slechte kwaliteit embryo- toch zwanger?

10-10-2008 22:08 430 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vroeg me af of er mensen zijn die toch zwanger zijn geraakt nadat een behoorlijk slecht embryo was terug geplaatst?

De klinisch embryoloog was niet bijster positief (niet expres maar je kon aan zijn gezicht zien dat hij erg twijfelde) en nu vraag ik me af of er uberhaupt wel kans is...De arts die erbij was nam het direct over en vertelde dat er altijd kans was maar deze meneer is altijd een erge vrolijkert. Wel gezellig natuurlijk maar voor mij niet altijd even geloofwaardig. Natuurlijk is gewoon afwachten tot ik de test mag doen ook een optie maar ik ben toch heel erg benieuwd naar andere verhalen..

Groetjes

Gliene
Nala, wat fijn dat je je nu realiseert dat je echt zwanger bent. En misselijkheid enzo maar op de koop toenemen

Ik wacht nog even met vertellen op mijn werk dat we voor ivf gaan. Eerst nog intakegesprek op 20/1 en daarna weten we waarschijnlijk meer of het februari of maart ofzo gaat worden.

En dan zal ik het wel moeten gaan vertellen. Ik hou er ook niet van om te gaan liegen. Ik kijk nog wel even hoe het gaat lopen.

Gliene hoe is het met jou nu verder? Ik kan nu even niet terug lezen.

Gr. Demismile
He demismille,

ik wacht met spanning op de ongesteldheid want dan kan ik het ziekenhuis bellen en gaat het circus weer beginnen.

Hopelijk snel want ik moet binnenkort een assessment doen en dat lijkt me echt een crime zo onder de hormonen. Als ik net zo gek wordt als de vorige keer ...

Hoop voor je dat je snel kunt beginnen!
Nala gefeliciteeeeeerd! Supersupersuper!

(had ik volgens mij nog niet officieel gedaan en ach een 2e x kan noot kwaad!)

Het is je supersupersuper gegund meid!

Gliene: ik duim voor je menstruatie
Morgen eerste afspraak in het ziekenhuis voor echo en dan is het waarschijnlijk weer direct prikken met GonalF.

Here we go!
oeh spannend meis, succes! You go girl!
Spannend Gliene! Dus je bent ongesteld geworden?

Heb je al eerder Gonal-F gebruikt? Ik nu de 2e poging en je weet hoe dat geholpen heeft!

Suc6!!!
Nou, dat is ook weer wat nieuws.

Het gaat niet door deze maand omdat mijn baarmoeder "onrustig" is... Er zat nog een oude eicel en het baarmoederslijmvlies was dik. Op zich hoeft dit niets te betekenen maar blijkbaar is voor mij een behandeling in eigen cyclus niet geschikt. Nu dus eerst weer een maand aan de pil net als de vorige behandelingen.

Wel een domper zeg. Nou volgende maand dan maar. Ga vanavond aan de wijn! Zo. Ik heb gezegd.

Misschien moet het gewoon zo zijn. Voordeel is een assessment zonder achterlijke hormonenbom in mijn lijf... En wat is een maandje op een mensenleven..

En nog meer dooddoeners
Tuurlijk, er zitten altijd wel voordelen aan, maar je stelt je toch in op een nieuwe poging.

Echt balen hoor... Is gewoon klote...

Ik voel me een beetje onzeker. Opeens een beetje de kriebels en soms negatieve gedachten.

Je blijft toch in je achterhoods houden dat het al een keer is fout gegaan.

De kwaaltjes zijn ook ff minder. Maar hoor van de meiden op het sept topic dat zij dit ook hebben.

Oh nog 1 week...
Lastig dat wachten, Nala.

Je kunt er helemaal niks van zeggen volgens mij. De een heeft helemaal niks geen klachten en is toch zwanger, de ander heeft alles.. Ach, dat weet je zelf ook wel...

Wachten sucks!

Het komt vast goed!
Ff uppen

Alles goed met jullie meiden?
Druk maar prima!

heb me alweer een beetje bij de teleurstelling neergelegd. Nu maar hopen dat het de volgende keer goed is. En dat vriendlief geen koorst krijgt natuurlijk! Daar ben ik wel bang voor...

En hoe is het met jou Nala? Nog zenuwachtig?

En Sophy, is er weer wat rust in de tent?
Ja koorts in de tent moet je niet hebben. Is je vriend ziekies dan, of valt dat mee? Er heerst nu van alles.

Met mij gaat het goed. Heb nog steeds kwaaltjes, maar voel me tuurlijk soms onzeker. Ben nog niet op en top zenuwachtig. Maar dat zal donderdag of vrijdag wel komen denk.
Oh nog minder dan 24 uur, dan weet ik meer.

Wordt gek van de zenuwen... :-S
Mn duimen draaien overuren voor je Nala!

Hoe laat moet je morgen?
Hier net zo, Nala!

En maar hopen op een gezonde baby, of twee

Denk aan je morgen!

Thx meiden.

Moet pas om half 5. :-S

Gelukkig eerst de hele dag werken en dan gelijk door.

Als het nou goed is, gaan we gelijk de ouders af, hihi.

Maar kan best wel dat er nog geen hartje(s) te zien zijn.

Blijf maar door duimen.
Ik hoop dat het een goed teken is Nala, dat je nog niet terug bent! Oooooh, ik hoop zo dat jullie nou bij jullie ouders zijn!

Ik ga nog ff duimen!
Ja! Goed nieuws! Hebben een hartje zien kloppen!

Ben zwanger van 1 baby, maar is echt geweldig!

En dat we nu al een hartje zagen!

Ben nu 6 weken en 2 dagen.

Over precies 3 weken weer een echo.
Oooh Nala, gefeliciteerd meid!

Zijn jullie al bij de ouders geweest? Hoe waren de reacties?
Wat goed!!! Super Nala!

Gefeliciteerd met je zwangerschap!!

Misschien wel net zo fijn dat het gewoon 1 kindje is?

Tweelingen zwangerschappen zijn toch risicovoller.. En straks met 1-tje heb je het al druk zat ;)

Geniet ervan meid!
Kaetje, we zijn gister gelijk vanuit het zh door gegaan naar de ouders. Helemaal geweldig! Tuurlijk huilen en over gelukkig.

Gliene, om eerlijk te zijn, zijn we ook wel blij dat het er eentje is. 2 Is gewoon pittig. Maar je wilt niet ondankbaar zijn he. Had er ook zo 2 willen hebben hoor. Liever 2 dan geen zeg ik al weken.

Maar dit is idd minder risicovol. Zelfs de IVF arts zei dat gelijk.

Die zijn hier ook blijer mee.
quote:Nala24 schreef op 16 januari 2009 @ 19:49:

Ja! Goed nieuws! Hebben een hartje zien kloppen!

Ben zwanger van 1 baby, maar is echt geweldig!

En dat we nu al een hartje zagen!

Ben nu 6 weken en 2 dagen.

Over precies 3 weken weer een echo.Van harte meid! Ben heel blij voor je!
*breekt even in*

Nala wat een super nieuws zeg, gfefeliciteerd!!!!!!

*breekt weer uit*
Thx meiden!
Even uppen hoor.

Hoe is het met jullie meiden?

Hier gaat alles ok. Beetje "last" van kwaaltjes, maar vind ik niet erg hoor. Is voor een goed doel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven