Rammelende Eierstokken - Deel 4 !!!

27-02-2011 20:56 2295 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer!! Hier kunnen we weer lekker verder kletsen met inmiddels deel 4. Sommige eierstokken rammelen inmiddels wat minder (want er zijn al een flink aantal prachtige kindjes geboren!!), anderen des te meer.. We kletsen weer lekker verder over van alles en nog wat! Over het ompraten van vriend/man, zwanger proberen te worden, zwanger zijn, mama zijn... Niet alleen de frustraties en lastige momenten, maar ook de mooie, vrolijke en gezellige dingen komen aan bod!! Op naar een tabel vol dansende poppetjes!! Dat het maar een heel vruchtbaar topic mag worden!!

NaamLeeftijdStart!!N.O.D.Zwanger!Uitgerekend!Boefje30December 2009Babyboef geboren!! 31/08/10Verkademeisje30Januari 2010Milkamannetje geboren!! 17/11/10Orchid34Begin 2010Orchidmannetje geboren!! 03/12/10janine2000131April 2010 Meisjes geboren!!! 13/12/10Nukje33April/Mei 2010Nukkebaby geboren!! 20/03/11Saartje3131Augustus 201014/06/11Assie7832December 201023/08/11Romorantin25201106/11/11Moimoi30April 2010 18/11/11Pauley31201108/06/11Frutje30Oktober 201002/06/11Pipo32Oktober 201024/05/11Duploo32Maart 201104/06/11tijger8328Maart 201124/05/11Orchis30Mei 201118/05/11Springstof30Eerst afstuderen! Gebaseerd op eigen overtuigingskracht: september 2011, op verandertraject man: 2056 Lavender33Magz25Zodra er zekerheid en een fatsoenlijk huisje is!Lenne8526Streefdatum 01 oktoberItaliagirl27Eerst man overhalen & mogelijk remigratie!zeelinde27Zomer 2012Kippatat31Stopt met pil, eerst cyclus afwachten

Als je iets wil veranderen in de tabel, dan hoor ik het graag!! Wil je dit in je berichtje dikgedrukt maken?

Deel 2

Deel 3
Nou begint goed... er was iets misgegaan met mijn account en die kan ik niet meer gebruiken.. Ik was bino..nu dus Barbabientje...
Hm, klinkt leuk barbabientje. Hopelijk komt er snel een barbabientjebaby. (jaja, zeg dat maar eens 10x snel achter elkaar!)
@magz gefeliciteerd met je zusje. Tante zijn is ook erg leuk hoor!!! En idd tegen de tijd dat jij zwanger bent kan ze je mooi steunen door haar ervaring

@assie jij ook gefeliciteerd dat alles goed is met jullie kleine meisje. Toch altijd een opluchting denk ik! Jeetje het begint nu op te schieten voor je. De tweede helft is ingegaan

@ frutje. Spannend hoor! Ik hoop dat je ons zaterdag met goed nieuws blij maakt!!!

@pipo ik duim voor je dat het gezelschapsleger de komende dagen zijn werk doet

@ nukje. Hoe gaat het met jullie? Ben je flink aan het genieten van de kleine

@ moimoi en romo hoe is t met jullie?

@ Pauley. Ik kan me voorstellen dat het af en toe moeilijk is al die verhalen over goede echo's! Tuurlijk hoef je je niet altijd groot te houden. Het lucht denk ik wel eens op om je hart flink te luchten! Hopelijk voel je je snel beter en kunnen jullie op naar de volgende ronde

@ iedereen. Helaas lijkt mijn schoonzus niet echt vatbaar voor het commentaar uit haar omgeving. Zij doet wat ze zelf wil mbt haar zwangerschap. Heb nu al medelijden met het kind en ik hoop maar dat t gezond geboren zal worden!!!

Gister met de boodschappen weer een lading condooms gehaald. Nou ja mijn vriend legde ze in het boodschappen karretje. Ondanks dat ik weet dat ik nog een jaar moet wachten werd ik toch even pissig. Pfff... Best lastig die rammelende eierstokken
@tijger83 Haha, goeie... barbabientjebaby! leuk woord voor galgje..
Assie, fijn dat alles weer goed was. Toch weer een bevestiging, he?

Spannend Romo, binnenkort een echo. En dan maak je het openbaar, leuk! Ben heel benieuwd naar de reacties.

Italiagirl, wat verschrikkelijk dat je schoonzusje zo denkt. Ik kan me voorstellen dat ze op dit moment niet heel blij kan zijn met haar zwangerschap. Maar dit? Hopelijk kan iemand snel tot haar doordringen!

Frut, wat leuk dat je zus een goede echo heeft! En hopelijk blijft het bloed donderdag en vrijdag weg!! Op naar een positieve test zaterdag, het is wel weer tijd voor de volgende jompel.

Pipo, laat ze er maar een rondedansje van maken! En houd moed he?
beetje overdreven, 3x
-
@Magz: wat leuk voor je zusje, en voor jou! (voor het meeleven dan he)

@Frutje: Jaahaaa, die laatste week., spannend hoor! Hopelijk kunnen jij en je zus snel samen zwijmelen bij echofoto's en zo. Wat zou dat toch leuk zijn!

@Pauley: nou, ik ben nog niet zo goed in slijm-lezen. Tot nu toe nog vrij weinig slijm, of anders een beetje waterig. Draden heb ik er nog niet van kunnen trekken. Maar ik heb er de afgelopen maanden nog geen chocola van kunnen maken (beetje gore uitspraak in dit geval )

Hopelijk ben je weer een beetje aan de beterende hand? Wat kotsen is al niet leuk, maar al helemaal niet als het niet voor een goed doel is!

@Italiagirl: sjezus, ik vind het echt erg, hoe jouw schoonzusje zwanger is. En als ze dadelijk inderdaad een kindje krijgt waar iets aan mis is, wat haar eigen schuld is. Wat dan?! Weggeven? Tsss.

@Barbabientje: welkom! Zo te lezen is het een bened verhaal, helaas...

@Pipo: mooi, je ei treft straks een warm onthaal! Vanavond nog even een paar 'verse' zwemmers erbij? Jompel, komt u maar!

Ik heb vrienden, en die hebben toch zo'n leuk dochtertje! Stiekem ben ik echt kei-jaloers op hun. Het kindje is nu anderhalf, stapt al vrolijk rond in de leukste kleertjes, kwebbelt al gezellig, kijkt met grote ogen om zich heen en is het makkelijkste kindje ever (zelfs als baby al)... Alleen al als ik de foto's op facebook zie, dan schiet er een steekje door mijn buik Zucht. Als wij toch ooit een kindje krijgen dat ook zo leuk is...

Ik had vanmorgen iets verhoging... Ik durf bijna niet te hopen. Ben zo benieuwd of het aanhoudt! Stel je voor, een ei! Joechei! Maar niet te vroeg juichen natuurlijk, het lichaam kent vele schommelingen in temperatuur, en er is geen peil op te trekken, ik weet het...
anoniem_58550 wijzigde dit bericht op 12-04-2011 20:57
Reden: Peil met korte ei natuurlijk!
% gewijzigd
@orchis, en heb je gisteravond nog voor wat gezelschap gezorgd? Anders ben je nu misschien te laat! Waterige afscheiding is een goed teken! Dus wie weet!
Hallo ladies,

Even een zwaai en de mededeling dat ik ONWIJS zit te duimen voor Frutje!!!!!!! Daarom kan ik ook de hele tijd niks typen, ben zo druk met het draaien van alle vingers én tenen de ik heb!

Ik meld me snel op de mail, op het moment dat die - scriptie me weer de neus uitkomt heb al een week van het forum weg kunnen blijven, gaat dus lekker!
Pipo, sorry! Ik heb ff teruggebladerd en lees over een huilbui, wat ontzettend naar maar ook zo begrijpelijk. Ik hoop dat er nu Heul Snel wat vruchtbaarheid van alle zwangeren in je omgeving op je afstraalt!

Italiagirl, ook voor jou een dikke . Het lijkt me een heel machteloos gevoel als je je schoonzusje zo ziet lijden. Ik weet niet veel meer te zeggen dan een oprecht gemeende sterkte.

Zo, ik neem een wijntje en sleur S-man mee het bed in. Hij mag dan wel geen babymaakseks willen, maar een beetje oefenen kan nooit kwaad ;)
@ Italygirl: eigenlijk kan je daar toch niet pissig om worden dat hij condooms koopt? Nou ja, emotioneel gezien wel, maar rationeel gezien nie? Toch?

@ Frutje, ik duim!

@ Orchis: succes met slijmdraden ontleden. Ik hoef hier niet alle details te lezen hoor!

@ Springstof: goed bezig met die scriptie!
@ Barbalientje: welkom! We hebben hier wel een lijstje van verboden woorden.... Ik weet niet of "mannetje" daarbij hoort, maar wat mij betreft wel!
@duplo. Nee echt boos ben ik ook niet, maar soms heb ik wel eens zo'n pffff gevoel. Ik word dan nog weer eens extra met de neus op de feiten gedrukt dat hij nog niet wil.
@duploo Goed dat je me erop wijst, ik zal mijn huiswerk beter doen.. barbanognietpapa beter??

@orchis Wat bedoel je precies met een bened verhaal? Tis iig nog niet erg positief bij mij nog...helaas. Ik snap je steken tegenover zo een lief en makkelijk meisje, zelf zou ik compleet groen worden op zo'n moment... Ik hoop voor je dat het je ei was/is wat je temperatuur betreft en was het een leuk bunga bunga feestje (al zijn dan de dames meestal in de meerderheid, maar you get the picture)!!
Ik vind eigenlijk dat 'boobs' ook verboden zou moeten worden..

Goodmorning to all!

Ik ben weer op werk dus ik kan forummen hehe..

@Italiagirl: kan me best voorstellen dat je er van baalt dat je vriend de condooms weer inslaat. Het is toch een soort van confronterend van 'hij wil echt nog niet'. Op zich prima, maar begrijp je gevoel. En die schoonzus van jou spoort echt niet. Heel moeilijk om aan te zien lijkt me.

@Springstof: hoe gaat het met de scriptie? Lukt het nog om te typen tussen het duimen door?

@Orchis: heb je nog steeds verhoging? Je tempt 's ochtends toch?

@Frut: vind het nog steeds überspannend voor jou!! Stel toch dat.... Ik wacht in spanning af. Je zei dat je je toch wl wat anders voelde toch???!

@Pauley: balen dat je je beroerd voelde. En helemaal als mensen van die insinuerende opmerkingen maken over misselijk zijn. Ooh ik zou daar echt zo'n jeuk van krijgen!

@VK: bedankt voor je info over ouderschapsverlof. Erg nuttig. Ik moet me daar ook eens in verdiepen.

@Barbabientje: ik denk dat Orchis bedoelt dat het bijna iedereen zo is vergaan: zij wil maar hij is er nog niet aan toe en bedenkt allerlei 'rationele' redenen waarom het niet kan: huis, baan, haar zit niet goed, scheet zit dwars etc.

Zo, ga mijn post en emails maar eens verwerken. Ben je er een paar dagen niet...

En Tante Magz, gefeliciteerd met je zus!
Insinuerende opmerking krijg je ook als je eens een wijntje/ biertje afslaat. Al járen... Niet leuk!

Boobs: guilty! Alhoewel dat woord wat mij betreft niet op het verboden lijstje hoeft zal ik er op proberen te letten!

@ Magz: hoe gaat het met de voorbereidingen voor verhuizing? Heb je contract nu al zwart op wit in handen?
Hm, aan 'boobs' heb ik me ook 'schuldig' gemaakt. Maar is wat mij betreft geen verboden woord hoor! Vind het wel grappig, zeker na het hele Eva Jinek 'boobies' journaal gebeuren . 'Mannetje' vind ik wel :puke:

@kippatat: leuk dat je er weer bent!

@Springstof: thanks en Succes met de )*()@#* scriptie. Je bent goed bezig! (te zien aan je forumbezoek)

Wij hebben net de makelaar over de vloer gehad. Er valt nog heel wat werk te verzetten qua opruimen/stylen/pimpen e.d. maar daar gaan Pman en ik de komende dagen mee aan de slag en dan kan het huis op Funda geknalt worden. Markt is nog slecht volgens haar, dus dat is jammer. Maar iig fijn als het te koop staat. Dan is dat maar vast gebeurd.

Nog niks gehoord van potentiele nieuwe functie. Ook nog niks gehoord van 'me ei' (verboden woorden mogen toch wel voor de grap ?). Nog geen pos. ovutest en/of temp verhoging.

Fijne dag allemaal en ik duim nog steeds voor Frutje (al nieuws?)

Ja! Hebben gister het contract op de deurmat gevonden, getekent en het is -as we speak- onderweg terug naar de makelaar!

Vooruit Boobs mogen dan wel Ik vind Tieten zoals Frutje zegt beter maar het zorgt wel voor de afwisseling op het forum haha. Zullen we dan afspreken dat me tieten of me boobs niet mag? Mannetje kan idd niet of ... hubbie :puke:

@Pipo: fijn dat jullie huis binnenkort te koop staat. Actie in de tent! Enig idee wanneer je nieuws krijgt over de nieuwe functie?
quote:kippatat schreef op 13 april 2011 @ 11:07:

@Pipo: fijn dat jullie huis binnenkort te koop staat. Actie in de tent! Enig idee wanneer je nieuws krijgt over de nieuwe functie?Vandaag! Nog-al spannend dagje dus al met al . Vind het ook wel heftig hoor, het huis te koop zetten. Voelt toch wel als een 'stap'. Maar wel een goede stap! Tralalalalala.
Goedemorgen dames,

Hier nog geen nieuws. Afgezien van het feit dat ik strontsacherijnig ben. Misschien is het een voorbode van bloed. Ben met een stomme opdracht op mijn werk bezig, waar ik me maar niet doorheen kan worstelen. En dan denk ik: begin gewoon, dan is het eerder klaar. Maarja, grrr.

@Springstof

Dan doe jij het beter. Goed bezig! En lief dat je ook nog tijd weet te vinden om voor me te duimen.

@pipo

Het zijn ook allemaal spannende zaken. En dat jij daarin ‘leidend’ bent, wil niet zeggen dat je het af en toe ook niet spannend vindt.

@Magz

Jippie! Superfijn!

@Duploo

Insinuerende opmerkingen over mogelijke zwangerschappen zijn STOM.

@Barbabientje

Orchis maakt een typefout, ze bedoelde ‘het bekende verhaal’. Je bevindt je dus onder lotgenoten.

Het woord ‘me’ ipv van mijn is bij dezen officieel verboden. Behalve als het Heel Erg Grappig is.

En aangezien ik vandaag helemaal niks grappig vind…

Opvrolijken mag…
Speciaal voor Frutje:

Sorry, meer heeft Viva niet in de aanbieding en ik weet nog steeds niet hoe je plaatjes moet plakken
Ahhh, das lief Kippatat

En ik ben al een klein beetje opschoten met de K*topdracht. Hup, snel verder.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven