Rammelende eierstokken

29-07-2009 14:18 2516 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een aangepast bericht van Blont:

Wie wil er meepraten over haar kinderwens?

Heb jij ook rammelende eierstokken maar is je vriend nog niet toe aan kinderen, lucht hier je hart!

Hier kun je je 'ei' kwijt bij lotgenoten

xx
@Janine: ben helemaal nog niet bezig met een sport tijdens zwanger worden.Het moet eerst maar eens zover zijn Gister wel yoga gedaan en daar zag ik wel een zwangere dus dat lijkt me heel geschikt. Vanwaar trouwens die rotsfeer op je werk?

@Orchis: ik vroeg wanneer je ging beginnen. Bij mij wordt het nu oktober (eind september trouwen). Ben zo opgelucht en blij dat ik eindelijk ergens naartoe kan leven. Kan dus ook beginnen met fantaseren... Hopelijk wordt het een zomer 2011 kindje! Lekker buiten wandelen in de zon, ik zie het voor me hooor dames!

Rustig hier verder, iedereen druk? Of niet zo rammelend meer?
Goedemorgen allemaal. Ik ben ook echt nog niet bezig met sport tijdens de zwangerschap.....idd eerst maar eens gaan beginnen en uberhaupt zwanger worden

Aangezien het beginnen pas over een klein jaar is......zal het zwanger worden nog wel later aan de orde zijn. Geen idee

Maar het lijkt mij ook wel heel lekker om een lente/zomer kindje te krijgen. Heerlijk het goede seizoen tegemoet gaat, buiten wandelen, picknicken, baby op kleedje aan het meer, etc.

Ja, dat lijkt me wel wat! haha Maar ja.....moet nog heeeeeel veel geduld hebben.

Verder alles goed? Gisteren hebben we sporten afgezegd, dus volgende week waarschijnlijk een lesje inhalen
Hoi mede-rammelaars,

wat een leuke berichten toch dat er steeds meer "planningen" zijn om te gaan beginnen.

Wij waren dus al begonnen nadat hij het vertelde maarja toen was m'n ovulatie al geweest. Wel een paar dagen te laat ongesteld geworden (wat ik al eerder schreef) maar dus niet meteen zwanger. (zou ook wel echt bisar zijn geweest) April gaat dus de eerste ronde worden....!!!!

Ik moet wel zeggen dames dat ik het echt ZO spannend vind...

's nachts maak ik me echt wel eens druk van wat als het nou niet lukt. Wat als ik iets heb wat ik niet weet, of wat hij nou slecht zaad heeft, etc. etc. Om mij heen (lijkt) iedereen zo makkelijk zwanger te worden dat ik soms bang ben dat het bij ons niet zo zal zijn. Ik weet het zijn zorgen gebaseerd op helemaal niks maar toch...

Herkenbaar????

x moimoi
moimoi; dat is zeker heel herkenbaar! Het is dat ik het onderwerp weer wat op de achtergrond heb geschoven. Maar in de periode dat ik er veel mee bezig was en het onduidelijk was wat vriend nou eigenlijk wou, werd ik er af en toe heel verdrietig van.

Dan komen alle redeneringen als leeftijd, niet zwanger kunnen worden.....vruchtbaarheid neemt met de dag af, niet te laat beginnen anders kan het medische circuit ook niet meer, etc.

Het houdt me nu af en toe nog bezig. Gelukkig zie ik om me heen ook echt veel mensen rond de 35 die vrij makkelijk voor het eerst zwanger worden....dus heb nu de insteek dat het vast allemaal goed zal komen.

Ik hoop op mijn 32e zwanger te worden en op mijn 33e moeder. Hoop, hoop
@moimoi: onze eerste ronde is ook in april! spannend!

En ja, zorgen die maak ik vaak.. maar soms moet je het ook los kunnen laten. Dus nu ga ik nog vanuit dat het allemaal goed komt.

@pipo: rotsfeer is een lang verhaal.. vertel ik nog wel eens als ik iets meer tijd heb.

@assie: in januari lijkt me leuk om een kindje te krijgen.. dan issie 4/5 maanden rond juni.. dan kun je lekker wandelen in de zon.. de eerste paar maanden slapen ze toch veel..
Zo, heb even een motivatieprobleem.......er wacht ontzettend veel werk, alle regeldingen doe ik steeds tussendoor.....maar het schrijven van een aantal stukken blijf ik een beetje uitstellen

Het moet toch echt vandaag.....dus vanmiddag zal ik de motivatie moeten vinden! haha

Iemand nog tips!
ehmmm ik ben ook zo'n uitsteller.

Ik ga nu ff de stad in. ik zag een leuk jurkje hangen.. ff passen
Hoi meiden,

ik heb een afspraak gemaakt voor 13 april bij een echobureau om te kijken of het een jongetje of meisje wordt.... Zo spannend!!! We gaan een paar dagen later op vakantie dus dan kunnen we mooi over namen gaan denken.

Balen: Heb afgelopen zaterdag mijn enkelbanden gescheurd... nu loop ik op krukken. Echt flink balen....maarja...waarschijnlijk hoef ik maar een week met die ondingen!

@ Nukje: Hoe is het? Al bij de HA geweest?

@ verkademeisje: Hoe voel je je? Nog geen kwaaltjes?

@ Pipo: heerlijk he....het zal een stuk rustiger zijn in je hoofd nu!! Al leuke jurken gezien?
Janine....dat klinkt veel leuker! haha

Zeker met dit weer, krijg je zin in zomerkleding.

Uitstellen en Assie zijn ook zo ongeveer synoniem
en gekocht.. supermooi! ikke is blij.. had meteen loempia's gehaald voor de afdeling.. smullen..
@ Eh...Assie: je naam! Weet je zeker dat je die online wilt hebben...? Ik ben ook zo'n uitsteller... Tips: internet en mail uitzetten en jezelf iets beloven als je werk opgeleverd hebt. Bijvoorbeeld iets lekkers, of even mailen met iemand (even forummen )

@Boefje: heeerlijk de rust is terug in mijn hoofd. Ik heb me echt in maanden niet zo gevoeld. Afgelopen dagen wel slecht geslapen. Gingen allemaal bruiloftsdingen door mijn hoofd... Maar pipoman en ik zijn goed bezig en voor eind september is er nog genoeg beschikbaar in de stad waar wij willen trouwen. Dus komt goed. Heb ook al redelijk idee van wat ik wil met de jurk. Ook al pasafspraken gemaakt dus de wind zit eronder zullen we maar zeggen.

Wat spannend zeg, binnenkort weet je wat het wordt. Hebben jullie een voorkeur? Heb je al een lekker buikje? Is zwanger zijn wat je je ervan voorgesteld had? Ik probeer me zo vaak voor te stellen hoe dat is, maar dat lukt eigenlijk gewoon niet!
Zo, irritant dat ze bij ons de verdieping hieronder aan het klussen zijn..........de hele tijd boor geluiden enzo.

Ik overweeg om deels thuis te gaan werken.

Verder alles goed vandaag????? In ieder geval heerlijk weer.....

Had voor mijn gevoel wel nog een uurtje of 4 extra kunnen slapen
morning assie,

ja, heerlijk weer.. geen weer om te werken eigenlijk haha. Zou ook wel thuis willen werken. Heb vandaag dus echt geen zin. Misschien straks nog ff de stad in voor leuke sieraden bij mijn jurkje..

tijd voor weekend.. (ehmmm duurt nog 2 dagen arghhh)
Ja het weekend is veeeeeeel te ver weg! Helaas.

Gelukkig duurt het volgende weekend wat langer. Kunnen we lekker genieten van 4 vrije dagen.

En Janine....ik zou gewoon richting stad gaan voor de bijpassende sieraden!
Mijn wekker ging ook veel te vroeg! Voor mij duurt het nog langer voordat ik weekend heb. Moet zaterdag werken

Maar daarna gaan we naar onze ouders om het nieuws te vertellen. Zo' zin in. Het is moeilijk om het al een week voor me te houden. Heb mijn ring nu ook om (was gister klaar) en collega vroeg net al 'heb je een nieuwe ring' ik 'eh ja...' verder niet op doorgegaan gelukkig. Had hem natuurlijk beter niet om kunnen doen, maar ik hoop evt. vragen te ontwijken en ik zeg wel dat ik hem van mijn oma heb ofzo (yeah sure).

@Janine: lekker shoppen! Heb ook zin in nieuwe lente collectie aanschaffen. WEG met dikke truien en winterjassen!!
Even iets anders: ik ben best wel benieuwd hoe jullie er allemaal uitzien
Ja...ik ook Pipo! Kunnen we niet een foto van onszelf plaatsen en dan later weer weghalen?
Ik wil best aftrappen:

Kan iedereen om 11:30 op het forum kijken? Of een andere tijd? Dan plaats ik wat foto's en die haal ik na 5 minuten weer weg!!!
Ow Boefje, sorry... Maar daar ben ik ECHT te schijterig voor...
Ik dacht al dat iedereen was geschrokken van mijn voortvarendheid

Ik heb het een keer gezien in een ander topic dat mensen dat deden....leek mij wel leuk! Maar het hoeft niet natuurlijk....de anonimiteit is is ook wel lekker!

Enneh....als je heeeeel nieuwschierig bent wil ik mijn foto er alsnog wel even opzetten hoor!!! Doe ik er één met zonnebril hahaha!
Oh, ik ben op zich niet te schijterig

Maar aan de andere kant.....je weet natuurlijk nooit wie er allemaal meelezen!

Kunnen we elkaar niet mailen ofzo? Dat is natuurlijk een idee, zonder dat het hier online komt te staan.

Ik ben nu lekker thuis. Even thuis gelunched.....heerlijke salade in het zonnetje opgegeten. Heb ik weer energie om aan het werk te gaan. (tenminste....het liefst blijf ik lekker in de tuin zitten!)
Boefje, ik wil je wel zien!

Mailen vind ik ok, maar ik heb ook weer geen zin om mijn emailadres hier te posten. Hoe lossen we dat op? Of gewoon een anoniemadres aanmaken ofzo?
ow ik vind het wel leuk om te zien welk gezicht nou achter welke naam schuilt..

stem voor anonieme emailadres..
Heb even bij de mogelijkheden van je eigen profiel gekeken. Je kan mensen vriend maken en dan een aantal invulvelden aan alleen deze personen bekendmaken.

Daar staat niet standaard mailadres bij, maar kan natuurlijk voor ons clubbie wel tijdelijk worden ingevuld.

Is dat een idee??? Als er makkelijkere opties zijn, hoor ik het graag!
Ah.....ik heb nu toch een prachtig mailadres:

Assieviva@hotmail.com

Dus jullie kunnen mij mailen....mail ik daarna weer terug!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven