rijstebloem
maandag 13 augustus 2012 om 18:09
hallo
mijn zoontje is nu over 3 dagen 4 maanden. hij heeft kma en krijgt dus kmvrij voeding. maar omdat deze licht verteerbaar is redt hij 4 uurtjes vaak niet meer. hij komt steeds eerder voor zijn flessen. is het een idee om wat rijstebloem bij de fles te gaan doen zodat hij wat langer vol zit. nu ook bv heeft hij om half 3 gehad en om kwart over 5 eigenlijk al moord en brand. heb hem nu gegeven maar ik ben steeds vroeger met de laatste fles savonds. en dus komt hij ook steeds vroeger sochtends iemand idee of ervaring. alvast bedankt
mijn zoontje is nu over 3 dagen 4 maanden. hij heeft kma en krijgt dus kmvrij voeding. maar omdat deze licht verteerbaar is redt hij 4 uurtjes vaak niet meer. hij komt steeds eerder voor zijn flessen. is het een idee om wat rijstebloem bij de fles te gaan doen zodat hij wat langer vol zit. nu ook bv heeft hij om half 3 gehad en om kwart over 5 eigenlijk al moord en brand. heb hem nu gegeven maar ik ben steeds vroeger met de laatste fles savonds. en dus komt hij ook steeds vroeger sochtends iemand idee of ervaring. alvast bedankt
train eat sleep repeat
maandag 13 augustus 2012 om 20:48
quote:Yvonne77 schreef op 13 augustus 2012 @ 19:54:
Wat meer geven en evt. de voeding dikker maken, dan blijft het langer in de maag. Zo heb ik het gedaan. Heb hier ook een jongetje die als baby kma had en honger.
Hoe maak je het dikker dan?
Hier doet rijstebloem weinig anders dan verstopping geven. Het is hier een week goed, maar dan komen de krampen en is het echt gillen, duwen om te poepen etc. Qua langer doorslapen of meer tijd tussen de voeding doet het niks. Dat maakt geen verschil hier.
Wat meer geven en evt. de voeding dikker maken, dan blijft het langer in de maag. Zo heb ik het gedaan. Heb hier ook een jongetje die als baby kma had en honger.
Hoe maak je het dikker dan?
Hier doet rijstebloem weinig anders dan verstopping geven. Het is hier een week goed, maar dan komen de krampen en is het echt gillen, duwen om te poepen etc. Qua langer doorslapen of meer tijd tussen de voeding doet het niks. Dat maakt geen verschil hier.
woensdag 15 augustus 2012 om 11:21
Je kind heeft geen klok he? Die heeft gewoon honger. Dus geef hem of haar te eten! Kijk gewoon eens een paar dagen aan wat er gebeurt als je hem op verzoek voedt. En als je dan echt standaard veel meer geeft dan voorgeschreven, kun je verder gaan denken. Maar met 4 maanden moet melk alleen eigenlijk nog genoeg zijn.
vrijdag 24 augustus 2012 om 11:48