Sinterklaas goedkope kadootjes?
maandag 15 november 2010 om 21:38
maandag 15 november 2010 om 21:44
quote:Jorina schreef op 15 november 2010 @ 21:38:
Als je dus goedkope kado's zoekt, moet je vooral NIET naar de in de OP genoemde site gaan
Ik heb ook gehoord dat levering van super-kinderen punt nl weken kan duren dus als je sint cadeautjes besteld komen ze misschien niet op tijd aan. Dan is je kind op maandag op school de enige in de klas zonder cadeautjes, ik zou het risico niet nemen,
Als je dus goedkope kado's zoekt, moet je vooral NIET naar de in de OP genoemde site gaan
Ik heb ook gehoord dat levering van super-kinderen punt nl weken kan duren dus als je sint cadeautjes besteld komen ze misschien niet op tijd aan. Dan is je kind op maandag op school de enige in de klas zonder cadeautjes, ik zou het risico niet nemen,
maandag 15 november 2010 om 21:49
quote:borderwalk schreef op 15 november 2010 @ 21:44:
[...]
Nee, stel je voor, allemaal blije gezichtjes, en Marietje met een beteuterde snoet omdat 'super-kinderen' het weer eens niet voor elkaar kreeg op tijd te leveren.
Wie wil dat zijn kind nou aan doen...
[...]
Nee, stel je voor, allemaal blije gezichtjes, en Marietje met een beteuterde snoet omdat 'super-kinderen' het weer eens niet voor elkaar kreeg op tijd te leveren.
Wie wil dat zijn kind nou aan doen...
maandag 15 november 2010 om 21:51
www.super-kinderen.nl is een webshop die erg lange levertijden heeft en erg duur is, niet alles op voorraad heeft en geen beste klantenservice biedt. heb ik gehoord he? toen ik op google hun naam intypte zeg maar. gek is dat toch.
maandag 15 november 2010 om 21:51
Lidl heeft mooie kinderhorloges voor drie euro. En een Hotwheelsbaan voor 12 euro.
Aldi heeft houten speelgoed voor acht of negen euro.
Superkinderpuntenel is toch dat bedrijf waar je je bestellingen niet retour kunt zenden, ook niet als ze gebreken vertonen ? Zúlke slechte verhalen over gehoord, ik waag me er niet aan.
Aldi heeft houten speelgoed voor acht of negen euro.
Superkinderpuntenel is toch dat bedrijf waar je je bestellingen niet retour kunt zenden, ook niet als ze gebreken vertonen ? Zúlke slechte verhalen over gehoord, ik waag me er niet aan.
maandag 15 november 2010 om 21:56
maandag 15 november 2010 om 22:05
Iemand ervaringen met www.budgetland.nl ?