Schaamteloos stoomafblazen 2.0 *Puber Editie*

11-09-2015 14:14 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naar aanleiding van het topic van Bambi waarin er schaamteloos stoom afgeblazen mag worden over je kinderen is hier nu ook de puber versie!

Komen de volgende quotes jou bekend voor?

- waarom word je altijd gelijk zo boos?

- dat snap jij toch niet!

- dit is echt heel belangrijk!

- ik haat jullie!

- maar iedereen uit de klas mag...

- maar niemand uit de klas hoeft...

- ja duuuuh!

- ik ben geen baby meer hoor!

Kom er dan bij! Belangrijkste spelregels: geen oordelen, ongevraagde adviezen, of moralistisch gedoe. Want we weten allemaal heus wel dat je een goede ouder bent én van je puber/puberella houdt.

Geen discussies dus! Slechts een heerlijke uitlaatklep. En dat mag best heel lelijk, als dat nodig is.

(Bij haar topic schrijft zij oa ook het volgende: Schaamteloos stoom afblazen over je kinderen - Dit deden 'we' 10 jaar geleden al hier op Viva.

Wat een genót was dat. Gewoon even ongenuanceerd spuwen.

Vaak was dat heel hilarisch en herkenbaar. Vooral zo heerlijk herkenbaar! )
quote:Fiorah schreef op 19 oktober 2015 @ 08:48:

WDB, ik zou ook overwegen de ouders van dat meisje te bellen eerlijk gezegd. Jij weet niet of ze (onveilige) seks hebben gehad... mogen ze er wel een zwangerschapstestje tegenaan gooien.

Pff dan heb je vertrouwen in je zoon en in je eigen voorlichting zeg.

Kan je ten eerste eerst over praten.

Leuk dat meisje in problemen brengen en alles verpesten.

Het zijn geen kinderen van 5 joh, ik zou het je nooit vergeven.

En had hij naar dat meisje gemogen als hij het gevraagd had?

Zo niet, ik vind het niet raar dat hij dat wil, dus een goede reden om erover te liegen.

Je mag er erg kwaad over worden want je was erg ongerust, maar in slaap vallen doe je niet expres he.

Ik lees niets verschrikkelijk arrogants of asociaals, ook niet ten opzichte van dat andere meisje, daar heeft hij toch geen verkering mee.
quote:mariel1989 schreef op 19 oktober 2015 @ 10:37:

[...]

Pff dan heb je vertrouwen in je zoon en in je eigen voorlichting zeg.

Kan je ten eerste eerst over praten.

Leuk dat meisje in problemen brengen en alles verpesten.

Het zijn geen kinderen van 5 joh, ik zou het je nooit vergeven.

En had hij naar dat meisje gemogen als hij het gevraagd had?

Zo niet, ik vind het niet raar dat hij dat wil, dus een goede reden om erover te liegen.

Je mag er erg kwaad over worden want je was erg ongerust, maar in slaap vallen doe je niet expres he.

Ik lees niets verschrikkelijk arrogants of asociaals, ook niet ten opzichte van dat andere meisje, daar heeft hij toch geen verkering mee.Ik vind het ook niet heel schokkend. Een echte puber doet nu eenmaal wel eens iets stiekem. Je bent natuurlijk wel vreselijk ongerust als je kind een paar uur zoek is, maar gelukkig was er 'niets' ergs gebeurd.
quote:mariel1989 schreef op 19 oktober 2015 @ 10:37:

[...]

Ik lees niets verschrikkelijk arrogants of asociaals, .

De zoon van WDB is gehandicapt door een ongeluk (buiten zijn schuld) en ze schrijft vaker over hem. Misschien moet je daar eens wat van lezen. Dit laatste stukje is inderdaad niet heel extreem, maar in combinatie met alle andere epistels, verspreidt over het forum, beginnen er mensen zich een beetje zorgen te maken over de gang van zaken.

Edit: verder eens met Fiets.
Vooral dat stuk van hun vakantie naar de US....
De reacties die ze krijgt van haar zoon vind ik behoorlijk ver gaan eigenlijk.
Vergissing.
anoniem_228429 wijzigde dit bericht op 19-10-2015 12:34
Reden: in strijd met de regels van het topic.
% gewijzigd
quote:Kom er dan bij! Belangrijkste spelregels: geen oordelen, ongevraagde adviezen, of moralistisch gedoe. Want we weten allemaal heus wel dat je een goede ouder bent én van je puber/puberella houdt.

Geen discussies dus! Slechts een heerlijke uitlaatklep. En dat mag best heel lelijk, als dat nodig is.

Ik quote de OP maar even een stukje. Hopelijk blijft dit topic dan zo leuk als het ooit eens was. Je kunt een bepaalde forummer ook negeren als je die stukjes niet leuk vindt. En voor verder gemiep is er ook nog Napraat:

Napraattopic deel 39
Je hebt gelijk Fiets.
Klopt. Sorry. Ik wist al dat dat stukje moeilijk zou worden
True. Excuus!
quote:emka78 schreef op 19 oktober 2015 @ 10:33:

[...]

wij wonen in Frankrijk. Ze hebben hier téveel vakantie; nu twee weken, kerst twee weken, eind feb begin maart 2 weken, mei 2 weken en 8 weken zomervakantie (4 juli tot 1 september) en tussendoor nog de vrije dagen voor nationale feest/herdenkings dag, de verscheidene stakingen door leerkrachten etc... pfff..

Leuk zo'n vol huis!! Succes ermee (jij liever dan ik geloof ik!)

Wauw dat is echt veel vakantie ja!

Nou , ik kijk nu ook lichtelijk vertwijfeld om me heen. Klein huis, drie matrassen iop de grond, stapels kleren die zó uit de tas gekiept zijn.. ( what was I thinking ) Net twee bloemkolen onthoofd en een mega pan aardappelen geschild.

Ik wou graag een groot gezin, dat ging niet om diverse redenen. Denk dat ik er nu toch wel blij om ben , haha.

Heb net een lekkere appeltaart voor allen gebakken, ben benieuwd of deze de avond haalt.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Dat bakken had ik ze nou lekker zelf laten doen
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 19 oktober 2015 @ 13:32:

Dat bakken had ik ze nou lekker zelf laten doen

Had ze ook nog met een ontplofte keuken gezeten .

Maar zie het als een goede reden om een flinke najaarspoets te houden als ze weg zijn. Ben je weer klaar voor de winter. En vooraf natuurlijk even langs action, blokker, xenos en ikea, voor wat leuke nieuwe prulletjes/herfst- en kerstdecoraties en een fijne deken voor de winter.

Werkt trouwens ook als een tierelier als ik wil dat Caat haar kamer eens fatsoenlijk onderhanden neemt. Laat haar voor een paar tientjes spulletjes uitkiezen en ze gaat met plezier met een emmer sop naar boven
Ik heb ze omgekocht met wentelteefjes

Omdat ik zelf ook in het onderwijs werk en een week vrij ben, wil ik die graag gezellig houden. Het begon gelijk vanochtend alweer met getrek en geduw en gemopper en daar had ik dus echt even geen zin in!

Jij bent ook goed bezig Lientje! Goed begin van de twee weken dus
quote:Casalinga schreef op 19 oktober 2015 @ 13:36:

[...]

Had ze ook nog met een ontplofte keuken gezeten .

Lijkt me niet, toch?
Je bent zelf een theepot
Is bij ons gelukkig maar één week , sistermoon.

Zojuist drie gillende meiden in mijn auto met een zak Dorito Roulette. Schijnen hele hete tussen te zitten.

En verhalen over yellibeans (?) Met smaken als hondenvoer, gemaaid gras en billendoekjes.

Ik zeg tegen dochter: ik snap niet dat jullie zulke vieze dingen in je mond stoppen.

Zegt dochter: maar mam. Het is de tijd van de challenges!

O maar dan heb ik ook nog wel een challenge voor je. Gaan we binnenkort zuurkool eten! ( lust ze niet )

Vond ze geen leuke challenge.

Nee, snoep dat naar billendoekjes smaakt, dat is lol!
Hahahaha.... puberlogica.

Tip; zuurkool in de vorm van jellybeans.

Die Jellybeans had zoon ook. Maar dan die van Harry Potter. Die smaken naar oorsmeer, rotte eieren, braaksel enz. Echt té ranzig.
O ja Moiren. Rotte eieren hoorde ik ook nog voorbij komen ja.

Wat bezielt die pubers?

No way dat ik zoiets goors in mijn mond stop!
Ik ben zo gek geweest om het wel te doen. Dat was 1x nooit meer. Wat was dat onwijs smerig zeg, elke keer als ik er aan dacht moest ik weer kokhalzen

En het erge, ik heb ze samen met het kind in Londen gekocht toen we daar waren
quote:Moiren_ schreef op 19 oktober 2015 @ 14:22:

Ik ben zo gek geweest om het wel te doen. Dat was 1x nooit meer. Wat was dat onwijs smerig zeg, elke keer als ik er aan dacht moest ik weer kokhalzen

En het erge, ik heb ze samen met het kind in Londen gekocht toen we daar waren

Ik zie het voor me Moiren.

Nou, ik heb veel voor ze over maar zo gek krijgen ze me hier niet. Brrr.
Ik wilde me niet laten kennen

En had verwacht dat het wel mee zou vallen, maar het is echt, echt onwijs goor.
Bedankt voor de waarschuwing. Ik was het al niet van plan maar nu laat ik me zeker niet meer overhalen!
Ooo, die kende ik nog niet!

De roulette wel, en dan aan je kleine broertje geven, ook vet grappig...

Lientje ik was in de war met de forumster uit Belgie. Is nog af te zien hé, 1 week

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven