Rammelende eierstokken

29-07-2009 14:18 2516 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een aangepast bericht van Blont:

Wie wil er meepraten over haar kinderwens?

Heb jij ook rammelende eierstokken maar is je vriend nog niet toe aan kinderen, lucht hier je hart!

Hier kun je je 'ei' kwijt bij lotgenoten

xx
Poeh! Gelukkig bijna weekend. Heb niet zoveel bijzonders op de planning. Beetje borrelen met vriendinnen en wat boodschapjes doen. Maar eerst deze dag nog... What about you?
dubbel
dubbel
Haha Pipo,

Dat zijn een hoop borrels en boodschapjes!

En wat een rare dromen hier! Ik kan er ook wel wat van trouwens (maar kan zo even niets bedenken).

Ik ga mijn tas inpakken!!! Heb er zo ontzettend veel zin in. Nog even langs de Appie voor wat laatste spulletjes, vanmiddag zangles en sporten en dan ben ik er helemaal klaar voor. Jippiejee!

Dames, geniet (alvast) van jullie weekend. Tot over een week!

kus van Frut
Where is everybody?!!

Fijne vakantie Frutje, neem het er nog lekker van tijdens de apres ski nu het nog kan zou ik zeggen !
Hoi allen,

even een beetje off (juist weer erg on-) topic.

Net zoals jullie eierstokken, rammelen die van mij ook. Maar ik ben pas 20 en ik studeer nog.

Leuke pakjes en stofjes en loopfietsen en allemaal van dat soort zaken, ik wil het allemaal kopen, maar zoals ik al zei: ik ben nog best jong, toch?

Ik weet niet zo goed wat ik wil vragen, maar reacties zijn welkom.

- Kip.
Hallo dames,

Ik heb me de afgelopen dagen iets minder laten zien. Was erg druk en vandaag bijna de hele dag sollicitatiegesprekken gevoerd. Erg interessant en leerzaam. Is geen dagelijkse kost voor mij

Maar ben nu behoorlijk gaar.....denk dat ik er maar mee stop hier.

Wat een leuke gesprekken allemaal trouwens over de ovulatietesten, bruiloften, mannen die niet openlijk zeggen dat ze nu graag kinderen willen (in een enkel geval zegt man-lief het wel!), etc.

En natuurlijk Frutje die op vakantie gaat! Geniet ervan en geen been breken!!!!! hopelijk ligt er nog voldoende sneeuw......ik kan het inmiddels niet meer zien, maar het is natuurlijk wel altijd lekker om op je gemakje in het zonnetje een piste af te dalen

Welkom Kippenschoen. Je bent inderdaad nog vrij jong, maar deze gevoelens zijn niet bepaald leeftijdsgebonden. Ik heb wel altijd geweten dat ik graag kinderen zou willen hebben, maar de situatie (en ikzelf) was er nog niet klaar/geschikt voor. Nu is dat moment er duidelijk wel, alle randvoorwaarden zijn goed en het gevoel wordt steeds heftiger als je (in mijn geval) de 30 bent gepasseerd. Hoe is jouw situatie verder? Heb je een vriend, woon je op jezelf? Of lijkt het je tot nu toe gewoon erg leuk. Die minikleertjes zijn ook te lief voor woorden!

Prettig weekend allemaal!
@kippenschoen: ik vind je nog erg jong hoor, zou me geen zorgen maken als ik jou was. Heb je uberhaupt al een man (haan?) waarmee je kinderen zou willen?

@Assie: ik miste je al. Leuk van die soll.gesprekken en ook een fijn weekend voor jou. Leuke plannen?
Ha het is weer avond, kan ik ook weer eens reageren

@kippenschoen: welkom! Het kan natuurlijk bij alle leeftijden, alleen heb jij als voordeel dat het biologisch gezien niet zo erg is als het de komende tijd nog niet zo wil lukken... Maar klets maar mee!

@ raar dromende meiden: een innesteling *proest*! Ik heb wel eens gedroomd dat ik al zwanger was, dat was zo'n speciaal gevoel! En zo'n leeg gevoel toen ik wakker werd :(

@frutje: geniet ervan! En kom heelhuids weer terug!

@assie: als je gaar bent, dan komt het weekend extra goed gelegen. Lekker uitrusten, laat assieman lekker voor je koken of zo

Ik heb trouwens vooral een paar jaar geleden een aantal zwangerschapstesten gedaan. Maar toen nog omdat ik als de dood was dat ik zwanger zou zijn. Altijd een enorme opluchting dat de pil toch werkte...

En nu hoop ik zo dat die kunstmatige hormonen een keer eens niet hun werk doen. Zodat ik plotseling per ongelukzwanger ben...maar ja, helaas.

Dat jaloers zijn op zwangere vrouwen/vrouwen met een klein kindje herken ik trouwens wel. Tja.....

Morgen lekker high tea met vriendinnen in Den Bosch, mmm!

Jullie ook allemaal een fijn weekend gewenst!
quote:Verkademeisje schreef op 18 maart 2010 @ 18:25:

[...]

Nee hoor, nadat ik ze 1 maand had gebruikt, was ik meteen zwanger!

Dat stelt me weer gerust.

@ Kippeschoen: WELKOM!

Vertel eens iets meer over jezelf!

Bij mij gaat het lichamelijk even wat minder . Ik ben en blijf maar moe, hoe veel ik ook slaap. En ik ben bleek en licht in mijn hoofd. Misschien toch maar eens naar de dokter volgende week...
Lieve Dames,

Eindelijk kom ik me eens melden met goed nieuws...

Mijn voorgevoel dat het allemaal wel snel goed zou komen, klopte! Ben gister ten huwelijk gevraagd door pipoman, en ik hoefde niet lang na te denken over het antwoord: JAAAAAAA!

Fieuw... het voelt nog heel onwerkelijk allemaal. Zag het niet echt aankomen, we waren gewoon thuis, vrijdagavond, samen een wijntje drinken. Eigenlijk het perfecte moment. Ben heel blij, eindelijk een beetje rust in mijn hoofd en een punt om naartoe te leven. Komende tijd zal wel druk worden... Pipoman wil eind september al trouwen. Jullie zijn trouwens de eersten die het weten, dus voel je vereerd

Beetje egobericht, sorry daarvoor!
WOW!!! Wat een goed nieuws, Pipo!!

Gefeliciteerd!!! Super, zo'n egobericht! Geniet hiervan. En heel leuk voor hem dat je het die avond niet zag aankomen.
PIPO!!!!

Echt heel leuk voor je, en wat goed dat Pipoman al in september wil trouwen, dat is een periode die te overzien is!

Leuk, lekker met een vriendin of met je moeder (of wie dan ook) jurken gaan passen, nu mag het!!

Wil je nog iets kwijt over 'de toedracht' ?

(ging hij op z'n knieen?? wat zei hij precies?? of vind je dat teveel info voor een anoniem forum?)
@pipo, haha ik wist het!! gefeliciteerd!! Inderdaad leuk dat je vriend toch nog een onverwacht moment uitkoos. Ben ook wel benieuwd naar de manier waarop hij het aanzoek deed. Veel succes en plezier alvast met de voorbereidingen voor september!

@nukje, voel je je al wat beter? Kan het ook geen voorjaarsmoeheid zijn? Misschien een afkickbijwerking? Als je je geestelijk goed blijft voelen zou dat mooi zijn, hoef je niet terug te grijpen naar de ad!

@kip, welkom! Lekker jong ben je nog inderdaad, je hoeft je iig nog geen zorgen te maken over het tikken van je biologische klok! Meestal zie je dat vrouwen eerst nog wat jaren aan hun carriere willen werken, willen reizen of van hun vrijheid willen genieten. Heb jij dat gevoel niet? Hoe lang moet je nog studeren? Wil je je studie niet liever eerst afmaken? (beschouw dit niet als kritiek! ben gewoon nieuwsgierig)
Hoi!

Dank voor jullie reacties.

Ik heb een kippenman, die ook een beetje rammelt. Maar inderdaad: we zijn nog jong.

En toch, gerammel stuur je niet.

Ik moet nog anderhalf jaar studeren, dan ben ik klaar. Ik moet zeggen dat ik niet zo nodig aan een carrière hoef te werken. Ik ben bovendien kunstenaar, dus dat is sowieso onzeker en op je eigen tijd. En geld doet me niet zoveel... En kippenman, met wie ik samenwoon, werkt graag (god weet waarom:P).

Dus.

@ Assie: die kleine pakkies zijn heel schattig, en van die ouderwetse wagens.... Ik zou die pakjes zelf nog wel aan willen, haha.

Vroeger wilde ik pertinent geen kinderen, maar 't afgelopen jaar begint 't toch te kriebelen. Bovendien zijn er heel wat meiden in mijn omgeving (van mijn leeftijd) die er nu aan beginnen. Dan word je er ook aan herinnerd enzo.

Ik kom wel af en toe meekletsen hier, hoewel ik niet zoveel zal hebben te melden over allerlei testen en bruiloften.

Hoi!
wow... PIPO! verwacht het onverwachte! Hartstikke leuk dattie je eindelijk (voor jouw gevoel dan) heeft gevraagd! en in september al trouwen... mooi in de nazomer..! Gefeliciteerd.. en nu op zoek naar die jurk, de locatie... etc...

@kippenschoen: rammel stuur je idd niet.. en is ook niet echt leeftijdsgebonden denk ik.. al moet ik wel zeggen dat ik sinds de 30 ben gepasseerd het ernstig begint te rammelen.

verder krijg van een vriendin van mij haar ovulatietesten die ze over heeft.. de meeste van mijn vriendinnen denken dat ik nog niet weet wanneer we gaan beginnen.. dat laat ik nog een beetje in het midden.. als ze er naar vragen zeg ik altijd dat ik nog steeds op mijn vriend wacht en dat we misschien in het najaar/eind zomer gaan beginnen.. Hopelijk is het snel raak zodat ik ze kan verrassen! Dat lijkt me zo leuk
quote:orchid schreef op 20 maart 2010 @ 15:06:

@nukje, voel je je al wat beter? Kan het ook geen voorjaarsmoeheid zijn? Misschien een afkickbijwerking? Als je je geestelijk goed blijft voelen zou dat mooi zijn, hoef je niet terug te grijpen naar de ad!

Ja, ik dacht ook al aan een soort van winterdip/voorjaarsmoeheid. Maar afgelopen vrijdagavond is er toch wel iets ergs gebeurd: ik stond op en voelde me niet lekker. Ik ging even in de tuin op een stoel zitten en ineens werd het zwart voor mijn ogen. Vervolgens werd ik wakker op de grond met Nukkeman naast me die in paniek steeds maar mijn naam riep. Ik blijk van de stoel te zijn gevallen en een paar minuten buiten bewustzijn te zijn geweest. Ik kan me er helemaal niets meer van herinneren. Ik had ook overgegeven, ook niks van gemerkt, het was allemaal zo bizar... In combinatie met het feit dat ik me al weken super moe voel, veel hoofdpijn heb en niet zo heel lekker in m'n vel zit, vind ik dat genoeg reden om naar de HA te gaan en te vragen of ik helemaal doorgelicht kan worden. Want ik ben hier ontzettend van geschrokken. Ik heb de ogen uit m'n kop gehuild nadat het gebeurd was, ik was helemaal van slag. Nukkeman schijnt me in tegen mijn wangen te hebben geslagen om me bij mijn positieven te krijgen, maar daar weet ik helemaal niks meer van, echt scary... Ik had een schaafwond op m'n knie van het vallen en weet alleen nog dat ik ergens in de verte de stem van Nukkeman hoorde die mijn naam riep en dat ik dacht: "hee, ik hoor iets, is dat Nukkeman?" Daarna werd zijn stem steeds duidelijker, totdat ik uiteindelijk mijn ogen weer open kon doen.

Ik vermoed dat het iets met een te lage bloeddruk te maken zou kunnen hebben, maar dat wil ik natuurlijk wel zeker weten, want zoiets als dit heb ik nog nooit eerder meegemaakt.

Hm, niet echt een onderwerp voor dit topic, maar moest het even ergens kwijt.
@Nukje: dat is wel een heftig verhaal zeg. Echt schrikken! Ik zou idd snel naar de HA gaan om het goed uit te laten zoeken. Zeker omdat je helemaal weggevallen bent. Sterkt ermee!

@pipo:wat geweldig zeg! Een heerlijk vooruitzicht zeg!! Gefeliciteerd!

Verder las ik nog wat bericht over jaloers zijn op andere zwangere vrouwen. Ik heb hier ook weleens over gepost. Ik had dat echt heel erg. Ik schaamde me er zelf voor dat ik me zo voelde. Maarja die eierstokken rammelen zo hard. Nu vriendlief (eindelijk) om is en ook in daden haha, voelt het wel al anders.

Overigens erg bizar maar we vorig weekend heeft vriendlief me dit goed nieuws verteld en meteen gevierd haha! En... nu ben ik 2 dagen te laten met m'n ongesteldheid....!!!??? Heel vreemd want in mijn beleving kan ik niet zwanger zijn maar is wel raar natuurlijk.. Ik wacht het maar rustig af. Het zal toch niet zo zijn dat ik eerst 2 jaar wacht en dan in 1 weekend zwanger ben??

Ik houd jullie op de hoogte.

Fijne zondag allemaal!

x MoiMoi
@nukje: wat een heftig verhaal.Ik kan me goed voorstellen dat je geschrokken bent. Een bezoekje aan de huisarts zou ik zeker doen.. hopelijk kan hij je vertellen waar het vandaan komt en je geruststellen.

@moimoi.. haha. Dat zal echt super zijn..!

gisteren wezen stappen met een vriendin en ik moet zeggen ben nu nog gaar.. haha. Lag om 3 uur in bed na een aantal wijntjes.. maar het was supergezellig..

Ow, en ik kwam thuis vandaag en volgens mijn menstruatiekalender heb ik mijn ovulatie vorige week gehad.. dus ik kan niet vruchtbaar zijn. Natuurlijk voorgelegd aan vriend: goh, vanaf nu kunnen we gewoon zonder condoom en hoeven we niet voor het zingen de kerk uit.. Nou, je had zijn kop moeten zien. Ik werd natuurlijk weer verdrietig want tja, dit had ik al verwacht. Bedoel we gaan in april beginnen (ronde 1)... nou, dan kunnen we nu toch al oefenen? ik heb zelfs een ovulatietest gedaan om aan te tonen dat ik echt niet vruchtbaar meer ben. Bedoel wat is dit dan voor onzin? Zegtie nou, ik wil nog wel met condoom doen.. dat is toch stom, kan het zonder, de mannen vinden dat fijner... wil hij niet.. nou, ik ga gewoon twijfelen of hij het in april rond eisprong dan wel kan.. Echt ik ben een beetje verdrietig.. lastig jong argggggg..

sorry voor ego bericht moest er uit

nu maar ff boodschappenlijstje maken

fijne zondag nog
trouwens..! de lente is begonnen. Tijd om te zaaien
quote:janine20001 schreef op 21 maart 2010 @ 16:10:

trouwens..! de lente is begonnen. Tijd om te zaaienLekkere dubbelzinnige opmerking, Janine .
@Janine, onbegrijpelijk voor ons! Maar bij mij was het dat hij had bedacht dat het vanaf een bepaald moment wilde beginnen, en dat hij daar naartoe leeft/werkt. Dus ineens een paar weken eerder, dat was dan heel vreemd. Tuurlijk, verstandelijk begreep 'ie wel dat het niets uitmaakte, maar voor zijn gevoel wel. Hij was er immers al eerder aan toe door mij.

@Nukje, snel naar de huisarts! Heb je niet even een hap gebeld ofzo? Ik zou dan misschien wel even gerustgesteld willen worden. Hopelijk is het niets ernstigs en snel op te lossen!
PIPO!!!!!!!

Van harte gefeliciteerd!!!!!!!! Eindelijk de lang verwachte vraag. Heerlijk. Geniet ervan. Voor je het weet is het al september. Hopelijk kunnen jullie nog leuke locaties vinden......binnenkort op jurkenjacht, taart proeven, etc. Heel vervelend

Nukje; wat een rare verhalen! Hopelijk was het een tijdelijk iets en heeft het helemaal niets te maken met het verminderen van de AD en is het niets ernstigs. HOpelijk alleen tijdelijk een lage bloeddruk ofzo. Idd snel naar de huisarts.

Wij hebben een heerlijk rustig weekend. Thuis schilderijen opgehangen en een mega spiegel (net zo hoog als ik). Begint de woonkamer redelijk af te raken

Ook even in de tuin gewerkt......volgens mij wordt de tuin straks errug mooi.

Morgen is het helaas alweer maandag.....wat gaat het weekend toch altijd snel. Helaas!!
O, ja....Janine. Ik zou het ook echt niet anders opvatten dan dat hij April in zijn hoofd heeft.....en het nu ineens eerder lijkt. Puur psychologisch en ik zou er verder niets achter gaan zoeken. Nog geen zorgen maken hoor!!! Eerst maar even afwachten tot het april is.
Dubbel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven