Slechte slapers

29-07-2009 08:35 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Allemaal,

Ik zit met het volgende, ik heb 2 dochters van 2 en 4, het zijn nooit zulke geweldige slapers geweest.

Maar de oudste is nu echt heel erg bezig, die wordt wel 4 tot 5 keer per nacht wakker en als je dan pech hebt komt die kleine er ook nog eens bij.

Mijn man die gaat al later naar bed omdat ze 's avonds ook wakker wordt en dan vaak over der toeren en gaat het uiteindelijk om een slok water ofzo of omdat ze toegedekt wil worden.

We proberen haar ook te kalmeren een kusje enzo!

En dat is dus ook de reden dat ze 's nachts wakker wordt en we proberen dat dus soms te negeren maar dan begint ze behoorlijk hard te schreeuwen totdat haar zusje wakker wordt (ze slapen samen in een kamer)

Dus eigenlijk gaan we er maar uit omdat we willen dat die kleine niet wakker wordt.

Ik probeer vaak met haar erover te praten maar het lijkt soms alsof ze niet weet wat er zich 's nachts afspeelt of ze doet het bewust, ik weet het niet :(

Sinds ze op de basisschool zit is het allemaal wel veel erger geworden, begrijp dat ze veel indrukken op school mee maakt maar nu met de vakantie??

We hebben een vast patroon met beide meiden en doen niet druk voor het slapen gaan.

Ze vallen beide eigenlijk goed in slaap en de jongset doet het dan nog best goed in de nacht.

Ook ben ik met haar naar de dokter geweest maar die kon me ook al niet helpen.

We zijn helemaal gebroken en weet niet meer wat ik kan doen!

Of wat ik fout doe!!!

Weet dat er ergere dingen zijn maar het is wel slopend hoor.

Heeft iemand tips?

Thanks van iemand die erg graag een hele nacht wilt slapen
For better and worse!!!!
Thanks parel voor de tip
For better and worse!!!!
Haha, zo ben je de wanhoop nabij en zo slaan ze om als een blad aan een boom. Nou, kan alleen maar hopen dat die goede fibes de komende nacht ook aanblijven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven