Robot die kan schieten
dinsdag 21 juli 2026 om 17:19
woensdag 22 juli 2026 om 11:12
Waarom zou schieten erg zijnTaskmaster schreef: ↑22-07-2026 11:03En anders is de robot-hagedis die tegen muren op kan kruipen ook een grote hit. Die kan niks schieten maar dat lijkt me win-win.
Everything is possible for the one who believes.
woensdag 22 juli 2026 om 11:16
Je schrijft win-win als het niet schiet. Daarmee impliceer je dat schieten onwenselijk is.
woensdag 22 juli 2026 om 11:16
Jij ook in je topictitel. Ik verwachtte wat anders dan pijltje-pieuw-pieuw, en ik heb de indruk dat ik niet de enige was. Ook dat had je heel misschien aan kunnen zien komenSunShine35 schreef: ↑22-07-2026 07:59Dank voor de normale reacties. Zo een als hierboven had hij ongeveer. Die heeft inderdaad goede recensies.
Hij noemt het een robot die kan schieten. Dat ding is 20 cm hoog en schiet een plastic dingetje een meter ver als je op een knopje drukt.
a.k.a. canis-dinges
woensdag 22 juli 2026 om 11:21
canis-felis schreef: ↑22-07-2026 11:16Jij ook in je topictitel. Ik verwachtte wat anders dan pijltje-pieuw-pieuw, en ik heb de indruk dat ik niet de enige was. Ook dat had je heel misschien aan kunnen zien komen![]()
Ik ook op basis van de titel, maar in de OP staat het toch gewoon duidelijk?
woensdag 22 juli 2026 om 11:50
Jullie dachten dat TO op zoek was naar serieus oorlogtuig?canis-felis schreef: ↑22-07-2026 11:16Jij ook in je topictitel. Ik verwachtte wat anders dan pijltje-pieuw-pieuw, en ik heb de indruk dat ik niet de enige was. Ook dat had je heel misschien aan kunnen zien komen![]()
woensdag 22 juli 2026 om 11:51
Mensen lezen hopelijk toch wel wat meer dan alleen de topictitel?canis-felis schreef: ↑22-07-2026 11:16Jij ook in je topictitel. Ik verwachtte wat anders dan pijltje-pieuw-pieuw, en ik heb de indruk dat ik niet de enige was. Ook dat had je heel misschien aan kunnen zien komen![]()
woensdag 22 juli 2026 om 11:56
En zelfs als je alleen de titel leest kan je toch wel bedenken waar het om gaat?Carola_456 schreef: ↑22-07-2026 11:51Mensen lezen hopelijk toch wel wat meer dan alleen de topictitel?
Gewoon weer eens zeiken om het zeiken.
woensdag 22 juli 2026 om 12:09
Nee hoor, dat ligt zeker niet aan TO. Gewoon normaal reageren of het topic overslaan, het is allemaal niet zo moeilijk.canis-felis schreef: ↑22-07-2026 11:16Jij ook in je topictitel. Ik verwachtte wat anders dan pijltje-pieuw-pieuw, en ik heb de indruk dat ik niet de enige was. Ook dat had je heel misschien aan kunnen zien komen![]()
woensdag 22 juli 2026 om 12:16
Het staat op de pijler kinderen. Ben benieuwd wat je dan precies verwacht had.canis-felis schreef: ↑22-07-2026 11:16Jij ook in je topictitel. Ik verwachtte wat anders dan pijltje-pieuw-pieuw, en ik heb de indruk dat ik niet de enige was. Ook dat had je heel misschien aan kunnen zien komen![]()
woensdag 22 juli 2026 om 12:55
Ik zou het schieten van die pijltjes ook minder vinden want:
1) de pijltjes raken zoeken = drama
2) de pijltjes raken broertje/zusje = drama
3) het schieten duurt 3 seconden en dan moet je die pijltjes weer zoeken en er in stoppen. Dat kost tijd en na een paar keer is dan de lol bij de kinderen er af.
Verder geen tips over dit soort robots. Ik koop dat soort dingen verder ook wel, maar niet met veel vreugde want ik weet dat ze vaak vlug stuk gaan of dat de lol vlug er af bij dit soort speelgoed. Het is zelden echt het geld waard. Maar goed soms doe ik het toch, omdat ze het zoooo graag willen.
woensdag 22 juli 2026 om 13:19
Heeft TO zo’n last van dat ze een nieuwe wil kopen.Saelle1 schreef: ↑22-07-2026 12:55Ik zou het schieten van die pijltjes ook minder vinden want:
1) de pijltjes raken zoeken = drama
2) de pijltjes raken broertje/zusje = drama
3) het schieten duurt 3 seconden en dan moet je die pijltjes weer zoeken en er in stoppen. Dat kost tijd en na een paar keer is dan de lol bij de kinderen er af.
woensdag 22 juli 2026 om 15:51
Ik heb die van de link op de eerste pagina besteld. Die is niet zo duur en scoort goed.
Ik hoop dat hij langer mee gaat dan de vorige.
Playmobil of een hagedis vind ik ook een leuk idee. Misschien later voor zijn verjaardag of sinterklaas.
Fijn dat er zo veel leuke normale reacties zijn. Ik vond de eerste reacties echt niet leuk.
Als je niet weet wat ik bedoel vraag het dan. En als je het een giga stom idee vindt, sla het topic lekker over.
Ik hoefde niet per se een nieuwe maar zoontje wil het erg graag. En van zijn zakgeld en rapportgeld mag hij kopen wat hij zelf leuk vindt. Ik hoef er niet mee te spelen
Playmobil of een hagedis vind ik ook een leuk idee. Misschien later voor zijn verjaardag of sinterklaas.
Fijn dat er zo veel leuke normale reacties zijn. Ik vond de eerste reacties echt niet leuk.
Als je niet weet wat ik bedoel vraag het dan. En als je het een giga stom idee vindt, sla het topic lekker over.
Ik hoefde niet per se een nieuwe maar zoontje wil het erg graag. En van zijn zakgeld en rapportgeld mag hij kopen wat hij zelf leuk vindt. Ik hoef er niet mee te spelen
woensdag 22 juli 2026 om 16:50
SunShine35 schreef: ↑22-07-2026 15:51Ik heb die van de link op de eerste pagina besteld. Die is niet zo duur en scoort goed.
Ik hoefde niet per se een nieuwe maar zoontje wil het erg graag. En van zijn zakgeld en rapportgeld mag hij kopen wat hij zelf leuk vindt. Ik hoef er niet mee te spelen![]()
Het schijnt dat je er desondanks een hoop drama van moet hebben. Gelukkig heb je dat er allemaal voor over, maar toch: sterkte daarmee!
woensdag 22 juli 2026 om 19:45
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in