Ruilen?

09-11-2009 17:45 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op de kinderpijler mogen alleen kinderen geruild worden.

De rest kan op het ruiltopic op overig.

Hier gaat een slotje op.

(bovenstaande tekst is hier te lezen

We schijnen hier op deze pijler dus kinderen te mogen ruilen. Laat ik dan de mijne eens in de aanbieding doen. Benieuwd wat ik terug krijg.

In de aanbieding:

meisje, 7, blond lang haar, groep 4, dol op tekenen, barbies, knutselen, nogal last van ochtendmoeheid en traag ontbijten. Niet al te groot, past in maat 116 (bijna 122), wil later Mega Mindy worden, eet het liefst plakrijst of suikerspinnen.

Kan tegelijkertijd geruild worden met haar broertje van 5, ook blond, groep 2. Hij houdt van knutselen, hutten bouwen, zingen en eten. Normaal postuur. Valt 's avonds als een blok in slaap en is 's ochtends op tijd weer wakker. Weet nog niet wat ie later wil worden, maar wil wel graag 's ochtends om 7 uur gelijk weten wat het avondeten van die dag is.

Kunnen bij tijden erg piepen en zeuren, maar regelmatig ook zeer schattig samen spelen.

Ruilen iemand?
.
Neeeeeee mijn jongste wil ik zelf houden!! Die is net 1, en zo'n vreselijk lekker wijffie! Echt om op te vreten gewoon, daar wil ik nog even van genieten, voor ze verandert in een peuterpuber die alleen nee kan zeggen en gek is op dranzen.
Speciale aanbieding:

- peuterpuber van bijna 3

- kletskous; heerlijke peuterpraat van s morgens vroeg tot s avonds laat! (nou ja tot kinderbedtijd dan he)

- alles eter

- áls tie slaapt, slaapt ie door, de kunst is om m in slaap te

krijgen.

- krullenbol

- wel wat vatbaar voor koudjes enzo...

- houdt van ballen, buiten spelen, duplo, boekjes lezen en vooral auto's

***Speciaal verzoek van hemzelf***:

Hij komt graag in een huis met een speelmaatje die niet van zijn zijde wijkt. Liefst in de vorm van een moeder en als het echt niet anders kan een vader. Een mama die niet hoeft te koken, te strijken of te stofzuigen...maar die álle tijd heeft voor hem. Die hem bovendien overstelpt met kadootjes voor álle kleine stapjes in zijn ontwikkeling. Een mama die geen luiers hoeft te verschonen en die niet zeurt over het potje, die je uuuuuren in bad laat zitten maar die niet je haren hoeft uit te spoelen. Die je lekker in de plassen laat stampen met je nieuwe schoenen aan, van wie je altijd 'met zonder jas' mag....ga zo maar door.

Herken je je in bovenstaande vacature?

Dan is je beloning waarschijnlijk een overdosis liefde en veel dolle pret!

Dan heb ik ook nog een meisje van 8 maanden:

- mooi fijn koppie

- nog geen haar waar staartjes in kunnen helaas

- slaapt nog niet door

- is heerlijk tevreden, maar wil wel overal bij zijn!

- wil niets, maar dan ook niets missen van wat er om haar heen gebeurd; een van het nieuwsgierige soort dus

- duimelotje, heeeeel schattig

- rollebol

- kan papa mama en poes zeggen

- kan dansen op "commando" als papa of mama maar gezellig mee doet...

Er is maar één maar...een ruiling mag niet langer duren dan 24 uur...dan ga ik ze te veel missen en neem ik alle minpuntjes weer op de koop toe!;-)
Ik ben ook een kind. Van mijn moeder. Mag ik mezelf even ruilen? Ben nogal brak en gun mijn kinderen vanmiddag een vrolijke en actieve moeder

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven