September 2007!!!!

27-01-2007 22:33 1675 berichten
Alle reacties Link kopieren
Monique, voor jou is het nu ook spannend!!!!!!!

Hopen dat de kleine vandaag nog blijft zitten, want het is inderdaad niet zo leuk wanneer die van jou tegelijk jarig is met die van je broer. Dat heb ik geloof ik een paar dagen na de uitgerekende datum, dan is de kleine van mijn broer jarig.

Succes!!
Kinke, het heeft dus niet doorgezet....... Maar het is wel flink aan het rommelen dus!!!

Monique, whaah, jij komt nu ook akelig dichtbij de uitgerekende datum. Dat lijkt me echt een raar gevoel (ik aanstaande maandag)

Mirjam, die lege agenda herken ik wel. Mijn vriend vroeg aan mij, wat gaan we eigenlijk doen dit weekend? Ik: eeeh, niks! Heb dit weekend vrij gehouden natuurlijk omdat ik maandag uitgerekend ben. Ook de weken erna zien er akelig " wit" uit.

Rosie, dus die van jou moet nog een klein beetje zakken?! Paar keer springen??!!

Hier ook nog baby IN de buik. Ik werd vannacht wakker met een buikkramp leek het wel. Maar ben weer in slaap gevallen en toen ik weer wakker werd was het weg. Vanmiddag weer naar de vlos. Het schijnt dat ik vanaf volgende week 2 x in de week moet, pffffff.

Meiden, succes vandaag!!! Ik denk echt dat Denna bevallen is hoor, anders had ze vast wel wat laten horen.
Ha meiden,

Echt spannend dat de uitgerekende datum voor sommigen van jullie nu al zo dichtbij komt zeg!!! Leuk hoor, ben zo benieuwd wie er als eerste zal gaan bevallen...

Hier alles goed, ben lekker van mijn verlof aan het genieten, heerlijk iedere middag een uurtje slapen en verder alles lekker op het gemakkie. Die lege agenda herken ik wel hoor. Overdag werken de meeste vriendinnen toch, dus heb ook niet al te veel gepland staan. Maar ik vermaak me goed met een stapel biebboeken over 'babyverzorging' enzo Ik slaap gelukkig iedere nacht goed, kortom, eigenlijk nergens geen last van!

Van de week de partneravond van de yoga gehad, was wel leuk! Al die mannen lekker stoer doen onderling, hihi, ik zou ze straks wel eens willen zien, of ze dan nog zo 'stoer' zijn.

Heb even geen tijd om op iedereen te reageren, is alweer half drie geweest en wil nog boodschappen etc. doen. Leuk idee trouwens om eens een keertje wat af te spreken, ik woon zelf in de omgeving van Rotterdam.

Liefs Kaatje
Na een wat ongelukkig dagje gister, voel ik me nu weer helemaal okay:-) Mijn man kwam gistermiddag thuis met een groot bos rozen om mij op te vrolijken. 'k weet niet of dat het was, maar ik ben mijn zwangerschapstranen weer kwijt.

Het winkelen had ik uitgesteld tot vanmiddag en ik ben nu net terug uit de stad. Ik heb een heel schattig jurkje gekocht voor de baby bij wie we aanstaand weekend op kraamvisite gaan. Het maakt me zo nieuwsgierig naar of ik zelf een jongetje of meisje krijg. Kan niet wachten om ook gericht voor mijn eigen baby kleertjes te gaan shoppen.

Kinke: dat was voor jou een spannende nacht! Is het sinds vanochtend vroeg rustig gebleven?

Ik heb ook nog een hele waslijst klusjes die ik eigenlijk nog wil doen voor de bevalling. Met name ’s avonds bedenk ik van alles en nog wat wat nog moet gebeuren. En dan overdag kies ik er dan toch weer voor om wat normale huishoudelijke klusjes te doen en verder wat te luieren.

Monique: ik hoop voor je dat ie vandaag blijft zitten. Een echte eigen verjaardagsdag is wel zo leuk!

Mirjam: ik herken de lege agenda. ‘k durf ook bijna niets meer in te plannen. Het enige wat er voor deze week in mijn agenda genoteerd stond is het bezoek aan de verloskundige. In de tussentijd probeer ik me toch maar voor te houden dat het toch echt nog wel drie weken kan duren voor het zover is.

Kessie: hoe was je bezoekje aan de vlos?

Kaatje: heerlijk he dat nietsdoen. Ik vind het vooral zo lekker dat ik ´s ochtends nog lekker even kan blijven liggen, nadat mijn man rond zeven uur naar zijn werk vertrekt.

Ben benieuwd wie zich straks als eerste meldt met baby!

(Ik denk stiekem denna.)
mochten jullie nog weten wie ik ben, mamalijn dus, ik berichtte heel soms een postje:

ben dinsdag bevallen van een zoon! Tobias, hij is 6 dagen eerder gekomen, duss geen septemberbabie meer

even voor jullie statistieken!!! alles is oke, hele vlotte (en dus erg pijnlijke, maar wel goede) bevalling gehad. hij was er binnen 6 uren.

heel veel succes voor jullie die allemaal nog moeten! het is wederom de moeite waard!! groetjes mamalijn
Ohhhh mamalijn, dan ben jij de eerste!! Van harte!!!!

Kort maar krachtig dus! Ja, pijnlijk.,...je komt er niet onderuit! Geniet ervan, voel je je wel een beetje fit?

Hier is het rustiger dan gisteren, maar niet helemaal kalm. Ik heb -zeker vanavond weer- zeer pijnlijke kramp-steken onderin. Heftiger dan ik me kan herinneren van destijds bij zoon1....(had ik ze toen uberhaubt wel??? )

Verder heb ik, net als Tinkerbellen, geshopt....en schaam schaam, ik heb een godsvermogen uitgegeven voor 4 kledingstukjes van Imps en Elfs. Ben helemaal niet zo van de merk-kleding, zeker niet bij babies want die groeien veel te hard voor dat dure spul. Maarrrrrrr...dit was zulk zacht lief spul, ik moest wel..mijn hormonen dwongen me!!

Nu heb ik dus een echt geboortepakje, wat lekker zacht is, en vreselijk duur. Ach ja! Vriend moest om me lachen, lief wel, die gunt me dit soort uitspattingen nu wel, ook al hebben we dat soort geld helemaal niet!

Na het shoppen nog bij werk langsgeweest om puntjes op de i te zetten (moest nog gebeuren) dus nu helemaal klaar. Nu de vluchtkoffers nog..sjips, dat moet echt wel gaan gebeuren, ik zie mezelf het er weer op laten aankomen dat we midden in de nacht nog onderbroeken moeten graaien om mee te nemen.....

Nu ga ik zoon uit bad vissen, die spettert de boel lekker nat samen met zijn papa........

Who's next, na mamalijn???

Liefs, Kinke
Gefeliciteerd met jullie Tobias, Mamalijn! Wat heerlijk dat alles goed gegaan is.

Voel je je okay? En hoe is het met 't kleine ventje? 6 dagen voor de uitgerekende datum dus. Ik ben jaloers!!

De vlos zei vandaag dat ons kleintje inmiddels heel diep is ingedaald. Ze zei: zo, die zit diep! Het irritante was dat ik 'm vandaag minder voelde dan normaal. Als het om 19.00 uur nog zo was, mocht ik bellen voor een extra controle in het ziekenhuis. Maar gelukkig gaf ie me aan het einde van de middag een paar megakicks. Dus was weer helemaal opgelucht.

Tinkerbellen, wat een lieve man heb je!

Kinke, wie weet zet het vannacht wel door?? Irritant he, dat gewacht! Lekker zo'n uitspatting. Nou, je hebt het verdiend hoor.

Liefs!!!!
Mamalijn: GEFELICITEERD MET JULLIE ZOONTJE TOBIAS!! Wat super om de kleine al in je handen te kunnen hebben. Wij willen ook!

Hier een goede nachtrust gehad, weinig wakker geweest, heftig gedroomd over van alles en nog wat. De baby ligt nu nog te slapen, in de buik natuurlijk.

Gisteravond hebben we geoefend om de maxi cosi in de auto te installeren. Vind het wel een fijn idee dat we nu precies weten hoe je dat goed moet vastzetten. Mochten we wel naar het ziekenhuis moeten, dan sta je daarna wel met zijn 3tjes op de stoep. Heb geen zin om dan nog te gaan ontdekken hoe zoiets werkt.

Ben benieuwd of er vannacht iemand is geboren!
Hier ook nog braaf baby in de buik. Omrustig geslapen, gisteravond weer weeen gehad. Wat een feest he!

Maargoed we wachten braaf af, meer kunnen we niet doen.

Heb vreselijk humeur vandaag, kan gang niet op (die is gisteren betegeld en lijm moet drogen) dus moet via buiten (achterom) naar de voordeur om zo naar boven te kunnen; zoon is thuis en pubert de pan uit (hij voelt het gewoon aan!) en was al om 6.30 wakker; ik wil de koelkast ontdooien en trek de verkeerde stekker uit een stopcontact ver onder het aanrecht en krijg die nu dus niet meer terug; heb niet zo heel best geslapen, vader gaat weer slecht en vriend is hele dag én avond weg...BAH!

En nu heeft meneer gepoept, hahah en de luiers liggen natuurlijk net allemaal boven.......

misschien ligt daar mijn humeur ook.........

Kinke
Heeey meiden,

Hier ook nog geen beeb helaas. Heb soms s nachts wel het idee dat het flink aan het rommelen is. Helaas zit er nog niks heftigs door ofzo. Maar ja wie weet wacht de kleine tot het september is hihi. Zou het wel fijn vinden, aangezien vriendlief en ik allebei in augustus jarig zijn. Maar ja denk dat ik wel overtijd ga lopen.

Als het goed is is vriendlief vandaag op tijd thuis dat we samen kunnen lunchen. Heb wel zin om er ff uit te gaan. Gisteren ook de hele dag binnengezeten want vriendlief was pas tegen half 10 s avonds thuis. Erg ongezellig dus.

Kinke wat balen meis dat je voorweeen nog niet echt doorgezet hebben. En tis idd wel lastig dat je niet door de gang mag. Is dat de hele dag zo?? Sterkte!!

Mirjam ja spoor niet helemaal he met de container haha, maar ja hij was wel erg vies, dus nu weer lekker schoon.Verder in huis valt het wel mee met de poetserigheid.

En dat oefenen hebben wij ook al gedaan, maar goed ook hoor, weet vriendlief ook hoe het moet en als we dan naar het ziekenhuis moeten kan ik ook lekker in de auto ploffen en het hem laten doen.

Rosi lekker zeg dat je nu ook met de laatste dingen bezig bent, scheelt altijd wel weer als dat klaar is. Hier ligt alles al telang klaar zodat ik niet goed weet wat ik nu moet doen. Dat is ook beetje jammer.

MoniquewEn is je ukkie nog blijven zitten gisteren?? Een eigen verjaardag is wel zo leuk inderdaad.

Kessie Zo 2 keer in de week naar de VK dat doen ze hier niet. IK hoef maar 1 keer per week. En als ik klachten ofzo heb gelijk bellen dus dat is wel lekker. En tis idd frustrerend als je de kleine niet goed voelt he. Ik ga dan altijd rustig op mijn zij liggen dan schopt die meestal wel ff.

Kaatje Heerlijk zeg uurtje slapen tussen de middag. Ik doe dat niet want anders kom ik s avonds niet meer in slaap. maar ja s morgens vroeg lig ik altijd wel lekker lang in bed.

Tinkerbellen Wat lief zeg van je man met die rozen. Dat zal die hier niet doen haha. Hij wil ook gewoon papa worden. En ik kan ook niet wachten om gericht te shoppen hoor. Lijkt me zo geweldig.

Mamalijn Gefeliciteerd met de geboorte van Tobias. Wel fijn zeg binnen 6 uur!

Fijne dag vandaag meiden

Liefs Rens
hoi! bedankt voor jullie felicitaties. Kinke, dat gerommel, zo begon het bij mij ook! alsof ik naar de wc moest (darmkrampen, ik had al 48 uur niet gep.....pt

maar waarschijnlijk toch wat voorweeen gehad, dus wie weet voor jou dit weekend een babie!

wat houd het je allmeaal zo bezig he, nu je op het eind loopt (voor ons allemaal, ik had dat ook heel erg). de babiekomt wanneer hij/zij wil dat is het enige wat je niet kunt plannen. gelukkig ook maar anders waren we allemaal te zenuwachtig om de klus te klaren. het gaat heel goed met me. ik vond het al met al reuze meevallen. en het scheelt mij dat het de 2e keer is. je weet het allemaal al een beetje. vind ik persoonlijk erg prettig. vannacht is de stuwing begonnen. Tobias sliep goed vannacht maar nu lag ik dus wakker met zere borsten (balonnen

succes allemaal weer! ik lees jullie berichten nu wel regelmatig ben heel nieuwsgierig naar de andere nieuwe babies en bevallingen!

veel liefs, mamalijn
Mamalijn, gefeliciteerd met de geboorte van jullie Tobias!!!

Een paar dagen te vroeg dus, wel lekker he. En een snelle en heftige bevalling, kon je tussen de weeen door nog een beetje bijkomen of had je een echte weeenstorm?

Verder alles nog rustig dus, ook al is er flink wat gerommel gaande. Ik ben heel benieuwd hoe lang het bij jou nog gaat duren Kinke, als je al echte weeen hebt. Heb je ook al ontsluiting eigenlijk, of hebben ze dat niet gezien?

Hier is nu alles gewassen en gestreken, behalve die 2 pakjes die ik woensdag nog even heb gekocht. Maar dat wil ik vandaag nog even wassen en strijken. Dan nog het ziekenuistasje pakken, babykamer en onze slaapkamer schoonmaken en de adressen schrijven. Vandaag is zoon naar de creche, lekker dagje voor mezelf dus. En morgen gaat hij bij mijn ouders logeren, dus hebben man en ik even nog een weekendje samen gezellig.

Heftig he Kinke een puberende peuter, ik vind het soms ook erg pittig. En inderdaad net altijd als jij je zelf niet geweldig voelt. Wat doen jullie met jullie zoontje als je gaat bevallen? Wanneer kun je weer gewoon in de gang?

Gezellig Renske, dat je vriend vandaag thuis is. Is leuk om nog even gezellige dingen samen te kunnen doen. Ik ben gistermiddag met man gaan lunchen, vond ik ook erg gezellig.

Kaatje, mnet jou gaat het hartstikke goed dus. Lekker hoor. Zo'n lege agenda is ook niet zo heel erg, kun je lekker rustig alles klaarmaken en je voorbereiden.

Mirjam, fijn zo'n goede nacht! En goed dat jullie hebben geoefend, anders sta je maar te pielen als je uit het ziekenhuis komt. Ohoh, ik bedenk me net dat ik de hoes van de maxi-cosi nog moet wassen. Oeps, is wel nodig ook, heeft een jaar lang op zolder gestaan, helemaal stoffig en haren van de poes erop. Nog een klusje erbij haha.

Nou ik had helaas een slechte nacht vannacht, dus ik ga nu nog even lekker slapen.

xx Rosi
Ouchhhh die stuwing, Mamalijn, die herinner ik me nog iets te goed....sterkte daarmee vandaag, ik hoop dat Tobias veel drinkt, zodat de stuwing snel afneemt!!!
Hier ook nog geen baby.....

Het ziet er naar uit dat het een september-kindje gaat worden (een oktober-kindje is gelukkig onmogelijk!)

Sterkte Kinke, het klinkt niet echt gezellig daar. Ik zie het al voor me, jij met dikke buik in de weer met zo'n stopcontact. Hoe gaat het met je vader?

Wij hebben ook geoefend met de maxi cosi!!! Ben blij dat we dat gedaan hebben, want ik vond het niet heel duidelijk!

Goed, ik ga douchen (ahum zie tijdstip) Heb de hele ochtend in badjas op de bank gehangen. Met als excuus dat ik toch niks te doen heb. Een tweede zwangerschap lijkt me echt veel pittiger, als je al een kleintje hebt rondlopen.
De dag kruipt voorbij. Heb alvast wat boodschappen gedaan op het gebied van koffie en beschuit en heb maar een rondje door de IKEA geslenterd. Klein middagdutje gedaan en nu met een bakje thee voor mijn neus.

Vanavond ga ik met een vriendin een hapje eten in de stad, even ontspannen.

Kinke: hoop voor jou dat deze dag snel voorbij is. Het klinkt als een echte baaldag.

Renske: ben je nog met je vriend gaan lunchen? Oh ik heb zo'n zin om weer eens een pistoletje met filet american te eten of met gerookte zalm. Weet wel wat ik ga bestellen als ik bevallen ben.

Rosi: fijn dat je zoontje dit weekend gaat logeren. Volgens mij is het wel goed om even een weekendje met zijn 2-en te zijn, voordat je gaat bevallen. Geniet er maar van.

Kessie: Lekker toch, zo'n ochtend rondbanjeren in je badjas. Nu kan het nog, bij de volgende zwangerschap gaat dat niet meer.

daaaaag
Mamalijn van harte gefeliciteerd met jullie zoon!!! Wat gaaf.

Ik wordt gek van alle knetters harde pijnlijke buiken en gerommel.

Ik denk hup aan de wonderolie, ik heb het net genomen dus ik weet niet wat het gaat doen maar wat RANZIG!!! Niet te geloven. Moest echt moeite doen om het binnen te houden.

Heeft iemand anders hier ervaring mee of ben ik de eerste die deze onzin probeerd??

Meiden ik ben zo benieuwd wie de volgende is, succes allemaal.

Liefs Monique
Heeey meiden,

Nou het gaat niet lang meer duren of ik ben mama!!!

Vanmorgen om half 6 zijn namelijk mijn vliezen gebroken!!

De vk komt in de loop van de ochtend ff kijken

SPANNEND!!!!

Liefs Rens

PS. willen jullie er in ons gastenboek van de beebiesite niks van zeggen aub aangezien familie nog van niks weet en ik dit graag zo wil houden.
Hee Renske!!

SPANNEND!!!!!!!! ZET 'M OP! Als het goed is hebben jullie binnen 24 uur jullie kindje in de armen.

Ben erg benieuwd, heb je je vriend al geinstrueerd hoe hij op het forum kan komen om het blijde baby nieuws met ons te delen??

liefs Mirjam
nee dat niet, maar ja heb laptop en draadloos internet dus ik kom het jullie zelf wel vertellen
Renske: wat spannend zeg! Ik hoop voor je dat het allemaal vlotjes verloopt. Ga je trouwens thuis bevallen of in het ziekenhuis?

Sterkte vandaag!

Mamalijn: nog van harte gefeliciteerd met de geboorte van Tobias!

Hoe is het inmiddels met de stuwing?

Monique: voelt het al iets beter? Ik heb geen ervaring met wonderolie o.i.d.

Klinkt in ieder geval niet echt lekker, maar helpt het wel?

Ik ben gister bij de vlos geweest en daar verder niets bijzonders te horen gekregen ten aanzien van beeb en mij, maar wel werd er tussen neus en lippen door gezegd dat ik eigenlijk op een eenpersoonsbed moet bevallen, terwijl eerder gezegd is tegen mij dat een verhoogd tweepersoonsbed ook dik in orde is. Dat is hoe wel het nu geregeld hebben. Hoe hebben jullie dat gepland? Ik wil het liefst gewoon in mijn eigen bed in mijn eigen slaapkamer bevallen.

Gisteravond nog lekker een avondje weg geweest: eerst naar de film en daarna een verjaardagsfeestje. Best gezellig. Merk alleen wel dat het me steeds een beetje zwaarder begint te vallen. Maar het was wel een leuk begin van het weekend:-)
Whaaaah, wat spannend Renske!!! Zet 'm op meid!!!!!!!!!!!!!!!!!! Net een september-kindje dus!

Tinkerbellen, wat een grote onzin een eenpersoonsbed. Ik zou het er lekker bij laten zo en dat ziet ze het straks vanzelf wel als ze bij jullie komt. Ik wil graag in het ziekenhuis bevallen (geen indicatie voor, maar wil het zelf graag). Maar voor de zekerheid staat het kraampakket toch naast mijn bed als ik op het laatste moment iets anders besluit.
ja spannend he, het eerste septemberkindje gaat waarschijnlijk hier geboren worden waha!!

tinkerbellen ik beval in principe gewoon thuis om ons 2persoonsbed hoor, echt nog nooit van gehoord dat je daar niet op mag bevallen, alsof je speciaal voor de bevalling een 1persoonsbed moet kopen.
oh whoopy Renske, ik heb er kippenvel van, wat spannend!!!

Heb je gelijk weeen gekregen nadat je vliezen braken? Ben benieuwd wat de vlos zei.

Schrok je toen je vliezen braken, of ging het geleidelijk? Ben erg benieuwd!

Héél veel succes, pufferderpufkracht en zet 'm op! Ik duim met je mee.

Tinkerbellen, raar verhaal van dat éénpersoonsbed. Waarop is dat gebaseerd? Ik heb er ook nog nooit van gehoord hoor.

En wonderolie...brr ik heb het nog nooit genomen, en het klinkt vies! Doet het wat? Hou ons maar op de hoogte!

Hier is het rustig...hier en daar een harde buik, verder weer niks.

Ben wel helemaal beurs en bont en blauw, zo voelt het. Mijn rug, liezen, handen, pffff alles doet pijn als ik beweeg, alsof ik godweetwat gedaan heb aan sport ( )

Vanavond hebben we een etentje..maar ik zal regelmatig even checken (totdat we weg moeten) hoe het ervoor staat hier.

Zet 'm op Renske!

Kinke
Ow Rens, wat spannend. Ik leef helemaal met je mee. Voel je al weeen-activiteit of is het wachten tot het losbreekt? SUCCES nogmaals!!

Oh ja, hier nog nix geen actie in de tent
Hey Kinke, gelijk gepost! Je moet ook niet meer gaan wedstrijd-roeien natuurlijk, dat snap je toch wel :-) ??

Over die wonderolie. Het schijnt een fiks effect te hebben op de darmen. En je darmen kunnen dan weer invloed hebben op de baarmoeder-activiteiten. Als je het slikt, houd dan dus rekening met toiletbezoek/kramp en hopelijk zet het dan door in weeen. Mijn moeder zei dat ze het 29 jaar geleden al slikte, maar dat het voor geen meter hielp (ik was 3 weken overtijd) en dat het wel gigantisch ranzig is. Ik schenk mezelf nog maar een glaasje tonic in :-) misschien heeft 't wel een psychisch effect??!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven