Robbelepopje

08-11-2007 18:24 875 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor alle harten onder de riem, sterktewensen en hoopgevende berichten over onze kleine held Robbie!
wow! het is een kleine vooruitgang, maar erg fijn om weer eens wat positiefs te lezen na alle ellende van de afgelopen tijd. Heel veel sterkte met het afwachten van de testen e.d. en zet hem op Robbie!
Wat fijn!!

Wat brengt de dag vandaag? Nieuwe onderzoeken? Of wachten ze nu af wat er gaat gebeuren?
Oh, wat ontzettend fijn dat er eindelijk weer wat hoopgevend nieuws is!

Hopelijk is vandaag een volgend stapje naar volledig herstel. Veel sterkte voor jullie alledrie, en Robbie, ga zo door mannetje!
Wat heerlijk. Vanaf nu gaat het vast elke dag een stukje beter!!
Go Robbie, Go!!
Zet hem op, Robbelepop!
Compli belde me net , de koorts is toch constant zonder para en niet piekerig zoals X verwachtte.

Hij had de hele nacht zonder para 39.

Dus afwachten wat ie vandaag gaat doen. Ook zei C: niet te snel juichen, alleen maar weer afwachten.

Laten we wederom het beste ervan hopen.
Geen bijzonderheden
Fijn dat het iig weer 1 "redelijke" nacht was. Hoop nu op verder herstel (f)
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Joepie!!!!!!!!!!

Dat geeft de mens hoop!!!!!!

Go robbie Go!!!!

En jullie ook X en C nog even volhouden!!!
Who's the man? Woehaa!

Robster's the man!
Wat betekent een constante koorts zonder pieken? In ieder geval fijn dat het een redelijke nacht was. Sluit me aan bij Borodini: op naar verder herstel!

Xaloy, het lijkt mij dat je werkgever niet moeilijk zal doen over twee weken uitstel. Dit is denk ik overmacht in het kwadraat en geen enkel weldenkend en -voelend mens zal daar iets van zeggen! Heb je hem al gesproken?

X & C, ik ga nu in herhaling vallen! Wat zijn jullie ongelooflijk sterk! Echt, diep respect. Muisman en ik hebben zo veel bewondering voor jullie en dan vooral hoe jullie je hier door heen slaan!

Robbie, Steijn en Hugo vinden het heel erg dat je zo lang moet lijden. Volgend jaar willen ze met je van een berg met een dik pak sneeuw glijden, dus zet hem op!
Robbie krijgt morgenvroeg weer een MRI. Hiervoor moet hij weer onder narcose worden gebracht, maar gelukkig niet aan de beademing. De MRI is eigenlijk alleen bedoeld om uit te kunnen sluiten dat er nog altijd een heel klein ontstekingshaardje ergens in zijn hoofdje zit. De kans daarop is heel klein.

Zelf blijf ik bij mijn oorspronkelijke idee dat Robbie 'gewoon' een virus aan het bevechten is. De paracetamol werkt in ieder geval -- daar zijn we nu achter gekomen -- op een vreemde manier bij hem. Als hij het wel krijgt, vertoont hij grote schommelingen in de koorts met hoge pieken. Nu hij het al meer dan 24 uur niet krijgt, heeft hij een redelijke constante hoge temperatuur, die heel langzaam een klein beetje is gedaald.

Hoe dan ook, het blijft voorlopig nog even afwachten. Zo, en nu gaat papa snel weer zijn kleine, dappere mannetje knuffelen.
(f)
Later is nu
compi moet robbie dan weer een paar dagen onder narcose blijven?
Nou dat klinkt toch voorzichtig positief, dat ie het zonder paracetamol kan. Nog wel koorts maar behapbaar, begrijp ik.

Hopelijk dat de MRI voorspoedig gaat, zonder teveel last voor het Robbertje.

We blijven gewoon allemaal hartstikke hard meeleven en meeduimen!
Gelukkig weer een iets positiever berichtje vanmorgen.

Robbie.. hopelijk blijft je koorts nu een beetje lager zodat je die rare beestjes goed kunt gaan bevechten. Laat ze een poepie ruiken

X en C zoveel respect voor de manier waarop jullie je hier doorheen slaan.
Ook mijn vraag, Framboos.......
Mooi dat er vannacht geen pieken in de koorts waren!

Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Fijn dat hij in elk geval niet meer aan de beademing hoeft! Die constante narcose van vorige keer was toch tegen de koortspieken? Of heb ik het verkeer begrepen?

Go Robbie, stoere man!
Robbie zal een lichte narcose krijgen waar hij dezelfde dag weer uit zal bijkomen. Vandaag eerst eens kijken wat zijn temperatuur doet.
O, gelukkig maar.
Geen bijzonderheden
quote:lara1978 schreef op 13 november 2007 @ 13:28:

Fijn dat hij in elk geval niet meer aan de beademing hoeft! Die constante narcose van vorige keer was toch tegen de koortspieken? Of heb ik het verkeer begrepen?

Go Robbie, stoere man!

Ik dacht dat de vorige narcose ivm de stuipjes en de pijn was? Maar ik kan het ook mis hebben...

C en X:

Na de boodschappen (waaronder nieuwe theelichten) zijn hier de kaarsjes weer aan.

Mythe, als ik jou stukje zo lees:

Als ik zoals altijd 's avonds mijn dochters een aai over de bol en een kusje ga geven, dank ik, ook zoals altijd, God voor zo twee mooie gezonde kinderen. Maar de laatse weken vraag ik ook of ie ook Robbie niet wil vergeten...
anoniem_7250 wijzigde dit bericht op 13-11-2007 14:47
Reden: tiepfvaut
% gewijzigd
Sterkte vandaag mensen!! Ik duim weer mee met de meute.

Tante Nijn
Lieve Compli en Xaloy,

Voorzichtig begin ik wat vrolijker te worden van jullie berichten. Laten we hopen dat deze trend zich doorzet!

Mochten jullie, of één van jullie, er eens eventjes tussen uit willen in het Grunningse voor een hapje en/of een drankje, dan is dat bij deze aangeboden. Op mijn kosten uiteraard. Je wordt gehaald en gebracht. Mocht ik iets anders kunnen doen: laat maar even weten!
Heee, dat is toch voorzichtig goed nieuws toch..fijn dat hij nu toch stabiel blijft qua temperatuur. Go Robbemans, zet hem op!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven