Speelgoed (Paw Patrol) via AliExpress. Iemand ervaring?
maandag 28 oktober 2019 om 07:09
Hallo allemaal,
Mijn zoontjes zijn helemaal gek van Paw Patrol. Ik vind dat speelgoed erg prijzig. Nu zag ik dag het ook te koop is via AliExpress. Heeft iemand het daar ooit besteld? Hoe is de kwaliteit? En is alles ook even groot als het origineel?
Ik heb er ooit ballenbakballen besteld, deze waren alleen heel erg klein. Vandaar mijn vraag.
Alvast bedankt voor jullie reacties.
Mijn zoontjes zijn helemaal gek van Paw Patrol. Ik vind dat speelgoed erg prijzig. Nu zag ik dag het ook te koop is via AliExpress. Heeft iemand het daar ooit besteld? Hoe is de kwaliteit? En is alles ook even groot als het origineel?
Ik heb er ooit ballenbakballen besteld, deze waren alleen heel erg klein. Vandaar mijn vraag.
Alvast bedankt voor jullie reacties.

maandag 28 oktober 2019 om 07:51
Ik heb laatst voor het eerst iets besteld op Ali Express en dat viel me alles mee.
Heb wel lang achter de PC gezeten om alles te onderzoeken (omvang, specificaties, reviews over verzender, etc)
Het viel me al vrij snel op dat je op zoek moet naar de kleine lettertjes.
Product is vervolgens naar tevredenheid geleverd.
Heb wel lang achter de PC gezeten om alles te onderzoeken (omvang, specificaties, reviews over verzender, etc)
Het viel me al vrij snel op dat je op zoek moet naar de kleine lettertjes.
Product is vervolgens naar tevredenheid geleverd.
maandag 28 oktober 2019 om 08:16
Wat ook fijn is; veel reviews met foto's. Zoals hier.
https://nl.aliexpress.com/item/10000077 ... b201603_55
https://nl.aliexpress.com/item/10000077 ... b201603_55
“Don’t look back – you’re not going that way.”

maandag 28 oktober 2019 om 08:50
Dit. Mijn schoonzusje heeft 2 keer via AE dingen van PP besteld, een bestelling is niet aangekomen en de ander was snel stuk. Nichtje vond het autootje stinken. AE is echt slecht voor het milieu en wr gelden niet dezelfde kwaliteitseisen voor volgens mij.COtweepuntnul schreef: ↑28-10-2019 08:23En het is speelgoed dat niet aan de Europese normen hoeft te voldoen. Dus qua giftige stoffen etc heb je geen zekerheid dat het veilig is.

maandag 28 oktober 2019 om 08:53
Ik heb zelf niks van paw patrol besteld daar, wel andere dingen. Normaal is het best prima vind ik, maar op marktplaats zie je het neppe spul van paw patrol er zo tussen zitten. De kleuren kloppen niet en het formaat ook niet dus ik zou het niet doen. In ieder geval niet als je het zou moeten combineren met het echte spul. Lego en duplo is geloof ik wel goed, iets minder van kwaliteit maar past wel goed op elkaar.
Hier komt dus een deel van marktplaats, ze zijn er niet minder gek op omdat het al gebruikt is. Een beetje opletten en goed zoeken en je vind dingen de er nog prima uit zien, helemaal compleet voor een goede prijs.
Hier komt dus een deel van marktplaats, ze zijn er niet minder gek op omdat het al gebruikt is. Een beetje opletten en goed zoeken en je vind dingen de er nog prima uit zien, helemaal compleet voor een goede prijs.
anoniem_64a46782bc5f2 wijzigde dit bericht op 28-10-2019 09:00
20.76% gewijzigd

maandag 28 oktober 2019 om 09:03
Als je kind het nog in de mond steekt of handjes in de mond steekt zou ik het niet doen. Het is niet voor niks zo goedkoop. Europese richtlijnen ter bescherming van je gezondheid worden niet nageleefd en als het er al bijstaat dat het aan de EU richtlijnen voldoet is dat vaak een leugen
Laats was er programma over siliconen speendingen van Ali die BPA free waren
.. bleek dus niet te kloppen.
Daarnaast zijn vaak de kleuren niet goed vermengd en komen onderdelen heel snel los. Zou dus in kader van gezondheid en veiligheid net wat meer uitgeven aan de echte dan aan die Chinese rommel.
Laats was er programma over siliconen speendingen van Ali die BPA free waren
.. bleek dus niet te kloppen.
Daarnaast zijn vaak de kleuren niet goed vermengd en komen onderdelen heel snel los. Zou dus in kader van gezondheid en veiligheid net wat meer uitgeven aan de echte dan aan die Chinese rommel.

maandag 28 oktober 2019 om 09:23
Precies dit inderdaad.gordijn87 schreef: ↑28-10-2019 09:03Als je kind het nog in de mond steekt of handjes in de mond steekt zou ik het niet doen. Het is niet voor niks zo goedkoop. Europese richtlijnen ter bescherming van je gezondheid worden niet nageleefd en als het er al bijstaat dat het aan de EU richtlijnen voldoet is dat vaak een leugen
maandag 28 oktober 2019 om 09:25
Inderdaad, wat anderen al zeggen: denk na over gezondheid/certificering, milieu en douane. Daarna kun je alleen voor jezelf de afweging maken of het de moeite waard is.
Verder heb ik toevallig een keer een hele partij gebruikte paw patrol poppetjes en voertuigenop Marktplaats gekocht. Het meeste was echt (te herkennen aan serienummer op onderkant figuren) maar er zaten ook een paar nepperds bij en de kwaliteit daarvan verschilde nogal. Sommigen waren echt een ander soort plastic, fletse kleuren en stroeve pootjes/wieltjes. Anderen waren amper van echt te onderscheiden, alleen wat minder netjes geschilderd, of bv gammele knopjes.
Overigens had de verkoper dat wel vooraf gemeld toen ik ernaar vroeg (had ze ook 2e hands bij elkaar verzameld).
Op marktplaats wel checken of het origineel spul is want ik zag regelmatig advertenties die duidelijk chinees spul verkopen.
Echt paw patrol speelgoed is wel duur mar de kwaliteit is ook best goed vind ik. als je kind het echt leuk vindt, wel het geld waard en ook weer makkelijk door te verkopen. Probeer tweedehands of in de aanbieding te kopen.
Verder heb ik toevallig een keer een hele partij gebruikte paw patrol poppetjes en voertuigenop Marktplaats gekocht. Het meeste was echt (te herkennen aan serienummer op onderkant figuren) maar er zaten ook een paar nepperds bij en de kwaliteit daarvan verschilde nogal. Sommigen waren echt een ander soort plastic, fletse kleuren en stroeve pootjes/wieltjes. Anderen waren amper van echt te onderscheiden, alleen wat minder netjes geschilderd, of bv gammele knopjes.
Overigens had de verkoper dat wel vooraf gemeld toen ik ernaar vroeg (had ze ook 2e hands bij elkaar verzameld).
Op marktplaats wel checken of het origineel spul is want ik zag regelmatig advertenties die duidelijk chinees spul verkopen.
Echt paw patrol speelgoed is wel duur mar de kwaliteit is ook best goed vind ik. als je kind het echt leuk vindt, wel het geld waard en ook weer makkelijk door te verkopen. Probeer tweedehands of in de aanbieding te kopen.
maandag 28 oktober 2019 om 09:42
Paw Patrol speelgoed is inderdaad heel goed via Marktplaats te krijgen en is er in mijn ogen ook degelijk genoeg voor. Van het weekend ging er bij ons voor het eerst een poppetje kapot, maar er wordt al zo’n twee jaar vrij intensief mee gespeeld.

maandag 28 oktober 2019 om 23:49