**September 2009**

14-07-2009 20:45 2755 berichten
Alle reacties Link kopieren
Meiden, ik maak een nieuw topic, zodat we Mayls ( ) niet lastig hoeven te vallen met gezeur over de tabel. Ik heb nog nooit een tabel gemaakt, dus het kan even duren voor het klopt.

NaamLeeftijdKind nr.GeborenNaamBijzonderhedenMayls28213 juliZaidEngeltje Nadine34226 augustusLuuk8500 gram

64 cmMinie2313 septemberMiniemeisje6980 gram

66 cmBieteltje3424 septemberSander6500 gram

63 cmMamasax2528 septemberBastiaan8340 gram

68 cmChoca33212 septemberTom7230 gram

64,5 cmKwimmie30115 septemberFinn8076 gram

69 cmVisje28117 septemberSilje6210 gram

66 cmSoshiva37118 septemberBink6500 gram

65 cmJojo35220 septemberDochter6010 gram

63 cmSaxmania31227 septemberSaxbaby8550 gram

69 cmLynx37130 septemberNick6920 gram

64 cmLinda29130 septemberThijs6540 gram

63 cmLieselotje3837 oktoberKeesje6985 gram

67 cm
Meisjes! Waar halen jullie de tijd vandaan????

Ik heb het er maar hartstikke druk mee! Vooral die visite eigenlijk. Heb spijt dat we achteraf toch geen kraamborrel gedaan hebben. ALs we geen visite hebben ben ik blij dat ik even rust heb Of ik wil naar buiten. Ben blij dat ik weer lekker mobiel ben. Heb me al rot gewinkeld. Gisteren lekker met mijn dochter geshopt, was echt nodig. Kind was overal uitgegroeid en de laatste weken van mijn zwangerschap had ik echt geen puf. Maar ze is nu weer zo'n lekker ding met haar nwe kleertjes. Verder een paar dagen naar Zeeland geweest. Keesje heeft dus zijn eerste vakantie gehad! Ging harstikke goed.

Vannacht heeft hij geslapen van half 9 tot 2 uur, vervolgens gelijk na het flesje tot 6 uur en nu ligt hij nog lekker . Mag niet klagen dus.

Ik geniet vreselijk van alles. Vind het weer zo leuk allemaal. Ik heb niet alles gelezen hier (moest kiezen: of een keer wat posten of bijlezen, want tjeeeeeee wat schrijven jullie veel). Probeer wel iedere dag even te lezen, maar kom er gewoon niet toe om te schrijven.

Nu ga ik even snel douchen want er komt zo iemand vn het consternatieburo :(.

xxxxx
@ Sax, wat toevallig. Hier ook alleen maar groene poepluiers maar met gele puntjes (ipv witte). Weet ik nu meteen waar dat vandaan komt.

Fijn dat het kraamfeest zo gezellig is geweest. Ik ben ook zooooo blij dat wij ervoor gekozen hebben. Zeker met al die wakkere uren van Luuk. Heb overigens wel spijt dat ik niet eerder naar de osteopaat ben gegaan. Wat een verschil met vorige week zeg. Luuk heeft gisterennacht een ruk van 6 uur gemaakt en vannacht zelfs een ruk van 8 uur! Hij had eigenlijk om half 12 z'n laatste voeding, maar hij kwam pas weer om 03.45 uur na de fles van 19.30 uur!!! We hebben gewoon kunnen slapen van 22.00 tot 03.45!!! Wat een zaligheid! Hopelijk maakt hij aankomende nacht een ruk van 10 uur!! haha!

@ Kwimmie: bourgondisch Brabant of Limburg? Zoals je hierboven kunt lezen, lijkt het wel of Luuk en Finn contact met elkaar hebben gehad! Hopelijk is het niet eenmalig en zet de trend door!

@ Lieselotje, fijn om weer wat van je te horen en dat je het allemaal als zo leuk ervaart! Echt boven op een roze wolk dus!

Kga nu maar eens ontbijten, dat is er nog niet van gekomen vandaag....
Ik zeg maar zo(o), dat is korter dan dierentuin... :-D
Geboren in het bourgondische Brabant (Geldrop) uit een Limburgse moeder . Wat een stiekemerds zijn die jochies van ons dan, ik vroeg me al af waarom hij de hele tijd met de telefoon lag

Vanacht heeft meneer een ruk gemaakt van half 9 tot half 6. Maar goed deze mama dacht om 4u "huh ik heb nog niks gehoord, toch ff checken" haha, maar hij lag heerlijk te slapen, dus ik ben ook weer lekker gaan tukken.

Lieselotje wat klink jij helemaal goed zeg. Fijn dat je kleine meisje er weer tip top bij loopt, dat lijkt me wel een prettig gevoel.

Hier overigens al vanaf het begin groene ontlasting met af en toe een keer geel. Was volgens de huisarts en het cb normaal omdat wij hypoallergene voeding gebruiken.
Kijk, weer een oorzaak van groene poep, hier ook hypoallergene voeding!

Kimmie, woon je nog steeds in Brabant of niet meer? (nee, zie net op je hyves van niet )

Maar nu dus echt ontbijten!
Ik zeg maar zo(o), dat is korter dan dierentuin... :-D
Zo Lieselotje al wezen shoppen! Wat goed! Fijn dat alles goed gaat en we zien je wel weer verschijnen, zodra je weer wat meer tijd hebt! Het is inderdaadwaanzinnig druk met een baby. Gelukkig slaapt onze meid meestal wel een aantal uurtjes overdag ( al wordt dat de laatste tijd wel steeds minder).

Aha! Wij hebben ook hypoallergene voeding. Kan dus daar aan liggen. Wel vreemd dat ze zo verschrikkelijke krampjes voor die luier heeft. Zal dus allemaal niet zo soepel lopen vermoed ik. Ik ga maar eens kijken naar die middeltjes die jij noemde Sax. Bedankt voor de tip!

Nou ik ga maar weer eens wat doen!
Hier ook HA-voeding, maar de eerste 2,5 week toch gewoon gele poep. Dat we ons zo druk maken om de kleur van de poep
wij hebben een lekker weekend gehad. zaterdag hebben we de verjaardag van de jongste gevierd..en zondag zijn we naar manlief zijn oma geweest. Die had Thijs ook nog niet gezien....dus snel een foto gemaakt van overgrootoma en Thijs....erg leuk!

en vanmorgen naar het cb voorhet eerst. Alles was goed. Thijs was lekker gegroeid. al 5 kilo en 55 cm...dus niets te klagen...ook fijn om te horen natuurlijk.

lynx die voeding is inderdaad voor als ze te vroeg weer komen of honger blijven houden. er zitten andere eiwitten in die meer verzadigend zijn. ze komen er niet meer door aan....

visje wat een heerlijke nacht zeg!!! Wie weet komen er nog meer van.....krijgt silje misschien meer voeding??

sax dus een leuke borrel gehad??? het is ook niet niks om zoveel mensen over de vloer te hebben...ik was na de verjaardag ook op. we lagen allebei om 22.15 al te slapen op de bank....

lies: ik ben zo blij dat ik de visite verspreid heb.....deze week wel wat drukker, maar heb echt geen behoefte aan elke dag 2 of 3 keer bezoek...

stoer hoor dat je al zo fit bent om te gaan shoppen....heerlijk!

nadine wat heerlijk dat jij ook een goede nacht achter de rug hebt....ben gewoon jaloers....al mag ik niet eens klagen...

x
Hoihoi, ben ik ook weer eens!

Weer lekker veel geschreven hier, straks eens bijlezen... Eerst even wat kleine dingetjes doen nu ze allebei slapen.. Kaartje sturen naar m'n moeder, die zou vandaag komen met paar vriendinnen maar ze heeft de griep Ook longpatient dus dokter zou langskomen ivm mex.griep: ben benieuwd en best bezorgd...

Dochter was gisteren erg verkouden en had koorts, vannacht ook even bij ons geslapen want ze voelde zich echt niet lekker en had ook weer een loopoor (leve de buisjes anders had ze vast weer een ontsteking gehad). Ze was ook heel erg benauwd en 'piepte' dus was al erg bang voor griep maar vanochtend was het alweer over, behalve de verkoudheid dan... Hopelijk is dat ook snel voorbij!

Manlief was ook btje ziekjes dus we zijn gisteren al om 21u naar bed gegaan, hihi! Tom sliep toen ook en kwam om 24 -4 - 8 uur voor voeding: best goed te doen al ben ik best jaloers op de bijna-doorslaap-mama's hier!

Ik ga ff wat doen, tot later!
Oh ja, douchen vond ie ook heerlijk en is veel minder werk dan badje dus ga vanavond proberen om 'm zo rond een uur of acht-negen lekker relaxed te krijgen!

Ik moest ook douchen/scheren/scrubben enzo en hij bleef ook zo lief op het aankleedkussen liggen kijken en lachen...echt zo'n gemakkelijk kereltje
Wij zijn net op het KDV geweest voor de intake en woensdag gaat ons meisje wennen. Volgende week vrijdag komt ze al een volle dag. Dan is ze 9 weken oud. Mijn hart doet er gewoon pijn van dat ik haar daar ga brengen terwijl ik nergens heen hoef (pas om 16:30).
Oh, hier trouwens gewoon mosterd in de luier, zonder stukjes, klontjes of stipjes.

En vannacht heeft ze geslapen van 22:15 tot 4:15. Stonden papa en mama om 2:00 uur aan haar bedje: "Doet ze het nog?"
voor Minie. Kan het me helemaal voorstellen hoe je je voelt, plan gewoon wat dingetjes helemaal voor jezelf die dag, een soort troostdag

Choca wat heerlijk dat het douchen een succes was zeg. En dat je ook even lekker tijd voor jezelf had daarna. Je voelt je dan als herboren he.

Linda jou doorslaaptijd komt ook nog wel hoor, als ik het zo lees hebben jullie net zo'n gezonde jongeman als wij hier hebben en die zijn doorgaans wat sneller met doorslapen heb ik me laten vertellen.

Hier een jongeman die na zijn flesje van 13u braaf is gaan slapen, voor het eerst in weken. Ik loop bijna op m'n tenen hihi.
Haha Minie, I know the feeling. Ik stond dus om 4u te kijken of ie t nog wel deed, na eerst een kwartier moed te hebben verzameld.
choca: ja inderdaad jaloers op de doorslapers...maar wij hebben eigenlijk niets te klagen....vandaag zit er alweer 2 keer 4 uur tussen de voedingen....heb zelfs net een uurtje kunnen slapen op de bank sinds 2 weken....

heb nu alvast het eten opgezet...heb ik zo mijn handen vrij als hij echt wakker is..

kwimmie onze tijd komt zeker nog!! heerlijk dat hij nu eens slaapt...geniet ervan...

minie wat spannend zeg dat jullie meisje naar het KDV gaat. Moet er peesoonlijk nog niet aan denken....hoieft gelukkig ook nog niet. Thijs moet in januari voor 3 dagen in de week...pfff. zie er nu al tegenop....al lijkt werken mij ook wel weer leuk.

x
Jeu, wat is hier lekker gekletst.

Minniemeisje al naar het KDV gaat het snel he. Gewoon iets leuks voor jezelf plannen en er van genieten dat zij het naar haar zin heeft met de andere kindjes.

Jaloers op de doorslapers hoor. Sander heeft er een eenmalige actie van gemaakt ben ik bang. Hij komt heel trouw om de 4 uur (op zich best ok) maar een nachtje doorhalen is ook wel welkom.

Lies: heerlijk geshopt, (en ook nog naar het bos geweest met je man???)

Sax: hoe was je borrel? He en je niet zo druk maken om je lijf hoor. Komt echt echt wel weer goed enne als het mensen niet bevalt dan kijken ze toch lekker de andere kant op in de hammam??

Ow en wat het poeppraatje betreft, nou das hier ook prachtig geel hoor en stinken........pfff dat belooft wat als meneer gewoon gaat eten ben ik bang! (en ik vind Wessel al zo'n berelucht hebben--->overigens iets wat vordering in het zindelijkheidsproces. Hij zegt nu dat hij grote poep doet/heeft gedaan, alleen nog niet op tijd om op het potje te kunnen. Soms gaat hij op de pot zitten, komt er niks (en dan zit hij best lang hoor!) en dan lopen en 2 minuten later een volle luier hebben grrrrrr

Hier trwouens helemaal in de draagdoeken! Ben er echt enthousiast over. Sander is namelijk een klever en wil niets liever dan bij mama zijn en dat vind mama niet errug hehe.

Nou, ga zo vast wat voorshoppen voor de Sint (zo leuk, Wessel gaat nu Sint liedjes zingen, maar zwarte piet noemt hij Zwartepietteraat =Zwarte Piet piraat haha)
Zo, meer mensen met weinig puf zie ik!

Ik ben er morgen weer, kga nu lekker al vroeg naar bed Truste!

Hihi, zwartepietpiraat
wat een rust hier zeg!!

Gister een regeldag gehad denk ik......jengelen....eten....weinig slapen......pfff.....en gewoon rustiger worden als je hem aandacht gaf....ben benieuwd hoe het vandaag gaat.....

gelukkig kwam vriendlief gister thuis en nam Thijs van me over. Kan ik heerlijk na het eten even een uurtje op de bank liggen...Voelde me daarna een stuk beter!

vanmorgen een groepje collega's op de koffie...gezellig.

x
Linda, hier ook zo'n dag gehad, pfffff! Hopelijk gaat het vandaag beter, want ik wil zo gaan shoppen. Probeer vanavond wel even verslag te doen van de kraamborrel.
Inderdaad rustig nu. Nu kan ik het ook bijhouden

Zie dus dat iedereen best druk is toch???

Ga zo even naar het winkelcentrum, beetje wandelen!

Vrijdag naar Breda...winkelen

pfffffff.. tis net of ik niet anders doe hahahahah

Heb gisteren voor het eerst 3 uurtjes gewerkt, was best lekker eigenlijk!

Meneer wordt weer wakker.. Voedertijd!!!!!

xxx
Hier net voedertijd geweest!

Hier vandaag lekker niks! Al loop ik wel zo nog ff de stad in om kadootje te kopen voor onze buurvrouw om te bedanken voor alle hulp bij dochters verjaardag! En ik wil nog een jas kopen, weet alleen nog niet wat...heb een mooie nette lange (voor in m'n leven als zakenvrouw ), een blauw jack dat ik niet meer leuk vind en een wintersportjas die ook niet echt leuk is voor normaal dus 'moet' iets nieuws hebben - loop nu nog steeds in m'n zomer- of spijkerjasje... Kan gelukkig nog met dit weer!

Gisteren heerlijk op terrasje gezeten met vriendin - spontane actie: ze belde mij met een leuk nieuwtje - gaat trouwen! Was erg gezellig en Tom heeft lekker lief geslapen

Ik ga weer ff met 'm spelen, even op de buik liggen enzo... Tot later!

Lieselotje: gaat wel lekker met jou met al dat shoppen! Vindt zoonlief het ook allemaal prima?
Miniemeis is op het kdv... Ik ben wel een beetje van mijn à propos, het is zo stil en rustig thuis, en ik hoef niet steeds om te kijken naar de box of ze nog slaapt enzo. Gelukkig mag ik haar over een half uurtje alweer gaan halen.
Oh spannend Minie!

Was de 2e x toch? Ging het goed?

Wanneer was nou de echte eerste dag? Hier pas 1 feb gelukkig... Maar ik heb m'n workaholic- en studiejaren ook al dubbel en dwars gehad! (zei ze erg voldaan..)

Ik ga ff opruimen, versiering enzo kan nu na 6,5 week wel weg denk ik zo...
Nee vandaag was de eerste keer! Wel spannend maar het was helemaal goed gegaan. 6 november gaat ze voor het eerst een hele dag.
Hoi dames,

Ik ben op 8/9/9 bevallen van een dochtertje, Liselotte, en vroeg me af of jullie het leuk vinden als ik hier ook kom meeschrijven?

Groetjes D.
Mama_D, heb jij ook niet heel even bij Flair meegeschreven?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven