*September 2008* #2

23-01-2008 21:03 2610 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tjee, het wordt wel spannend met al die voorteken! Nog geen nieuws van Kiara en hoe gaat met ADL? Hier alles nog volledig rustig, geen tekenen die er op wijzen, dat de bevalling snel gaat beginnen. Afwachten dus maar.

Lekker warm hè vandaag, ik heb echt de alleen maar de hele dag met een boekje onder parasol gezeten. Vind het niet heel erg dat het morgen weer wat minder is...

Carry, goed zeg, dat je het fietsen nog zolang volhoudt....!
hey meiden,

Volgens mij is Liesel bevallen!!

Zag op dr hyves een kort berichtje dat ze gister een dochter heeft gekregen.

Hier weer harde buiken en flinke krampen.... ben benieuwd of t weer voorweeen zijn of dat t nu echt is.

Geen verlies van slijmprop ofzo, dus ik hou t nog even op oefenweeen.
Liesel is idd bevallen......op hyves een BLOG voor haar gemaakt. Laten jullie daar ook gezellig je felicitaties achter dmv het plaatsen van een reactie???

Zal er mogen een foto bijplakken van haar wondertje.

Fijne avond en iedereen met voortekenen heeeeel veel succes.

Oh en zie net dat Kiara ook bevallen is..........check onze hyves (hoop dat ik de gegevens goed heb ingevuld).
Hier nog niks te melden, behalve wat krampen niet iets wat lijkt op echte weeen. De slijmprop komt bij elk toiletbezoek in stukjes mee. Bleh....

maar ik kom niet op de hyves pagina :(. Jammer!
Kiara gefeliciteerd met jullie zoon!

Liesel gefeliciteerd met jullie dochter!

ADL heel veel succes dan vannacht. Ik hoop echt dat het doorzet!

Oja zouden jullie allemaal even aan willen geven of jullie de naam of een 'forumnaam' in de tabel willen hebben?

Hoera voor Liesel. Gefeliciteerd met Suze.

En Kiara gefeliciteerd met jullie zoon.

En ADL staat op de nominatie voor de eerste echte SEPTEMBER-baby. Sterkte!!!
LIESEL en KIARA gefeliciteerd met jullie kleine.

Wie o Wie is de volgende.
** breekt even in **

(uitgerekend 11 sept)

Gefeliciteerd allemaal.

Ik heb van de week nog nagevraagd bij de gyn. over de slijmprop. Als je deze verliest, wil dit absoluut nog niet zeggen dat de bevalling aan het starten is. Dit begint pas bij vliezen breken of echte weeen

** sluipt weer weg **
En ADL hoe gaat het met je?

Wat gaat het opeens hard met de baby's om ons heen, ik word er helemaal ongeduldig van haha, maar ja, hoogstwaarschijnlijk duurt het bij mij nog wel ruim 2 weken. Dat worden lange weken.

Hier een goede nachtrust, al verlang ik naar een ochtendje uitslapen, maar dat zit er helaas niet in:(
Hey ADL hoezo kom je niet op de hyves pagina. Je staat al bij de vrienden, dus Belle heeft je geaccepteerd. De link heb je toch wel?

Laat maar ff weten wat het probleem is, misschien kan ik je helpen.

Succes met je slijmprop.......komt mij nog niet bekend voor.

Hoe zal het met Belle zijn?
Hey Carry sta jij niet ook op de nominatie? Bij deze ik nomineer jou ook!!!
Liesel en kiara.... GEFELICITEERD!!!!!!!

Geniet van jullie wondertje, wat is het mooi hé?!!!

Dikke zoenen, -x-
Kiara, en Liesel, ook hier nog een keer gefeliciteerd met jullie wondertjes.

Carry, je plaatjes voorspellen niet al te veel goeds.

Winterlelie, zou wel lekker zijn he keertje uitslapen. Ben tegenwoordig al erg blij met half 8. En nog even samen in bed loopt ook alleen uit op klimpartij.

En hier zal het ook nog wel even duren, al blijf ik hopen op vroegertje. Vanaf vandaag mag het dus..............

ADL, slijmprop is in ieder geval het begin, ben je die maar vast kwijt. Hopelijk zet het door. Als je zoekt op sept 2008 hyves kan je hem waarschijnlijk wel vinden, dan moet je even aanmelden en als je wordt geaccepteerd kun je er op.

Hoe gaat het met de mama's, went het al een beetje en doen de kleintjes het goed.

Joni, klopt maar is wel een van de eerste tekenen dat het (meestal) binnen niet al te lange tijd gaat beginnen.

Hier gisteren lekker maar drukke dag gehad, eerst even naar de dierentuin geweest en 's middags ook nog even naar de kermis. Was erg leuk maar wel vermoeiend.

Dus vandaag maar even rustig dagje van maken, Straks weer naar de vk, kijken of kleine netjes is blijven liggen.

Naatie, naam mag van mij in schema hoor.
Hoi, meld met baby in buik en alles is nog rustig. Ik denk dat baby gaat wachten totdat opa en oma weer terug zijn van vakantie (is vrijdag) Bovendien wordt ik die dag gestript als de baby er dan nog niet is en is de kans ook wel groter. Ik zou 5 september ook wel erg leuk vinden, dat was de verjaardag van mijn opa.

Joni, klopt helemaal met de slijmprop. Vorige keer ben ik de slijmprop begin mei verloren (en ik twijfel er echt niet aan dat dit de slijmprop was) en ben ik uiteindelijk 19 juni bevallen. Maar als ik het nu zou hebben, zou ik er toch wel meer in geloven dat dit wel het begin was. Jij ook sterkte bij de bevalling trouwens.

En Bassiste waren het voorweeën of kunnen we jou ook binnenkort feliciteren???

En ADL???

12-09 jij maakt ook nog lange dagen zeg. Ik zal voor je duimen dat de kleine is blijven zitten waar hij/zij zat.

ADL, als ik hyves open zie ik de hyves ook niet. Pas als ik overzichten hyves open dan staat hij bij de prive hyves. Wellicht dat het zo lukt.

Zwitsal, hoe is het met jou??? En vivalover, daar zou ik ook graag iets over willen horen.

Groetjes

Carry
Liesel en Kiara FANTASTISCHHHH gefeliciteerd met jullie wondertjes geweldig!!!!!!!!!!!!!!
Even een update!

ik heb nog wel aardig geslapen alleen nog last van menstruatiekrampen gehad. Sinds vanochtend lijken ze wel heviger en met regelmaat terug te komen dus ik ga toch eens timen het komende uur (of 2 uur). En m'n ontbijt er weer uitgekotst (en dat was al niet veel)

Verder nog even de vraag of iemand mij opnieuw zou willen uitnodigen voor de septhyves want ik kom er nog steeds niet op.

Liesel en Kiara, van harte gefeliciteerd met jullie kindjes!
zo wat een baby weekend niet!

geweldig!!

nu kijken wie de volgende is!

hier een aardig slechte nacht gehad.. hier in t noorden was t vannacht bingo met t onweer.

alleen maar vuur in de lucht wel 2 uur lang en een donders... bah

alle stekkers er uit gehaald,was soms echt niet leuk.

wel weer in slaap gevallen,wou ff uitslapen..bellen ze van jonge gezinnen vanmorgen!

pfff past het? vroegen ze..

nou nee

zal me zo opfrissen,is gelukkig koeler weer.

vanm de poets weer door t huis.

was gister jarig dus rotzooi genoeg

xx
Hey meiden,

Wat een omslag in t weer ineens he! Tis echt een stuk frisser.

Oeee ADL dat begint erop te lijken! Spannend hoor...

Ik zal eens kijken of ik je uit kan nodigen via hyves. Weet niet of we bij elkaar in de vriendenlijst staan?

Ik heb gisteravond weer een avond voorweeen gehad, nu wel een stuk heftiger dan die avond ervoor. Vanacht ook wel last gehad en nu is t helemaal weer over.... Ik hoop niet dat dit avonden zo doorgaat, heb toch steeds zoiets van zou dit t zijn?

Missworld: Hoe is het met jou kleine meisje?
hallo allemaal,

wat een lekkere drukte weer hier.

carry: alles weer rustig bij jou?

ADL: ben benieuwd of het doorzet, sterkte!

hierbij nog eens de hyve link http://www.babyseptember2008.hyves.nl/

Bassiste: het ziet er naar uit dat je ook bijna aan de beurt bent, he?

MW: wanneer mag je kleine meisje naar huis?

hier een gebroken nacht en een rampscenario bij de verbouwing, ga zo het huis ontvluchten om mn bloeddruk laag te houden, begin er erg moedeloos van te worden
Hallo meiden...steeds als je nu op de site kijkt denk je...misschien de volgende ??? :-). Vol ongeduld wachten we het maar af...

ADL, hopelijk gaat het doorzetten!

Hier weer een verschrikkelijke nacht achter de rug...kon zelf niet in slaap komen en dochter heeft halve nacht liggen spoken...BLEH. Als nu de bevalling begint, ben ik echt een wrak...misschien wil ze vanmiddag wel even slapen (hoop het zoooo!!)

Bassiste, lijkt me ook super irritant, die voorweeen steeds, en dan weer 'vals alarm' .

Jacqie, hier in het westen was het 'rustig' qua weer, volgens mij helemaal geen onweer gehoord!

Hier morgen uitgerekend, word ook wel erg spannend!

tot gauw!
Liesel & Kiara: van harte gefeliciteerd met jullie wondertjes! Geniet van de kraamtijd.

Tjee, het wordt nu echt spannend hè en komt allemaal zo dichtbij. Ben ook benieuwd hoe het met Zwitsal en Vivalover is.

Hier nog helemaal geen voortekenen, geen krampen, geen slijmprop, helemaal niets. Woensdag a.s. ben ik uitgerekend, kleine zal zich dus wel later gaan melden...

Slapen nog steeds een drama, vannacht was het kwart voor 3. Ik ben gewoon zelf te onrustig om te slapen en op een gegeven moment begint de kleine ook onrustig te trappelen in mijn buik. Vervelend als je wilt slapen, maar toch nog steeds fijn om hem/haar zo dicht bij je te hebben. Vriend wordt wel erg ongeduldig nu.

Naatie, wat mij betreft mag je straks de echte naam van onze kleine gewoon in de tabel vermelden hoor!

Fijn dat het niet meer zo warm is hè voor ons... Sterkte allemaal in de strijd en met de laatste loodjes!!!
@ Paulien: dat zegt op zich niets hoor, het kan zomaar opeens gebeuren, je hoeft echt niet altijd voortekenen te hebben. Maar bij een eerste zwangerschap is het natuurlijk wel zo dat het merendeel van de vrouwen 'te laat' bevalt.
Kom net terug uit het ziekenhuis.

Onderdruk was 90, nog niet zeer verontrustend maar moet toch onder controle blijven van het ziekenhuis. Dit omdat ik met de eerste zwangerschap ook hoge bloeddruk heb gehad, en op het laatst zwangerschapsvergiftiging.

Ik moet nu dus in het ziekenhuis bevallen.

Groetjes,

Twisje
Twisje, hopelijk blijft het dit keer goed gaan. Baal je ervan?

Hier alles goed bij vk, kleine lag nog goed alleen nog niet ingedaald. dus meteen plat als vliezen breken. Ben vandaag 37 weken dus mag ook thuis bevallen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven