leeftijd... hihi, Maar heb ondertussen wel al heel wat achterneefjes en nichtjes. Maar een mooi kinder(prenten)boek vind ik altijd een tof kado!)

@ Janine, super fijn dat alles zo goed loopt met het weer werken! Je zag er eerst zo tegenop! Goed om te horen!

Een barbapappa met een GUN! hahahahahhah kippatat, hoe kom je erbij!

Iedereen die ik oversla.... sorry, ik kan niet meer teruglezen er staan maar 3 posts op deze pagina..

Fijne dag ieder geval!
Goedemorgen,

Heb niet zoveel tijd, maar even snel: Jippie voor Romo! En grr($#%^^ voor Pipo!

Hier nog geen bloed. Wel puistjes.
Ook even snel, ben druk, maar:

Romo, yay! Een goede echo, heel fijn!

Frut, ik blijf heeeeeel hard voor je duimen!

Net gehoord dat de vrouw van een collega ook gisteren een echo heeft gehad, en dat was helaas niet goed. En dat is al de tweede keer..

Zo, nu maar snel werken...
Vraagje: Hebben jullie na je ovulatie ook weleens last van 1 gevoelige borst? Alleen mijn linkerborst steekt al de hele ochtend. Daarnaast ben ik sinds gister misselijk, maar ik denk dat een etentje misschien niet helemaal goed gevallen is!
Romo: wat fijn! Vind het helemaal leuk voor je. En nu maar vertellend aan iedereen. Of wachten jullie daar nog even mee?

Frutje: je maakt het spannend. Door jou zit ik nu waarschijnlijk de hele dag aan het forum gekluisterd Zijn die puistjes een nieuw verschijnsel? Of komen die normaal op de OD. Ik hoop het ook zo voor je!

Thanks voor jullie medeleven. Ik vind ook dat Pman en ik een beetje geluk verdienen nu. Al ben ik natuurlijk ook heel blij dat we gelukkig zijn met elkaar en gezond zijn, blabla. Maar baby, baan en huis zijn nu zéker welkom.

Ik blijf zeker verder kijken. Maar ik zie niet zoveel geschikte vacatures. Er is veel aanbod van kandidaten en weinig functies. Nouja, ik word er tenminste uitgepikt voor gesprekken, dan zal het ook wel een keer raak zijn hopelijk ook op een ander gebied.

Vandaag of morgen ws. ovulatie. Ga Pman vanavond maar weer eens verleiden! Hard werken hoor, dat zwangerT worden . Pffffff.
Hoi, ben ik weer even (maar ik moet zo wel gelijk weer weg, dus ben weer ego. Snorry).

Wel zag ik dat het lekker gaat met Janine. Goed om te lezen!

Ik heb eigenlijk nooit puistjes Pipo. Dusch. Verder ben ik heeeeeel erg emo. Maar dat heb ik ook wel eens met mijn OD. Had gisteren een soort van hysterische jankruzie waarbij ik alleen nog maar een hoog stemmetje had (met mijn mams, heel fijn). Inmiddels is alles weer ok en denk ik: waarom was ik zo emo? Ik voel me nog wel een beetje labiel haha.

En ik vind het spannend! Ga echt tig keer naar de wc...
Oehoehoeh Frutje, dat klinkt hoopvol! Normaal word je het toch meestal 's ochtends? Keep us posted!
Goedemiddag dames,

@Romo: wat fijn dat je een goede echo hebt gehad! Geniet ervan!

@Janine: wat goed dat het werken je zo bevalt! Zo te lezen gaat het met de meiden ook steeds regelmatiger. Heb echt respect voor je. Een tweeling lijkt me bijzonder, maar ook bijzonder zwaar.

@Pipo: goed dat je ook het positieve ziet want je wordt inderdaad uitgenodigd voor een gesprek. Sommigen snolliciteren zich rot en mogen niet eens op gesprek komen. Jouw tijd komt nog wel! Gewoon deurgaan op alle gebieden

@Frut: ik vind het heel erg spannend. Je nod is precies volgende week zag ik! Die jankruzie met hoog stemmetje klinkt ook verdacht. Ooh ik hoop het zoooooooo! Wel in een betere stemming vandaag hoop ik?

Nu ff een bespreking voorbereiden een naar de rest!
Ohhhh....Frutje; spannend!!!! Ik blijf duimen

Pipo: he balen zeg.....maar hopelijk komt er snel een andere leuke vacature voorbij! Gewoon blijven rondkijken. En idd solliciteren vanuit een baan kan heel lastig zijn. Ze bellen altijd overdag en ook de gesprekken vinden overdag plaats. Op een gegeven moment zijn de smoezen tandarts, huisarts, ziek, vrije dag een keer op

Janine: goed om te horen dat het werk je nog steeds goed bevalt! En prikjes......gelukkig is het voor een goed doel en zijn ze de pijn snel weer vergeten.

Ik merk toch wel dat die kleine "parasiet" van mijn energie snoept Ik van 's avonds vaak in slaap, ga vroeger slapen enzovoorts en dan nog heb ik nu een energiedipje....maar verder gelukkig nergens last van.

Van de week voelde ik de kleine wel heel duidelijk voor het eerst......zelfs even aan de buitenkant! Heel leuk
Hoi hoi,

En... ongesteld. Gordverderrrrgrr. Geen kerstkindje voor ons. En ook geen kleintje in 2011. Ben even niet zo blij. Mijn nod was trouwens vandaag, klopt niet helemaal in de tabel. Maarja, doet er nu niet meer toe.

Nieuwe NOD 9 mei.

Wel heel erg bedankt voor het duimen!
Bah Frutje. Dit sucks, big time. Logisch dat je je rot voelt. Kan het me levendig voorstellen. Je bent gewoon nu aan de beurt, punt. Nou ja, vanavond maar aan de wijn en de filet americain en chocola. En lekker steun zoeken bij je man. Kun jij er irl ook met vriendinnen over praten? Misschien lucht het ook op om het te delen. Ik heb één vriendin die ook al lang bezig is (1 jaar) en met haar kan ik heerlijk mijn frustraties bespreken.

Nou, voor jou.
Oh Frutje, dikke vette sch*^&&*%R&$*t zooi! "Even niet zo blij" is denk ik toch wel de understatement van de dag, of niet? Hopelijk krijg je vanavond een dikke real-life knuffel van je man, van mij krijg je nu in elk geval een hele dikke virtuele
Frut wat ongelofelijk kut! Stom gedoe, je lijf kan je volgens mij écht voor de gek houden bah
Frut, dit is echt balen zeg! Bah!! Confronterend ook meteen, dat het betekent dat je in 2011 nu geen kindje meer krijgt. Jee, ik vind het echt rot voor je!
@VKM: dat hoeft natuurlijk niet he... je kunt ook te vroeg bevallen.. liever niet natuurlijk maar mijn laatste menstruatie was vorig 25 april.. en bevallen op 13 dec.

@Frut: baalerdebaal en mooi k*t. Nu lekker aan de choco dat heb je wel verdiend..
Dat is ook zo, maar ik begrijp wel dat ze dit nu zo voelt.

Hoe is het met je meiden? Fijn dat het met jou goed gaat! Lekker he, werken?
VKM: met de meiden alles goed. Vandaag eerste vaccinaties gehad. Ze wegen nu 5020 en 4890.. nog steeds klein maar ze eten/drinken/poepen uitstekend! En lachen zoveel.. en proberen veel te praten das leuk! En werken idd heerlijk! VKMmannetje gaat ook als een speer toch?
Ja, wat gaat dat snel zeg! Hij was twee weken terug al 66 cm en 7.4 kilo!! Enorm he? Je snapt wel dat wij nog op 7 voedingen zitten...
hey,

wat leuk allemaal om dit te lezen,..

wij zijn "bezig" om zwanger te worden..

ben sinds 1jan. met de pil gestopt..

het is tot nu toe nog niet gelukt..

maar dat zal vast wel snel komen

xx
Even een knuffel voor frutje. Wat balen weer zeg. En van dat 2011kindje kan ik me wel indenken. Had dat zelf toen ik de grens bereikte dat ik niet meer op mn 30e moeder zou worden. Maar daarna is het gelukt ( als t kindje erg vroeg zou komen ben ik nog wel 30!) dus gaat bij jou ook goedkomen. Hoeveelste ronde was dit nu?

@anderen: het lijkt echt of iedereen om ons heen zwanger wordt. Vind dat nu zelfs nog steeds irritant maar dat komt omdat ik t nog aan niemand mag/kan zeggen.

@romo: had jij het voor de echo al aan meerderen verteld?
Aaaarg Frutje, wat kl*te!! 'Even niet zo blij' is inderdaad de understatement van de eeuw Geen kindje meer in 2011, da's wel heel confronterend...

On de bright side of life: 2012 wordt ons jaar!

Maar nu is het gewoon zwaar k*t.

We zijn de positieve vibe een beetje kwijt hier! Al dat slechte nieuws van niet zwanger worden, geen eieren, geen banen. En als er een zwanger is gaat het niet goed, of ligt ze dag en nacht in innige omhelzing met de WC. Goed, ik overdrijf een beetje. Maar toch: we hebben goed nieuws nodig!

Maar ik ben blij dat de moeders onder ons het goed doen. En de zwangeren ook, goede echo's en goede moed!

Dus. Dat was het wel zo'n beetje voor vandaag.
@chauffeursvrouw Welkom!

@frut BAALUHH!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven