Regenlaarsjes

28-08-2008 00:16 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik ben al een poosje op zoek naar regenlaarsjes voor mijn dochtertje en dan het liefst rood met witte stippen. Iemand enig idee waar ik die kan krijgen?

Groetjes Minka
Misschien bij de Hema?

En ik hoorde laatst ook iemand zeggen dat in Amsterdam een winkeltje is waar ze alles met rood en witte stippen verkopen.. alleen geen idee hoe dat winkeltje heet.

En misschien op marktplaats even kijken?
quote:go0w schreef op 28 augustus 2008 @ 00:22:

En ik hoorde laatst ook iemand zeggen dat in Amsterdam een winkeltje is waar ze alles met rood en witte stippen verkopen.. alleen geen idee hoe dat winkeltje heet.Ik denk dat je deze winkel bedoelt? Als je kijkt onder Garden/Rainy Days vindt je rode laarsjes met witte stippen voor E 18,50.
Ze verkopen die rode met witte stippen bij van haren voor 10 euro. Verder kun je ook even kijken bij een ruim geassorteerd tuincentrum, zag ik laatst ook hele leuke voor nog minder...!
quote:Boeket schreef op 28 augustus 2008 @ 01:10:

[...]

Ik denk dat je deze winkel bedoelt? Als je kijkt onder Garden/Rainy Days vindt je rode laarsjes met witte stippen voor E 18,50.Ja ik denk dat die het is
Over regenlaarsjes gesproken: weet iemand of ze die ouderwetse regenbooglaarsjes nog ergens verkopen?

En liefst dan ook nog in maat 39?

Ik ben echt al jaren op zoek naar deze laarzen, maar ik heb geen idee of ze ooit in volwassen maten gemaakt zijn...
ze waren er wel in volwassen maten, das war einmal..... Die goeie jaren tachtig...

Ik heb die stippenlaarsjes laatst gezien, maar weet niet meer waar. Ga even heel hard nadenken...
Intratuin heeft ook leuke grotemensenlaarsjes, maar of daar regenbogen tussen zitten weet ik niet

Bij Welkoop verkopen ze laarzen met boerenzakdoekmotief
http://www.spetterlaarzen.nl/

Hier zou je moeten kunnen slagen denk ik. Ze hadden ze er ooit wel iig.
Ik heb ze bij kruidvat zien staan. Ik heb voor mijn dochter daar ook regenlaarsjes gekocht. Groen met witte stippen maar ze hadden ze ook in het rood. Kosten maar een paar euro.
Ik heb rood met witte stippen regenlaarsjes voor mijn dochter bij van Haren gekocht. Ik geloof iets van ¤ 10,-
Ik zou wel eens leuke laarzen willen hebben, maar ik heb maat woonboot en ben veroordeeld tot die lelijke groene standaardlaarzen.

Altijd gaan ze hooguit tot maat 42, zo jammer!
Mijn dochter heeft ze ook van van Haren.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
@ Sharra: 2ehands
Gewoon, bij een Intratuin of Boerenbond oid.
@ Misschicken: Jeutje...welke maat heb je dan? Vond hier een site met laarzen....ze hebben ook maat 45, maar alleen bij die zwart met blauwe strepen....of die met doodshoofden haha. Laarzen
Nu in de aanbieding bij de AH voor 4.99 maat 23-34

Kun je meteen een rood-wit gestippelde regenjas erbij kopen en een rood-wit gestippelde paraplu
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven