*September 2008* #2

23-01-2008 21:03 2610 berichten
Alle reacties Link kopieren
Marielle en Carry, vandaag jullie dag wat spannend!!!! Gaan julie nog wat speciaals doen op deze dag??? Of duimen dat t zsm komt hihi...

Leuk zeg die beschuitjes, ik heb ze ook nog nooit gezien.

Bedankt allemaal voor jullie felicitaties op hyves, suer lief zeg!!

Fijne zonnige dag vandaag!!
hallo allemaal,

12-9 wat fijn dat het vanzelf goed is gekomen, kan me voorstellen dat jullie heel blij zijn en natuurlijk trots zijn op de kleine die het zelf heeft gedaan!

Carry: hoop dat je nog een lekker weekend hebt, en niet teveel last van de warmte

hier een hele onrustige nacht, wordt steeds wakker als ik me om wil draaien, dus dat is toch ieder uur... maar geen pijnlijke heup meer

Als ik op de hyves kijk, dan begint het toch wel te kriebelen hoor... kijk er nu zo naar uit!

ben benieuwd of dit weekend nog baby's gaat brengen, er zijn er wel een hoop uitgerekend nu, he?

Ik hoop dat ze snel komen, want ik kan me voorstellen dat het wachten na de uitgerekende datum nog moeilijker is!

fijne, warme dag allemaal! (hebben we toch nog een beetje vakantiegevoel tijdens het verlof
Vind toch dat er hier nog maar weinig beebs geboren zijn hoor. Kids houden zich netjes aan september.

Hier heerlijk geslapen vanacht, en vandaag tot nu toe heerlijk dagje. Vanmorgen heeft zoonlief heerlijk buiten gespeeld en mams met boekje in de stoel. Super, geeft weer wat energie. Die ik maar even ga gebruiken om hond uit te laten. En daarna maar even verder in mijn boek.

Vanavond nog even met mijn ouders naar de kermis.
Hoi Hoi

Buiten af en toe een oefen wee hier ook alles nog rustig.

Vannacht gelukkig goed geslapen. Direct dochter naar oma brengen en dan kan mama weer gaan rusten.

Voel me echt extreem moe. Hoop dus dat ik direct even lekker kan bij slapen.

fijn weekend allemaal
Hoihoi,

Hier is het aardig aan het rommelen. Hele slechte nacht gehad en ik verlies een beetje roze bloed. Op dit moment heb ik regelmatig krampen dus begint er aardig op te lijken. Ik ben best zenuwachtig maar probeer me rustig te houden en ga straks toch maar de VK even bellen. Ik zou het liefst willen dat nu mijn vliezen breken want dan weet ik tenminste zeker dat het is begonnen! Ik ben morgen uitgerekend dus zou toch wel mooi zijn...

Groetjes en een fijn zonnig weekend!
Kiara succes meid het is vast begonnen....... Ik houd je hyves nauwlettend in de gate.

Je kunt het!!!!
he Kiara,

dat begint er op te lijken, super veel succes!!
KIARA: Heel veel succes, waarschijnlijk houd jij morgen je kleintje in je armen.
So Kiara, spannend!! Het lijkt er idd erg veel op dat het dan daadwerkelijk begonnen is !! Zou mooi zijn op 'De' dag...

Heel veel succes en sterkte!

Mijn dochtertje is net ook eventjes opgepikt, dus ga ook eventjes op bed liggen (aangezien mijn nacht ook erg kort

was..)

Groetjes!
Kiara, veel succes. Hopelijk zet het snel door!
Kiara: veel succes, het klinkt alsof het idd begonnen is!
Kiara heel veel succes!!
Hoi,

Ik ben geloof ik de eerste die keurig haar uitgerekende datum heeft gehaald he??? Baby nog steeds in buik. En verder redelijk rustig. Ben erg benieuwd hoor of ik inderdaad toch nog een septemberbaby krijg. ( ik dacht nl eerst een maand later uitgerekend te zijn weten jullie nog).

En Kiara, spannend hoor, maar dit klinkt toch echt wel als een begin.

Wij gaan vanavond barbecuen bij mijn ouders. Vorige keer bij mijn zoontje hadden we ook een bbq. Dus mijn ouders rekenen erop dat vanavond de vliezen breken. Komt hun goed uit want zij gaan maandag voor 4 dagen op vakantie. Al geboekt voordat ik uberhaupt wist dat ik zwanger was. Maar ze zijn in België hoor en zo thuis met trein als baby besluit een van deze dagen te komen.

Groetjes

Carry
kiara: sterkte! en wat fijn dat je morgen waarschijnlijk al je kindje in je armen houdt!

carry: hoe gaat het met jou? heeft de bbq geholpen?

hier is alles rustig, lekker genoten van het warme weer!

fijn weekend allemaal!
Kiara, zet hem op meid..heel veel succes!!!!! Spannenddddd
mmmm bbq heeft tot nu toe alleen op de darmen van mijn zoontje gewerkt. Hij heeft al twee keer een poepluier gehad vol met diaree. Bleh. Wij gelukkig niet. Wel even afkloppen. Wat een heerlijke avond he. Tot net nog gewoon in korte broek buiten gezeten.

Dus ik ga nu maar rustig slapen.

Hopelijk morgen snel nieuws van Kiara
Goedemorgen,

Kiara, ik hoop dat het heeft doorgezet en dat je nu met een vers babytje in je armen ligt!

Carry_Im, alweer een dag overtijd. Ik hoop voor je dat het niet als te lang duurt voor je. Bah diarree.. Wel lekker dat je nog zo lang buiten hebt kunnen zitten.

Hier een %$## nacht gehad. Heb heel erg last van mn bekken wat dan weer uitstraald naar mn liezen/benen.

En ik heb ineens heel erge opgezwollen voeten. Bah!

En dan nog eens in combinatie dat zoonlief 2 x heel hard huilend wakker werd vannacht. En niet meer wilde slapen. Pff..

Ben er even klaar mee
Goedemorgen!

Naatie, vervelend joh dat je zo'n rotnacht hebt gehad!!

Je kan er af en toe flink van balen he, zo op het eind als je lichaam ook niet meer zo meewerkt...snik.

Hier vannacht ook niet veel beter...word gek van de 'wiebelbenen' en vond het vannacht ook wel weer wat warm...nou ja morgen weer 'minder' weer (vind het heerlijk wat koelere temperaturen)

Heb vanmiddag een BBQ in Soest (is ongeveer 1 uurtje rijden vanaf hier). ben er nog steeds niet uit of ik wel of niet zal gaan...lastig. Het weer is ook warm, geen airco in auto. Het liefst blijf ik thuis, maar ja de hele familie gaat, dus is ook wel weer gezellie. Ik bekijk het straks nog ff met mn mannetje.

Kiara, al nieuws??

Carry spannend ook voor jou, het kan echt elk moment 'gebeuren' nu...

Nou fijne dag allemaal en tot gauw!
het wordt nu toch wel spannend hier, hoop dat je inmiddels bevallen bent Kiara!

En 12/9, gelukkig is je beeb zonder kunstgrepen toch spontaan gedraaid!!

Ik moest donderdagmiddag op controle en jahoor, bloeddruk weer gestegen (150/100) en ik moest gelijk blijven!!! Ik had al zo'n voorgevoel... Ik ben 2 nachten in het ziekenhuis geweest, en bloeddruk was gister stabiel (onderdruk steeds 90) dus ik ben sinds gistermiddag weer eventjes thuis... Ze willen toch heel graag wachten op de 37weken-grens, en zolang de beebs het goed maken worden ze dus nog niet gehaald... Dus ik doe nu extreem rustig aan, om het nog een beetje te rekken. Mits er vandaag/vannacht verder niks gebeurd kan ik gelukkig morgenochtend eventjes mee om mijn dochter naar school te brengen, voor het eerst naar groep 3! Daarna weer naar zknhs voor bloeddrukmeting en CTG.

Meisjes succes allemaal met de rottige nachten, het einde komt in zicht!! Fijne zondag
hoihoi,

Charliez, wat vervelend. Doe je wel rustig aan!!! Hopelijk blijkt dat het allemaal wel meevalt en kan je morgen na het zh bezoek lekker terug naar huis.

Carry, heb je een goede nacht gehad? Misschien is het toch wel begonnen, ik hoop het voor je!

Hoe zou het met Kiara zijn, spannend hoor!

Voor alle meiden die zo slecht geslapen hebben: (en voor de rest ook trouwens), sterkte!
anoniem_60449 wijzigde dit bericht op 31-08-2008 13:56
Reden: aanvullinkje
% gewijzigd
hey meiden,

Ben benieuwd hoe het met Kiara is!

Charliez succes ermee, spannend ook voor jou. Hopelijk kunnen ze inderdaad nog even tijd rekken.

Naatie hopelijk slaap je (en je zoon) beter vanacht! irritant he, dat slapeloze.

Hier een onrustige dag/avond gister. Heel de dag al constant harde buiken, savonds ook krampen en stekende pijn bovenin mn buik die ook niet meer wegging. Harde buik ging ook niet meer weg, zakte gewoon niet af. Uren mee gezeten, heel raar. Vanacht weer veel krampen, echt pijnlijke. Nu is alles weer redelijk rustig. Denk dat t oefenweeen waren.
Hey meiden,

hier is ook wel wat voorwerk gaande. Sinds gisteravond last van krampen, de baby is ook heel druk in vergelijking met normaal.

En sinds vanochtend ben ik de slijmprop aan het verliezen en continue menstruatiekrampen. Ik ben as vrijdag uitgerekend maar heb zo'n vermoeden dat ik dat niet meer ga halen.

Sterkte voor de meiden die zo slecht slapen (bij mij valt het nog mee, alhoewel ik het wel warm heb 's nachts)
oehhh spannend ADL! Klinkt inderdaad dat je vrijdag niet meer gaat halen... veeeeel sterkte!!! Zet m op!
Spannend zeg, bij alle meiden waar 'het' er ook echt aan zit te komen...straks allemaal tegelijk :-).

ADL,ben ook 'bang' dat je vrijdag niet redt haha. Zet hem op in iedergeval! Hopelijk zet het gauw door!

Charliez, hopelijk blijft het bij jou onder controle en kun je het nog eventjes 'uitzingen' . Zijn je kleintjes een beetje 'op maat' ? groeien ze goed?

Bassiste, vervelend is dat he, van die 'rommel' avonden/nachten...je weet dan niet zo goed waar je aan toe bent...je denk dan, daar komt het, maar blijkt toch niet zo te zijn...aan de andere kant kunnen voorweeen ook positief zijn, want dat maakt je baarmoeder ook al wat 'weker' :-)

Tot gauw!
Hoi

Nog geen nieuws van Kiara?????

En ADL dat klinkt ook wel echt.

Hier gaat alles weer prima. In de nacht van vrijdag op zaterdag is mijn bekken kennelijk weer goed gesprongen en loop ik weer als een kievit. Ook is de baby nu zover ingedaald dat ik echt weer meer adem heb. Ik voel me dus eigenlijk beter dan de afgelopen weken. Hier alles nog rustig. Vandaag een eindje wezen fietsen met man en zoontje. Nu ja even. We gingen 11 uur weg en waren pas na 3-en weer thuis. Toen wel even een klein uurtje op bed gelegen. Nadeel is wel dat zoonlief zijn middagslaapje heeft overgeslagen en nu een beetje hangerig wordt. Snel naar bed dus.

Maar hier nog geen baby-nieuws dus. Wel grappig. Mijn man zijn ouders belden nog mobiel. Of ze wel wegkonden naar Friesland omdat we niet thuis waren. Ja hoor geen probleem. Wij waren aan het picknicken midden in de Biesbos...

Groetjes

Carry

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven